کد رایگان شدن اینترنت روبیکا برای ایرانسل و همراه اول

کد رایگان شدن اینترنت روبیکا برای ایرانسل

روبیکا یک سوپر اپلیکیشن ایرانی است که امکانات و قابلیت های زیادی را در خود جای داده است. در این برنامه شما می توانید فیلم و سریال تماشا کنید. همچنین، می توانید پیام ارسال کنید، شارژ و اینترنت بخرید، درآمد کسب کنید و از بسیاری امکانات دیگر برخوردار شوید. زیاد بودن امکانات و ویژگی های روبیکا باعث شده 37 میلیون کاربر از آن استفاده کنند. با نصب این اپلیکیشن از بسیاری از دیگر برنامه های موبایل مانند سرویس های اشتراک فیلم و سریال یا شبکه های اجتماعی و پیامرسان بی نیاز می شوید. در صورت استفاده از این اپ، علاوه بر برخورداری از خدمات متعدد آن، هزینه کمتری هم برای اینترنت می پردازید. این قابلیت، با استفاده از کد رایگان شدن اینترنت روبیکا برای ایرانسل یا همراه اول فعال می شود. چگونه؟ در ادامه توضیح می دهیم. لازم است اشاره کینم که در سایت کانال تخفیف، می توانید به تمامی کد تخفیف روبیکا دسترسی داشته باشید.

نحوه محاسبه اینترنت روبیکا

همانطور که اشاره شد، شما ممکن است به دلایل مختلفی این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید. میزان حجم مصرفی برای هر یک از این کاربردها متفاوت است. برای مثال، می توانید در بخش پیام رسان، انواع پیام های متنی، صوتی و تصویری را ارسال کنید. در شبکه اجتماعی هم می توانید تصاویر لحظه های خوش خود را به اشتراک بگذارید. بسیاری از افراد هم برای تماشای جدید ترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی از این اپلیکیشن استفاده می کنند. بدیهی است که میزان اینترنت مصرفی برای این کاربران بسیار بیشتر است؛ اما چطور می توان آن را کاهش داد؟ برای رایگان یا نیم بها کردن اینترنت ایرانسل، باید اول چگونگی محاسبه میزان مصرف در این اپ را بررسی کنیم. اگر از فعالان این شبکه اجتماعی هستید به شما پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله بهترین شیوه های افزایش ممبر روبیکا را از دست ندهید.

یکی از نکات مهم تبلیغاتی این اپلیکیشن از ابتدا این بود که اینترنت آن رایگان است.در نظر داشته باشید که این قابلیت ویژه مشترکین دو اپراتور همراه اول و ایرانسل است. به عبارتی، کاربران وایفای های خانگی نمی توانند از آن استفاده کنند. در صورت عدم استفاده از داده خط، ارسال و دریافت پیام های متنی، عکس و صوت هزینه ای ندارد و فرستادن یا دریافت مدیا تمام بها محاسبه می شود. البته، به علت داخلی بودن این اپلیکیشن ترافیک آن نیم بها است. با این حال، با در نظر گرفتن حق اشتراک، هزینه نهایی شما معادل اینترنت تمام بها در نظر گرفته می شود. در قسمت های آموزشی، فیلم و سریال، کودک، شبکه اجتماعی روبینو و … هم حجم مصرفی شما تمام بها خواهد بود.

اینترنت رایگان روبیکا

رایگان شدن اینترنت روبیکا

برخی افراد به اشتباه تصور می کنند همین که با خط ایرانسل یا همراه اول خود در اپلیکیشن روبیکا ثبت نام کنند، اینترنت آن ها رایگان خواهد بود. دقت داشته باشید که کاهش هزینه برای اپراتوارهای همراه ممکن است؛ اما برای استفاده از آن نیاز به فعالسازی دارید. این کار با استفاده از کد دستوری یا USSD انجام می شود. در ادامه، مراحل رایگان شدن اینترنت روبیکا برای ایرانسل را بررسی می کنیم.

اول از همه، باید در این اپلیکیشن با یک شماره ایرانسل عضو شده باشید. ارسال کد های دستوری را نیز باید با همان شماره انجام دهید. وارد قسمت تماس ها در تلفن همراه خود بشوید و #400* را شماره گیری کنید. چندین گزینه به شما نمایش داده می شود. سپس عدد 2 را که مربوط به «زیرشاخه» است انتخاب کنید. در مرحله بعد، سه گزینه دیگر پیش روی شما قرار می گیرد. مجدداً 2 را وارد کنید که مربوط به « مشاهده حد مجاز یا مصرف» است. در قسمت بعدی، عدد یک مربوط به اینترنت و عدد 2 مربوط به میزان اعتبار است که باید 1 را انتخاب کنید. اگر تمامی مراحل را دنبال کرده باشید پیامی مبنی بر نامحدود بودن حجم دریافت می کنید. در این پیام ذکر شده است حداکثر حجم مجاز مصرف شما نامحدود است و 0 مگابایت از آن را مصرف کرده اید.

اگر می خواهید سریعتر اینترنت روبیکا برای ایرانسل را رایگان کنید می توانید از همان ابتدا عدد #1*2*2*400* را شماره گیری کنید. این حالت هم فرقی با راهکار بالا ندارد و فقط تمام اعداد را به صورت یکجا وارد می کنید. لازم به ذکر است که تخفیف در اینترنت مصرفی فقط با IP ایران امکانپذیر است. بنابراین، باید هنگام استفاده از برنامه، وی پی ان یا پروکسی خود را خاموش کنید.

برای تماشای ارزان تر فیلم و سریال های مختلف راه های دیگری به جز این اپلیکیشن نیز وجود دارد. برای مثال، می توانید با استفاده از کد تخفیف نماوا هزینه کمتری برای دریافت اشتراک این سامانه بپردازید. راهنمای استفاده از کد تخفیف فیلیمو نیز دسترسی شما به هزاران فیلم و سریال با قیمت کمتر را آسان تر می کند.

چطور بفهمیم اینترنت روبیکا برای ایرانسل رایگان شده است؟

اگر همه مراحل بالا را به درستی انجام داده باشید حجم مصرفی شما نامحدود و مجانی است. البته، می توانید با کد دستوری دیگری، از فعال شدن این قابلیت اطمینان حاصل کنید. USSD بررسی حجم مصرف شده برای ایرانسل 1#*4*1*555* است. کافیست یک بار قبل از فعال شدن اینترنت رایگان ایرانسل، با شماره گیری این کد، حجم باقیمانده خود را مشاهده کنید. سپس وارد روبیکا شده و فایلی با حجم مشخص را دانلود یا ارسال کنید. با شماره گیری مجدد این کد، مشاهده می کنید که میزان اینترنت شما ثابت مانده و چیزی از آن کم نشده ست.

برای مطالعه بیشتر: پرکاربرد ترین کد های دستوری برای اپراتور های مختلف

اگر بررسی کردید و دیدید که پس از اعمال این کد روبیکا شما رایگان نشده است می توانید کدهای زیر را امتحان کنید:

کد رایگان کردن روبیکا: #122*400* یا #11*100*

کد رایگان شدن روبیکا برای خط همراه اول چیست؟

به صورت کلی، استفاده از اینترنت روبیکا در بخش های پیامرسان و تماس صوتی برای دارندگان سیم کارت همراه اول و ایرانسل رایگان است. در نتیجه، اگر استفاده شما محدود به این موارد است نیازی به وارد کردن کد دستوری نخواهید داشت. برای استفاده از سایر امکانات، دیتای خط به صورت نم بها محاسبه می شود. در صورتی که اشتراک روبیکا را خریداری کنید، حجم اینترنت مصرفی شما برای خط همراه اول رایگان محاسبه می شود. دقت داشته باشید که این ویژگی مختص داده تلفن همراه است. به عبارت دیگر، تماشای فیلم و سریال، محتوای کودک، آموزش ها و موسیقی برای مشترکین اپراتور های خانگی، حتی با تهیه اشتراک، رایگان نیست. برای مصارفی به غیر از شرایط گفته شده، در حال حاضر کد مخصوصی برای مجانی کردن اینترنت همراه اول وجود ندارد. در صورت اضافه شده این کد دستوری در آینده، می توانید آن را از همین صفحه دریافت کنید.

رایگان شدن روبیکا در ابتدای فعالیت این برنامه ساده بود؛ اما در حال حاضر طرح های مجانی محدود شده اند. اگر نتوانستید از شیوه های بالا استفاده کنید، می توانید حجم مصرفی اینترنت و هزینه های خود را برای سیم کارت های همراه اول کاهش دهید. برای این کار، از کد دستوری #33232*100* استفاده کنید. در نتیجه، بسته ویژه اینترنت همراه با قیمتی کمتر از تعرفه های موجود را دریافت می کنید. اگر اعتبار این کد تمام شده و کار نمیکرد با کد دستوری #400*122* یا #114*140* را برای رایگان کردن روبیکا همراه اول امتحان کنید.

3.5 46 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
50 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments