همه چیز درباره سریال the last of us

سریال the last of us

به عقیده بسیاری از منتقدان و مخاطبان تلویزیون، the last of us یکی از بهترین سریال هایی است که امسال می توانید ببینید. چه چیزی باعث شده است سریال آخرین بازمانده از ما، پس از پخش تنها سه قسمت از آن، لقب بهترین اقتباس از بازی های ویدئویی را از آن خود کند؟ این درام ساخت HBO، داستانی آخر زمانی در جهانی پر از زامبی است. تماشای سریال the last of us، ترکیبی از ترس و هیجان است که با نقش آفرینی بی نظیر بازیگران آن، لذت بخش تر می شود. برای تماشای این سریال باکیفیت عالی می توانید از پلتفرم هایی مثل دیجی موویز استفاده کنید. می توانید کدهای تخفیف این سرویس را از سایت کانال تخفیف دریافت کنید. کد تخفیف دیجی موویز هزینه دسترسی به فیلم و سریال های دلخواهتان همچون the last of us را ارزان تر یا حتی رایگان می کند.

داستان سریال آخرین بازمانده از ما

اگر در پاندمی اخیر به جای ویروسی شبیه آنفولانزا، با یک قارچ انگلی با قابلیت تغییر مغز انسان درگیر می شدیم، چه می شد؟ انگلی که می توانست همه‌چیز از حشرات گرفته تا انسان را مبتلا و مغز آن‌ها را از کنترل خارج کند. این موضوع داستان بازی و سریال تازه منتشره شده the last of us است. فضایی پسا آخر زمانی که علی رغم موضوع به ظاهر تکراری توانسته هیجان و جذابیت بی نظیری برای مخاطبان داشته باشد. این مجموعه در سال 2013 اتفاق می افتد. زمانی که یک گونه قارچی جهش یافته، سرتاسر آمریکا را فرا گرفته و میزبانان خود را به موجوداتی خشن، خونخوار و دیوانه تبدیل می کند. نقش های اصلی، دو نفر از آخرین بازمانده های این پاندمی هستند و باید برای بقای خود و جهان تلاش کنند.

پدرو پاسکال در نقش جوئل، مردی در دهه پنجم زندگی خود است. او در کار ساخت و ساز است و مانند دیگر بازمانده ها در منطقه قرنطینه در بوستون زندگی می کند. او علاوه بر شغل اصلی خود، دستی هم در بازار سیاه دارد. در نهایت، او اِلی را می بیند. دختر 14 ساله ای که باید او را به آن سوی کشور ببرد. آیا این دختر نوجوان می تواند آخرین امید بشریت برای نجات جهان باشد؟ برای پاسخ به این سؤال باید در سفر این دو نفر همراهشان باشید. فصل اول the last of us همه اتفاقات بخش ابتدایی بازی را پوشش می دهد. خوشبختانه به هیچکدام از شخصیت ها یا اتفاقات بی توجهی نشده است. می توانید با ابعادی از آن ها آشنا بشوید که در بازی از چشمتان دور مانده است.

یکی از نکاتی که باعث شده «آخرین بازمانده از ما» مورد توجه قرار بگیرد، شباهت فیلمنامه آن با اتفاقات بازی است. این سریال در حقیقت اقباسی از یک بازی محبوب با همین نام است. انتشار اولیه این بازی به حدود 10 سال پیش بر می گردد. اکنون پس از گذشت یک دهه، سریال برگرفته از این بازی نیز به محبوبیت چشمگیری دست پیدا کرده است. پیش از این هم اقتباس های بسیاری از بازی های دیگر انجام شده بود؛ اما هیچکدام به موفقیت این مجموعه نرسیدند. داستان اصلی، دیالوگ ها، شخصیت ها و … مطابقت بسیاری با نسخه پلی استیشن دارند. این موضوع ثابت کرد که اگر فیلمساز و تیم بازیگران ماهری داشته باشید، عدم تغییر فیلمنامه یا حتی تکراری بودن داستان، نمی تواند مانع جذب مخاطب شود.

به غیر از جذابیت های بصری و روایی، نقطه قوت بازی و سریال the last of us، در غیر تکراری بودن آن ها است. فیلم هایی با محوریت زامبی زیاد ساخته شده اند؛ اما مطمئن باشید با دیدن این سریال حس نمی کنید walking dead در حال پخش است. بر عکس تصور بسیاری از افراد، تمرکز شو روی زامبی‌ها نیست. آن ها تنها گوشه ای از یک ماجرای یک سفر برای نجات احتمالی دنیا را شکل می دهند.

بازیگران سریال the last of us

بازیگران سریال the last of us

اگر به خاطر داستان و تولید عالی، این سریال را نمی بینید؛ به خاطر بازی فوق العاده بازیگرانش تماشا کنید. در ابتدا، بحث و گفتگوهای زیادی درباره انتخاب نقش های اصلی وجود داشت؛ اما در نهایت پدرو پاسکال و بلا رمزی بازی در این مجموعه را بر عهده گرفتند. این دو بازیگر را شاید از مجموعه مشترک قبلی آن ها، Game of Thrones، بشناسید. می توان گفت که این دو نفر از ایده آل ترین گزینه های ممکن برای ایفای این نقش بودند. علاوه بر این، یکی از سازنده های آخرین بازمانن از ما، گرگ مازین، تولید کننده مینی سریال پرطرفدار چرنوبیل است. همین کافیست تا مطمئن شوید با یک اثر فوق العاده سر و کار داریم. بازی رمزی و پاسکال به قدری طبیعی است که حس می کنید واقعی است و نه فقط برای فیلم.

قسمت اول سریال the last of us، در تاریخ 15 ژانویه 2023 پخش شد. در حال حاضر، یک فصل از این مجموعه ساخته شده است. شبکه منتشر کننده نیز HBO است و یک شنبه هر هفته یک قسمت از سریال را پخش می کند. اولین فصل دارای 9 قسمت است و هر کدام نیز حدود یک ساعت طول می کشند. خوشبختانه، فعلاً لازم نیست نگران توقف یا کنسل شدن این مجموعه باشید. این شبکه، فصل دوم را سریع تر از هر زمان تأیید کرد. تنها پس از پخش دو قسمت، خبر ساخت فصل بعدی از طرف شبکه اطلاع رسانی شد.

سخن آخر

سریال the last of us جدیدترین ساخته اچ بی او است. این مجموعه که با نام آخرین بازمانده از ما هم شناخته می شود، توانسته لقب بهترین اقتباس از بازی های ویدئویی را دریافت کند. لازم به ذکر است که یکی از بالاترین امتیازات imdb نیز مربوط به همین سریال است. البته، تماشای مینی سریال های خارجی با بیشترین امتیاز imdb را نیز پیشنهاد می کنیم. فرقی ندارد که بازی پلی استیشن را داشته باشی یا نه. در هر حالT تماشای این مجموعه تجربه لذت بخشی خواهد بود. ترکیبی بی نظیر از فیلمنامه، بازیگران، ست، داستان، انتخاب رنگ ها، جلوه های هنری و … شما را هم به یکی از طرفداران این سریال تبدیل خواهد کرد.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments