معرفی 6 گوشی اندروید با بالاترین عمر باتری

معرفی گوشی با بالاترین عمر باتری

هنگام خرید یک تلفن همراه، برای هر فرد، ملاک های متفاوتی دارای اهمیت هستند. مثلاً برای برخی افراد کیفیت دوربین مهم ترین فاکتور است. برای برخی دیگر سیستم عامل گوشی مهم است و گروهی هم عمر باتری موبایل و مدت زمانی که شارژ نگه می دارد را در اولویت قرار می دهند. معیار مد نظر شما هر چه باشد، باز هم نمی توانید منکر اهمیت باتری موبایل و دوام آن بشوید. به همین دلیل هم، در این مقاله تلفن های همراه اندروید را معرفی می کنیم که بیشترین عمر باتری را دارند. همچنین، برای بررسی و انتخاب گوشی بر اساس معیار های بیشتر می توانید مقاله معرفی محبوب ترین گوشی های 2023 را مطالعه کنید.

بررسی زمان کارکرد باتری تلفن همراه

دوام باتری هر گوشی موبایل و مدت زمانی که می تواند شارژ نگه داشته یا عمر مفید داسته باشد، با دیگری متفاوت است. وب‌ سایت GSMArena یک مرجع معتبر برای بررسی مدت زمانی است که باتری هر تلفن همراه می تواند شارژ نگه دارد. این معیار به ما نشان می دهد که با یک بار شارژ کامل چند ساعت می توانیم از گوشی خود استفاده کنیم. اساس طبقه بندی در این سایت به عملکرد تلفن همراه در یک ساعت وبگردی، یک ساعت تماشای ویدئو و یک ساعت مکالمه است. اگر یک گوشی امتیاز 155 که امتیاز کامل است را داشته باشد؛ یعنی می توانید 155 ساعت با ترکیبی از فعالیت های نام برده شده از آن استفاده کنید. دقت داشته باشید که توان باتری ها به مرور زمان و با استفاده مکرر مقداری کاهش می یابد. پس انتظار نداشته باشید موبایلی که سه سال پیش خریده اید، مثل روز اول، شارژ نگه دارد.

عوامل موثر در کارکرد باتری گوشی موبایل

مهم ترین نکته در انتخاب یک تلفن همراه با کارایی خوب باتری بدون شک ظرفیت باتری است. هرچه ظرفیت باتری بر حسب میلی آمپر ساعت بالاتر باشد، می تواند برای مدت زمان طولانی تری شارژ نگه دارد. سخت افزار ها، نمایشگر و فناوری شارژ از دیگر موارد دارای اهمیت در این زمینه هستند. برای مثال، اگر سخت افزار ها هنگام کار کردن با گوشی داغ شوند، عمر باتری هم کاهش پیدا می کند. علاوه بر این، شرکت های تولید کننده از مدل باتری های مختلفی استفاده می کنند که دوام و توان نگهداری شارژ هر کدام با دیگری متفاوت است.

در نظر داشته باشید که نوع استفاده شما از موبایل هم تأثیر قابل توجهی در عمر باتری آن دارد. برای مثال، برنامه های سنگین، فیلتر شکن ها و … می توانند مدت زمان نگه داشتن شارژ را کاهش دهند. عدم استفاده از شارژر اورجینال، پشت سر هم از برق کشیدن گوشی، دمای بالا و … همه می توانند موجب کاهش عمر باتری موبایل شما شوند. با در نظر گرفتن همه این موارد، گزینه های مختلفی وجود دارند که باتری قوی تر داشته باشند. در ادامه، شما را برای خرید بهترین تلفن های همراه از نظر عملکرد باتری راهنمایی خواهیم کرد. لازم به ذکر است که این گوشی ها لزوما پرچم دار نیستند. این گوشی ها در رنج های متفاوتی از نظر قیمت قرار می گیرند؛ اما همه آنها بالاترین عمر باتری را دارند.

برای مطالعه بیشتر: بهترین گوشی ها با قیمت کم تر از 20 میلیون

گلکسی s23 اولترا بالاترین عمر باتری گوشی های سامسونگ

گلکسی s23 اولترا دارای بالاترین عمر باتری در میان نماینده های سامسونگ

ظرفیت باتری: 5000 میلی آمپر ساعت

امتیاز باتری: 116 ساعت

حدود قیمت: 51 میلیون

در چند سال گذشته چینی ها با برند شیائومی در زمینه تولید تلفن های همراه با نگهداری شارژ برای مدت طولانی پیشتاز بودند. اخیرا سامسونگ نیز گلکسی های خود را با ظرفیت های باتری مطلوب تولید و عرضه می کند. این رقابت تا جایی ادامه پیدا کرده که در سال 2023 می توان به جرئت گفت نماینده های سامسونگ تلفن های بهتری از نظر وضعیت باتری و شارژ هستند تا محصولات شیائومی. یکی از عمده ترین دلایل موفقیت این برند استفاده از رابط های کاربری بهبود یافته است.

گلکسی s23 اولترا از پرچم داران برند سامسونگ است. احتمالاً سخت افزار قوی و صفحه نمایش بسیار با کیفیت آن این تصور را در شما ایجاد خواهد کرد که با یک مصرف کننده قدر باتری رو به رو هستید. با ایت حال نگهداری شارژ این مدل شما را شگفت زده خواهد کرد. یکی از دلایل عملکرد خوب باتری در این گوشی، وجود تراشه 4 نانومتری است. این قطعه با عملکرد بهینه کمترین فشار را به باتری اعمال می کند.

از دیگر فاکتور هایی که می تواند در این زمینه اثر گذاری خوبی داشته باشد، نمایشگر تطبیقی است که رزولوشن آن ممکن است از 120 تا 10 هرتز متفاوت باشد. از دیگر موارد تأثیر گذار در عمر باتری می توان به رابط کاربری اندروید ( One UI ) اشاره کرد. در این مدل، رابط کاربری بهینه سازی شده و بهترین عملکرد را در مدیریت انرژی دارد.

شیائومی پوکو M3 و بالاترین عمر باتری

شیائومی پوکو M3 و بالا ترین عمر باتری

ظرفیت باتری:  6000 میلی‌آمپر ساعت

امتیاز باتری: 154 ساعت

حدود قیمت: 7-9 میلیون

در سال های اخی،ر برند شیائومی به خوبی توانسته جایگاه خود را در بازار تلفن های همراه تثبیت کند. قیمت مناسب در کنار طراحی زیبا و سخت افزار های قابل قبول از عمده ترین دلایل محبوبیت این برند هستند. مجموعه تلفن های پوکو این برند نیز مورد استقبال قابل توجهی قرار گرفته اند.

طبیعتاً از این تلفن همراه نباید به اندازه پرچمدار سامسونگ انتظار داشت. با این وجود، از لحاظ طول عمر باتری موبایل یکی از بهترین مدل هایی است که می توانیم به شما معرفی کنیم. اگر با تلفن همراه خود در طول روز زیاد کار دارید، این یک انتخاب مناسب برای شماست. چراکه می توانید ساعت ها بدون نگرانی از اتمام شارژ از آن استفاده کنید. در عین حال، قیمت آن هم به نسبت قدرتش مناسب است.

ردمی نوت 11 موبایلی با دوام بالای باتری

ردمی نوت 11

ظرفیت باتری:  5000 میلی‌آمپر ساعت

امتیاز باتری: 126 ساعت

حدود قیمت:8 میلیون

ردمی نوت 11 را می توانیم به عنوان یکی از شایسته ترین نماینده های برند شیائومی معرفی کنیم. این مدل با داشتن مشخصات خوب در کنار قیمت مناسب، از زمان عرضه تا کنون توانسته محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران و خریداران کسب کند. تراشه قدرتمند استفاده شده در ساخت این تلفن همراه، عمر باتری را بالا برده و این امکان را به شما می دهد که با یکبار شارژ بتوانید حداقل یک روز کامل از دستگاه خود استفاده کنید.

سامسونگ گلکسی A23 و باتری بی نظیر

سامسونگ گلکسی A23

ظرفیت باتری:  5000 میلی‌آمپر ساعت

امتیاز باتری: 138 ساعت

حدود قیمت: 10 میلیون

این تلفن همراه برای افرادی که می خواهند حتما از برند های به نام استفاده کنند بسیار مناسب است. گلکسی A23 سامسونگ در کنار داشتن طراحی زیبا، از یک باتری قوی نیز برخوردار است. این باتری شاید نتواند به اندازه اس 23 شارژ نگه دارد؛ اما همچنان بعد از چند ساعت استفاده نیاز به شارژ مجدد نخواهد داشت. همچنین، قیمت مناسب می تواند از دلایلی باشد که شما را برای خرید این مدل مصمم کند. قیمت این گوشی بسیار کمتر از مدل های پرچم دار است؛ اما در عین حال می تواند انتظارات شما از یک موبایل خوب با عمر باتری بالا را برآورده کند.

بالاترین عمر باتری با گلکسی A54

 بالاترین عمر باتری با گلکسی A54

ظرفیت باتری:  5000 میلی‌آمپر ساعت

امتیاز باتری: 136ساعت

حدود قیمت: 15 میلیون

این مدل را می توانیم کمی پیشرفته تر از A34  بدانیم. صفحه نمایش با کیفیت، دوربین نسبتا خوب، خصوصیات سخت افزاری قابل قبول در کنار ظرفیت بالای باتری و قیمت معقول می تواند از دلایل محبوبیت این گوشی میان رده کره ای باشد. قیمت این موبایل کمی بیشتر از A23 است. با این حال، از نظر قدرت نگه داری شارژ و عمر باتری تقریباً مشابه اند. با این حال، بسته به سایر امکانات و ویژگی های این دو می توانید گزینه مناسب تر را انتخاب کنید.

گلکسی S23 پلاس سامسونگ بالاترین عمر باتری با قیمت مناسب

گلکسی S23 پلاس سامسونگ

ظرفیت باتری: 4700 میلی‌آمپر ساعت

امتیاز باتری: 101ساعت

حدود قیمت: 45 میلیون

اگر پرچم دار بودن موبایل برای شما اهمیت دارد، گلکسی S23 پلاس می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. به طور کلی، سری S23  این برند را می توان نماینده های شایسته ای از نظر ظرفیت و عمر باتری موبایل معرفی کرد. با داشتن این مدل می توانید حداقل یک روز کامل از تلفن همراه خود به صورت مداوم استفاده کنید و نگران از دست رفتن شارژ نباشید.

Galaxy A34- گلکسی A34 سامسونگ

گلکسی A 34

ظرفیت باتری: 5000میلی آمپر

امتیاز باتری: 133 ساعت

حدود قیمت: 10 میلیون

یکی از مهم ترین مزیت های این گوشی نسبت به مدل های قبلی خود را می توان وجود یک تراشه کم مصرف دانست. عمر و استقامت باتری در این مدل بسیار خوب است. به همین دلیل علارغم شارز آهسته باز هم در رده بهترین ها از نظر عملکرد باتری قرار می گیرد.

برای مطالعه بیشتر: بهترین سایت ها برای خرید گوشی

ردمی نوت 12

نوت 12

ظرفیت باتری: 500 میلی آمپر

امتیاز باتری: 117 ساعت

حدود قیمت: 7 میلیون و 600 هزار تومان

داشتن یک باتری 5000 میلی آمپری دیگر ویزگی هیجان انگیزی محسوب نمی شود. اما چیزی که این تلفن هوشمند را منحصر به فرد می کند، تراشه اسنپدراگون ۸۶۵  است. همچنین، علاوه بر نگهدای شارژ در حالت استند بای شما می توامنید با این گوشی 29 ساعت بدون وقفه فیلم تماشا کنید. که در نوع خود بی نظیر است.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments