طرح های تخفیف دار و جایزه دار رایتل همراه با کدهای دستوری

جشنواره ها و جوایز رایتل

در این مطلب تمامی طرح های تشویقی و جایزه دار رایتل را همراه با نحوه ثبت نام و سایز جزئیات توضیح خواهیم داد. کدهای دستوری (USSD) رایتل که به وسیله آن می‌توانید بسته های مکالمه، پیامک و اینترنت رایگان و با تخفیف تهیه کنید نیز در همین مقاله معرفی شده است.

همچنین رایتل در جشنواره های مختلف و به مدت محدود خدمات خود مانند بسته های مکالمه و اینترنت را با تخفیف ویژه ارائه می‌کند که برای اطلاع از این طرح ها می‌توانید به صفحه کد تخفیف رایتل در سایت کانال تخفیف مراجعه نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا تمامی طرح هایی که به وسیله آن می‌توانید از رایتل هدیه بگیرید را با یکدیگر بررسی نماییم. به غیر از کدهای تخفیف دار و رایگان، اگر به دنبال دریافت سریع و آسان خدمات هستید، می توانید از کاربردی ترین کد های دستوری رایتل همراه اول و ایرانسل استفاده کنید.

هدیه روز تولد رایتل

تمامی صاحبان سیم کارت های دائمی، اعتباری و دیتا رایتل می‌توانند با شماره گیری کد دستوری *232# (از راست به چپ بخوانید: ستاره دویست و سی و دو مربع) در روز تولدشان یک هدیه به انتخاب خودشان از رایتل دریافت کنند. 2 گیگابایت اینترنت یک روزه یا یک ساعت مکالمه غیر رایتلی هدایای این طرح می‌باشد که برای سیم کارت دیتا فقط اینترنت در دسترس خواهد بود.

جمعه های رایتلی

هر جمعه از ساعت 00:00 الی 23:59 با مراجعه به اپلیکیشن یا سامانه رایتل من، یک بسته مکالمه یا اینترنت یک روزه هدیه بگیرید. مقدار بسته های هدیه به صورت شانسی خواهد بود و حجم ترافیک دریافتی ممکن است تا 30 گیگابایت باشد.

10 گیگابایت اینترنت رایگان با معرفی رایتل به دوستان

در صورتی که  رایتل را به اطرافیان و دوستان خود معرفی کنید و آنها هنگام خرید سیم کارت از سایت رایتل شماره شما را به عنوان معرف ثبت نمایند. یک بسته اینترنت با حجم 10 گیگابایت به شما هدیه داده می‌شود. شما حداکثر می‌توانید معرف 10 نفر باشید و تا 100 گیگ اینترنت رایگان دریافت کنید.

طرح تامین اجتماعی رایتل

سیم کارت رایگان همراه با 24 گیگ اینترنت برای بیمه شدگان تامین اجتماعی

تمامی افرادی که بیمه تامین اجتماعی دارند می‌توانند با ثبت نام در طرح تامین اجتماعی رایتل و وارد نمودن کد بیمه خود، یک سیم کارت اعتباری رایگان با 500 مگابایت اینترنت 30 روزه هدیه بگیرند. علاوه بر این به مدت یک سال با خرید بسته های اینترنت، 1000 دقیقه مکالمه درون شبکه و 2 گیگ ترافیک رایگان هدیه خواهند گرفت.

تا 95% تخفیف در تعرفه اینترنت آزاد رایتل برای استان های منتخب

مشترکین سیم کارت های اعتباری و رایتل در استان های خراسان رضوی و آذربایجان شرقی می‌‌توانند بدون خرید بسته، اینترنت تعرفه آزاد را به ازای هر گیگابایت به ترتیب با مبلغ 4000 و 3000 تومان استفاده کنند. ضمناً مطابق طرح همدلی رایتل، مکالمه درون شبکه با سایر رایتلی ها در کل کشور رایگان خواهد بود.‌

طرح ایران همدل و همراه همدل رایتل

مکالمه رایگان برای تمام رایتلی ها

با شیوع ویروس کرونا در کشور و کمتر شدن دیدارهای حضوری برای رعایت فاصله اجتماعی، رایتل با هدف زنده نگه داشتن فرهنگ همدلی، همزمان با پویش ایران همدل طرح همراه همدل را در سراسر کشور اجرا نمود. تمامی مشترکین رایتل تا اطلاع ثانوی می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای با سایر خطوط اعتباری یا دائمی رایتل تماس داخل شبکه رایگان برقرار کنند. ضمناً برا استفاده از این طرح نیاز به شماره گیری کد دستوری خاصی نیست و به صورت خودکار برای همه رایتلی ها فعال می‌باشد.

دریافت کد تخفیف از جشنواره فرصت های ارغوانی رایتل

در این طرح تمامی صاحبان سیم کارت های دائمی یا اعتباری رایتل می‌توانند با ارسال یک sms به شماره 0920920 کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی نظیر دیجی کالا، دیجی استایل، بیمیتو، فیدیو، شب، بوکینگ ویلا، زوپ و اسنپ مارکت را رایگان دریافت کنند و محصولات و خدمات مورد نیاز خود را با قیمت ارزان تری خرید نمایند. برای اطلاع از نحوه ارسال پیامک برای کوپن تخفیف هر فروشگاه به صفحه فرصت های ارغوانی رایتل مراجعه کنید. البته این صفحه در حال حاضر به عنوان سرزمین تخفیف شناخته می شود.

تماشای رایگان فیلیمو با رایتل

تماشای فیلم وسریال در فیلیمو بدون نیاز به خرید اشتراک

مشترکین سیم کارت های رایتل می‌توانند بدون نیاز به خرید اشتراک فیلیمو با استفاده از اینترنت رایتل، تمامی محتوای این سرویس پخش فیلم و سریال را آنلاین تماشا کنند. البته حجم اینترنت مصرفی به صورت کامل محاسبه خواهد شد و در صورتی که اشتراک فیلیمو را تهیه نمایید ترافیک شما نیم بها محاسبه می‌شود.

اینترنت رایگان در طرح جوان رایتل

جوانان 18 تا 29 سال می‌توانند با پرداخت 20 هزار تومان و خرید سیم کارت در این طرح از 15 گیگابایت اینترنت یک ماهه رایگان بهره مند شوند. همچنین تا یک سال پس از فعال سازی سیم کارت هر جمعه 200 مگابایت ترافیک به شما هدیه داده خواهد شد.

اینترنت،مکالمه و پیامک رایگان در طرح دانشجو رایتل

تمامی دانشجویان و طلاب با ارائه کارت دانشجویی و پرداخت 20 هزار تومان می‌توانند سیم کارت طرح دانشجو رایتل را تهیه نمایند و از 25 گیگ اینترنت سه ماهه و همچنین مکالمه و پیامک درون شبکه رایگان و نامحدود 90 روزه بهره مند شوید. علاوه بر این تا یک سال هر جمعه 200 مگابایت اینترنت هدیه دریافت خواهید نمود.

اینترنت و مکالمه رایگان برای غیر رایتلی ها

سیم کارت، اینترنت و مکالمه رایگان برای غیر رایتلی ها

افرادی که سیم‌کارت_رایتل به نام خود ندارند می‌توانند از طریق نمایندگان و مراکز فروش یا فروشگاه آنلاین رایتل ثبت نام نموده و رایتلی شوند. سیم کارت دریافتی پس از فعال سازی دارای 6 گیگ اینترنت رایگان خواهد بود که به صورت 6 بسته یک گیگابایتی در هر ماه در دسترس شما میباشد. همچنین از اپلیکیشن های محتوایی منتخب رایتل نیز می‌توانید در طول 6 ماه اول تا سقف 1 گیگ رایگان استفاده نمایید.

تلویزیون همراه رایتل

تماشای تلویزیون همراه رایتل با اینترنت رایگان

تمامی مشترکین سیم_کارت_های_رایتل می‌توانند تا پایان شهریور 99 بدون مصرف ترافیک اینترنت، برنانه های تلویزیون را از طریق اپلیکیشن Ri-TV یا نشانی اینترنتی tv.rightel.ir رایگان تماشا کنند.

اینترنت رایگان رایتل برای اپلیکیشن شاد

اینترنت رایگان رایتل برای اپلیکشن شاد

تمامی معلمان، دانش آموزان و والدین در صورت استفاده از اینترنت رایتل هنگاک کار با اپلیکیشن شاد (شبکه آموزش دانش آموزی) ترافیک مصرفی برایشان رایگان خواهد بود و از حجم بسته آنها کسر نخواهد شد. این طرح به صورت خودکار برای همه دارندگان سیم کارت های رایتل فعال است و نیازی به شماره گیری کد دستوری خاصی نیست.

در این مطلب به بررسی طرح های رایگان و تخفیف دار رایتل پرداختیم. مهم است بدانید که دیگر اپراتورها هم چنین طرح هایی داشته و امکان دسترسی ارزان شما به خدمات مختلف را فراهم می کنند. طرح های تخفیف دار و رایگان ایرانسل برای کاربران این اپراتور در نظر گرفته شده اند. اگر از سیمکارت های همراه اول استفاده می کنید هم طرح های تخفیف دار و رایگان همراه اول برای شما مفید اند.

4 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments