مالتینا یا ایگرد، انتخاب مناسب برای خرید از آمازون در ایران

خرید از آمازون با مالتینا یا ایگرد

بعد از اختراع پول، پدیده جذاب خرید کردن به جزء جدایی ناپذیر زندگی انسانها تبدیل شده است. به دنبال گسترش شهرها، شلوغی و ازدحام جمعیت در مرکز شهرها افزایش یافت. این موضوع باعث شد خرید کردن برای برخی افراد به فرآیندی ناخوشایند و زمان بر مبدل شود. این جاست که اهمیت تاسیس آنلاین شاپ ها مشخص می شود. در واقع شاید بتوان گفت نشستن در منزل به دور از شلوغی و هیاهو، یا مشغول بودن در محل کار و در عین حال انجام خرید های مورد نیاز تنها با سر زدن به چند سایت رویایی بود که امروزه محقق شده و در مسیر پیشرفت هرچه بیشتر قرار دارد. امروزه آنلاین شاپ های بسیار زیادی در سرتاسر دنیا مشغول فعالیت هستند. از میان آنها می توان به آمازون به عنوان اولین و محبوب ترین فروشگاه اینترنتی اشاره کرد. هدف ما از نگارش این مقاله کمک به انتخاب یک روش مطمئن برای خرید از آمازون است. راه های مختلفی برای خرید از این فروشگاه وجود دارد. در ادامه بررسی می کنیم که از میان مالتینا یا ایگرد کدام گزینه بریا خرید از آمازون مناسب تر است؟

معرفی مختصرآمازون آمریکا

شرکت آمازون دومین برند با ارزش در دنیا و مشهورترین فروشگاه آنلاین موجود است. به طوری که حتی کسانی که تا به حال خرید اینترنتی نداشته اند هم این اسم را شنیده اند. مجموعه آمازون در سال 1994 فعالیت خود را با فروش آنلاین کتاب آغاز کرد. سپس در سال 1999 به سایر فروشندگان اجازه داده شد تا ازاین بستر برای فروش محصولات خود استفاده کنند. حالا دیگر محصولات شرکت آمازون به تنوع بالایی رسیده بود. امروزه بسیاری از شرکت‌ها از آمازون به عنوان فروشگاه آنلاین اصلی خود استفاده می‌کنند.

در سال ۲۰۰۲ شرکت آمازون همکاری خود را با بزرگترین برند های پوشاک ، لوازم آشپزخانه، اسباب بازی، وسایل الکترونیکی و… آغاز کرد و این شاید نقطه عطفی در گسترش و موفقیت این کسب و کار باشد. خرید از این فروشگاه مشهور به دلالیل متفاوتی برای مردم در سرتاسر دنیا جذاب است. در کشور ما نیز بسیاری از افراد به اصالت و کیفیت کالاهای خریداری شده اهمیت زیادی میدهند. و بسیاری دیگر مایل هستند از محصولات کم نظیر استفاده کنند. خرید از آمازون برای این افراد پیشنهادی وسوسه انگیز است. متاسفانه عدم امکان خرید مستقیم ازا ین سایت در کشور ما باعث شده به دنبال یک راه غیر مستقیم باشیم. امروزه در ایران سایت های واسطه زیادی هستند که این امر را ممکن میکنند. از بهترین آنها میتوان به مالتینا و ایگرد اشاره کرد. حال سؤال مهمی ایجاد میشود، از میان مالتینا یا ایگرد کدام یک برای خرید اینترنتی بهتر است؟

مالتینا، تجربه ی خریدی لذت بخش

سایت مالتینا در واقع رابط میان شما و فروشگاه آنلاین آمازون است. با مراجعه به این سایت شما میتوانید به راحتی اقلام مورد نیاز خود را مستقیما از سایت آمازون تهیه کنید. همچنین امکان خرید از سایر فروشگاه های معتبر مانند ایبی و فروشگاه های آنلاین دیگر در ترکیه، امارات و چین وجود دارد. محصولات در این سایت دارای تنوع فوق العاده ای هستند. در واقع میتوان گفت تقریبا همه کالاهای موجود در آمازون را دربردارد. این مورد را شاید بتوان یکی از دلایل محبوبیت این سایت دانست. علاوه براین برای خرید از مالتینا داشتن حساب ارزی لازم نیست.

شما میتوانید ابتدا کالای مد نظر خود را انتخاب کنید. سپس هزینه مربوطه را از طریق کارت های عضو شتاب پرداخت کرده و سفارش خود را ثبت کنید. سفارشات شما در کوتاه ترین زمان، درب منزل تحویل داده میشوند. تلاش مالتینا در جهت ارائه بهترین خدمات با کمترین هزینه ممکن به هموطنان عزیز است. در همین راستا، با ثبت کد تخفیف مالتینا می توانید خرید ارزان تری از این مجموعه داشته باشید. همچنین شما میتوانید هنگام انتخاب محصول در این سایت، قیمت کالا در آمازون، ریز هزینه‌ها و قیمت خرید نهایی را مشاهده کنید. علاوه بر این، با انتخاب گزینه ضمانت کالا، از بابت کیفیت و اصالت کالای مورد نظر مطمئن شوید.

مالتینا، خرید مستقیم از آمازون

با ایگرد مطمئن خرید کنید

در کنار مالتینا، یکی دیگر از سایت های واسطه برای خرید از آنلاین شاپ های بزرگ دنیا ایگرد است. ایگرد خرید شما را به صورت مستقیم از فروشگاه آمازون در آمریکا، انگلیس و آلمان همچنین از شعب مختلف فروشگاه ایبی انجام میدهد و سپس محصولات خریداری شده را از دفتر ایگرد به تمام نقاط ایران به صورت رایگان ارسال میکند. برای خرید از طریق سایت ایگرد ابتدا باید حساب کاربری ایجاد کنید. ایجاد حساب کاربری به سادگی و تنها با داشتن ایمیل معتبر امکان پذیر است.درنهایت شما میتوانید کالای مورد نظر را انتخاب کنید. سپس هزینه آن را به راحتی با کارت بانکی پرداخت کرده و منتظر دریافت سفارش خود باشید.

تمامی کالاهای خریداری شده از طریق این سایت دارای ضمانت اصالت و کیفیت بوده و می توانید خریدی با اطمینان خاطر داشته باشید. همچنین ایگرد این امکان را فراهم کرده است که با مراجعه به سایت های والتا و لندآپ بتوانید خرید خود را به صورت اقساطی انجام دهید. همچنین، به خاطر داشته باشید که در اختیار داشتن کد تخفیف ایگرد می توانید خریدی مقرون به صرفه تر را تجربه کنید.

ایگرد یا مالتینا

خریدم رو از مالتینا انجام بدم یا ایگرد؟

همانطور که در توضیحات فوق مشخص شد نحوه کار هردو سایت شباهت بسیار زیادی با یکدیگر دارد. بنابراین، شاید نتوان به قطعیت گفت کدام مورد انتخاب بهتری است. چیزی که به قطعیت می توان در مورد آن صحبت کرد اثر مثبت وجود چنین سایت هایی است. مخصوصا زمانی که محدودیت های خاصی مانند آنچه در کشور ما مشاهده می شود وجود داشته باشد.

خرید کالاهای اصل و با کیفیت از جنبه های زیادی دارای اهمیت خاص و ویژه است. به ویژه در مواردی که کالای مصرفی ارتباطی با سلامت انسان داشته باشد. مانند لوازم آرایشی و بهداشتی، همچنین در بسیاری از موارد خرید یک کالای اصل و با کیفیت حتی با قیمت بالاتر نسبت به محصولات مشابه دارای صرفه اقتصادی است؛ زیرا مدت زمان استفاده از آن کالا طولانی تر است. در نتیجه، نیاز به خرید مجدد آن کالا تا مدت ها وجود ندارد.

یکی از مهم ترین جنبه های خرید اینترنتی حصول اطمینان از کیفیت کالا و تحویل گرفتن کالا دقیقا مطابق با سفارش است. در هردو سایت مالتینا و ایگرد با وجود ضمانت اصالت و امکان مرجوع کردن در صورت مغایرت این امر مهم رعایت شده و جای نگرانی برای خریداران محترم ندارد. همچنین در هر دو پلتفرم امکان خرید ریالی و با کارت بانکی ایران وجود دارد .

جمع بندی

در نهایت می توان خرید از آمازون از طریق مالتینا یا ایگرد را به عنوان یک روش خرید مناسب برای افرادی که به اصالت و کیفیت کالاهای مصرفی خود اهمیت میدهند و تمایل به استفاده از محصولات کمیاب و منحصربه فرد دارند، معرفی کرد . عملکرد هر دو سایت تا حد زیادی نزدیک و مشابه به یکدیگر است و تنها تفاوت های جزئی باعث امکان انتخاب میان آنها میشود. سایت مالتینا امکان دسترسی به فروشگاه های بیشتری را نسبت به ایگرد در سرتاسر دنیا برا شما فراهم کرده است. از سوی دیگر، در صورت خرید از ایگرد می توانید بهای محصولات را به صورت اقساطی پرداخت کنید. ارائه یک پیشنهاد قطعی درباره انتخاب بین این دو سایت تقریبا غیر ممکن است و شما می توانید با توجه به شرایط خود و توضیحات بیان شده بهترین گزینه را انتخاب کنید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments