تاثیر قهوه گانودرما در پاکسازی و درمان کبد چرب

قهوه گانودرما

قهوه گانودرما که از قارچی با همین نام تولید می‌شود خواص درمانی زیادی در پیشگیری و بهبود بیماری کبد چرب، کاهش وزن، کاهش قند خون و … دارد. در ادامه با یکدیگر فواید قارچ و قهوه گانودرما را بررسی خواهیم کرد.

کبد یکی از حیاتی ترین اندام های بدن است. این عضو کمک زیادی به سم زدایی بدن، گردش خون سالم و غیره می کند. یکی از مشکلات رایج که در کار این عضو حیاتی بدن اختلال ایجاد می کند، عارضه کبد چرب است که برای برطرف کردن آن برخی روش ها در منابع مختلف دیده می شود؛ اما این بسیار مهم است که چه ماده ای مصرف کنیم که به پاکسازی کبد کمک کند؟ یکی از جدیدترین درمان های ارائه شده برای این عارضه استفاده از قارچ گانودرما است.

تاریخ نشان می دهد که استفاده از قارچ گانودرما اولین بار در ۲۰۰۰ سال پیش ثبت شده است. در کتب طب سنتی قدیمی اغلب از این قارچ با عنوان ماده “قارچ جاودانگی” یاد می شد. قارچ گانودرما در کنار خواص بسیار، تاثیر بی نظیری بر پاکسازی کبد چرب دارد. نکته اساسی در خصوص قارچ گانودرما این است که این قارچ دارویی، بیشتر در کشورهای کره، چین و ژاپن یافت می شود و برای بهره‌مندی از اثرات این قارچ باید از مکمل های آن استفاده کرد. یکی از بهترین فراورده های قارچ گانودرما، قهوه گانودرما است که علاوه بر خواص پاکسازی کبد، فواید دیگری نیز دارد.

قهوه لاغری دکتر بیز

قارچ یا قهوه گانودرما ؟

قهوه گانودرمای دکتر بیز که بر پایه قارچ گانودرما تهیه می شود، شکلی از این ماده با نحوه مصرف آسان و سریع است. این قهوه کمک زیادی به بهبود عملکرد کبد و جلوگیری از بیماری  های کبد می کند. قهوه گانودرمای دکتر بیز به بدن شما اجازه می دهد تا سموم و باکتری های مضر را به طور موثرتری دفع کند و ایمنی بدن را در برابر بیماری هایی که با گذشت زمان ایجاد می شوند، بهبود می بخشد.

مطالعه ای که در سال ۲۰۱۳ در مجله بین المللی قارچ  های دارویی منتشر شد، نشان می دهد که قارچ گانودرما باعث ایجاد اثرات محافظتی کبدی در آسیب حاد کبدی می شود، زیرا این قارچ حاوی خواص آنتی اکسیدانی است و موجب کند شدن روند بیماری های کبدی می شود. قهوه سوپریم گانودرما علاوه بر تاثیر موثر بر کبد اثرات مطلوبی بر سایر اعضای بدن دارد، که در ادامه به طور مفصل در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

فواید و خواص درمانی قهوه گانودرما دکتر بیز

قهوه گانودرمای دکتر بیز یکی از محصولاتی است که امروزه به صورت آنلاین و حضوری با کیفیتی مناسب و اثر پاکسازی کبد به فروش می رسد. یکی از بزرگترین مزایای قارچ گانودرما، این است که سم دارویی این ماده بسیار کم است و همین عامل سبب شده تا فواید و خواص درمانی این ماده بارز‌تر شود. این قارچ علاوه بر پاکسازی کبد کمک زیادی به کاهش درد، بهبود آلرژی، افزایش تمرکز ذهنی، حل مشکلات گوارشی و بهبود خلق و خو می کند. لازم به ذکر است که قارچ گانودرما علاوه بر این موارد، نقش مهمی در افزایش سطح ایمنی و کاهش سطح عفونت بدن دارد.

قارچ گانودرما

راز این همه خاصیت درمانی قارچ گانودرما در چیست؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم این ماده شامل قندهای پیچیده ای است که به عنوان گلوکان های بتا شناخته می شوند، استرول های گیاهی گانودرما به عنوان پیش ماده هورمون های بدن عمل می کند و همچنین تری ترپن های گانودرما به واکنش های آلرژیک بدن پاسخ می دهند.

نکته شگفت انگیزی که در خصوص قهوه گانودرمای دکتر بیز باید به آن اشاره کرد این است که این قهوه علاوه بر اثر معجزه آسا بر پاکسازی کبد، دارای پلی ساکاریدهایی است که با سلول های سرطانی مبارزه می کنند. از دیگر اثرات ضد سرطانی قارچ گانودرما موارد زیر است: 

  1. مهار تکثیر سلول های سرطانی
  2. افزایش ظرفیت آنتی اکسیدانی پلاسمای خون
  3. افزایش سطح ایمنی بدن
  4. تبدیل تستوسترون اضافی به دی هیدروتستوسترون (جلوگیری از سرطان پروستات) 

سایر خواص گانودرما

امروزه محققان معتقدند مفیدترین بخش قارچ گانودرما پلی ساکاریدهای آن هستند که قابلیت حل شدن در آب را دارند، این موضوع یعنی گانودرما به عنوان یک ماده ضد تومور شناخته شده است. قهوه گانودرما دکتر بیز علاوه بر پاکسازی کبد، تاثیر زیادی در مبارزه بدن با انواع سرطان  های کبد، ریه، تخمدان، پستان و غیره دارند. به عنوان یک نکته حائز اهمیت جالب است بدانید که طبق آخرین تحقیقات، سیب زمینی شیرین، چغندر، کدو تنبل، برنج قهوه ای و غیره نیز دارای خواص ضد سرطانی مشابه با قارچ گانودرما هستند؛ پس اگر به سلامتی خود اهمیت می دهید علاوه بر قهوه یا سایر مکمل های غذایی حاوی قارچ گانودرما، از این محصولات ارگانیک نیز در برنامه غذایی خود استفاده نمایید.

فواید قهوه گانودرما

علاوه بر درمان و بهبود بیماری های کبدی، تری‌ترپن های موجود در قهوه گانودرمای دکتر بیز قابلیت کنترل فشار خون را نیز دارند. این داروی شگفت انگیز علاوه بر کنترل فشار خون کمک زیادی به کلسترول خون، اختلالات هورمونی، کاهش استرس، خواب آسوده و غیره نیز می کند. از آنجایی که قارچ گانودرما به عنوان یک آداپتوژن عمل می کند، می تواند به شما در تنظیم سطح هورمون  های بدن و میزان ترشح هورمون های درون ریز بدن کمک کند. همان طور که می دانید بزرگترین غده بدن کبد است، که هورمون های درون ریز زیادی را به منظور پاکسازی بدن از مواد سمی و مضر ترشح می کند و قهوه گانودرما کمک زیادی به پاکسازی کبد، این غده بزرگ بدن می کند.

کاهش وزن با قهوه گانودرما

علاوه بر تمامی مطالب گفته شده قارچ گانودرما کمک زیادی به نرمال شدن سطح قند خون و کاهش وزن می کند، هم‌چنین دکتر بیز لاغری را برای شما ممکن می سازد، به شرطی که بخواهید! دکتر بیز لاغری را با قهوه گانودرما برای شما ممکن می سازد. این قهوه علاوه بر تاثیرات ضد دیابتی خود تاثیر مستقیمی بر متابولیسم بدن دارد.

تری ترپن های موجود در قارچ گانودرما علاوه بر خواص ضد‌ ویروسی خود و پاکسازی کبد نقش مهمی در محافظت از پوشش دیواره روده، درمان بیماری آسم، جلوگیری از حملات آسم، عفونت  های ادراری و بهبود گردش خون دارد. آزمایشات چند سال اخیر نشان داده است که قارچ گانودرما کمک زیادی به پیشگیری از هپاتیت و بیماری ایدز می کند. این میزان از اثرات درمانی، ضمن عدم عوارض جانبی از خاصیت هایی است که در هیچ یک از داروهای شیمیایی دیده نشده و تنها در دل طبیعت است که می توان آن را یافت، به ویژه در گیاهان کمیاب و نادری همچون قارچ گانودرما که در هر جایی یافت نمی شوند.

قهوه های لاغری گانودرما

محصولات دکتر بیز را از کجا تهیه کنیم؟

شاید این سوال برای شما مخاطب عزیز پیش بیاید که محصولات دکتر بیز را از کجا می توان تهیه کرد؟ در پاسخ باید گفت امروزه بستر ایده آل اینترنت شرایط را برای همه آسان کرده است، شما می توانید از طریق سایت اریگانوم، محصولات برند دکتر بیز را به صورت آنلاین و با تخفیف ویژه و قیمتی ارزان خریداری نمایید. لازم به ذکر است که این محصولات تنها محدود به قهوه گانودرما نمی شود، بلکه برای مثال پک ویژه لاغری قهوه سوپریم، پک افزایش قدرت باروری، پک ویژه دیابت، قهوه فوری و … از دیگر محصولات این برند در فروشگاه اریگانوم هستند. از محصولات دیگر این شرکت می توان به هات چاکلت گانودرما، کافه موکا قارچ گانودرما، صابون دست و صورت قارچ گانودرما، انواع دمنوش های دارویی دکتر بیز، کلوچه بابونه و غیره اشاره نمود.

چطور قهوه گانودرما دکتر بیز را با قیمت ارزان تری خرید کنیم ؟

در صورتی که قصد خرید قهوه گانودرما دکتر بیز، پک لاغری قهوه سوپریم وسایر محصولات این برند را از سایت اریگانوم دارید، کافی است قبل از خرید سری به صفحه کدهای تخفیف اریگانوم در سایت کانال تخفیف بزنید و علاوه بر تخفیف هایی که روی قیمت محصولات سایت اریگانوم وجود دارد، با استفاده از کد تخفیف نیز مبلغ بیشتری تخفیف بگیرید.

جمع بندی

طی چند دهه گذشته، ده ها مطالعه و تحقیق مختلف در ژاپن، چین، ایالات متحده و انگلیس نشان داده است که قارچ گانودرما قادر به محافظت از بدن در برابر بیماری های بی شماری است که پیشگیری از بیماری  های کبدی، اختلالات خود ایمنی، جلوگیری از بروز آنفولانزا، اختلالات پوستی، مشکلات گوارشی و جلوگیری از رشد تومور از کمترین فواید این قارچ است. توصیه ما هم به شما این است که اگر می خواهید از بدن خود در برابر بیماری های مختلف محافظت کنید، از قارچ گانودرما یا قهوه های گانودرما غافل نشوید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments