5 مقصد داخلی سفر در زمستان + کد تخفیف

بهترین مقصد داخلی سفر در زمستان

ایران به عنوان کشوری چهار فصل شناخته می شود. این موضوع مزیت بزرگی برای گردشگری است؛ زیرا سفر را در تمام طول سال امکان پذیر می کند. فرقی ندارد که فصل گرمای شدید باشد یا سرمای استخوان سوز، در هر حال می توانید چند شهر برای سفری به یاد ماندنی پیدا کنید. در این مطلب به معرفی بهترین مقصد داخلی سفر در زمستان می پردازیم. مطمئن باشید اگر یک بار سفر به این شهر ها در فصل سرما را تجربه کنید، عاشقش می شوید. چمدان های خود را ببندید و در این مقاله همراه ما باشید.

سفر در فصل های گرم را ترجیح می دهید؟ در تابستان زمان آزاد بیشتری دارید؟ پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین شهر های خنک برای سفر تابستان را از دست ندهید.

بهترین شهر های ایران برای مسافرت در زمستان

افرادی که در زمستان سفر می کنند معمولاً به دو دسته تقسیم می شوند. آن هایی که می خواهند به هوایی گرم یا معتدل تر پناه ببرند و آن هایی که دوست دارند تفریحات زمستانی در برف را تجربه کنند. در هر گروهی که باشید ما پیشنهاد های خوبی برایتان داریم. سفر به مناطق جنوبی و شرقی ایران در زمستان فرصتی عالی است تا به جای سوز سرما، گرما را تجربه کنید. در این مناطق معمولاً هوا خیلی سرد نمی شود و برودت آن تنها در شب احساس می شود. البته که مناسب بودن آب و هوا تنها معیار سفر نیست. باید به جایی برویم که علاوه بر این، جاذبه های گردشگری نیز داشته باشد.

جزیره کیش

یکی از بهترین مقصد های داخلی برای سفر در زمستان جزیره کیش است. همانطور که می دانید این جزیره در میان آب های خلیج فارس قرار دارد. اگر در بهار یا تابستان به کیش رفته باشید احتمالاً از گرمای شدید هوا کلافه شده اید. همین گرما باعث شده این شهر یکی از بهترین مقاصد گردشگری در سرما باشد.

اگر به ورزش و تفریحات آبی علاقه داشته باشید، جایی بهتر از کیش پیدا نمی کنید. آب دریا در این فصل تمیز تر و شفاف تر است و اگر تماشای دریا را دوست دارید، نباید این فرصت را از دست بدهید. یکی از مفرح ترین تفریح های آبی این جزیره جت فلایر است که به شما اجازه می دهد به کمک فشار آب و یک جت اسکی، بالاتر از سطح دریا پرواز کنید. ترجیح می دهید در ساحل بمانید؟ دوچرخه و موتور سواری را به شما پیشنهاد می کنیم. علاوه بر این، دیدنی ها و بازار های این جزیره هم به اندازه ای جالب هستند که شما را برای چند روز سرگرم نگه دارند. به یاد داشته باشید که برای تهیه بلیط و یا رزرو بهترین تور های کیش می توانید به سایت های علی بابا یا اسنپ تریپ مراجعه کنید.

کیش، بهترین مقصد سفر در زمستان

جزیره قشم

وقتی صحبت از بهترین مقاصد گردشگری برای سفر در زمستان باشد، مناطق جنوبی حرف اول را می زنند. دومین پیشنهاد ما برای سفر در فصل زمستان و پاییز جزیره زیبای قشم است. این محل را می توان یکی از خارق العاده ترین جزیره های ایران دانست که سالانه توریست های بسیاری را به خود جذب می کند. قشم مجموعه کاملی از بهترین امکانات گردشگری است که هر شخصی می تواند در آن سرگرمی مورد علاقه خود را پیدا کند. از تفریح های آبی گرفته تا بازار های جذاب و نقاط دیدنی طبیعی، همه را می توانید در این جزیره تجربه کنید. از تفریحات آبی این منطقه می توان قایق سواری، غواصی، جت اسکی، پاراسل، دایوینگ، پارک آبی و … را نام برد.

جاذبه های طبیعی این جزیره در زمستان به قدری زیاد است که بتوانید سفر لذت بخشی را تجربه کنید. یکی از این موارد جنگل های حرا است. درختان این جنگل در دمای گرم و در خاک کم اکسیژن رشد می کنند و آب های این منطقه برای رشد آن ها ایده آل است. جذاب ترین ویژگی این درختان این است که در زمان مد، به زیر آب فرو می روند و پس از پایین آمدن ارتفاع دریا، سر از آب در می آورند. اگر می خواهید از قدرت طبیعت شگفت زده شوید، پیشنهاد ما بازدید از دره ستارگان است. این جاذبه طبیعی از جمله پدیده های نادر زمین شناسی است که بیش از 2 میلیون سال قدمت دارد. جزیره هنگام، جزایر ناز، ژئوپارک قشم، غار خربس، پارک کروکودیل و قلعه پرتغالی ها نیز از دیگر مقاصدی هستند که در سفر زمستانی خود باید از آن ها دیدن کنید.

زیباترین مقصد داخلی سفر در زمستان

چابهار

چابهار را می توان بهترین مقصد داخلی سفر در زمستان دانست. دیدن این شهر جنوبی در تمام سال پیشهاد خوبی است؛ اما فصل سرما بهترین زمان برای دیدن آن به شمار می آید. یکی از متفاوت ترین تجربه هایی که می توانید داشته باشید، تماشای کوه های مریخی است. مجموعه کوه های کوچک و مینیاتوری با ظاهر خاصی که دارند هر بیننده ای را حیرت زده می کند. ساحل شب تاب نیز یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری است. این ساحل در شب ها به خاطر وجود فیتوپلانکتون ها به رنگ آبی می درخشد. یکی دیگر از عجایب این شهر که هنگام سفر در زمستان می توانید از آن لذت ببرید، تالاب لیپار است. رنگ صورتی این تالاب دلیل معروفیت آن است. موارد انگشت شماری از این پدیده در جهان وجود دارد و تماشای آن می تواند یکی از منحصر به فرد ترین تجربه های زندگی شما باشد.

بهترین شهر ها برای سفر در زمستان

کویر های ایران

کویر های متعددی در مناطق مرکزی ایران وجود دارند. بدیهی است که دمای هوا در مناطق کویری بالا است و به همین دلیل نمی توان در تابستان به این نقاط رفت. همین گرمای غیرقابل تحمل باعث شده است کویر هایی مانند مرنجاب، ورزنه، مصر و … بهترین مقصد داخلی سفر در زمستان باشند. سالانه گردشگران زیادی به این کویرها سفر می کنند. سکوت مطلق، قدم زدن در شن های گرم، آفرود سواری و البته تماشای آسمان بی نظیر کویر که انگان به زمین دوخته شده است، تجربه ای جذاب و فراموش نشدنی است. اگر می خواهید مسافرتی کوتاه و یک روزه در فصل پاییز و زمستان داشته باشید که تا آخر عمر فراموش نکنید، پیشنهاد ما کویر است.

سفر به کویر در زمستان
0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments