پیشرفته ترین گوشی هوشمند جهان، ایفون ۱۳ پرومکس را بیشتر بشناسید

آیفون 13 پرو مکس

آیفون ۱۳ پرو مکس در کنار اینکه بزرگ‌ترین صفحه نمایش را دارد، لقب بهترین محصول اپل در سال ۲۰۲۱ هم به آن داده شده است. این گوشی تمام امکانات برتر اپل را در خود فراهم کرده است و نسبت به مدل‌های استاندارد، قابلیت‌های بیشتری هم دارد. اپل در کل در نظر دارد که فاصله بیشتری بین مدل‌های استاندارد و پرو بیندازد و احتمالا در سال ۲۰۲۲ و با عرضه مدل‌های آیفون ۱۴ بیشتر شاهد این روند خواهیم بود. به‌همین دلیل، ایجاد تفاوت بین آیفون ۱۳ پرو مکس و مدل‌های استاندارد، بیش از پیش می‌تواند اهمیت داشته باشد.

تفاوت قیمت آیفون 13 در مدل‌های مختلف هم زیاد به چشم می‌خورد و به‌طور مثال، گزینه‌های استاندارد با حافظه جانبی ۱۲۸ گیگابایتی، فاصله‌ای زیاد با آیفون ۱۳ پرو مکس با حافظه جانبی ۱ ترابایتی خواهند داشت. این میزان از فاصله پیش‌تر در بین مدل‌های مختلف آیفون وجود نداشته است. در همین راستا شما می‌توانید سطح امکانات مورد نیاز خود را تعیین کرده و ببینید که کدام یک از محصولات بیشترین سنخیت را با خواست شما دارد و با بودجه خود می‌توانید به سراغش بروید. فروشگاه بازرگانی سیب امکان خرید آیفون ۱۳ را در تمامی مدل‌ها فراهم کرده است و می‌توانید به‌صورت اقساطی به سراغش بروید.

طراحی زیبا و بزرگ

آیفون ۱۳ پرو مکس از یک طراحی نسبتا مشابه با سال گذشته استفاده می‌کند و بیشترین نمود تغییر را می‌توانید در کاهش یافتن ناچ صفحه نمایش جلویی و افزایش ابعاد سنسورهای سه گانه در پشت گوشی عنوان کنیم. هنوز هم همان لبه‌های تخت تغییر یافته را در این گوشی می‌بینیم که طراحی بهینه‌تری به همراه دارد و رخ زیباتری به کلیت گوشی داده است. اپل همواره به دلیل طراحی گوشی‌های خود شناخته می‌شود و این‌بار نیز با ارائه یک طراحی منحصربه‌فرد و زیبا تلاش می‌کند که در کنار حفظ طرفداران همیشگی، افراد بیشتری را نیز به سمت خود جذب کند.

طراحی همواره از گزینه‌های مورد توجه کاربران بوده است. اگر به دنبال این هستید که گوشی به دل شما بنشیند، طراحی و نوع رنگ بندی آن باید طوری باشد که آن را دوست داشته باشید. با توجه به قیمت آیفون 13 پرو مکس می‌توانید از گزینه‌های رنگی متنوع در کنار گزینه جدیدی مانند سبز آلپاین برخوردار شوید. این رنگ جدید به تازگی معرفی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با همان مشخصات فنی همیشگی به سراغش بروند. این رنگ‌بندی مورد توجه کاربران بیشتر هم قرار گرفته است.

طراحی آیفون 13

تراشه جدید A15

گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس را می‌توانید همراه با تراشه جدید دریافت کنید. تراشه جدید A15 با همان فناوری ساخت ۵ نانومتری همراه شده است، اما این‌بار تعداد ترازیستورهای بیشتری دارد. این تراشه در عملکرد پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی توسعه پیدا کرده است و می‌تواند نسبت به گوشی‌های اندرویدی بسیار بهینه‌تر باشد. سنجش بنچمارک هم دقیقا همین سطح از امکانات را نمایش می‌دهد و می‌تواند دلیلی برای ارزشمندی قیمت آیفون 13 هم باشد. می‌توانید در کنار آن قیمت اپل واچ اقساطی را نیز از بازرگانی سیب بررسی کرده و خرید آن‌ها را به‌صورت مکمل در برنامه خود قرار دهید.

تراشه جدید کمک می‌کند که صرفه جویی بیشتری در مصرف انرژی دستگاه وجود داشته باشد. این صرفه جویی سبب می‌شود که باتری همچنان همان کارایی بالای خود را داشته و صفحه نمایش پیشرفته‌تر و قطعات به‌روزتر، آسیبی به ماندگاری باتری نرسانند. همین امر به‌صورت آشکارا نشان می‌دهد که یک تراشه بهتر چگونه می‌تواند تاثیرگذاری خود را روی المان‌های دیگر هم نشان دهد. این تاثیرگذاری در حدی است که آن را دوست داشته و حدی در سال‌های بعد هم اطمینان داشته باشید که گوشی‌های اندرویدی نمی‌توانند چنین عملکردی را تکرار کنند.

دوربین سه گانه جذاب

بهترین ترکیب دوربین در گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس استفاده شده است و با سنسورهای ۱۲ مگابایتی سه گانه می‌توانید کاملا راضی باشید. این سیستم دوربین با ابعاد بزرگ‌تر همراه شده است و می‌تواند نور بیشتری را وارد خود کند. وارد شدن نور بیشتر به منزل بالا رفتن کیفیت تصاویر بوده و در نتیجه نویز کمتری هم شاهد خواهید بود. فراموش نکنید که این گوشی می‌تواند در هنگام عکس برداری شب هم به مراتب کیفیت بهتری را نسبت به سال گذشته داشته باشد. حالت‌های عکس برداری هم گسترش پیدا کرده است و تراشه جدید چنین امکاناتی را فراهم می‌کند.

با کمک دوربین جدید می‌توانید فیلم‌برداری سینماتیک را در بازی تجربه کنید. این سیستم فیلم‌برداری فوکوس متغیر را برای شما فراهم کرده و می‌توانید در هنگام فیلم‌برداری هم فوکوس را روی کاراکترها یا سوژه‌های دلخواه خود قرار دهید. این سوژه‌ها را می‌توانید در تدوین مدیریت کرده و مانند یک کارگردان کارکشته عمل کنید. فراموش نکنید که چنین سیستمی جذاب بوده و برای اولین بار پا به سری گوشی‌های هوشمند آیفون گذاشته است. عکس برداران حرفه‌ای یقینا باید به قیمت آیفون 13 پرو مکس توجه کرده و خرید آن را در برنامه خودشان قرار دهند. این گوشی حتی با دوربین‌های دیجیتالی حرفه‌ای هم قابل قیاس است.

دوربین آیفون 13

خرید محصولات اپل از بازرگانی سیب

بازرگانی سیب امکان بررسی قیمت اپل واچ اقساطی را هم در کنار قیمت آیفون 13 برای شما فراهم کرده است و می‌توانید تنها با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ کل محصولات، خرید خود را تکمیل کنید. مابقی مبلغ را هم می‌توانید به‌صورت اقساطی در بازه زمانی ۳ الی ۱۲ ماه ارائه کنید. قیمت اپل واچ اقساطی می‌تواند شرایط ساده‌تری را برای شما فراهم کند و دیگر نیازی به خالی کردن حساب بانکی خود نخواهید داشت. خرید اقساطی همواره در کشور ما گزینه‌ای بسیار اید‌ه‌آل برای خرید است و می‌توانید روی آن فکر کنید.

آیفون ۱۳ پرو مکس به وضوح بهترین گوشی هوشمند اپل در سال ۲۰۲۱ است و تا چندین سال می‌توانید سیستم‌عامل جدید iOS را دریافت کرده و از امکانات آن بهره ببرید. اپل واچ هم ترکیبی است که برای دوست داران ورزش و سلامتی ارائه شده است و می‌توانید نوتیفیکیشن‌ها و پیام‌ها و تماس‌های خودتان را روی آن دریافت و مدیریت کرده و بدین ترتیب، حتی نیازی به خارج کردن گوشی از جیب خود نخواهید داشت. با خرید یک ایرپاد هم می‌توانید پخش آهنگ و موزیک را به همین شیوه از طریق اپل واچ خود مدیریت کرده و به قابلیت‌های جالب دست پیدا کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه کانال تخفیف در تهیه‌ این محتوا نقشی نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.
0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments