تفاوت دو سوپرمارکت اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس چیست؟

تفاوت دو سوپرمارکت اسنپ مارکت و اکسپرس

راحتی خرید و دسترسی آسان از طریق چندین اپلیکیشن باعث محبوبیت سوپر مارکت های آنلاین در چند سال گذشته شده است. فرقی ندارد که سر کار می روید یا والدی پر مشغله هستید؛ خرید اینترنتی کالا های ضروری روزمره انتخابی عالی برای دسترسی به وسایل مورد نیاز بدون درگیری با مشکلات رفتن به فروشگاه است. در ادامه، به این مزیت ها بیشتر می پردازیم و به یک سؤال مهم پاسخ می دهیم. بسیاری از افراد می پرسند تفاوت اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس با یکدیگر چیست؟ بهتر است از کدام سوپر مارکت اینترنتی خرید کنیم؟ برای پاسخ به این سؤالات همراه ما باشید.

مزایای سوپرمارکت های اسنپ

سرویس های مختلفی برای خرید اینترنتی مایحتاج روزانه وجود دارد. هر کدام از آن ها نیز به نوبه خود توانسته اند در جذب مشتری و تغییر عادت های خرید افراد موفق باشند. از این میان، سوپرمارکت های اسنپ از محبوبیت بالایی برخوردارند. چرا؟ به دلایل زیر:

انعطاف زمانی

وقتی تصمیم به خرید آنلاین می گیرید، این امتیاز را دارید که در هر زمان از روز سفارش خود را ثبت کنید. فرقی ندارد که صبح زود است یا اخر شب؛ هر موقع که برایتان مناسب تر است می توانید قفسه های فروشگاه را بگردید. دیگر لازم نیست ساعتهای کاری مغازه را پیدا کنید و آن ها را با وقت آزاد خود تطبیق دهید یا منتظر موجود شدن یک کالا بمانید. کافیست انتخاب کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

صرفه جویی در وقت با اسنپ اکسپرس

تقریباً همه افراد به قدری درگیر کارهای روتین و روزمره خود هستند که زمانی برای رفتن به سوپرمارکت برایشان باقی نمی ماند. شاید بتوان مهم ترین مزیت سفارش اینترنتی را همین دانست. تفاوتی ندارد که از اسنپ مارکت استفاده کنید یا اسنپ اکسپرس؛ در هر حال کمترین زمانی را برای رفتن به فروشگاه، پیدا کردن جای پارک، جستجو میان اجناس و انتظار در صف های طولانی پرداخت صرف نمی کنید.

کیفیت بالا

شما می توانید از هر فروشگاهی خرید کنید و سرویس خدمات رسانی این تضمین را به شما می دهد که اجناس مورد نیاز شما با بهترین کیفیت ممکن به دستتان برسند. اگر به صورت حضوری خرید کنید، تضمینی نیست که همیشه نزدیک ترین مغازه، محصولاتی با کیفیت بالا داشته باشد؛ اما در خرید اینترنتی مشکلی از این نظر وجود ندارد. حتی در صورتی که رضایت کافی نداشته باشید هم می توانید سفارشات را مرجوع یا جایگزین کنید. علاوه بر این، تحویل کالا ها در بسته بندی های ویژه صورت می گیرد تا در روند حمل و نقل آسیبی نبینند.

تفاوت اسنپ مارکت با اسنپ اکسپرس

کاهش هزینه ها با خرید از اسنپ مارکت

با خرید از هر یک از فروشگاه های آنلاین از جمله اکسپرس و هایپر مارکت اسنپ، هزینه های شما به شکل قابل توجهی کاهش می یابد. این امر به دو دلیل اتفاق می افتد. اول اینکه خرج های غیر ضروری حذف می شود. برای مثال، وقتی به یک فروشگاه یا هایپر بروید به احتمال زیاد چیزهایی می خرید که لازم نبوده اند؛ اما نتوانسته اید در برابر وسوسه خریدشان مقاومت کنید. علاوه بر این، بسیاری از ارائه دهندگان خدمات، فرصت های خوبی به شما خوبی پیشنهاد می دهند که با استفاده از آن ها می توانید خریدی به صرفه تر را تجربه کنید. یکی از بهترین راهکارهای کاهش قیمت، استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت است. با این کوپن، تفاوتی ندارد که از کدام فروشگاه یا تأمین کننده خرید می کنید، در هرحال، با اعمال کد، بخشی از مبلغ فاکتورتان کسر می شود.

اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس چه تفاوتی دارند؟

همانطور که می دانید، اسنپ چندین زیرمجموعه مختلف دارد. دو مورد از آن ها در زمینه خرید مایحتاج روزانه فعالیت می کنند. شما می توانید تمام خریدهای روزانه خود را از خوراکی و خوار و بار گرفته تا وسایل بهداشتی و لوازم تحریر از این دو فروشگاه خریداری کنید. سؤالی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که چرا دو سرویس مشابه؟ تفاوت اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس چیست؟ اصلاً فرقی با یکدیگر دارند؟ بله. اگرچه در نگاه اول این دو کاملاً شبیه یکدیگر به نظر می رسند؛ اما در عمل متفاوت اند.

اسنپ مارکت در حقیقت شعبه آنلاین هایپرمارکت در خانه شما است. بیش از 5000 نوع کالا در این فروشگاه اینترنتی ارائه می شود که شامل تمام اجناسی است که می توانید از نزدیکترین هایپر تهیه کنید. چند نکته مهم درباره این پلتفرم وجود دارد. اول این که کیفیت و اصالت هرچیزی که از آن خریداری می کنید تضمین شده است. دومین ویژگی این است که شما می توانید در تمام روزهای هفته از صبح تا شب وسایل مورد نیاز خود را سفارش دهید و هزینه آن را نقدی یا اعتباری پرداخت کنید. برای سالم ماندن مواد غذایی هم به نکات خاصی در بسته بندی و ارسال آن ها توجه می شود تا بدون افت کیفیت به دست خریدار برسند. از همه مهم تر، نه تنها می توانید تخفیف بگیرید؛ بلکه اگر قیمتی کمتر برای محصول مشابه پیدا کردید می توانید تا 10 برابر اختلاف قیمت را از آن ها دریافت کنید.

اسنپ اکسپرس سرویس جدیدتری است که از همان روزهای اول معرفی توانست توجه افراد زیادی را به امکانات و ویژگی های خود جلب کند. با استفاده از این پلتفرم، تنها به چند کلیک به تمام فروشگاه و سوپری های اطراف خود دسترسی دارید و می توانید در هر ساعت از شبانه روز از آن ها خرید کنید. بزرگترین مزیت این فروشگاه، سرعت بالای آن در تحویل سفارشات از طریق ناوگان اسنپ است. هر خریدی داشته باشید تا حداکثر 30 دقیقه به دستتان می رسد. این موضوع را می توان یکی از مهم ترین تفاوت های اسنپ مارکت و اکسپرس دانست. همچنین، تنوع اجناس حدود 50 هزار قلم است و هر چیزی که فکرش را بکنید می توانید از آن تهیه کنید. این امکان نیز وجود دارد که برای خرید هر کدام از این اقلام، مبلغ کمتری پرداخت کنید. تنها کار لازم این است که کد تخفیف اسنپ اکسپرس را هنگام ثبت سفارش اعمال کنید.

برای مطالعه بیشتر: مقایسه اسنپ اکسپرس، دیجی کالاجت و اکالا

اسنپ مارکت پرو

اسنپ مارکت پرو نیز یکی دیگر از کسب و کارهای اسنپ است. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرد. هدف از راه اندازی این سرویس، فراهم نمودن بستری مناسب برای تهیه اجناس توسط خرده فروشان و سوپر مارکت ها است. سفارش کالا با استفاده از اسنپ مارکت پرو بسیار راحت تر، سریع تر از قبل و بدون دغدغه خواهد بود. مهم ترین مزیت این سرویس اسنپ را می توان خرید عمده از آن دانست. عمده فروشان و تامین کنندگان برای فروش کالاهای خود به سراسر کشور، می توانند از اسنپ مارکت پرو استفاده کنند. محصولات در دسته بندی های متنوعی از جمله خواربار، دستمال و شوینده، آرایشی و بهداشتی، نوشیدنی، مواد پروتئینی، تنقلات، لبنیات، چاشنی و افزودنی، کودک و نوزاد و… به فروش می رسند. همچنین، به منظور سهولت خرید برای کاربران، اسنپ مارکت پرو محصولاتی را در دسته های پیشنهادهای روز و بمب ساعتی نیز قرار می دهد.

اکسپرس چه تفاوتی با اسنپ مارکت دارد

با توجه به تعاریفی که از این دو فروشگاه ارائه شد تا حد زیادی متوجه شباهت ها و تفاوت های آن ها شده اید. هر کدام از این دو سرویس در شهر های مختلفی خدمات رسانی می کنند و کاربران می توانند بسته به شهر محل سکونتشان از آن ها استفاده کنند.به طور کلی، Snapp Market شهرهای کمتری را پوشش می دهد. علاوه بر تنوع و تعداد محصول، محل تأمین کالای اکسپرس و سوپرمارکت اسنپ نیز متفاوت بوده و به ترتیب فروشگاه های محلی و هایپرمارکت ها است. ارسال سفارشات از هایپر سریع است؛ اما قطعاً بیشتر از نیم ساعت طول می کشد؛ ولی تضمین قیمت دارد. ساعات کار این دو نیز متفاوت است. اسنپ اکسپرس ساعات بیشتری فعالی است و اگر دیروقت نیاز به خرید داشتید می توانید از آن استفاده کنید. البته، این را هم به خاطر داشته باشید که سریع بودن مانع از توجه به مواردی مانند بسته بندی می شود. اگر نوع پکیجینگ برایتان مهم است، خرید از هایپرها گزینه مناسب تری است.

جمع بندی

به صورت کلی، با توجه به اینکه هر دوی این سوپرمارکت ها تحت نظر یک مجموعه فعالی می کنند شباهت های زیادی دارند. برای مثال، سیستم حمل و نقل، تنوع کالا و نوع پشتیبانی هر دو شبیه است. با این حال برخی تفاوت های اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس از جمله زمان تحویل، تأمین کننده اجناس، نوع بسته‌بندی و ارسال و تعداد اجناس موجود را نمی توان نادیده گرفت. شما می توانید با بررسی ویژگی های هر سرویس بهترین را برای خود انتخاب کنید. برای خرید ارزان تر پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای استفاده از کد تخفیف اسنپ اکسپرس را مطالعه کنید.

1 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments