پر فروش ترین و بهترین برند آرایشی سال 2022

بهترین برند های آرایشی

در سال 2022 ماسک ها کم کم از میان می روند و آرایش ها بر می گردند. استفاده از لوازم آرایش در دوران پاندمی کاهش پیدا کرده بود؛ اما 2022 سال جبران روزهای بدون آرایش است. اگر به ترند های آرایشی سال توجه کرده باشید، می بینید که آرایش های اغراق شده، سایه های پر زرق و برق و خط چشم های گرافیکی از آرایش های محبوب اند. فرقی ندارد که به آرایش های سبک روزانه علاقه داشته باشید یا آرایش های کامل تر را ترجیح بدهید. در هر حال انتخاب لوازم آرایشی مناسب از بهترین برند های آرایشی اولین چیزی است که نیاز دارید.

می دانید که تنوع مارک و برند های لوازم آرایشی زیاد است. بسیاری از این برند ها از کیفیت بالایی برخوردار اند. به همین دلیل سخت است که صرفاً با دست گذاشتن روی یک برند خاص بگوییم بهترین برند آرایشی کدام است. غیر از این، لزوماً کیفیت همه محصولات یک مارک لوازم آرایش به یک اندازه نیست. ممکن است برندی که بهترین ریمل را تولید می کند، کانسیلر با کیفیتی نداشته باشد. با در نظر گرفتن همه این موارد، در این مقاله شما را با بهترین و پر فروش ترین برند های لوازم آرایش در سال 2022 آشنا می کنیم. برای خرید اینترنتی از برندهایی که در ادامه معرفی می کنیم، بهتر است فروشگاه های شناخته شده ای مثل خانومی، روژا یا شاواز را انتخاب کنید. برای خرید ارزان تر از این فروشگاه ها، کدهای تخفیف در سایت کانال تخفیف قابل دریافت است.

مشخصات بهترین برند لوازم آرایشی

همه به دنبال بهترین محصول، بهترین مارک و بهترین همه چیز هستند؛ اما بهترین یا بدترین بودن یک برند آرایشی با چه معیار هایی مشخص می شود؟ به صورت کلی یک برند آرایشی با کیفیت و مرغوب باید از ویژگی های زیر برخوردار باشد.

  • استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت
  • تنوع محصولات
  • عدم استفاده از برخی مواد مضر مثل سرب و پارابن
  • دوام بالای محصول در عین حفظ سلامت پوست
  • آسیب نرساندن به پوست
  • رضایت بالای کاربران

با در نظر گرفتن این ویژگی ها برخی از بهترین مارک های آرایشی 2022 به شرح زیر اند:

محصولات آرایشی برند Estee Lauder

Estee Lauder یا استی لادر یکی از شناخته شده ترین برند های لوازم آرایشی جهان است. این برند کار خود را از سال 1946 آغاز کرده است و در حال حاضر یکی از بهترین ها در حوزه تولید لوازم آرایشی، مراقبتی و عطر است. استی لادر برای مصارف شخصی و حرفه‌ای مناسب است و آرایشی بی نقص را به شما هدیه می کند.

دریافت کد تخفیف خانومی از سایت کانال تخفیف

بهترین مارک لوازم آرایش

محصولات آرایشی برند Mac

وقتی صحبت از لیست بهترین برند آرایشی در سال 2022 یا هر زمان دیگری می شود، مک قطعاً در این لیست قرار می گیرد. مک و محصولات با کیفیت آن نیازی به معرفی ندارند. این برند دارای یکی از متنوع ترین و با کیفیت ترین مجموعه های محصولات آرایشی است. قیمت محصولات مک پایین نیست؛ اما مطمئن باشید ارزش هزینه‌ای که برای آن می کنید را دارد.

دریافت کد تخفیف روژا از سایت کانال تخفیف

بهترین برند آرایشی

لوازم آرایش برند NARS

برند نارس با هدف توانمند سازی زنان و خلق تجربه‌ای لذت بخش از آرایش تأسیس شد. نارس توانسته است با تولید رنج گسترده‌ای از فاندیشن ها، رژ گونه و رژ لب های خود مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد. اگر به دنبال آرایشی طبیعی و در عین حال جذاب هستید، محصولات نارس مناسب شما است. یکی از مزایای نارس نسبت به بسیاری دیگر از برندهای آرایشی، کرولتی فری (cruelty-free) بودن آن است. به این معنا که محصولات این شرکت فاقد تست حیوانی اند.

دریافت کد تخفیف شاواز از سایت کانال تخفیف

پرفروش ترین لوازم آرایشی

لوازم آرایش برند L’oreal

لورال یک برند آرایشی فرانسوی شناخته شده است. شکی نیست که لورال یکی از موفق ترین ها و بهترین برند آرایشی جهان است. لورال محصولات با کیفیت زیادی تولید می کند؛ از محصولات مراقبت مو گرفته تا لوازم آرایشی با کیفیت. اگر به دنبال برندی هستید که هیچ یک از محصولاتش ناامیدتان نکند، لورال بخرید. یکی از ویژگی های مثبت لورال قیمت آن است. این برند در عین ارائه بالاترین کیفیت، نسبت به برخی از برند های دیگر قیمت مناسب تری دارد و البته یکی از پر فروش ترین برند های جهان است.

بهترین برند آرایش ارزان

لوازم آرایش برند Huda Beauty

امکان ندارد که به آرایش، به ویژه آرایش چشم، علاقه‌مند باشید و اسم هدی بیوتی را نشنیده باشید. هدی بیوتی از جمله بهترین مارک آرایشی در خاورمیانه و دنیا است. با این که کم تر از 10 سال از تأسیس این برند می گذرد، اما محصولات آن توانسته اند در لیست بهترین ها قرار بگیرند. برای خرید پلت های سایه با رنگ هایی زیبا و با پیگمنت بالا، هدی بیوتی انتخاب اول است.

بهترین برند لوازم آرایشی

لوازم آرایش Lancome

لانکوم را شاید با ادکلن هایش بشناسید. ادکلن های لانکوم کمی سخت پسند اند؛ اما وقتی صحبت از لوازم آرایش می شود لانکوم نظیر ندارد. یکی از نقاط قوت لانکوم لاین محصولات آرایش چشم آن است. اگر ریمل لانکوم را امتحان کنید، هیچ ریمل دیگری نمی خرید.

برترین لوازم آرایش

لوازم آرایش Maybelline

میبلین بیش از یک قرن است که در بازار لوازم آرایشی حرفی برای گفتن دارد. همین امر برای نشان دادن کیفیت بالای محصولات میبلین و قرار گرفتن آن در لیست بهترین برند آرایشی 2022 کافی است. میبلین بیش از 200 محصول مختلف دارد که در بیش از 129 کشور جهان عرضه می شوند و میبلین را به یکی از پر فروش ترین برند های آرایشی دنیا تبدیل می کنند.

پرفروش ترین لوازم آرایش

لوازم آرایش Yves Saint Laurent

برند لوازم آرایش ایو سن لورن یا YSL بدون شک یکی از شناخته شده ترین و بهترین برند های آرایشی است. این برند برای لوازم آرایش فوق‌العاده و بی نظیر خود شناخته می شود. ایو سن لورن نیز جزء برند های گران قیمت محسوب می شود؛ اما قیمتش به داشتن آرایشی خاص می ارزد.

بهترین برند لوازم آرایشی

جمع بندی

آرایش خوب به لوازم آرایش خوب نیاز دارد. نمی توان از هر محصول آرایشی دم دستی و ساده‌ای استفاده کرد و انتظار داشت نتیجه شبیه کار آرایشگران حرفه‌ای باشد. برندهایی که معرفی شدند رنج قیمت های متفاوتی دارند و در ایران موجود اند. شاید برای شما هم سؤل باشد که این محصولات را از کجا می توان خریداری کرد؟ برای خرید لوازم آرایش از بهترین برند آرایشی 2022 با قیمت مناسب می توانید به بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی سر بزنید.

4 3 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments