معرفی سریال آکتور فیلیمو و نماوا + دانلود با لینک مستقیم

سریال آکتور

در سال های اخیر تولید و پخش فیلم و سریال از طریق پلتفرم های نمایش خانگی هم از سمت تولید کنندگان و هم از سوی مخاطبان مورد توجه قرار گرفته است. آزادی عمل بیشتری که برای تولید آثار وجود دارد شاید باعث تولید مجموعه های با کیفیت تری شده است. بسیاری از سریال هایی که در چند سال گذشته از این طریق تولید و پخش شده اند به آثاری ماندگار در ذهن مخاطبان تبدیل گشته اند. آکتور، سریال جدیدی است که از فیلیمو و نماوا منتشر می شود و در این مقاله به بررسی آن می پردازیم. برای دریافت اشتراک این دو پلتفرم می توانید از کدهای تخفیف سایت کانال تخفیف استفاده کنید.

 انتظار می رود سریال اکتور با داشتن داستانی جذاب و تیم بازیگری حرفه ای به مجموعه ای پر طرفدار و ماندگار تبدیل شود. نیما جاویدی، کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد. این کارگردان جوان و با استعداد با فیلم سرخ پوست به شهرت رسید. ساخت آکتور اولین گام جاویدی در ساخت سریال است. باید دید این کارگردان می تواند از همین گام نخست موفق باشد یا خیر.

داستان سریال آکتور فیلیمو

سریال اکتور یک مجموعه ایرانی در ژانر درام و اجتماعی است. اصولا فیلم سازان ایرانی به این سبک علاقه مند هستند. این موضوع باعث شده آثار متعددی با این ژانر تولید شوند. همین امر کار را برای دست اندرکاران این مجموعه سخت می کند. متفاوت بودن موضوع در این گونه موارد می تواند به منزله یک برگ برنده باشد.

دریافت کد تخفیف فیلیمو

آکتور روایتگر زندگی دو هنرمند تئاتر از قلب یک جامعه است. هنرمندانی که علارغم استعداد و توانشان توجه درخوری به آنها نمی شود. بنابر این برای گذراندن زندگی خود دچار مشکلات مالی و اجتماعی هستند. علی و مرتضی نام این دو هنرمند است که با استفاده از هنر ذاتی خود نقش هایی را در زندگی حقیقی افراد عهده دار می شوند. این دو نفر با ایفای این نقش ها، یک سکانس از زندگی افراد را به یک صحنه ماندگار تبدیل می کنند. داستان اصلی از یک پیشنهاد شروع می شود. پیشنهاد هیجان انگیزی که زندگی آن ها را دستخوش تغییرات زیادی می کند. آیا این پیشنهاد با تمام تغییراتی که ایجاد می کند راه نجات است؟ برای یافتن پاسخ باید تا پایان مجموعه همراه تیم آکتور باشید.

دریافت کد تخفیف نماوا

نقاط قوت و ضعف سریال اکتور

نقاط قوت و ضعف

تا این لحظه تنها دو قسمت از سریال آکتور منتشر شده است. اگرچه با دیدن دو قسمت نمی توان درباره کلیت یک مجموعه اظهار نظر کرد، اما مشت نمونه خروار است و نکته های بسیاری هم وجود دارد که از همان ابتدا مشخص هستند. یکی از فاکتور های جذابیت این سریال بدون شک تیم بازیگری ماهر است. بازیگران این سریال شناخته شده، محبوب و حرفه ای هستند و همین می تواند عامل جذب مخاطب و افزایش کیفیت یک مجموعه باشد.

علاوه بر این، انتخاب بازیگران برای نقش ها کاملا به جا بوده و باور پذیری داستان را دو چندان می کند. شخصیت پردازی مجموعه از نکات مثبت آن محسوب می شود. شخصیت ها و ارتباط میان آن ها چنان با دقت ساخته و پرداخته شده اند که از همان ابتدا مخاطب ارتباط خوبی با آنها بر قرار می کند. نکته مهم دیگر گیرایی داستان است. ظاهرا آکتور به خوبی از پس درگیر کردن مخاطب بر آمده است. در واقع با تماشای همان قسمت های ابتدایی مخاطب در گیر ماجرا می شود. این موضوع افراد را برای تماشای ادامه مجموعه تشویق و ترغیب می کند. این موضوع امر بسیار مهمی در موفقیت یک مجموعه نمایشی است. اگر به دیدن سریال هایی در این ژانر علاقه دارید، مقاله نقد و بررسی سریال سرگیجه نماوا را مطالعه کنید.

هنرمندان و بازیگران سریال آکتور فیلیمو

بازیگران سریال اکتور

نوید محمد زاده، شخصیت آرام آکتور پلتفرم فیلیمو است. نوید محمدزاده یکی از بازیگران موفق سالهای اخیر سینمای ایران است. این بازیگر جوان با بازی در فیلم عصبانی نیستم و در پی آن دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد به شهرت و محبوبت رسید. ابد و یک روز، متری شیش و نیم، قورباغه و بدون تاریخ، بدون امضا از نقش آفرینی های مطرح این بازیگر هستند. پس از سرخ پوست این دومین همکاری نوید محمد زاده و نیما جاویدی است.

احمد مهران فر و شخصیت جذاب علی دیگر اجزای این سریال اند. احمد مهران فر را با ارسطو عامل می شناسیم. ارسطو به قدری طبیعی و زیبا بازی شد که به یکی از نقش های ماندگار فیلم سازی ایران مبدل شده است. علی در آکتور از آن جهت شخصیت جذابی است که که در کنار جدی بودن فضای سریال رگه هایی از یک شخصیت شوخ و شیرین دارد. همین موضوع روند کلی داستان را کمی جذاب تر می کند.  هستی مهدوی‌، گلاره عباسی، هانیه توسلی، هومن برق ‌نورد، مهراوه شریفی ‌نیا و سها نیاستی از دیگر بازیگران مطرح سریال اکتور هستند. تیم بازیگری خوب این سریال ناخوداگاه انتظارات را از کیفیت و جذایت آن افزایش می دهد. امیدواریم با بازی خوب این هنرمندان در مجموع سریال جذابی را شاهد باشیم.

زمان پخش و پلتفرم منتشر کننده اکتور

 نماوا وفیلیمو از بهترین پلتفرم های پخش فیلم و سریال در ایران هستند. این پلتفرم ها در تولید و پخش سریال های اختصاصی همواره پیشرو بوده اند. سریال های پر طرفداری مثل آقا زاده و هم گناه از هردو پلتفرم فیلیمو و نماوا به صورت مشترک پخش شده اند. سریال اکتور نیز از طریق هر دو پلتفرم قابل دسترسی است. شاید این سؤال شما هم باشد که آکتور کی پخش می شود؟ قسمت های جدید این سریال هر پنج شنبه  ساعت 8 صبح از فیلیمو و نماوا منتشر می شود. تعداد قسمت های این مجموعه هنوز مشخص نیست اما زمان هر کدام حدودا 1 ساعت است.

سخن پایانی

سابقه کارگردانی نیما جاویدی، آثار موفق بازیگران این مجموعه، داستان جذاب و گیرا، شخصیت پردازی دقیق و توجه به جزئیات در طراحی صحنه وسایر موارد نوید بخش تولید یک سریال جذاب هستند. انتظار می رود یکی از پر مخاطب ترین سریال های درام را شاهد باشیم. وجود سریال های محبوبی مثل آقا زاده و یاغی جو رقابتی هیجان انگیزی را ایجاد کرده است. در پایان امیدواریم مطالعه این مطلب انتخاب را برای شما ساده تر کرده باشد و از تماشای سریال آکتور لذت ببرید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments