لوازم آرایش ضروری فصل تابستان + راهنمای خرید با تخفیف

لوازم آرایشی ضروری تابستان

تابستان فرا رسیده و بهتر است لوازم آرایشیتان هم حال و هوای تابستانی بگیرد. رنگ های تند و تیره‌ای که در زمستان استفاده می کردید در تابستان جواب نمی‌ دهند. تابستان فصل رنگ های شاد و روشن، شادابی پوست و آرایش های مات است. علاوه بر این، محصولات آرایشی که در زمستان استفاده می کردید، در تابستان بعد از یک یا دو ساعت روی صورت وا می ‌روند. کرم پیل شده و ماسیده، ریمل ریخته، و صورت چرب ظاهر خوشایندی ندارند. نه ‌تنها آرایشتان زیبا به ‌نظر نمی ‌رسد، بلکه سنگینی و چربی پوست هم آزاردهنده است. برای این‌ که چنین تجربه ‌های ناخوشایندی نداشته باشید، این مطلب را بخوانید تا با لوازم آرایش ضروری فصل تابستان را آشنا شوید.

خرید لوازم آرایش ضروری فصل تابستان با تخفیف

سؤال بسیاری از افراد این است که از کجا لوازم آرایش اصل با قیمت مناسب خریداری کنیم؟ عسل بانو یکی از فروشگاه‌ های اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی است و شما می توانید لوازم آرایش مورد نیاز خود را از این فروشگاه خریداری کنید. برای خرید لوازم آرایشی با کد تخفیف عسل بانو، کافی است به وب‌ سایت یا اپلیکیشن کانال تخفیف (آف چنل) مراجعه کنید. در ادامه لوازم آرایش ضروری را معرفی می کنیم:

ضد آفتاب

 اولین و ضروری ‌ترین محصول پوستی تابستان ضد آفتاب است. درست است که ضد آفتاب محصول آرایشی محسوب نمی شود؛ اما گذر از تابستان بدون آن ممکن نیست. بنابراین، قبل از این ‌که به سراغ لوازم آرایشی بروید به فکر خرید ضد آفتاب مناسب باشید. ضد آفتاب های سبک مثل ضد آفتاب های فلوئیدی برای تابستان مناسب اند.

هم چنین، خواندن این مقاله که به معرفی محصولات روتین پوستی تابستان می پردازد نیز به شما کمک خواهد کرد.

فاندِیشن سبک و ضد آب

در تابستان باید از لوازم آرایشی سبکی استفاده کنید که اجازه‌ بدهند پوستتان در هوای گرم تابستان نفس بکشد. فاندیشن یکی از مراحل اولیه‌ آرایش صورت است و اگر از محصول مناسبی استفاده نکنید کل آرایشتان خراب می شود. فاندیشن‌ های سنگین کمی بعد از استفاده، ظاهر اولیه خود را از دست می ‌دهند. با این اوصاف، می توان گفت که یکی از لوازم آرایش های ضروری فصل تابستان فاندیشنی سبک و برپایه آب است. با توجه به گرما و افزایش تعریق، بهتر است که این محصول ضد آب هم باشد. اگر می‌ خواهید ایده‌آل ترین فاندیشن را انتخاب کنید، به‌ دنبال محصولی باشید که علاوه ‌بر داشتن این ویژگی ‌ها، SPF هم داشته باشد.

اگر می خواهید اصولی و تمیز آرایش کنید، خواندن مقاله بزرگترین اشتباه آرایشی که زیبایی شما را خراب می کند را از دست ندهید.

رژگونه پودری

همان ‌طور که پیش از این نیز اشاره شد، تابستان فرصت خوبی است که به سراغ رنگ های شاد و روشن در آرایشتان بروید. هنگام انتخاب رژگونه، برنزر و هایلایتر برای فصل تابستان، بهتر است از محصولات سنگین دوری کنید و به‌ سراغ گزینه ‌های سبک ‌تر با رنگ روشن بروید. این محصولات به شکل پودر، کرم یا مایع در دسترس اند. از این میان، نمونه‌ های پودری برای تابستان مناسب تر اند. استفاده از رژگونه ‌هایی با تناژ صورتی بهتر از رژگونه ‌های مایل به قهوه‌ای است.

لوازم آرایش سبک برای تابستان

هایلایتر

هایلایتر جزء آن دسته از لوازم آرایشی است که برای هر فصلی مناسب است. در تابستان بهتر است از هایلایتر های پوردی استفاده کنید که بیشتر جذب پوست می شوند و ظاهر یکنواخت‌‌ تری به آرایش می دهد.

سایه چشم

یکی دیگر از لوازم آرایشی که برای تابستان نیاز دارید، سایه چشم است. استفاده از سایه چشم جزء تِرند های آرایشی محبوب است. در فصل تابستان به‌ سراغ رنگ های ملایم ‌تر یا طیف ‌های خاکستری بروید. مهم ‌ترین اصل آرایش تابستانی طبیعی بودن آن است، پس هر رنگی که استفاده می کنید را به خوبی بِلند کنید و بیش از حد سایه نزنید.

پرایمر آرایشی

پرایمر به‌ عنوان پایه یا بیس آرایش استفاده می شود. پرایمر سبب می شود آرایش صاف و یکنواخت باشد و مدت زمان طولانی ‌تری باقی بماند. اگر پوست چرب یا منافذ باز دارید، محصولات آرایشی به‌ خوبی روی پوستتان نمی‌ خوابد یا کرمی که می زنید پیل می شود، استفاده از پرایمر در تابستان برایتان ضروری است.

پودر صورت‌ های مات

برق افتادن پوست در اثر گرما و رطوبت تابستان چیزی است که برای همه اتفاق می‌ افتد. چاره چیست؟ استفاده از پودر های آرایشی مات. پودر های آرایشی مختلف برق غیرطبیعی پوست را می‌ گیرند و باعث می شوند آرایش زمان طولانی‌ تری روی صورت باقی بماند.

منظور از پودر آرایشی صرفاً یک محصول نیست. پنکک، پودر بیک، پودر فیکس و پودر فینیش همگی پودر آرایشی صورت محسوب شده و برای مات کردن آرایش به کار می‌ روند. علاوه بر این، اگر می ‌خواهید آرایشتان بیشتر روی پوست بماند، استفاده از اسپری‌ های فیکس هم انتخاب مناسبی است.

برنزر

برنزر شاید جزء لوازم آرایش ضروری تابستان نباشند؛ اما قطعاً جزء محبوب ‌ترین ‌های فصل است. هیچ چیز مثل برنزر به آرایشتان حال و هوای تابستانی نمی دهد. نکاتی که درباره‌ دیگر محصولات آرایشی فصل تابستان گفتیم برای برنزر هم صدق می کند. تناژ رنگی برنزر به رنگ پوستتان بستگی دارد؛ اما سعی کنید سبک‌ ترین محصول ممکن را انتخاب کنید.

لوازم آرایشی ضروری تابستان

خط چشم و ریمل ضد آب

خط چشم و ریمل ضد آب از لوازم آرایشی ضروری فصل تابستان برای هر شخص اند. چرا ضد آب؟ رطوبت هوا در تابستان بیشتر است. علاوه بر این، گرمای هوا باعث افزایش تعریق پوست می شود و نیاز به شستشوی پوست را هم بیشتر می کند. با توجه به این موارد، بهتر است هنگام انتخاب ریمل و خط چشم، ضد آب بودن آن را مد نظر قرار دهید.

ماسک مو

وقتی صحبت از آرایش می شود کم ‌تر کسی به آرایش مو و مراقبت از آن فکر می کند. موها نیز مانند پوست در تابستان به مراقبت بیشتری نیاز دارند. ماسک مو برای داشتن مو های سالم و درخشان ضروری است. ماسک موی مناسب سبب می شود رطوبت مو ها حفظ شده و مو ها در برابر آسیب‌ های ناشی از آفتاب محافظت شوند. برخی از این ماسک‌ ها حالت درمانی دارند و می توانند آسیب ‌های مو را هم درمان کنند.

بالم لب

همه نقاط صورت نیاز به محافظت در برابر آفتاب دارند و لب‌ ها نیز از این موضوع مستثنی نیستند. گرمای تابستان و شدت آفتاب می تواند به پوست حساس لب آسیب بزند و باعث خشکی یا سوختگی آن شود. بهترین راه جلوگیری از این مشکلات استفاده از یک بالم لب مناسب دارای SPF است. فاکتور های محافظتی موجود در بالم لب از خشکی لب جلوگیری کرده و آن را درمان می‌ کنند. اگر بالم لبی که استفاده می کنید دارای SPF باشد، از آسیب ناشی از آفتاب نیز جلوگیری می شود.

رژ لب

رژ لب یکی از لوازم آرایش ضروری تابستان و هر فصل دیگری است. هیچ آرایشی بدون رژ لب تکمیل نمی شود؛ اما تابستان فصل مناسبی برای رژ لب‌ های تیره و سنگین یا لیپ‌گلاس ‌ها نیست. می توانید به ‌جای رژ لب از بالم‌ لب ‌های رنگی استفاده کنید؛ اما اگر رژ را ترجیح می‌ دهید به سراغ رژ لب‌ های مات و با دوامی بروید که نیاز به تمدید مداوم ندارند. استفاده از تینت به‌ جای رژ لب هم می تواند انتخاب خوبی باشد. درباره‌ رنگ رژ نیز، همان ‌طور که پیش از این گفته شد، بهتر است رنگ های تیره را با رنگ های روشن و شاداب‌ جایگزین کنید.

آرایش در فصل تابستان

دئودورانت

دوئودورانت که به‌ عنوان مام هم شناخته می شود، از لوازم جدا نشدنی تابستان است. دئودورانت می تواند به شکل اسپری، رول یا استیک باشد. کار اصلی دئودورانت خوشبو کردن بدن یا جلوگیری از تعریق آن است. سعی کنید در فصل گرم تابستان همیشه یک دئودورانت همراه خود داشته باشید.

عطرهای تابستانی

همان طور که باید محصولات آرایشی و مراقبتی پوست خود را برای تابستان تغییر دهید، هنگام انتخاب عطر و ادکلن هم تغییر فصل را در نظر بگیرید. تابستان فصل رایحه ‌های تازه، میوه‌ای و گلی است. سعی کنید از رایحه ‌های خیلی گرم و شیرین دوری کنید و گزینه ‌های ملایم و خنک ‌تری را انتخاب کنید.

4 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments