تجربه خرید از سوپرمارکت دیجی کالا جت

تجربه خرید از سوپرمارکت دیجی کالا جت

خرید آنلاین در جوامع امروزی یک امر روزمره و طبیعی است. این سبک از زندگی تا حدی پیش رفته است که بسیاری از افراد، نمی توانند بدون اینترنت و خرید آنلاین به راحتی زندگی کنند. امروزه، افراد زیادی برای خرید مایحتاج روزانه خود ترجیح می دهند فروشگاه های اینترنتی را انتخاب کنند. یکی از شناخته شده ترین مجموعه هایی که در زمینه فروش آنلاین محصولات فعالیت می کند، دیجی کالا نام دارد. دیجی کالا جت از بخش های جدید این مجموعه است که می توان آن را سیستم جدیدی برای خرید محصولات با سرعتی بالا دانست. خرید از سوپرمارکت دیجی کالا جت، تاکنون تجربه های بسیار لذت بخشی را برای بسیاری از کاربران دیجی کالا رقم زده است. به عنوتن مثال امکان استفاده از کد تخفیف دیجی کالا جت برای خرید ارزان تر از جمله خدمات محبوب این فروشگاه است.

دیجی کالا به منظور پاسخ به نیاز مشتریان خود، این سیستم جدید را معرفی کرد. ویژگی بارز این محصول تحویل سفارش های سوپر مارکتی با ارسال سریع در بازه زمانی 30 دقیقه ای است. این سرویس مخصوص افرادی است که به دنبال خریدهای لحظه ای و ارسال سریع محصولات سوپرمارکتی هستند. در ادامه می توانید در مورد ویژگی ها و نحوه استفاده از این سرویس، مطالعه کنید.

برای مطالعه بیشتر: مقایسه اسنپ اکسپرس، دیجی جت و اکالا

مروری کوتاه بر تاریخچه دیجی کالا جت

دیجی کالا در سال 1397 بود که خبر خرید از فروشگاه آنلاین محصولات سوپرمارکتی (روکولند) را به کاربران خود، اعلام کرد. از آن زمانبه بعد، دیجی کالا در تلاش بود که محصولات تند مصرف مورد نیاز مشتریان را به سبد کالایی آن ها، اضافه کند. این اتفاق مصادف با همان زمانی بود که کرونا باعث شده بود مردم بیش تر در خانه هایشان باشند و دنبال خرید اینترنتی رونق پیدا کند.

دیجی کالا چهار سال در این حوزه فعالیت کرد و پس از آن سرویس جت را راه اندازی کرد. مدلی که برای فعالیت در این سرویس در نظر گرفته شده است، on-demand نام دارد. دیجی جت در واقع پلتفرمی است که محصولات تند مصرف را در کوتاهترین زمان، از سوپر مارکت های نزدیک به مشتری به دست آن ها می رساند. سوپرمارکت دیجی کالا جت، با هدف سرعت بیشتر خدمات رسانی آغاز به کار کرد و تاکنون توانسته است در این زمینه موفق عمل کند.

خرید از سوپرمارکت دیجی کالا جت

تجربه خرید 30 دقیقه ای از سوپرمارکت دیجی کالا جت

بالا بودن سرعت ارسال محصولات، مهم ترین ویژگی این سرویس است. این قابلیت توانسته است تجربه متفاوتی را برای کاربران به ارمغان آورد. سرعت خدمات رسانی این سرویس محبوب کمتر از 30 دقیقه است. این قابلیت فرصت بسیار خوبی برای کاربرانی است که نیاز دارند در کمترین زمان ممکن به مایحتاج خود دسترسی داشته باشند. به راحتی می توانید در عرضه چند دقیقه، محصولات مورد نیازتان را انتخاب کنید و در زمان کمی (زیر 30 دقیقه)، آن ها را تحویل بگیرید.

خدمت رسانی سرویس دیجی کالا جت به وسعت ایران است

مدل کسب و کاری این پلتفرم مقیاس پذیر و غیرمتمرکز است. این رویکرد سبب شد دیجی جت با سرعت بالاتری در شهرستان های دیگر هم مورد استفاده قرار گیرد. خدمت رسانی این سرویس از شهرهای تهران و کرج آغاز شد. هم اکنون بسیاری از شهرهای دیگر همچون مشهد، تبریز، شیراز و … می توانند از این سرویس پرطرفدار استفاده کنند.

سوپرمارکت های اختصاصی دیجی کالا جت

سوپرمارکت آنلاین دیجی کالا جت

سرویس دیجی کالا جت، علاوه بر همکاری با فروشگاه های زنجیره ای معتبر و شناخته شده، در مناطق مختلف دارای انبارهای اختصاصی در قالب دارک استور است که به نام جت مارت، شناخته می شوند. این فروشگاه ها در واقع انبار های بزرگی متشکل از قفسه ها و ردیف های از اجناس هستند که برای خریداران و عموم مردم باز نیستند. ساختمان آن ها معمولاً در نقاط قابل دسترس شهر ساخته می شوند. پردازش کالا ها پس از ثبت سفارش اینترنتی کاربران آغاز می شود. در ادامه نیز سفارش ها تجمیع شده و به مشتری ارسال می شوند. زنجیره تأمین در این شرایط با سرعت بیش تری کار می کند و نیازهای مشتریان سریع تر رفع می شود.

جت مارت ها تنوع کالایی از برترین برندها با نازل ترین قیمت و بیشترین تخفیف را در کمترین زمان فراهم می کنند. دیجی کالا جت دارای جت مارت هایی است که در شهرهای تهران، کرج و … فعال اند. مطمئناً در آینده تعداد جت مارت های فعال در دیگر شهرها بیش تر می شود.

تخفیف سوپرمارکت دیجی کالا جت

این مجموعه برای آن که مشتریان خود را راضی نگه دارد، کد تخفیف دیجی کالا جت را برای خرید در اختیارشان قرار می دهد. در مجموع قیمت های دیجی جت مقرون به صرفه اند. با این حال، برای خریدی ارزان تر و راحت تر، تخفیف سوپرمارکت دیجی کالا جت در نظر گرفته شده است. تقریباً تمام فروشگاه ها در دیجی کالا جت برای محصولات خود کدهای تخفیفی را در نظر گرفته اند. برای اطلاع بیشتر درباره این ویژگی توصیه می کنیم، مقاله آموزش استفاده از کد تخفیف دیجی کالا جت را مطالعه کنید. البته این تنها روش برای خرید مقرون به صرفه از دیجی کالا نیست و برای آگاهی از روش های دیگر پیشنهاد می کنیم مقاله راهکارهای خرید ارزان تر از دیجی کالا را مطالعه کنید.

کلام پایانی درباره خرید از دیجی کالا جت

تجربه خرید کاربران از سوپرمارکت دیجی کالا جت نشان داده است که می توان به این سرویس که از دل بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی برآمده است، اعتماد کرد. تاکنون برندهای بسیار زیادی جهت فعالیت در زمینه فروش آنلاین محصولات سوپرمارکتی آغاز به کار کرده اند. دیجی کالا جت در این میان توانست نسبت به سایر رقبای خود، به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند. این فروشگاه در کنار امکانات ویژه ای که برای کاربران خود در نظر گرفته است، با ارائه کدهای تخفیف این فرصت را فراهم کرده تا تمامی مشتریان بتوانند خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنند.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments