سریال های جذابی که با خرید اشتراک فیلیمو می توانید ببینید

سریال های اختصاصی فیلیمو با خرید اشتراک فیلیمو با تخفیف

به دنبال گسترش فعالیت های مجازی، تماشای فیلم و سریال های مختلف به صورت آنلاین نیز با استقبال خوبی مواجه شده است. در همین راستا، پلتفرم هایی مثل فیلیمو با پخش آنلاین فیلم و سریال های جذاب و متنوع بخش بزرگی از اوقات فراغت مخاطبان خود را به خوبی پر کرده اند. همچنین، بسیاری از آثار هنری جذاب به صورت اختصاصی توسط این پلتفرم تولید و پخش می شوند. در ادامه، به معرفی و بررسی برخی سریال های اختصاصی فیلیمو می پردازیم. برای خرید اشتراک از این پلتفرم می توانید از کد تخفیف فیلیمو به هنگام خرید استفاده کنید و هزینه کمتری بپردازید.

سریال سقوط

سقوط، یکی از سریال های درام اختصاصی فیلیمو
  • ژانر: درام
  • هنرمندان: حمید فرخ نژاد، الناز ملک، عباس جمشیدی فر، سجاد بابایی.
  • سال ساخت: 1401
  • امتیاز کاربران فیلیمو: 94%

یکی از سریال های جذابی که به صورت اختصاصی توسط فیلیمو منتشر شده است، سقوط نام دارد. این سریال درام جذاب در سقز فیلم برداری شده و حال و هوای جذابی دارد. داستان درباره یک زوج جوان به نام های ژاکان و آیسان است. آن ها بعد از طی تمام سختی ها و موانع بالاخره به عشق خود می رسند و ازدواج می کنند. سپس برای ماه عسل به سفری در ترکیه می روند. در حالی که نمی دانند چه حوادثی در این سفر منتظر آ ن هاست و چه پایان تلخی به دنبال دارد. سریال سقوط از نظر فیلم نامه، بازی و کارگردانی بسیار قابل قبول و خوب است. به همین دلیل تماشای این سریال پیشنهاد ما به شما عزیزان است.

زخم کاری 2

سریال زخم کاری-فصل دوم
  • ژانر: درام، خانوادگی
  • هنرمندان: جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و..
  • سال ساخت: 1402
  • امتیاز کاربران فیلیمو: 93%

بعد از انتشار فصل اول سریال زخم کاری، استقبال بی نظیر مخاطبان محبوبت آن را ثابت کرد. بازی طبیعی و فوق العاده جواد عزتی و سایر هنرمندان، این اثر را به یک سریال به یاد ماندنی در نمایش خانگی ایران تبدیل کرد. حالا پس از گذشت مدتی، دومین فصل این سریال در ادامه داستان قبلی ساخته شده و آماده تماشای شما عزیزان است. این فصل  13 قسمت است و به طور اختصاصی در پلتفرم فیلیمو به نمایش در آمده است.

در پایان فصل یک دیدیم که مالک به قتل رسید و پسرش میثم تاج و تخت او را به ارث برد. حالا میثم تصمیم می گیرد با استفاده از پول و قدرتی که دارد انتقام خون پدرش را بگیرد. در همین حین، طلوعی که حامی قدرتمند هلدینگ ریز آبادی است وارد ماجرا می شود. برای این که بدانید در ادامه چه اتفاقاتی رخ می دهد، باید سریال را تماشا کنید. در صورت خرید اشتراک فیلیمو با تخفیف، می توانید این اثر را با هزینه کم تری نیز تماشا کنید. همچنین، اگر به این سبک از سریال ها علاقه دارید، مطالعه مقاله نقد و بررسی سریال سرگیجه را نیز به شما پیشنهاد می دهیم.

نیسان آبی 2

سرال اختصاصی فیلیمو، زخم کاری
  • ژانر: کمدی
  • هنرمندان: حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه‌لقا باقری و…
  • سال ساخت: 1402
  • امتیاز کاربران فیلیمو: 88%

نیسان آبی را می توان یکی از بهترین کمدی های چند سال اخیر نمایش خانگی در ایران دانست. اثری که از قلب زندگی معمولی افراد ساخته شده و به همین دلیل بسیار دلنشین است. داستان جذاب در کنار بازیگران حرفه ای و خاطره ساز، توانسته نیسان ابی را به یک اثر محبوب و پر مخاطب تبدیل کند. فصل اول سریال به کارگردانی  مسعود اطیابی یک سال پیش پخش سو و توانست جایگاه خوبی در بین مخاطبان کسب کند.

حالا، فصل دوم سریال به عنوان یکی از سریال های اختصاصی فیلیمو پخش می شود. این مجموعه در ادامه فصل قبلی ساخته شده و اتفاقات هیجان انگیز و جذابی را به تصویر می کشد. داستان از یک عروسی پر ماجرا به یک قتل عجیب می رسد. حالا هیچکس نمی داند که چه اتفاقی افتاده است. برای تماشای این کمدی جذاب خانوادگی می توانید خرید اشتراک فیلیمو با تخفیف را در نظر داشته باشید. سپس هر چهارشنبه قسمت جدید سریال را به صورت آنلاین تماشا کنید.

سریال نیوکمپ

سریال کمدی نیو کمپ
  • ژانر: کمدی
  • هنرمندان: اکبر عبدی، حمید گودرزی، حسن معجونی، گیتی قاسمی، بهره افشاری، حامد آهنگی، ایمان صفا، فرزدا فرزین و….
  • سال ساخت: 1402
  • امتیاز کاربران فیلیمو: 92%

اگر از طرفداران سریال های کمدی هستید، این یک پیشنهاد جذاب برای شما است. سریال نیو کمپ در سال 1402 و به کارگردانی منوچهر هادی تولید و عرضه شده است. البته، الان پخش سریال به پایان رسیده و می توانید تمام قسمت ها را بدون انتظار و پشت سر هم تماشا کنید. داستان درباره یک خانواده خیلی معمولی است. زمانی که هر یک از اعضای خانواده به دنبال رقم زدن رویای خود هستند، اتفاق عجیبی رخ می دهد.

در طول بازی ایران و آرژانتین و بعد از گل مسی پدر بزرگ خانوده سکته کرده و فوت می کند. حالا بازماندگان به دنبال این هستند که از مسی غرامت دریافت کنند و با این پول زندگی خود را سر و سامان بدهند. البته، اتفاقات جذاب دیگری هم در طول ماجرا رخ می دهد. سریال نیو کمپ به طور اختصاصی تولید شده و فقط در فیلیمو قابل مشاهده است. برای تماشای آنلاین این اثر می توانید از خرید اشتراک فیلیمو با تخفیف بهره مند شده و با هزینه کم تری این کار را انجام دهید. به طور کلی، اگر ژانر مورد علاقه شما کمدی است، مطالعه مقاله معرفی 12 فیلم برتر کمدی ایران را از دست ندهید.  

سریال رهایم کن

سریال رهایم کن
  • ژانر: عاشقانه، خانوادگی
  • هنرمندان: هوتن شکیبا، محسن تنابنده، هدی زین العابدین و …
  • سال ساخت: 1401
  • امتیاز کاربران فیلیمو: 94%

سریال رهایم کن درست یک سال پیش توسط شهرام شاه حسینی ساخته شده است. این درام فوق العاده می تواند مخاطبان را به شدت مجذوب خود کند. البته که میزان رضایت کاربران فیلیمو از این سریال هم می تواند مهر تأییدی بر این ادعا باشد. موقعیت های دراماتیک و بازی شاهکار هنرمندان در کنار صدای دلنشین محسن چاووشی می تواند برای هر ببیننده ای تماشایی و جذاب باشد.

داستان درباره مردی به نام حاتم است که به پرستار بچه اش، مارال، علاقه مند می شود. این در حالی است که درباره همسر سایق حاتم هنوز ابهامات و مسائلی زیادی وجود دارد. در ادامه، طی ماجرایی مشکلاتی برای برادر مارال ایجاد می شود. در گیر و دار حل کردن این مسائل، برادر حاتم که هاتف نام دارد از تهران به شهر خودشان سیاهرود بر می گردد. داستان از اینجا جذاب می شود. چراکه شاهد رقابت عشقی بین این دو برادر خواهیم بود. پخش این سریال اختصاصی فیلیمو هم اکنون به پایان رسیده و دیگر لازم نیست برای مشاهده قسمت جدید منتظر بمانید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments