ژاکت یا راست چین، کدام برای خرید قالب و افزونه بهتر است؟

ژاکت یا راست چین کدام برای قالب

امروزه استقبال همگانی از خرید اینترنتی گسترش یافته است. داشتن یک سایت مناسب برای عرضه محصولات و خدمات در تمام عرصه های شغلی به امری ضروری مبدل شده است. یکی از بهترین و ساده ترین راه های طراحی سایت استفاده از وردپرس است. منابع زیادی برای استفاده از خدمات ورد پرس وجود دارد. که از میان آن ها ژاکت و راست چین از بهترین ها هستند. در ادامه، با مقایسه میان راست چین و ژاکت به شما می گوییم کدام یک از این دو سرویس برای شما بهتر است.

قالب ورد پرس چیست و چه کاربردی دارد؟

ورد پرس از دو بخش قالب و افزونه تشکیل می شود. قالب وردپرس شکل و ظاهر سایت شما را نمایش می دهد. طراحی و ظاهر سایت شما و همین طور نحوه چینش المان های مختلف در صفحات وب سایت بخش مربوط به قالب هستند. در واقع، دلیل اهمیت یک قالب در تاثیری است که روی آمار بازدید از سایت شما دارد. بدیهی است ک هر چه ظاهر سایت بهتر باشد، مخاطبان بیشتری را به خود جذب می کند.

قالب ها در انواع گوناگونی وجود دارند. شما با توجه به کاربری سایت خود می توانید از میان آن ها مناسب ترین را انتخاب کنید. قالب فروشگاهی، قالب آموزشی، قالب شخصی، خبری، آگهی و دایرکتوری، قالب پزشکی، قالب دانلودی، قالب فروشگاهی فلت سام، قالب استادیار و.. از جمله این موارد هستند. هر کدام از این موارد هم بسته به انتظاری که از آن ها دارید، امکانات مختلفی دارند. برای مثال، مدل های فروشگاهی مناسب ترین حالت را برای قرار دهی محصولات یا ایجاد دسته بندی دارند.

در انتخاب یک قالب سایت وردپرس مناسب موارد زیادی باید در نظر گرفته شوند. مهم ترین آنها عبارتند از ریسپانسیو بودن ( نمایش مناسب برای گوشی های موبایل)، امنیت و سرعت بالا، جذاب بودن برای مخاطبین، کاربری آسان، راست‌چین بودن و قابلیت شخصی‌سازی. همچنین، آپدیت منظم و پشتیبانی مداوم، سازگاری با افزونه‌های پرکاربرد و قیمت مناسب نیز از دیگر فاکتور های با اهمیت هستند. برای انتخاب میان شرکت های طراحی سایت، بهتر است این ویژگی ها را در خدمات آن ها بررسی کنید. در ادامه، بررسی می کنیم که قالب های کدام سایت این ویژگی ها را دارد، ژاکت یا راست چین؟

استفاده از قالب های آماده برای طراحی سایت

افزونه وردپرس چیست و چرا لازم است؟

افزونه های وردپرس یا پلاگین ها کد هایی هستند که به‌عنوان مکمل یک سایت عمل می‌کنند. آن ها باعث کامل‌ تر شدن ویژگی‌های یک وبسایت اینترنتی می‌شوند. در واقع این موارد می توانند ویژگی ها و قابلیت های جدیدی به سایت شما اضافه کنند. استفاده از افزونه ها مثل قالب ضروری نیست. با این حال، با استفاده از آن ها می توانید خدمات گسترده تری داشته باشید. امکان ویرایش‌ کردن بخشی از قالب، ارتباط با درگاه بانک، نمایش آمار بازدید و … نمونه هایی از کاربرد پلاگین ها هستند. اگر سایت وردپرسی شما در حالت عادی، یک ویژگی خاص، مثلاً ساخت کد تخفیف یا درگاه پرداخت را نداشت، می توانید با پلاگین های مختلف به این قابلیت ها دسترسی پیدا کنید. با مقایسه ژاکت و راست چین می توان دید که هر دو سامانه، تنوع بالایی در این زمینه ارائه می کنند.

برای مطالعه بیشتر: راهنمای انتخاب یک هاست مناسب

استفاده از افزونه ها رای ارتقای سایت

ژاکت، بهترین مارکت ورد پرس در ایران

ژاکت معتبر ترین مارکت قالب و افزونه ورد پرس در ایران است. این مجموعه از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و دومین محصول تیم همیار ورد پرس می باشد. این سایت با الگو برداری از نمونه خارجی خود ( envato)  توانسته یکی از بهترین مرجع ها در این زمینه باشد.

قالب های عرضه شده در این فروشگاه آنلاین به صورت کاملا فارسی و راستچین شده هستند. این موضوع برای سایت های ایرانی بسیا مهم است. قالبها به صورت پیشفرض انگلیسی اند. بنابراین، اگر به خوبی فارسی سازی نشده باشند در استفاده از آن ها دچار مشکل می شوید. تنوع بسیار بالای خدمات از دیگر نکات قابل توجه در این مارکت است. در واقع سایت شما با هر هدفی که طراحی شده باشد، می توانید در ژاکت قالب مناسبی برای آن انتخاب کنید. از دیگر مزایای این سایت پشتیبانی قدرتمند است. تیم پشتیبانی این مجموعه به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند. بدین صورت که شما هر زمان حتی بعد از ده سال خرید قالب هم می توانید درباره مشکلات آن و تغییراتی که قصد دارید در قالب ایجاد کنید، از مشاورین خود کمک بگیرید.

هم اکنون، ژاکت بیش از 60 هزار کاربر فعال دارد. بیش از هزاران قالب در این سایت برای شما آماده است. همه این موارد ترجمه شده و مناسب فضای وب ایران می‌باشند. اگر می خواهید ژاکت را با راست چین یا هر شرکت دیگری مقایسه کنید حتما این مزیت را در خاطر داشته باشید. همچنین، تیم ژاکت برای خشنودی کاربران خود همواره تخفیف های ویژه ای مثل جشنواره های مناسبتی را درنظر می گیرد. علاوه بر این، با انتخاب از میان بسته های شگفت انگیز ژاکت می توانید خریدی رضایت بخش و مقرون به صرفه داشته باشید.

افزونه های بسیار متعددی نیز برای بهبود کارکرد سایت شما در این پایگاه وجود دارد. ضمانت بازگشت وجه، شش ماه خدمات پشتیبانی رایگان، اشتراک مادام العمر و رایگان برای به روز رسانی کلیه خدمات و راهنمای نصب قالب از خدمات ویژه ای هستند که توسط این مجموعه ارائه می شوند. همچنین، با استفاده از کد تخفیف ژاکت می توانید خریدی ارزان تر را تجربه کنید.

ژاکت بهترین انتخاب برای خرید قالب و افزونه

راست چین، مرجعی قدیمی و مطمئن برای خدمات ورد پرس

برنامه نویسان این مجموعه همواره تلاش می کنند تا راه اندازی یک وب سایت با کیفیت برای شما امری ساده و لذت بخش باشد. علت تمایز راست چین در مقایسه با رقبایی مانند ژاکت، تنوع بسیار بالای محصولات است. در راست چین انواع قالب‌ها، در فرمت‌های مختلف و برای بسترهای مختلف قابل خریداری هستند. نکته جالب تر این است که این سایت، امکاناتی را برای شما فراهم کرده است که می‌ توانید افزونه‌های مورد نظر و یا حتی اسکریپت‌های مربوط به وبسایت را نیز از آن خریداری کنید. پشتیبانی این مجموعه، در سریع ترین زمان ممکن راهنمایی های مورد نیاز را به شما ارئه می دهد. در استفاده از خدمات ورد پرس این موضوع بسیار با اهمیت است. راست چین هم در راستای جلب رضایت مشتریان و فراهم کردن شرایط خرید آسان تر تخفیف های متنوعی ارائه می دهد. کد تخفیف راست چین، بارز ترین نمونه از این خدمات است.

ژاکت یا راست چین؟

هردو فروشگاه از مارکت های به نام و معتبر خدمات ورد پرس در ایران هستند. در هردو فروشگاه خدمات کلیه خدمات ارائه شده دارای ضمانت اصالت و کیفیت هستند. و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت کامل وجه وجود دارد. یکی از مهم ترین نکات زمانی که محصولی مانند قالب یا افزونه ورد پرس تهیه می کنید، پشتیبانی است. چرا که نصب و استفاده از آن ها گاهی نیازمند دانش تخصصی می شود. خرید خود را بین ژاکت یا راست چین از هر کدام که انجام دادید خیالتان از این نظر راحت باشد. هر دو سایت تا 6 ماه پشتیبانی رایگان دارند.

علاوه بر این، فایل راهنما همراه با قالب یا افزونه خریداری شده توسط هر دو مجموعه برای شما ارسال می شود. هردو مارکت از قیمت های تقریبا یکسانی برخوردار هستند.  در هر دو مورد هم می توانید از بسته های شگفت انگیز با قیمت های کمتر بهره مند شوید. ولی با این حال ژاکت جشنواره های خرید بیشتری در طول سال برگزار می کند.

محصولات ارائه شده در هر دو سایت ژاکت و راست چین با کیفیت و اورجینال هستند. در مقایسه دو سایت می توان گفت راست چین از تنوع بالاتری بهره مند است. از سوی دیگر، ژاکت به صورت مادام العمر این امکان را به کاربران خود می دهد که محصول خریداری شده را به روز رسانی کنند.

سخن پایانی

در مجموع ژاکت و راست چین هر دو مارکت هایی مورد تایید و محبوب هستند. برای انتخاب از میان آن ها اولویت خواسته های شماست. با بررسی نکاتی که در توضیح هر فوشگاه داده شد می توانید هر کدام که تعداد بیشتری از فاکتور های مهم برای شما را  داشت برگزینید.

هیجان انگیز ترین نکته ای که در پایان به شما میگوییم خرید با تخفیف است. برای خرید از هردو فروشگاه می توانید با دریافت کد تخفیف از طریق سایت یا اپلیکیشن کانال تخفیف، محصول مورد نیاز خود را با قیمت کمتری دریافت کنید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments