چگونه به کارفرما نشان دهیم که یک یادگیرنده سریع هستیم؟

یادگیری سریع زبان

برجسته کردن مهارت‌های نرم خود در مواد کاربردی، راهی عالی برای نشان دادن توانایی‌های قوی و اساسی به کارفرمایان است. به عنوان مثال، در نقش های سریع، کارفرمایان به دنبال یادگیری سریعی هستند که بتواند به راحتی اطلاعات جدید را جذب کند و آن را در کار خود به کار گیرد. به این ترتیب آنها می توانند زمان کمتری را برای آموزش شما صرف کنند و شما می‌توانید زودتر کار خود را شروع کنید. در اینجا به این موضوع می پردازیم که چگونه می توانید در رزومه ی خود متوجه شوید که آموزشگاه زبان آلمانی سریع یاد می گیرید.

معنای سریع یادگیر شدن چیست؟

یک یادگیرنده سریع کسی است که قادر به درک اطلاعات جدید با سرعت سریع است. یادگیری سریع همچنین فراتر از درک مطلب است – شما باید بتوانید نشان دهید که می توانید آنچه را که یاد گرفته اید در کار خود به کار ببرید. وقتی کسی سریع یاد می‌گیرد، معمولاً مهارت‌های ارتباطی و شنیداری قوی دارد. به همین ترتیب، آنها مهارت های تحلیلی برای پردازش اطلاعات جدید و یافتن نتایج معنادار از آن دارند. آموزش ترکی استانبولی در این زمینه.

راه‌های دیگر برای گفتن «یادگیرنده سریع»

زمانی که سعی می کنید بیان کنید که شما یک یادگیرنده سریع یا سریع هستید، راه هایی وجود دارد که می توانید آن را با شیوایی بیشتر بیان کنید. هنگام ایجاد مواد کاربردی خود از این کلمات و عبارات استفاده کنید:

  • شنونده فعال
  • سازگار
  • یادگیرنده بادقت
  • جزئیات محور
  • آموزش پذیر
  • پژوهش محور
  • باهوش
  • تطبیق پذیر

چگونه سریع یادگیر بودن را در رزومه خود بیان کنید؟

هنگام درخواست برای مشاغل، باید رزومه خود را برای هر شغل خاصی که برای آن درخواست می دهید تنظیم کنید. یکی از راه‌های سازماندهی، داشتن یک رزومه اصلی است که همیشه از آن کار می‌کنید. به این ترتیب، لازم نیست هر بار که برای کار دیگری درخواست می‌کنید، دوباره رزومه را بازنویسی کنید. شما به سادگی می توانید رزومه خود را ویرایش کنید تا آن را با یک شغل مرتبط تر کنید. وقتی می خواهید به کارفرمایان نشان دهید که سریع یاد می گیرند، این مهارت های خود را در بخش های زیر از رزومه خود ذکر کنید:

  1. یک لیست در بخش مهارت های خود ایجاد کنید آموزش زبان آلمانی

شکل ظاهری بخش مهارت های شما بر اساس فرمت رزومه شما متفاوت خواهد بود. اکثر افراد فهرست مختصری از مهارت ها را در انتهای رزومه خود اضافه می کنند. این یک راه سریع برای برجسته کردن مهارت های خاصی است که نشان می دهد شما یک زبان آموز سریع هستید. از آنجایی که بسیاری از کارفرمایان از اسکنر کلمات کلیدی استفاده می‌کنند، به دنبال مهارت‌هایی که دارید در آگهی‌های شغلی نگاه کنید. با گنجاندن آنها در رزومه خود، ممکن است شانس خود را برای مشاهده رزومه توسط یک شخص واقعی افزایش دهید. بخش مهارت های شما ممکن است چیزی شبیه به این باشد: مهارت های مرتبط

  • سازگار
  • یادگیرنده بادقت
  • جزئیات محور
  • باهوش

2. نشان دهید که یک مادام العمر یادگیرنده هستید

بخش آموزش رزومه اغلب مانند یک لیست خوانده می شود. اگرچه هنوز باید همه مدارک تحصیلی خود را درج کنید، اما می توانید از بخش تحصیلات خود به عنوان راهی برای نشان دادن اینکه هنوز فعالانه در حال یادگیری چیزهای جدید هستید استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید دوره‌های آنلاین، گواهینامه‌ها یا آموزشی را که تکمیل کرده‌اید یا در حال حاضر دنبال می‌کنید فهرست کنید. هنگام فهرست کردن این موارد، مطمئن شوید که با نقشی که برای آن درخواست می‌کنید مرتبط هستند. اگر برای حسابدار شدن درخواست می دهید، گفتن اینکه در یک دوره آنلاین آشپزی ثبت نام کرده اید منطقی نیست (البته اگر این شغل را پیدا کردید می تواند یک واقعیت سرگرم کننده برای به اشتراک گذاشتن آن باشد.) در عوض، چیزهایی را انتخاب کنید که نشان می دهد شما هستید. سعی کنید مهارت های کاربردی خود را افزایش دهید. در اینجا نمونه‌ای از بخش آموزشی است که نشان می‌دهد شما یک یادگیرنده مادام العمر هستید: آموزش دانشگاه ویسکانسین – مدیسون، 2010-2014 لیسانس هنرهای زیبا در سرامیک آموزش مداوم در تکنیک‌های سرامیک کلاس کارشناسی ارشد: بررسی سرامیک، 2019 تا کنون

3. آن را به بخش تجربه خود اضافه کنید

بخش تجربه کاری شما مهمترین بخش رزومه شما است. این فرصت شما برای توضیح وظایف و دستاوردهای قبلی است که انجام داده اید. در زیر هر تجربه، می‌توانید اطلاعاتی را درج کنید که نشان می‌دهد شما یک یادگیرنده سریع هستید. به عنوان مثال، با نشان دادن موفقیت سریع خود در یک موقعیت جدید، این نشان می دهد که شما به سرعت به موفقیت دست پیدا می کنید. در اینجا نمونه‌ای از یک بخش تجربه است که نشان می‌دهد شما یک یادگیرنده سریع هستید: شرکت ABC، مدیر فروش، نوامبر 2016 – دسامبر 2019

  • طی شش ماه اول استخدام، از کارمند فروش به کارشناس ارشد فروش ارتقا یافت. به دلیل توانایی من در یادگیری سریع و رزرو بیش از 50000 دلار در فروش، این تبلیغ را دریافت کردم.
  • آموزش کارکنان فروش ورودی در مورد فرآیندها و رویه های شرکت.

چگونه می توان سریع یادگیر بودن را در یک رزومه بیان کرد؟

هنگام نوشتن نامه ای که نشان می دهد شما یک زبان آموز سریع هستید این مراحل را دنبال کنید:

  1. نقش را درک کنید

کارفرمایان از پوشش نامه شما استفاده می کنند تا ببینند آیا شما مهارت ها و تجربیات مناسبی را که به دنبال آن هستند دارید یا خیر. قبل از نوشتن نامه حمایتی خود، به خوبی درک کنید که به دنبال چه مهارت هایی هستند. هنگام بحث در مورد اینکه چگونه یک یادگیرنده سریع هستید، سعی کنید از کلمات کلیدی خاصی که آنها در آگهی استخدام استفاده می کنند استفاده کنید.

2. نمونه ها را به اشتراک بگذارید

در پاراگراف های متن خود، چند تجربه حرفه ای را به اشتراک بگذارید که نشان می دهد شما سریع یاد می گیرید. به عنوان مثال، می توانید توضیح دهید که چگونه می توانید به راحتی به کارهای جدید دست پیدا کنید یا اینکه می توانید از حل مسئله برای کشف چیزهایی که با آنها ناآشنا هستید استفاده کنید. در اینجا یک مثال از یک پاراگراف بدنه یک نامه پوششی آورده شده است:

من این توانایی را دارم که به لطف مهارت های یادگیری سریع، نقشی سریع مانند این را ایفا کنم. به عنوان مثال، در نقش قبلی ام، قرار بود یاد بگیرم که چگونه از یک زبان برنامه نویسی جدید استفاده کنم. اگرچه من کاملاً با جاوا اسکریپت آشنا بودم، اما این یک کار بزرگ بود. با استفاده از منابع مختلف مانند یوتیوب، کتاب های کدنویسی و شبکه دوستان برنامه نویسی که داشتم، توانستم در عرض یک ماه به اصول اولیه این زبان دست پیدا کنم. مدیر من از اینکه چقدر سریع اطلاعات جدید را درک کردم خوشحال بودم.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه کانال تخفیف در تهیه‌ این محتوا نقشی نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.
0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments