بهترین اپ استور ایرانی کدام است؟ سیب اپ، سیبچه یا اناردونی؟

سیب اپ، سیبچه و اناردونی

به دنبال گسترش تحریم ها و فیلترینگ برخی مشکلات در حوزه تکنولوژی برای مردم پدیدار شده است. یکی از این مشکلات دردسر هایی است که صاحبان گوشی های آیفون با آن مواجه هستند. با کاهش دسترسی افراد به اپ استور، تهیه بسیاری از برنامه ها مشکل ساز می شود. برای رهایی از این دغدغه ها کاربران می توانند از جایگزین های ایرانی این برنامه استفاده کنند. ما در این مقاله تلاش می کنیم بهترین اپ استور های ایرانی را با مقایسه سیب اپ، سیبچه و انار دونی به شما معرفی کنیم.

اپ استور های ایرانی خوب یا بد؟

بسیاری از اپلیکیشن ها نظیر اسنپ، دیجی کالا، اسنپ فود و… هستند که برای شهروندان ایرانی کارایی زیادی دارند. متاسفانه برخی از این برنامه از اپ استور خارج شده و برای ایرانیان امکان دانلود آن ها وجود ندارد. نبودن اپلیکیشن های ایرانی پر کاربرد از یک طرف و عدم دسترسی راحت به اپ استور از طرف دیگر، استفاده از این برنامه ها را با محدودیت های جدی رو به رو کرده است.

فراموش نکنید که که برای هر مشکل راه حلی وجود دارد. شما می توانید به جای اپ استور از نسخه های داخلی این برنامه استفاده کنید. این مارکت های ایرانی علاوه بر اپلیکیشن های حذف شده از اپ استور نسخه مود شده بسیاری از برنامه های غیر ایرانی پولی را هم در اختیار کاربران قرار می دهند.

بهترین مارکت ایرانی برای آیفون

امروزه با توجه به شرایط، تعداد قابل توجهی از کاربران از اپ استور های داخلی استفاده می کنند. به همین دلیل، تعداد این پلتفرم ها در حال افزایش است. این موضوع باعث می شود انتخاب برای ما سخت باشد. به همین دلیل ما در ادامه، سیب اپ، سیبچه و انار دونی را همراه شما بررسی و مقایسه می کنیم. در نهایت شاید به جواب این سوال برسیم که بهترین اپ استور ایرانی کدام است؟

بهترین اپاستور های ایرانی

سیب اپ شناخته شده ترین اپ استور ایرانی

مجموعه سیب اپ فعالیت خود را در سال 1393 آغاز کرده و از این حیث یکی از مارکت های پر سابقه محسوب می شود. هدف این مجموعه این است که دسترسی به اپلیکیشن های متنوع را برای کاربران سیستم عامل ios راحت تر کند. این پلتفرم از تعداد و تنوع اپلیکیشن قابل توجهی برخوردار است. وجود بیش از 30 هزار برنامه کاربردی خارجی با ارزشی بالغ بر 50 هزار دلار می تواند گواهی بر این ادعا باشد.

به گفته مسئولان سیب اپ تا به امروز بیش از ۷۰ میلیون اپلیکیشن از طریق این مارکت دانلود شده است. این عدد به طور قطع نمایانگر تعداد بالای کاربران این پلتفرم است. دلیل این استقبال می تواند نقاط قوت سیب اپ باشد. هزینه مناسب برای تهیه اشتراک نسبت به سایر پلتفرم ها، رابط کاربری ساده و مناسب، تعداد و تنوع قابل قبول برنامه ها و خدمات و همچنین، امکان دریافت برنامه های دلاری به صورت رایگان از جمله مواردی هستند که سیب اپ را به یکی از بهترین اپ استور های ایرانی تبدیل کرده اند. می توانید برخی از اپلیکیشن های ضروری و کاربردی آیفون را از سیب اپ به صورت رایگان دریافت کنید.

لازم به ذکر است که در کنار مزایای گفته شده این پلتفرم نقاط ضعفی نیز دارد. احتمال مسدود شدن حساب کاربری، ممکن نبودن انتفال حساب به تلفن همراه دیگر و عدم بازگشت وجه در صورت انصراف از خرید از جمله این موارد هستند.

سیبچه، از بهترین اپ استور های ایرانی

سیبچه از سیب اپ با سابقه تر بوده و فعالیت رسمی خود را از سال 89 آغاز نموده است. شرکت داده پردازان همراه ایرانیان این مارکت را با هدف بهره مندی کامل کاربران ایرانی از امکانات گجت های اپل راه اندازی کرده است. این مجموعه در طی سال ها ارائه خدمات توانسته به یکی از محبوب ترین پلتفرم های فعال در این حوزه تبدیل شود.

یکی از بزرگترین نقاط قوت این پلتفرم بدون شک داشتن اپلیکیشن های مشابه برنامه های موجود در اپ استور است. از طریق سیبچه می توانید بدون نیاز به گیفت کارت اپلیکیشن های اورجینال را با صرف هزینه کم تر دانلود کنید. از دیگر مزایای این مجموعه می توان به امنیت بالا و سرعت زیاد نصب اپلیکیشن ها اشاره کرد.

اگرچه این اپ استور از محبوبیت خوبی برخوردار است؛ اما معایبی نیز دارد. به طور مثال، برخی از کاربران عنوان می کنند که تنوع اپلیکیشن ها در این مارکت کم است. به این معنی که برخی برنامه های مورد نیاز آن ها در این استور وجود نداشته است.

انار دونی

یکی از بهترین اپ استور های ایرانی در حال حاضر اناردونی است. در این پلتفرم می توانید با سرعت بالا و بدون محدودیت هر اپلیکیشنی که در اپ استور موجود است را پیدا کرده و دانلود کنید. برای این کار نیازی به اپل آیدی نخواهید داشت. علاوه بر این، اپلیکیشن های ایرانی را هم می توانید به راحتی از این طریق دانلود و نصب کنید. به طوری که بیش از 1000 کسب و کار این سایت را برای عرضه اپلیکیشن های خود انتخاب کرده اند.

کاربران این سایت معمولاً سرعت مناسب، پشتیبانی فعال، وجود اپلیکیشن های ایرانی و خارجی را از مزیت های این سایت می دانند. در سمت مقابل بعضی از افراد معتقد هستند تنوع برنامه ها در این پلتفرم چندان رضایت بخش نیست و هزینه خرید اشتراک هم نسبت به خدمات کمی بالا است.

سیب اپ، سیبچه یا اناردونی؟

در پایان استفاده از اپ استور های ایرانی برای فرار از دردسر ها را به شما پیشنهاد می کنیم؛ اما این که کدام مارکت بهتر است تصمیمی است که اتخاذ آن را به خودتان می سپاریم. در واقع ما تلاش کردیم با معرفی بهترین اپ استور های ایرانی و بیان مزایا و معایب هریک در این انتخاب قدری شما را راهنمایی کنیم. در نهایت شما باید اولویت های خود را با شرایط هر پلتفرم مطابقت داده و یکی از آن ها را برای دریافت خدمات برگزینید.

1.8 5 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments