جنجال مافیا زودیاک با چهره های مشهوری مثل فرزاد فرزین و جواد خیابانی

مافیا زودیاک

فصل اول برنامه جدید مافیا زودیاک با حضور بازیگران، خوانندگان و مجری معروف جواد خیابانی سر و صدای زیادی به پا کرد. پیش از این برنامه، چهار فصل ریالیتی شو مختلف با محوریت بازی مافیا پخش شد که سریال پدرخوانده مافیا فیلم نت آخرین آن ها بود. اکنون زودیاک با مجری پرطرفدار و رویکردی جدید منتشر شده است. در این مقاله از مافیا با حضور زودیاک، شرکت کنندگان جنجال برانگیز آن، زمان پخش فصل های بعدی و… صحبت می کنیم. برای تماشای این سریال باید اشتراک فیلم نت را تهیه کنید. برای خرید این اشتراک با قیمت کم تر استفاده از کد تخفیف فیلم نت یک راه حل جذاب خواهد بود.

داستان رئالیتی شو مافیا زودیاک از چه قرار است؟

این بازی براساس فیلم زودیاک (اثر دیوید فنیچر) طراحی شده است. نقش های بازی عبارتند از آل کاپن (پدرخوانده)، بمب گذار، شعبده باز، کارآگاه، دکتر، تفنگ دار، حرفه ای، محافظ، شهروند ساده، اوشن (این نقش از فیلم یازده یار اوشن الهام گرفته) و زودیاک. اگر مافیاهای قبلی را دیده باشید، برای شما هم اضافه شدن نقش هایی مثل بمب گذار، تفنگ دار، محافظ، اوشن و زودیاک جذاب خواهد بود. نقش زودیاک برگرفته از قاتل سریالی با همین نام بوده که قرار است که تنهایی با شهروندان و مافیا بجنگد. او قرار است به عنوان یک تیم مستقل عمل کند. زودیاک شب ها با شلیک نمی میرد و می تواند یک شب در میان به یکی از اعضای بازی شلیک کند. در نتیجه، تنها راه خلاصی از زودیاک این است که بمب گذار بمب را جلوی او بگذارد و یا در رأی گیری روز، اخراج شود. البته، یک راه دیگر هم وجود دارد، آن هم این است که زودیاک در شب به محافظ شلیک کند.
مطالعه بیشتر: معرفی 10 تا از بهترین بازی های آنلاین مافیا

داستان گیم شو مافیا زودیاک در دکوری همانند شهر سیسیل ایتالیا دنبال می شود. کارت های بازی در بین 12 بازیکن پخش شده و بازی شروع می شود. نکته جالب این جاست که مخاطبان به هنگام پخش برنامه، می توانستند در بازی شرکت کرده و همزمان اتفاقات را پیش بینی کنند.

فرزاد فرزین در مافیا زودیاک

توضیحات مختصری از سناریو بازی

پس از آن که نقش ها در بین شرکت کنندگان پخش شد، به روز اول یا همان روز ناآگاهی می رویم. در این روز هر فرد خودش را معرفی می کند. بازیکن حتی اگر نقش مافیا یا زودیاک داشته باشد، باید سعی در اثبات شهر بودن خودش داشته باشد. پس از روز نا آگاهی، به شب اول یا همان شب معارفه می رویم. در شب معارفه مافیا با یکدیگر آشنا می شوند. در این بازی خبری از کارت حرکت آخر نیست و با نصف آرا در روز، یک نفر وارد دفاع میشود. اگر دو نفر یا بیشتر وارد دفاع شوند، در آخر به خواب نیمروزی رفته و در نهایت یکی از افراد از بازی بیرون می رود. در مورد زودیاک هم پیش از این صحبت کردیم که باید تلاش کند تک نفره بازی را به نفع خودش پیش ببرد و برنده شود. از این نظر می توان آن را شبیه به نقش جوکر در پدرخوانده دانست.

اگر بمب گذار بمبی را جلوی کسی قرار دهد، فرد در روز باید برای خنثی کردن بمب تلاش کند. در این جا محافظ می تواند برای نجات دادن فردی که بمب جلویش است اقدام کند. آلکاپن در این سناریو می تواند با تیر حرفه ای از بازی بیرون برود. نکته بعدی این که اگر حرفه ای زودیاک را شات کند، هیچ کدام از بازیکنان از بازی خارج نمی شوند. در طول بازی، بازیکنان دو بار فرصت دارند استعلام افرادی که خارج از بازی هستند را بگیرند. اگر می خواهید با هر کدام از نقش ها به طور کامل آشنا شوید، می توانید اولین قسمت از مافیا زودیاک را تماشا کنید. در قسمت ابتدایی، تمامی نقش ها به طور کامل معرفی می شوند و سناریو بازی به طور کامل برایتان روشن می شود.

جواد خیابانی در زودیاک

چهره های جذابی که در مافیا زودیاک شرکت کردند

اگر هنوز این سری از مافیا را ندیدید، پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید. شرکت کنندگان این سری هم از میان بازیگران، خوانندگان و مجریان انتخاب شدند. حسین پورکریمی، امیرعباس گلاب، امیرحسین هاشمی، شهرام قائدی، سام درخشانی، بهرنگ علوی، کوروش تهامی، شیدا خلیق، مینا وحید، علی لهراسبی، دیبا زاهدی، هلیا امامی، مهران غفوریان، حدیث فولادوند، آرش فلاحت پیشه، فاطمه مسعودی فر، حسین مهری، حمید عسگری، سیاوش خیرابی، فرزاد فرزین، محمد شعبان پور، عبدالله روا، جواد خیابانی، مجتبی شفیعی، کاوه آفاق، نسیم ادبی، پژمان بازغی و محمد دلاوری از شرکت کنندگان این سریال بودند. محمد بحرانی نیز به عنوان گرداننده این بازی، شور و هیجان خاصی را به این برنامه می دهد. شاید بتوان گفت که محمد بحرانی در این برنامه متفاوت تر از همیشه حضور پیدا کرده است.

جواد خیابانی و فرزاد فرزین دو شرکت کننده ای بودند که با بازی جنجالی خود بسیار خبرساز شدند. فرزین در یکی از بازی ها توانست جواد خیابانی را کاملا دور بزند و نظر مخاطبان را جلب کند. جواد خیابانی هم شیوه خاص خودش را پیش رو داشت. اگر سریال را دیده باشید، خودتان متوجه جذابیت این لحظات از بازی شده اید.

مافیا زودیاک فصل بعدی

خبر پخش فصل دوم مافیا زودیاک

فصل اول شب های مافیا زودیاک از پلتفرم فیلیمو پخش شد. هم اکنون می توانید 12 قسمت فصل اول را از این پلتفرم تماشا کنید. اگر از طرفداران این رئالیتی شو بودید، باید بگوییم که می توانید در انتظار فصل دوم این برنامه باشید. همزمان با انتشار آخرین فصل، از سوی پلتفرم پخش کننده از تولید فصل جدید زویاک خبر دادند. توضیحات بیشتری در خصوص پخش فصل جدید تا این زمان اعلام نشده است.

5 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments