بهترین لپ تاپ های لنوو، از دانشجویی تا گرافیکی

بهترین لپ تاپ های لنوو

در سال های اخیر، شرکت لنوو توانسته در بین تولید کنندگان برتر لپ تاپ در جهان قرار بگیرد. این برند شناخته شده در هر سال محصولات متنوعی را روانه بازار می کند. لپ تاپ های لنوو با ویژگی های متنوع و برای کاربرد های گوناگون تولید می شوند. فرقی نمی کند که شما لپ تاپ را برای فعالیت های اختصاصی مثل گیمینگ، برنامه نویسی و پروژه های  گرافیکی بخواهید یا صرفاً به دنبال یک لپ تاپ دانشجویی و یا محصولی برای استفاده روزانه باشید. در هر صورت لنوو می تواند پیشنهاد خوبی برای شما داشته باشد. در این مقاله، بهترین لپ تاپ های لنوو را به شما معرفی می کنم. امیدوارم مطالعه این مطلب نقش موثر و مثبتی در انتخاب شما داشته باشد.

بهترین لپ تاپ های لنوو برای دانشجوها

همانطور که می دانید امروزه شکل درس خواندن با سالهای پیش کاملاً متفاوت است. کتاب ها و جزوات دیگر زیاد به صورت فیزیکی وجود ندارند. همچنین، بخش بزرگی از مهارت ها به وسیله نرم فزار های متنوع آموزش داده می شوند. بر همین اساس خرید لپ تاپ برای دانشجویان و حتی دانش آموزان ضروری است. در ادامه به شما چند لپ تاپ دانشجویی از برند لنوو معرفی می کنیم. بسیاری از این لپ تاپ ها را می توانید ارزان تر از قیمت بازار خریداری کنید. کافیست کد تخفیف دیجی کالا را هنگام خرید آن ها به کار ببرید. در سایت های دیگری هم این امکان وجود دارد. برای مثال، کد تخفیف تکنولایف هم یکی از راه های کاهش هزینه در این سایت است.

لنوو IdeaPad3 مدل 15IAU7

  • پردازنده: Core i3
  • حافظه داخلی: یک ترابایت
  • پردازنده گرافیکی: intel

یکی از لپ تاپ هایی که خرید آن به دانشجویان پیشنهاد می شود، همین مدل از برند لنوو است. این محصول از نمایاشگری با اندازه 15.6 اینچ بهره می برد. رم این محصول 16 گیگا بایت بوده و برای استفاده های عمومی کاملاً مناسب است. نقطه ضعفی که می توان برای این مدل بیان کرد عدم وجود کتارت گرافیک مجزا است. اگر کار طراحی انجام می دهید بهتر است از پیشنهادات بعدی استفاده کنید. در کل به نسبت قیمت این محصول که حدود 20 میلیون است می توان گفت کیفیت رضایت بخشی به کاربر ارائه می کند.

لپ تاپ لنوو مدل V15-R  

لپ تاپ لنوو مدل V15-R  
  • پردازنده: Core i3
  • حافظه داخلی: یک ترابایت
  • پردازنده گرافیکی:NVIDIA

یکی از بهترین لپ تاپ های لنوو برای کاربری دانشجویی برای فعالیت های مثل تحقیق، پژوهش و اجرای نرم افزار های اختصاصی، مدل V15 R است. این محصول هم قیمتی حدود 20 میلیون دارد. از طرف دیگر، به نسبت قیمت مناسب خود، به خوبی می تواند پاسخگوی نیاز های شما باشد. صفحه نمایش در این لپ تاپ اندازه ای حدود 15.6 اینچی رزولوشنی برابر 1080*1920 دارد. همچنین رم به کار برده شده 4 گیگا بایتی است.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15IAU7-i7 16GB 1SSD

  • پردازنده: core i7
  • حافظه داخلی: یک ترابایت
  • پردازنده گرافیکی: Intel

اگر دانشجو هستید و به دنبال یک لپ تاپ همه فن حریف می گردید که بعد از دوران تحصیل هم همراه شما باشد، این محصول پیشنهاد ما به شما است. از هر جنبه ای که این لپ تاپ را مرد بررسی قرار دهیم، نمره قبولی دریافت می کند. از نظر پردازنده، این لپ تاپ از پردازنده‌ی مرکزی Core i7 1255U با 10 هسته، 12 رشته، فرکانس نهایی 4.7 گیگاهرتز و 12 مگابایت حافظه‌ی کش استفاده می کند. از نظر نمایش هم، یک نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن 1080 و روکش مات در اختیار شما قرار می گیرد. درباره قیمت این محصول تا این لحظه می توانیم عددی حدود 33 میلیون را اعلام کنیم.

مطالعه بیشتر: خرید لپ تاپ زیر 30 میلیون برای برنامه نویسی

 لنوو مدل Legion S7 15ACH6

  • پردازنده: Ryzen 7
  • حافظه داخلی: یک ترابایت
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA

طبیعتاً با افزایش بودجه قادر به انتخاب وسیع تری هستید و محصولات با کیفیت تری را می توانید تهیه کنید. یکی از بهترین لپ تاپ های لنوو مدلی است که اکنون به شما معرفی کردیم. با استفاده از این محصول می توانید کلیه فعالیت های خود را با سرعت و کیفیت بسیار بالایی انجام دهید. این لپ تاپ با بهره مندی از پردازنده قوی، رم 16 گیگیا بایتی قابل ارتقا، حافظه داخلیSSD و صفحه نمایشگر مات با کیفیت FHD می تواند انتخاب بسیار هوشمندانه ای باشد. همچنین، لازم به ذکر است که برای خرید این محصول به هزینه ای حدوداً 63 میلیونی نیاز دارید.

بهترین لپ تاپ های لنوو برای گیمر ها

بازی های ویدیویی نه تنها به عنوان یک سرگرمی بلکه به عنوان منبعی برای کسب درآمد شناخته می شوند. به همین دلیل برند های مختلف تولید کننده محصولات دیجیتال مثل لپ تاپ و تلفن همراه، همواره محصولاتی مخصوص گیمر ها با ویژگی های منحصر به فرد تولید و عرضه می کنند. لنوو هم از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه چند نمونه از بهترین لپ تاپ های لنوو برای گیمینگ را با هم بررسی می کنیم.

لنوو IdeaPad Gaming 3 15IAH7-i7

  • پردازنده: core i7
  • حافظه داخلی: 512 گیگ
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA

اگر از علاقه مندان به گیم هستید، می دانید که داشتن یک لپ تاپ مناسب چقدر می تواند لذتبخش باشد. این محصول برای همین کار تولید شده است. این محصول با برخورداری از پردازنده نسل 10، صفحه نمایشی با  کیفیت  FHD و پورت های متعدد می تواند انتخاب جذابی برای شما باشد. قیمت این لپ تاپ چیزی حدود 53 میلیون تومان می باشد.

لپ تاپ Lenovo Legion Y740

  • پردازنده: core i7
  • حافظه داخلی: 512 گیگ
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA

در مشخصات کلی شباهت های بسیاری بین این محصول و مدل قبلی وجود دارد. چیزی که باعث می شود این مدل را بهترین لپ تاپ لنوو برای گیمینگ بدانیم، کارت گرافیک فوق العاده قوی جی فورس RTXمی باشد. این موضوع در کنار پردازنده های گرافیکی مدرن و صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی با  کیفیت 1080 بهترین عملکرد گرایکی را به کاربر ارائه می دهد. همچنین، صفحه کلید طراحی شده برای این محصول RGB بوده و کاربری بسیاری راحتی دارد.  

لپ تاپ لنوو مدل LOQ 15IRH8

مدل LOQ 15IRH8T یکی از بهترین لپ تاپ های لنوو
  • پردازنده: core i7
  • حافظه داخلی: 512 گیگ
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA

این محصول یکی از لپ تاپ های رده بالای شرکت لنوو محسوب می شود. با توجه به امکاناتی که 15IRH8  LOQ در اختیار کاربران خود قرار می دهد، می توان آن را یکی از بهترین لپ تاپ های لنوو و انتخاب بسیاری جذابی برای گیمر ها دانست. این لپ تاپ از یک پردازنده قدرتمند نسل 13 استفاده می کند، این ویژگی در کنار رم 8 گیگا بایتی باعث می شود بتوانید هر بازی ویدیویی را به راحتی روی آن اجا کرده و با سرعت بالایی که در اختیار شما قرار داده می شود، از بازی کردن لذت ببرید. همانطور که از مشخصات بر می آید قیمت لپ تاپ کمی زیاد است و چیزی حدود 66 میلیون برای خرید آن نیاز دارید.

لنوو مدل Legion 7 16IAX7

بهترین لپ تاپ برند لنوو
  • پردازنده: core i9
  • حافظه داخلی: یک ترابایت
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA

اگر قصد خرید یک لپ تاپ از برند لنوو را دارید، این محصول پیشنهاد مناسبی برای شما است. لپ تاپ Legion 7 16IAX7 یکی از رده بالا ترین محصولات این شرکت محسوب می شود. در ساخت این کالا از آلومینیم استفاده شده  و در کنار نرم افزار قوی، ویژگی های ساختاری و سخت افزاری مطلوبی هم دارد. صفحه نمایش این مدل طراحی خاصی دارد و تا 180 درجه کاملاً باز می شود. همچنین، اندازه این نمایشگر 16 اینچ است و با روکش مات ،رزولوشن WQXGA (2560×1600)و دقت رنگ فوق العاده، تجربه بی نظیری از تماشا را در اختیار شما قرار می دهد. این لپ تاپ از لحاظ پردازنده های گرافیکی و نرم افزاری بسیار قدرتمند است م توانایی اجرای همه برنامه ها را دارد. همانطور که مورد انتظار است، این محصول از گران ترن لپ تاپ های این برند بوده و برای خرید آن به حدود 150 میلیون پول نیاز خواهید داشت.

اگر بودجه کافی برای خرید ندارید، می توانید به سراغ لپ تاپ های استوک بروید. البته لازم است پیش از اقدام برای خرید، فاکتورهای متعددی را مد نظر قرار دهید. اگر واقعاْ قصد داشتید برای خرید این نوع لپ تاپ ها اقدام کنید، پیشنهاد می کنیم مقاله 5 نکته که باید قبل از خرید لپ تاپ استوک بدانید را مطالعه کنید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments