12 فیلم برتر دیجی موویز با دانلود رایگان

معرفی فیلم های برتر دیجی موویز

تماشای فیلم بدون شک یکی از محبوب ترین فعالیت ها برای گذراندن اوقات فراغت است. با تماشای فیلم می توانید از مشکلات و مسائل روزمره برای مدت کوتاهی رهایی یابید. تعداد فیلم هایی که سالانه تولید می شوند زیاد است؛ اما حقیقت این است که بسیاری از آن ها ارزش تماشا ندارند. به همین دلیل هم هست که سایت هایی مانند imdb یا نظرات منتقدان مرجع مناسبی برای انتخاب فیلم به شمار می آید. خبر خوب این است که دیگر لازم نیست دنبال فیلم خوب بگردید. در این مقاله 10 فیلم سینمایی برتر دیجی موویز را به شما معرفی می کنیم. همه این موارد به صورت رایگان قابل دانلود و تماشا هستند.

دانلود فیلم و سریال از دیجی موویز

برای تماشای فیلم های سینمایی به خصوص آثار خارجی، انتخاب سایتی که فیلم را برای شما ارائه می دهد بسیار مهم است. ترجمه صحیح، زیر نویس یا دوبله با کیفیت، کیفیت تصویری مناسب و برخی موارد دیگر از مهم ترین نکات برای انتخاب یک سایت خوب هستند. با در نظر گرفتن تمام این موارد، دیجی موویز یکی از بهترین مرجع های دانلود انواع فیلم و سریال است. در این سایت با استفاده از دسته بندی های موجود و همچنین، قابلیت سرچ پیشرفته می توانید فیلم مورد علاقه خود را به سادگی پیدا کرده و از تماشای آن لذت ببرید. تنوع بالا در هر یک از ژانر های سینمایی نیز این امکان را به شما می دهد.

در ادامه 10 فیلم برتر موجود در این سایت را به شما معرفی خواهم کرد. در تهیه این لیست تلاش کردیم آثاری در ژانر های مختلف معرفی کنیم تا برای همه افراد با هر سلیقه ای مفید باشد. برای دانلود این فیلم ها و دیگر آثار سینمایی و سریال های جدید کد تخفیف دیجی موویز را به کار ببرید تا هزینه کمتری برای دریافت اشتراک این سایت بپردازید.

1. فیلم سینمایی Top Gun: Maverick

فیلم سینمایی تاپ گان

سال تولید: 2022

ژانر: اکشن, درام

هنرمندان:  tom cruise, jennifer connelly, miles teller

امتیاز IMDB به فیلم: 8.4

 لیست بهترین فیلم های دیجی موویز را با معرفی یک فیلم اکشن هیجان انگیز شروع می کنیم. این اثر به کارگردانی جوزف کوسینسکی در کشور آمریکا تولید شده است. داستان از این قرار است که میچل پس از 30 سال خدمت به عنوان عضوی از هوانیروز حالا در جایگاهی قرار گرفته که همیشه رویایش را داشت. این خلبان شجاع ارتقا را به دلیل دور شدن از عشقش به پرواز نمی پذیرد. حالا باید ببینیم چه آینده ای در انتظار اوست. موضوع هیجان انگیز، صحنه های اکشن فوق العاده و بازی جذاب تام کروز از دلایل محبوبیت این اثر هنری به شمار می آیند. اگر از طرفداران فیلم های اکشن هستید، این فیلم را از دست ندهید.

2. فیلم Dune 2021 در دیجی موویز

تلماسه

سال تولید: 2021

ژانر:  درام ,ماجراجویی, اکشن

هنرمندان: : timothée chalamet, rebecca ferguson, zendaya

امتیاز IMDB به فیلم: 8.2

تلماسه یا DUNE نام فیلمی است که به کارگردانی دنی ویلنوو در آمریکا ساخته شده است. این فیلم دومین اقتباس از رمانی با همین نام می باشد. داستان در آینده ای بسیار دور اتفاق می افتد. جایی که تنها یک منبع ماده و یک سیاره برای زندگی باقی مانده است. این سیاره که آراکیس نام دارد، به علت دارا بودن طبیعت بیابانی به تل ماسه شهرت یافته است. جذابیت و هیجان در این است که آراکیس حالا تنها مکان قابل سکونت برای انسان هاست. بنابراین، جنگ و نزاع بین نژاد های مختلف برای تصرف این سیاره بالا می گیرد. این اثر در 10 رشته مختلف اسکار نامزد شد و از این میان توانست 6 جایزه اسکار را از آن خود کند. با توجه به این نکته تصور می کنم توضیح بیشتری درباره علت قرار گیری این فیلم در میان فیلم های برتر دیجی موییز لازم نباشد.

مطالعه بیشتر: 10 فیلم برتر تخیلی با بیشترین امتیازات از دید منتقدان

3. فیلم Tick Tick … Boom، بهترین موزیکال دیجی موویز

برترین فیلم موزیکال دیجی موویز

سال تولید: 2021

ژانر: زندگی نامه, درام, موزیکال

هنرمندان:  andrew garfield, alexandra shipp, Robin de Jesus

امتیاز IMDB به فیلم: 8.2

در ادامه  لیست به سراغ یک فیلم موزیکال و درام می رویم. اگر به دنبال یک شاهکار موزیکال و زیبا هستید، تماشای این اثر را به عنوان یکی از فیلم های برتر دیجی موویز به شما پیشنهاد می کنیم. این اثر به کارگردانی لین مانوئل میرندا در کشور آمریکا تولید شده و با استقبال خوب تماشاگران مواجه شده است. کارگردانی خوب و بازی بی نظر هنرمندان از جمله اندرو گارفیلد از دلایل محبوبیت این اثر سینمایی هستند. این فیلم روایتگر زندگی یک موزیسین است. این آهنگ ساز موفق در آستانه 30 سالگی و درست زمانی که در نزدیک ترین فاصله از رویای خود قرار دارد دچار بحران میان سالی می شود.

4. فیلم اکشن خارجی Operation Fortune: Ruse de guerre

فونچی

سال تولید: 2022

ژانر: اکشن, کمدی, هیجان انگیز

هنرمندان: aubrey plaza, jason statham, Cary Elwes

امتیاز IMDB به فیلم: 6.7  

در ادامه، نوبت به ژانری می رسد که در بین ایرانیان بسیار محبوب است. فیلم اکشنی پر از صحنه های زد و خورد که با چاشنی کمی طنز به مخاطب عرضه می شود. این اثر محصول مشترک آمریکا و چین است. گای ریچی کارگردانی این اثر را به عهده داشته و جیسون استاتهام نقش اصلی را بازی می کند. داستان فیلم درباره مأموری است که باید جلوی یک فاجعه جهانی را بگیرد. فورچون استخدام می شود تا تولید و فروش یک سلاح مرگبار را متوقف کند. این مامور با هوش ناچار می شود نماینده سازمان سیا در این پروژه همکاری کند. نتیجه کار این دو نفر، که هیچ کدام اشتیاقی برای کار با دیگری ندارد، چه می شود؟

5. Babylon فیلم برتر دیجی موویز

برترین فیلم دیجی موویز

سال تولید: 2022

ژانر: تاریخی, درام, کمدی

هنرمندان: brad pitt, margot robbie, Jean Smart

امتیاز IMDB به فیلم: 7.6

 بابیلون اثری درام و تاریخی به کارگردانی دیمن شزل است. اولین چیزی که توجه مخاطب را در این فیلم جذب می کند بدون شک حضور بازیگران مشهور و موفق هالیوود است. یک نگاه به پوستر این اثر و دیدن برد پیت و مارگورابی در کنار هم به شما می گوید که قطعاً با اثری ارزشمند مواجهید. این فیلم نامزد دریافت 3 جایزه اسکار و 5 جایزه در جشنواره گلدن کلوب شد. به علاوه، به دلیل فروش بسیار خوب در زمان اکران، این اثر را بمب گیشه نامیدند. داستان فیلم از یک کاباره در لس آنجلس شروع می شود. در واقع در این فیلم ماجراهایی که برای یک مهاجر مکزیکی در این مکان رخ می دهد روایت می شود. مسافری که تنها قصد وارد کردن یک فیل به این مجموعه را دارد. البته، همه چیز طوری که او فکر می کند پیش نمی رود.

6. فیلم Rise (En corps)

فیلم  های برتر دیجی موویز

سال تولید: 2022

ژانر: درام کمدی

هنرمندان: Marion Barbeau,Hofesh Shechter,Denis Podalydès

امتیاز :IMDb 7.2 

نوبت به یک فیلم شاد و درام می رسد. این اثر محصول مشترک بلژیک، فرانسه و هلند است. کارگردان به نام فرانسوی، سدریک کلاپیش ساخت این اثر را بر عهده داشته است. ماجرا از این قرار است که یک رقصنده حرفه ای کلاسیک به نام الیزا طی اجرا دچار یک مصدومیت می شود. اگرچه پزشکان معتقدند او باید رقص را کنار بگذارد اما الیزا راهی برای برگشت به عرصه رقص معاصر پیدا خواهد کرد.

7. دانلود انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish

گربه چکمه پوش

سال تولید: 2022

ژانر: انیمیشن

هنرمندان: antonio banderas,salma hayek,harvey guillen

امتیاز :IMDb 7.9

طرفداران انیمیشن این بخش از مقاله مخصوص شماست. گربه چکمه پوش برای اولین بار در سال 2010 ساخته شد. این انیمیشن در زمان اکران و حتی در سال های پس از آن محبوبیت خاصی میان کودکان و بزرگسالان داشت. در این فیلم گربه چکمه پوش برای برگرداندن 8 جانی که در ماجراجویی های قبلب از دست داده، به دنبال آخرین افسانه می گردد. گربه چکمه پوش را می توان از فیلم های برتر دیجی موویز معرفی کرد.

8. فیلم Emily

فیلم امیلی فیلم برتر دیجی موویز

سال تولید: 2022

ژانر: زندگی نامه عاشقانه

هنرمندان: Emma Mackey,oliver jackson-cohen,fionn whitehead

امتیاز :IMDb7.2      

زندگی نامه ها با توجه به واقعی بودن ماجرا یکی از محبوب ترین نوع فیلم محسوب می شوند. فیلم سینمایی امیلی به کارگردانی فرانسیس اوکانر ساخته شده است. این فیلم بر اساس زندگی نویسنده مشهور امیلی برونته تولید شده است. امیلی زنی مرموز با زندگی پر فراز و نشیب ولی قلمی مانا است. بدون شک تماشای این فیلم برتر دیجی موویز به همه و مخصوصا طرفداران ادبیات توصیه می شود.

9. فیلم M3GAN

مگان

سال تولید: 2022

ژانر:ترسناک

هنرمندان: Jenna Davis,Amie Donald,allison williams

امتیاز :IMDb 6.4

این فیلم به کارگردانی جرارد جانستون داستانی است درباره رباتی که در یک کارخانه عروسک سازی ساخته می شود. پس از مدتی این ربات انسان نما شروع به پیدا کردن یک شخصیت می کند.

مطالعه بیشتر: 7 فیلم برتر جنایی خارجی در دهه گذشته

10. The Mountain II

فیلم برتر دیجی موویز

سال تولید: 2022

ژانر: اکشن جنگی

هنرمندان: Caglar Ertugrul,Ufuk Bayraktar,Ahu Türkpençe

امتیاز :IMDb9     

به عنوان حسن ختام لیست فیلم برتر دیجی موویز یک اثر هنری با امتیاز فوق العاده 9 از 10 را به شما معرفی می کنم. قسمت اول این فیلم بسیار موفق ظاهر شد و توانست دو جایزه نخل طلایی را از آن خود کند. همین انتظار از قسمت دوم این اثر هم می رود. داستان این فیلم درباره رشادت و دلاوری 7 تکاور است. آن ها در یک منطقه جنگی متروکه به دنبال یک روزنامه نگار گمشده می گردند.

11. فیلم سینمایی BLONDE

فیلم سینمایی BLONDE

سال تولید: 2022

ژانر: درام، زندگی نامه

هنرمندان: Ana de Armas, Adrien Brody, Bobby Cannavale,Julian Nicholson

امتیاز IMDB: 5.5 

فیلم سینمایی بلوند برداشتی از زندگی مرلین مونرو که بر اساس رمانی با همین نام ساخته شده است. تصویر برداری سیاه و سفید این اثر در بیشتر قسمت ها به شما کمک می کند تا حال و هوای واقعی آن دوران را بهتر درک کنید. این اثر از نشر بازی هنرمندانه آنا دآرماس مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. از طرف دیگر، محتوای جنسی و غیر اخلاقی در این اثر آن را به فیلمی برای بزرگسالان تبدیل می کند. پرداختن به این بخش های ناپسند از زندگی این هنرمند کمی این اثر را با نقد های منفی مواجه کرد. البته لازم به ذکر است که این فیلم موفق شد جوایز اسکار، گلدن کلوب، بفتا و انجمن بازیگران را برای بهترین بازیگر نقش اول زن دریافت کند.

12. BEAUTIFUL DISASTER، از فیلم های برتر دیجی موویز

BEAUTIFUL DISASTER، از فیلم های برتر دیجی موویز

سال تولید: 2023

ژانر: درام، رمانتیک

هنرمندان:  Akshay Kumar، Austin North، Autumn Reeser

امتیاز IMDB: 5.2

فاجعه زیبا یکی از فیلم های سینمایی اکران شده در سال 2023 است که هم اکنون می توانید آن را در دیجی موویز به صورت آنلاین تماشا کنید. داستان از این قرار است که دختری جوان به نام ابی با ورود به دانشگاه تلاش می کند تجربه های تلخ گذشته خود را فراموش کرده و زندگی جدیدی را آغاز کند. در این حین ابی با یکی از هم کلاسی هایش آشنا شده و همه چیز تغییر می کند. این اثر با الهام از رمانی با همین نام ساخته شده است.

سخن پایانی

در سایت دیجی موویز تعداد بسیار زیادی فیلم موجود است. محدود بودن زمان به ما اجازه بررسی تمام آن ها را نمی دهد. بنابر این سعی کردیم از هر ژانر، آثاری که توسط مخاطبان و منتقدان بیشترین استقبال را داشته اند به شما معرفی کنیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشد و از تماشای فیلم ها لذت ببرید

3.1 8 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments