معرفی 5 هدفون بی سیم زیر 500 هزار تومان برای موسیقی

استفاده از هدفون های بی سیم

موسیقی یکی از زیباترین ابعاد زندگی انسان است. هرگز نمی توان انرژی زا بودن، لذت بخش بودن و تأثیرات مثبت آن را کتمان کرد. یکی از راه های رهایی از احساسات منفی برای هر فرد همواره می تواند گوش دادن به موسیقی مورد علاقه اش باشد. بدیهی است که استفاده از هندزفری ها و هدفون ها لذت گوش دادن به موسیقی را دو چندان می­ کند. این ابزار ها در طرح  مدل های مختلفی قابل تهیه اند. در حال حاضر، مدل های بدون سیم به دلیل سهولتی که در استفاده دارند، از محبوبیت بیشتری برخوردار شده اند. اگر قصد خرید یک هدفون مناسب را دارید و نمی ­توانید مقدار زیادی هزینه پرداخت کنید، با ما در این مقاله همراه باشید و با بهترین هدفون های بی سیم زیر 500 هزار تومان آشنا شوید. برای خرید محصول مورد نظرتان می توانید از کدهای تخفیفی که در سایت کانال تخفیف قرار دارند، استفاده کنید. با اعمال کدهایی همچون کد تخفیف تکنولایف و دیجی کالا به هنگام ثبت سفارش، مبلغ پرداختی تان را کم تر کنید.

هدفون بی سیم تسکو مدل TH 5345

در سال های اخیر شرکت ایرانی تسکو با عرضه محصولات با کیفیت، بادوام  و مقرون به صرفه توانسته جایگاه خوبی در این صنعت به دست آورد. اگر هدفون بی سیم زیر 500 هزار تومان برای شنیدن موسیقی می خواهید، قطعا باید در میان تولیدات این برند به دنبال آن بگردید. این هدست بلوتوثی هم از کالا های با کیفیت تولید شده در این شرکت است. یکی از دلایل محبوبیت این محصول طراحی زیبا و کاربردی آن است. هدفون بی سیم تسکو مدل TH 5345 با داشتن میکروفون امکان برقراری تماس تلفنی را نیز به شما می د­هد.

خرید هدفون با کد تخفیف تکنولایف

اگر از طرفداران بازی های ویدیویی هستید و یا عادت دارید همراه ورزش کردن موسیقی گوش کنید، این محصول انتخاب مناسبی برای شما است. نوع تغذیه این هدفون باطری لیتیومی قابل شارژ است. این باطری بین 6-12 ساعت پس از هربار شارژ بسته به نوع کاربری قابل استفاده است. حساسیت صوتی دستگاه نیز 118 دسی بل است. کلید کنترل میزان صدا روی هدفون موجود قرار گرفته و دسترسی به آن ساده است. این دستگاه قابلیت اتصال بدون سیم و با سیم را دارد. همچنین می تواند تا فاصله 10 متری از منبع صوتی قرار بگیرد. علاوه بر این، با پوشش فرکانس صوتی از 20 تا 20000 هرتز تمام صداها را به خوبی منتقل می کند.

هدفون بی سیم نیا مدل X6

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول طراحی ارگونومیک آن است. این خاصیت در کنار وزن پایین این هدست باعث قرار گیری بهتر آن روی گوش و گردن می شود. هدفون نیا مدل X6 دارای کلید کنترل صوت و میکروفون داخلی می باشد. این محصول همچنین، دارای جک 3.5 میلی متری بوده و قابلت اتصال هم به صورت بی سیم و هم با سیم را دارد.

خرید هدفون با کد تخفیف دیجی کالا

به علاوه این کالا را می توان از طریق اپلیکیشن مخصوص به تلفن همراه، تبلت و یا لپ تاپ متصل کرد. با استفاده از این برنامه ها می توانید از امکانات ویژه آن ها استفاده کنید. حساسیت صوتی این هدفون 108 دسی بل بوده و فرکانس 20 تا 20000 هرتز را پوشش می ­دهد. منبع تغذیه این کالا باطری لیتیومی یونی قابل شارژ است. پس از هر بار شارژ تا 6 ساعت در حالت کار می توانید از این دستگاه استفاده کنید. این محصول برای مکالمه و مصارف عمومی کاملا مناسب است.

هدفون بی سیم الیگیتور مدل AG410 PLUS    

دلیل محبوبیت این هدفون را شاید بتوان طراحی خاص و زیبای آن در کنار سادگی و کاربردی بودن دانست. این محصول به صورت تاشو طراحی شده است. و قابلیت حمل در هر زمان و مکانی را دارد. علاوه بر این، تولید این کالا در رنگ ها و طرح های منتوع توانسته به صورت گسترده پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.

با توجه به وجود ویژگی نویز کنسلینگ یاNoise Cancelling Headphone  کیفیت صدای خروجی از این هدفون بسیار مطلوب است و صداها کاملا تفکیک شده هستند. از این رو، جزئیات موسیقی کاملا قابل تشخیص است. هدفون بی سیم الیگیتور مدل AG410 PLUS دارای میکروفون و بلوتوث نسخه 5 است. این ویژگی مصرف باطری را کاهش داده و کیفیت صوت را افزایش می­ دهد. این امر امکان داشتن مکالمه ای مطلوب را برای شما فراهم می کند. این هدست با قابلیت اتصال بدون سیم و یا باسیم برای مکالمه، گیمینگ، ورزش و کاربری عمومی کاملا مناسب است. نوع باطری استفاده شده لیتیوم-پلیمری است و در حالت استفاده 8 ساعت قابلیت نگهداری شارژ را دارد.

هدفون بی سیم سودو مدل SD-1002

اگر به دنبال خرید یک هدست کاربردی با قیمت کمتر از 500 هزار تومان هستید ما این هدفون بی سیم سودو مدل SD-1002را به شما معرفی می­ کنیم. این محصول در رنگ های متنوع و شاد توسط کمپانی خوشنام سودو تولید می شود. دارا بودن ویژگی جذاب  Noise Cancelling Headphone باعث می شود کیفیت صدای دریافتی بسیار زیاد باشد و لذت شنیدن موسیقی مورد علاقه شما را چندین برابر می ­کند.

هدست سودو را می توان با استفاده از کابل aux و یا با استفاده از بلوتوث به تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و حتی کنسول های بازی متصل کرد و تا فاصله 10 متری از منبع از آن استفاده کرد. یکی از جذاب ترین ویژگی های این هدفون بیسیم مقاومت در برابر رطوبت و عرق است. بنابراین، این هدست می تواند همراه بسیار خوبی برای شما در هنگام ورزش کردن باشد. کلید کنترل صوت به همراه یک نشانگر LED روی گوشی تعبیه شده اند و دسترسی بسیار راحتی دارند.

هدفون بی سیم کینگ استار مدل KBH44

این محصول توسط کمپانی کینگ استار در رنگ های متنوع و زیبا تولید می شود. تنوع رنگی این محصول امکان ست شدن آن با استایل های متفاوت را تسهیل می کند. هدفون بی سیم کینگ استار مدل KBH44 دارای طراحی زیبا و اصولی بوده و از طریق بلوتوث و یا کابل به دستگاه پخش کننده صوت شما متصل می شود. برای استفاده از این محصول نیازی به نگه داشتن منبع صوت در کنار خود ندارید؛ چراکه تا فاصله 10 متری پاسخگوی نیاز شما می باشد. با داشتن میکروفون داخلی انجام مکالمات نیز به سادگی برای شما امکان پذیر می شود. منبع تغذیه این هدفون یک باتری  500 میلی آمپری قابل شارژ است. پس از هربار شارژ کامل، این محصول در طول 6 ساعت استفاده نیاز به شارژ مجدد نخواهد داشت.

جمع بندی

محصولات معرفی شده در لیست بهترین هدفون های بی سیم زیر 500 هزار تومان، از لحاظ قیمت و کیفیت کلی هم رده هستند. همانطور که مشاهده کردید ویژگی های مشابه بسیاری میان تمام این محصولات به چشم می خورد. ولی با نگاه ریز بینانه تر متوجه خواهید شد که برخی تفاوت ها جزئی میان این هدفون های بی سیم، می تواند ملاک خوبی برای انتخاب آن ها از میان بقیه محصولات باشد. در واقع گزینش از میان محصولات معرفی شده بیشتر از هر چیز به دلیل شما از خرید آن محصول و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. برای مثال، اگر دوست دارید هنگام ورزش به موسیقی گوش بدهیدبه سراغ مدل های ضد آب بروید. برای مصارف عادی روزمره ضدآب بودن یا شاژدهی خیلی طولانی ضروری نیست.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments