10 آیتم ضروری کمد لباس خانم ها + خرید آنلاین

لباس های ضروری برای خانم ها

لباس ها و پوشش افراد در واقع منعکس کننده شخصیت و طرز فکر آن ها است. اولین چیزی که افراد مختلف در برخورد با یکدیگر به چشمشان می آید لباس ها هستند. بنابراین، بسیار مهم است که چه پوششی برای خود انتخاب می کنیم. معمولا در خانم ها به علت میل به زیبایی بیشتر این امر با اهمیت تر جلوه می کند. همانطور که قطعا در اطراف خود دیده اید، خانم ها داشتن کمد لباسی متنوع را برای دستیابی به استایل های مختلف و هماهنگ بسیار ضروری می دانند. همچنین در کلکسیون لباس خانم‌ها معمولا لباس‌های بیرون، مهمانی، شب، لباس زیر و راحتی هر کدام جایگاه مخصوص به خود را دارند. به طور کلی، برخی آیتم ها را می توان بخش های ضروری کمد لباس هر خانم دانست. ما در این مقاله 10 مورد از این آیتم ها را در کنار شما بررسی خواهیم کرد. اگر به دنبال خرید لباس های به روز و با جنس مرغوب هستید، پیشنهاد می کنیم سری به دیجی استایل بزنید. علاوه بر تنوع محصولات، با ثبت کد تخفیف دیجی استایل به هنگام خرید، می توانید هزینه پرداختی تان را کاهش دهید.

شلوار جین، مهم ترین عضو کمد لباس خانم ها

داشتن شلوار های جین در کمد لباس بسیار با اهمیت است. همانطور که می دانید این شلوار ها همیشه مد هستند. یکی از مهم ترین مزیت های شلوارهای جین ست شدن راحت آن ها با لباس های دیگر و امکان استفاده از آن ها در استایل های گوناگون است. شلوار های جین تقریبا برای استفاده در هر زمان و مکانی مناسب هستند. شما می توانید یک شلوار جین را با آیتم های متفاوت برای مهمانی، محل های رسمی و اداری و حتی منزل استفاده کنید.

جین ها در رنگ های بسیار متنوعی تولید و عرضه می شوند. با این حال، آبی تیره پرکاربرد ترین رنگ جین برای آقایان و بانوان است. این شلوار ها به زیبا جلوه کردن پاهای شما بسیار کمک می کنند، نیازی به اتوکشی ندارند و معمولا راحت هستند. مجموع این ویژگی ها این محصولات را به آیتم ضروری کمد هر خانم تبدیل کرده است.  شلوار های جین انواع گوناگونی مثل جذب، مام استایل، بگ ، بوت کات و .. را شامل می شوند. در انتخاب شلوار جین مناسب، اساسی ترین نکته فرم اندام شماست. به طور مثال شلوار های جذب برای یک فرد خیلی لاغر به هیچ عنوان گزینه مناسبی به نظر نمی رسد. و برای افرادی که قد کوتاه تری دارند احتمالا جین های بگ انتخاب زیباتری هستند.

اگر راحتی برای شما اولویت است، بهتر است از جین هایی استفاده کنید که فاق بلند هستند. این مدل ها علاوه بر کشیده تر نشان دادن پاهای شما برای استفاده طولانی مدت هم راحت هستند. معمولا یک خانم شیک پوش چند رنگ شلوار جین در کمد لباس خود دارد. اما برای انتخاب از میان آنها بهتراست رنگ های استاندارد و همه پسند تر را خریداری کنید. تا مدت طولانی تری برای شما قابل استفاده باشد و اصطلاحا دمده نشود. با خرید از بهترین فروشگاه های آنلاین خرید لباس، می توانید راحت تر لباس ها و هر آن چه که برای داشتن یک استایل خوب نیاز است را پیدا کنید.

شلوار های جین مناسب استفاده در هر زمان و مکانی هستند

پیراهن یا شومیز دکمه دار

شومیز ها و پیراهن های مجلسی و اسپرت امروزه به آیتم محبوبی در استایل خانم ها تبدیل شده اند. شومیز های حریر یا لمه در رنگ ها و طرح های مختلف با شلوار، دامن و حتی ساپورت به راحتی ست می شوند. می توانید با استفاده از آن ها یک استایل شیک مجلسی برای خود بسازید. همچنین، شومیز ها و پیراهن های نخی ساده، چهار خانه و طرح دار نه تنها به تنهایی استایل جذابی برای شما می سازند، بلکه به همراه کت ها هم قابل استفاده هستند و استایل رسمی جذابی برای شما به ارمغان می آورند.

یکی از ضروری ترین آیتم ها برای کمد خانم ها پیراهن های با رنگ های خنثی هستند. این مدل ها به راحتی با هر لباس دیگری ست می شوند و برای استفاده های مجلسی و رسمی مناسب هستند. از میان تمام رنگ ها و طرح ها، پیراهن و شومیز سفید ساده به علت هماهنگی با تمام رنگ ها و استایل ها را می توان مهم ترین مدل دانست.

اگر از طرفداران استایل کژوال هستید، اصلا از داشتن پیراهن های مختلف در کمد لباس خود غافل نشوید. یکی از جذابیت های پیراهن ها این است که تقریبا به همه چیز می آیند. از دامن های مختلف تا انواع شلوار های جین مثل جین های جذب­ مام استایل و حتی بگ. پس با خرید یک پیراهن دکمه دار مناسب و ست کردن آن با آیتم های مختلف می توانید استایل های بسیار متنوعی بسازید.

پیراهن مجلسی مشکی

در هر موقعیتی که قرار بگیرید، از یک دورهمی دوستانه تا یک مهمانی بزرگ شبانه، پیراهن مجلسی مشکی شما را برای داشتن استایلی خیره کننده یاری می کند. وقتی به یک مهمانی دعوت می شوید و ایده ای برای انتخاب لباس ندارید این آیتم قطعا راه نجات شما است؛ چرا که به تنهایی شیک و برازنده است. فقط با کاربرد چند اکسسوری مناسب استایل جذاب شما تکمیل می شود. مهم ترین نکاتی که در خرید این لباس باید در نظر گرفته شوند انتخاب مدل مناسب با فرم بدن و خرید جنس مرغوب است. علاوه بر این، به رنگ هم دقت کنید. لباس تیره ای که اصطلاحا بور به نظر برسد و مشکی پررنگی نداشته باشد، چندان مناسب مجالس نخواهد بود.

پلیور یا هودی اورسایز

پلیور ها و هودی های اور سایز امروزه به شدت محبوب و مد هستند. معمولاً لباس های زمستانی به دلیل ضخیم بودن دامنه حرکتی ما را محدود می کنند. لباس های اور سایز زمستانه مثل هودی و پلیور علاوه بر اینکه گرم هستند، راحتی قابل ملاحظه ای هم برای ما به ارمغان می آورند. همچنین، روی لباس های دیگر نیز می توانید از آنها استفاده کنید. استفاده از این آیتم به همراه شلوار های بگ یا مام ، تیپ کژوالی فوق العاده ای برای شما می سازند.

استایل های متفاوت با هودی و پلیور

کت یا بلیزر مشکی، آیتم کاربردی کمد لباس خانم ها

هیچ آیتمی مثل یک کت مشکی نمی تواند استایل ساده شما را به یک فرم رسمی یا مجلسی تغییر بدهد. کت مشکی با پیراهن، تی شرت، شومیز، انوع شلوار ها و حتی لباس مجلسی و دامن ست می شود. و همه جا به کار شما می آید. اگر شما از آن دسته افرادی باشید که داشتن یک استایل رسمی و موقر را ترجیح میدهند، کت های مختلف در انواع طرح و رنگ ها به طور قطع برای شما ضروری هستند. پوشیدن کت های مشکی رنگ و ساده در سالهای اخیر ترند شده اند.

در انتخاب یک کت مناسب باید به فیت بودن آن در تن و اندازه آستین ها توجه کرد. آستین ها نباید از مچ دست بلند تر باشند و باید به راحتی تا آرنج جمع شوند. کت ها در همه رنگ ها و طرح ها زیبا هستند. اما کت های ساده با رنگ هایی مثل مشکی و سورمه پرکاربرد تر بوده و راحت تر ست می شوند.

قسمت جذاب کمد لباس خانم ها، کفش پاشنه بلند

برای تکمیل استایل های مجلسی و زیباتر شدن تیپ های رسمی، اهمیت حضور کفش ها پاشنه بلند غیر قابل انکار است. کفش های پاشنه بلند شما را قد بلند تر نشان می دهند، جلوه لباس شما را دو چندان می کنند و فرم پاهای شما را جذاب تر نشان می دهد. یکی از ویژگی ها جذاب پوشیدن کفش های پاشنه بلند احساس قدرت و اعتماد به نفسی است که به خانم ها منتفل می کند.

کفش های پاشنه بلند با انواع شلوار ها و دامن ها ست می شوند و ظاهری موقر و زنانه به شما می دهند. بنابراین، این مدل کفش ها بخشی جدا نشدنی در کمد لباس خانم ها هستند. نیازی نیست برای هر لباس کفش همرنگ داشته باشید. یک کفش پاشنه بلند مشکی زیبا که جنس مرغوبی داشته باشد برای ست کردن با هر لباسی کافی است. در خرید کفش پاشنه بلند حتما راحتی کفش برای استفاده طولانی مدت را مد نظر داشته باشید.

کفش های پاشنه بلند برای هر زن ضروری هستند

کفش اسپرت سفید رنگ

بی شک داشتن یک کفش راحت و متناسب با تمام لباس ها و رنگ ها کمک زیادی برای شما خواهد بود. کتانی های سفید رنگ بهترین انتخاب برای استفاده روزمره هستند. این مدل کفش ها ظاهر بسیار شیکی دارند و در جشن ها، محل کار، مهمانی دوستانه، گردش آخر هفته، پیاده روی و خرید قابل استفاده هستند. کاربرد زیاد این آیتم آن را به یک بخش ضروری برای کمد لباس خانم ها تبدیل کرده است. بهتر است کفشی که انتخاب می کنید فاقد طرح و نوشته باشد تا برای ست کردن آن کار سختی نداشته باشید. همچنین، برای ایجاد تنوع می توانید از بند های رنگی متناسب با لباس های خود همراه این کفش ها استفاده کنید.

تیشرت سفید، آیتم غیر قابل حذف از کمد لباس خانم ها

 حضور تیشرت های سفید کلاسیک در کمد لباس هم برای آقایان و هم بانوان اجتناب ناپذیر است. یک تیشرت سفید ساده با تمام رنگ ها و لباس ها به راحتی هماهنگ می شود. بنابراین، با استفاده از آن می توانید ست های متنوع و زیبا بسازید. ترکیب لباس های سفید با کت ها، استایل رسمی وموقری برای شما می سازد. حال اگر همان لباس را با یک شلوار جین ست کنید، یک تیپ اسپرت جذاب دارید. همچنین این تیشرت ها انتخاب های مناسبی برای پوشیدن زیر سویی شرت ها و پیراهن ها نیز هستند.

مهم ترین نکته در انتخاب یک تیشرت سفید همه کاره، توجه به سایز است. بسیار مهم است که تیشرت شما کاملا متناسب باشد. از خرید لباس های بیش از حد گشاد و یا بیش از حد جذب به شدت خودداری کنید. نکته جالب توجه در مورد این آیتم این است که همیشه در صنعت مد ترند است و هرگز به حاشیه رانده نشده.

کیف مشکی

کیف مناسب یکی از نیازهای مهم خانم هاست. با توجه به اینکه خانم ها معمولا به هر کجا که می روند وسایلی را همراه خود می برند، لازم است کیف های مناسب در کمد خود داشته باشند. از انجا که داشتن یک کیف هماهنگ برای تمام لباس ها بسیار هزینه بر و سخت است، یک کیف مشکی این مشکل را می توان آیتم ضروری برای کلکسسیون وسایل یک خانم دانست.

با خرید یک کیف مشکی زیبا از خریدمدل های متعدد بی نیاز می شوید و کیف هماهنگ با همه لباس ها را هم دارید. هنگام خرید به اندازه آن بسیار دقت کنید. یک کیف مناسب باید جا برای لوازم ضروری شما داشته باشد و در عین حال بیش از حد بزرگ نباشد. جنس های چرم و ورنی به علت کیفیت بالا و دوام زیاد معمولا گزینه های مناسبی هستند.

شلوار های پارچه ای مشکی رنگ

شلوار های پارچه ای جزو آن دسته لباس ها هستند که هرگز از هزینه کردن و خرید آن پشیمان نمی شوید. چرا که همیشه کاربرد دارند و هیچوقت از مد نمی افتند. یک شلوار مشکی خوش دخت زیباترین استایل رسمی و با وقار را برای شما ایجاد می کند. علاوه براین رنگ مشکی شما را کشیده تر و لاغر تر نشان می دهد.

ترکیب شلوار های پارچه ای راستا یا گشاد با کفش های پاشنه بلند بی نظیر است. یکی از بهترین انتخاب ها برای مهمانی همین ترکیب است. همچنین، این شلوارها با پیراهن و یا کت به شدت جذاب می شوند. یک شلوار مناسب معمولا قدی تا مچ پا دارد. شلوار های خیلی کوتاه و یا بیش از حد بلند ظاهری آشفته به شما می دهد.

خرید لباس های مناسب

سخن آخر

آیتم های ضروری معرفی شده در این مقاله در واقع حکم پایه و اساس کمد شما به عنوان یک خانم را دارند. با داشتن این موارد، هنگام خرید هر لباس دیگری خیالتان بابت ست شدن آن راحت است. بخش زیادی از انتخاب لباس وابسته به سلیقه افراد است. در این مقاله مواردی معرفی شدند که در کنار تمام انواع لباس ها قابل  استفاده هستند. بنابراین برای هر فرد با هر سلیقه ای باز هم بخش ضروری کمد لباس هستند.

4 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments