نحوه کار با اپلیکیشن زیره

اپلیکیشن زیره -داشتن اندامی ایده آل با رژیم غذایی و تمرینات ورزشی

در جامعه مدرن امروزی تناسب اندام یکی از مهم ترین فاکتور های زیبایی شناختی و البته سلامتی در انسان هاست. داشتن اندامی متناسب برای بسیاری از افراد هدف بسیار مهم و البته سختی به شمار می آید. روش های گوناگون و بسیار متعددی در این زمینه وجود دارد. این تعدد در روش ها ممکن است انتخاب را برای افراد مشکل سازد. از آنجایی که بسیاری از این روش ها فاقد پایه و اساس علمی هستند حتی ممکن است باعث آسیب به سلامت انسان شوند. یک بخش از این شیوه ها اپلیکیشن های تناسب اندام هستند. در ادامه، نحوه کار با اپلیکیشن زیره را به صورت تصویری به شما آموزش می دهیم. همچنین، لازم است بدانید که با داشتن کد تخفیف زیره می توانید از خدمات این برنامه با هزینه کم تری بهره مند شوید.

بسیاری از افراد با گرفتن رژیم های بسیار سنگین برای رسیدن به وزن ایده آل سلامتی خود را به شدت به خطر می اندازند. برخی دیگر با مصرف محصولات غیر استاندارد برای رسیدن به هدف کاهش وزن در کوتاه ترین زمان آسیب های جبران ناپذیری به خود وارد می کنند. ما راه مناسب و اصولی را برای رسیدن به اندام ایده آل با کمترین هزینه به شما پیشنهاد می کنیم. اپلیکیشن زیره یک برنامه بسیار کاربردی برای مدیریت مصرف کالری و رسیدن به اندام ایده آل و سلامتی است. چنانچه قصد استفاده از زیره را دارید، بهتر است ابتدا با نحوه استفاده از کد تخفیف زیره آشنا شوید.

درباره زیره

اپلیکیشن زیره براساس مشخصات فردی، وزن هدفی را برای شما مشخص می کند. سپس راهنمایی هایی در زمینه مقدار و نحوه مصرف غذا و تمرینات مناسب ورزشی به شما ارائه می دهد. میزان کالری وارد شده و مصرفی را تنظیم کرده و شمارا برای رسیدن به هدف یاری می کند. استفاده از زیره بسیار آسان است و با در نظر گرفتن تمام شرایط جسمی شما بهترین راه حل را به شما می دهد. همچنین مقالات آموزشی زیادی برای افزایش دانش و اطلاعات افراد در این بستر موجود است. با استفاده از این مقالات شما می توانید خود مشاور تغذیه و سلامتی خودتان باشید.

اپلیکیشن زیره صفحه اصلی
صفحه اصلی اپلیکیشن

دانلود و نصب برنامه کالری شمار زیره

دریافت و نصب این اپلیکیشن بسیار ساده است. این برنامه را می توانید به صورت رایگان از گوگل اپ، اپ استور، مایکت و یا کافه بازار دانلود کنید. پس از نصب برنامه، شماره تلفن همراه یا ایمیل خود را در قسمت مربوطه وارد کنید. پس از دریافت کد تایید، وارد برنامه شوید. طراحی برنامه بسیار اصولی و و ساده است. بنابراین، برای استفاده از خدمات این اپلیکیشن راه سختی نخواهید داشت. در ادامه، با نحوه فعالیت برنامه زیره و بخش های مختلف آن بیشتر آشنا می شوید.

برای مطالعه بیشتز: راهکار هایی برای لاغری شکم و پهلو

دریافت برنامه رژیم غذایی

مهم ترین هدفی که در اپلیکیشن زیره دنبال می شود کنترل رژیم غذایی است. برای دریافت برنامه غذایی متناسب با شرایط خود باید گام های زیر را طی کنید.

مرحله اول: پس از ورود به برنامه اولین صفحه ای که مشاهده می کنید، دریافت اطلاعات جسمانی است. در این بخش مشخصات فیزیکی و جسمی خود را در محل های مشخص شده وارد کنید. سپس، «مرحله بعدی» را انتخاب کنید.

رژیم زیره بر اساس مشخصات فیزیکی
مرحله1

مرحله دوم: در مرحله بعدی استفاده از اپلیکیشن زیره، با توجه به شرایط زندگی خود و میزان فعالیت ورزشی و توان خود یکی از حالات مختلف رژیم که در بازه خیلی سبک تا خیلی سنگین است را انتخاب کنید.

میزان ورزش برای لاغری
مرحله2

مرحله سوم: در این بخش می توانید بیماری های خود را وارد کنید. اپلیکیشن زیره برنامه غذایی و ورزشی شما را با توجه به آن مشخص می کند تا از هرگونه آسیب و خطر سلامتی مصون بمانید. با توجه به اینکه بسیاری از بیماری ها می توانند حین ورزش سلامت شما را به خاظر بیندازند، این قسمت را با دقت پر کنید.

مشخص کردن بیماری ها برای رژیم غذایی
مرحله3

مرحله چهارم: در این بخش شرایط فیزیکی شما نمایش داده می شود. همچنین شاخص توده بدنی مشخص می شود. با توجه به این اطلاعات می توانید هدف خود را به راحتی مشخص کنید. در نهایت، با پرداخت مبلغ به وسیله کارت بانکی عضو شتاب برنامه تخصصی خود را دریافت می کنید.

اپلیکیشن زیره شاخص توده بدنی
مرحله4

منوهای متنوع اپلیکیشن زیره

بخش برنامه غذایی یکی از هترین قسمت های برنامه زیره است که می توانید از آن استفاده کنید. در این بخش می توانید تمام موارد خوراکی که در طول روز مصرف می کنید را در قسمت انتخاب خوراکی های وعده وارد کنید. زیره به شما می گوید چه مقدار کالری دریافت کرده اید. همچنین، مشخص کردن فعالیت های بدنی در روز، مقدار کالری مصرفی را به شما نشان می دهد. به علاوه، بخش آب شما کمک می کند تا به میزان نیاز در یک روز آب مصرف کنید.

کالری شمار زیره

برنامه های ورزشی هم یکی دیگر از بخش های زیره است. در این قسمت می توانید با انتخاب گروه ورزشی مورد علاقه خود، تمرینات مربوط به آن را در سطح های مختلف و با آموزش اصولی و کامل دریافت کنید. ترکیب تغذیه سالم در کنار ورزش های متناسب می تواند شما را به اندام دلخواه رسانده و سلامتتان را تضمین کند.

برنامه های ورزشی اپلیکیشن زیره

بخش مجلات هم از سکشن های محبوب این برنامه است. در این قسمت می توانید به روزترین مقالات و داده های علمی مرتبط با رژیم، ورزش، سلامت و تناسب اندام را دریافت کنید. با افزودن بر دانش شخصی خود در این زمینه زندگی خود را به بهترین شکل مدیریت کنید.

مجلات تغذیه در برنامه زیره

قسمت های متفرقه برنامه زیره

در این بخش از اپلیکیشن زیره موارد جذاب زیادی مانند میزان کالری موجود در هر ماده غذایی، مقدار کالری مصرفی در هر فعالیت ورزشی، طرز پخت برخی غذاها، معرفی غذاهای جایگزین و … را مشاهده کنید. مطالب ارائه شده در این بخش ها می تواند به شما کمک کند مصمم تر در مسیر سلامت و تناسب اندام قدم بردارید.

معرفی خوراکی های رژیمی
نمونه ای از صفحات متفرقه زیره
0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments