همه چیز درباره سریال پدرخوانده مافیا فیلم نت

سریال پدرخوانده مافیا فیلم نت

مافیا همیشه به معنی کارتل مواد و اسلحه و کار های غیر قانونی نیست. مافیا می تواند تداعی گر اوقات شاد، دورهمی و بازی با دوستانتان هم باشد. هرچند اینجا هم اعضای مافیا نقش منفی داستان اند. شاید بازی مافیا را دیده یا تجربه کرده باشید. اگر هم نه، در ادامه با آن آشنا می شوید. با توجه به محبوبیت این بازی، سریال و برنامه های سرگرم کننده ای با الهام از آن ساخته شده است. یکی از جدیدترین ها سریال پدرخوانده مافیا است که از سایت و اپلیکیشن فیلم نت پخش می شود. در معرفی و بررسی بیشتر این رئالیتی شو اثر سعید ابوطالب همراه ما باشید. با استفاده از کد تخفیف فیلم نت می توانید اشتراک این سرویس را با قیمتی ارزان یا حتی رایگان خریداری کنید و این سریال را باکیفیتی عالی تماشا کنید.

بازی مافیا چیست و چگونه انجام می شود؟

مافیا یک بازی استراتژی و معمایی گروهی است. البته، چندین نسخه آنلاین از آن هم وجود دارد؛ اما متداول ترین حالت این بازی به صورت دسته جمعی با حدود ده شرکت کننده انجام می شود. این اعضا به دو گروه شهر و مافیا تقسیم می شوند که هر کدام باید سعی کنند دیگری را حذف کنند. شب ها شهروندان خواب اند و مافیا برای برد نقشه می کشند. روز ها هم افراد شهر باید سعی کنند مافیا را شناسایی و بیرون کنند. چه کسی برنده می شود؟ همه چیز بستگی به استدلال و استنتاج افراد دارد که چطور بتوانند دروغ و حقیقت را از یکدیگر تشخیص بدهند.

هر یک از اعضای بازی هم نقش مخصوص خودش را دارد. تک تیر انداز، دکتر، پدرخوانده، رئیس مافیا، شهردار، تفنگدار، جان سخت، کارآگاه، ناتاشا، دکتر لکتر و … از جمله این موارد اند. برای مثال، تفنگدار می تواند به شهروندان تیر بدهد و دکتر می تواند جان آن ها را نجات دهد. ناتاشا نیز می تواند یکی از افراد را ساکت کند و دکترلکتر هم جان مافیا را نجات می دهد. یکی از جذابیت های این بازی این است که شما هیچ محدودیتی در تعداد اعضا نداشته و می توانید چندین نقش اضافه کنید. در پدرخوانده فیلم نت هم می توانید بسیاری از این موارد را مشاهده کنید که وجودشان به جذابیت و هیجان بازی افزوده است.

سریال پدرخوانده مافیا فیلم نت + زمان پخش

سرویس نمایش خانگی فیلم نت، در اقدامی جدید سریال پدرخوانده را تولید و منتشر کرده است. در این مجموعه تعدادی از بازیگران و هنرمندان در کنار هم یک رقابت پر هیجان مافیا را پیش می برند. این بازی به صورت حرفه ای انجام شده و ادامه دار است. در هر قسمت، بازیکنان تغییر کرده و به اشکال متفاوتی بازی را انجام می دهند. نوع سناریو و نقش های موجود در کنار مهارت شرکت کنندگان نیز سبب می شود نتایج غیر قابل پیش بینی تر از تصورات شما باشند.

پخش قسمت اول رئالیتی شو پدرخوانده از اواخر پاییز و اوایل زمستان آغاز شد. هر قسمت شاهد حضور چندین هنرمند است. کارگردان پدرخوانده مافیا نیز سعید ابوطالب و خواننده تیتراژ آن معین زد است. اگر دنبال یک سرگرمی جذاب هستید یا فیلم و سریال های همیشگی را دوست ندارید، تماشای این مجموعه می تواند گزینه خوبی باشد. اگر مافیا را دوست دارید، بازی شب های مافیا آنلاین و صوتی را هم امتحان کنید. زمان پخش پدرخوانده از فیلم نت دو شنبه هر هفته ساعت 8 شب است. شما می توانید آن را در همان هنگام پخش تماشا کرده یا هر موقع که دوست داشتید ببینید.

بازیگران سریال پدرخوانده مافیا

بازیگران بازی پدرخوانده مافیا

سریال پدرخوانده فیلم نت توانسته است تعداد قابل توجهی از بازیگران، مجری ها و دیگر هنرمندان را در یک مجموعه جمع کند. بسیاری از بازیگرانی که با نقش هایشان خاطره دارید را می توانید اینجا با فضا و چهره ای متفاوت ببینید. این سریال را می توان نوعی ریالیتی شو دانست. به عبارتی، شرکت کنندگان به جای اینکه نقشی را ایفا کنند، در کنار هم مافیا بازی می کنند و دوربین ثبت کننده این رویداد است. با توجه به اینکه این رئالیتی شو پدرخوانده فیلمنامه و پلات مشخص و ثابتی ندارد، طول هر قسمت می تواند با دیگری متفاوت باشد. به طور کلی، میانگین زمان لازم برای تماشای هر قسمت 2 ساعت است.

طبیعتاً بازیگران و افراد حاضر در سریال مافیا پدرخوانده فیلم نت نقش به سزایی در جذابیت آن دارند. شکی در این نیست که قوی نبودن اعضای هر اثر تلویزیونی می تواند مانع جذب بیننده شود. این موضوع برای این رئالیتی شو صادق نیست. با تماشای همان قسمت یک هم می توانید متوجه شوید که بازیگر ها از میان چهره های محبوب و توانمند انتخاب شده اند. برخی از این افراد عبارت اند از بهاره افشاری، مجید واشقانی، فرزاد حسنی، پژمان بازغی، امیرحسین رستمی، امیرعلی نبویان، ترلان پروانه، کامران تفتی و … گرداننده بازی نیز کامبیز دیرباز است.

دانلود سریال پدرخوانده مافیا فیلم نت

همانطور که پیش از این هم اشاره شد، رئالیتی شو پدرخوانده از تولیدات اختصاصی فیلم نت است. پخش این مجموعه نیز فقط توسط همین سرویس انجام می شود. سؤال این است که برای تماشای این رئالیتی شو باید چه کار کنیم. بسیار ساده است. کافی است ابتدا وارد سایت فیلم نت بشوید. سپس، نام پدرخوانده را جستجو کنید. به همین راحتی به قسمت های جدید و قبلی، پیش نمایش و اطلاعات برنامه دسترسی پیدا می کنید. قبل از هر چیز باید وارد حساب کاربری خود بشوید یا اگر هنوز عضو سایت نیستید با وارد کردن شماره موبایل خود ثبت نام کنید.

برای اینکه بتوانید به همه محتوای موجود در این پلتفرم از جمله سریال مافیا فیلم نت دسترسی داشته باشید، باید اشتراک بخرید. این اشتراک ها یه صورت یک، سه و 6 ماهه ارائه می شوند. نکته مهم درباره این خرید این است که می توانید از کد تخفیف یا هدیه برای کاهش هزینه های خود استفاده کنید. در آخر، تجربه خود از استفاده از فیلم نت و برنامه های آن را با ما در میان بگذارید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments