اسنپ اکسپرس، اکالا یا دیجی کالا جت؟از کدوم سوپر مارکت خرید کنم؟

تا به حال برای شما پیش آمده که به مغازه های محلی و فروشگاه های اطراف خود مراجعه کنید و نتوانید جنس مورد نظرتان را پیدا کنید؟ حتما برای شما هم اتفاق افتاده که پس از سپری کردن یک روز سخت و پرمشغله درست زمانی که به منزل برمی گردید متوجه شویدکه فراموش کرده اید محصولات مورد نیاز خود را از سوپر مارکت تهیه کنید. راه حل مدیریت این شرایط چیست؟ امروزه به راحتی می توانیم خرید خود را با حداکثر سرعت از سوپرمارکت های آنلاین انجام دهیم. تنوع زیاد محصولات در این سوپر مارکت ها انتخاب را برای ما راحت ترمی کند. اسنپ اکسپرس، اکالا و دیجی کالا جت از شناخته شده ترین سوپر مارکت های آنلاین ایرانی هستند. هر سه، سفارش شما را به صورت مجازی دریافت کرده و درب منزل تحویل می دهند. با این حال انتخاب از میان این سه و تصمیم برای اینکه کدام بهتر است، می تواند دشوار باشد. در ادامه، سعی می کنیم با مقایسه اسنپ اکسپرس، اکالا و دیجی جت تصمیم گیری را برای شما راحت تر کنیم.

اسنپ اکسپرس و تجربه جدید در خرید کردن

اسنپ ابتدا به عنوان تاکسی اینترنتی شناخته می شد. پس از آن اسنپ فود به عنوان رستوران اینترنتی معرفی شد. حالا این مجموعه در جدیدترین بروز رسانی خود، اسنپ اکسپرس را برای خرید راحت و بدون دغدغه از سوپر مارکت ها معرفی کرده است. یکی از مهم ترین مزایای اکسپرس، پوشش اکثر سوپرمارکت ها در اقصی نقاط کشور است. این امر باعث دسترسی مشتریان به نزدیک ترین سوپر مارکت های محل سکونت آنها و افزایش سرعت خرید می شود. هزینه های ارسال نیز بر اساس فاصله تعیین می شود. بر این اساس، می توانید با انتخاب سوپری های نزدیک تر در هزینه ها صرفه جویی کنید. همچنین، در مواقع مختلف، تخفیفاتی برای مشتریان در نظر گرفته می شود. مثلاً افراد در اولین خرید خود و یا به مناسبت های مختلف می توانند با تخفیف خرید کنند.

اسنپ اکسپرس بزرگترین سوپرمارکت آنلاینی است که برای خرید مایحتاج خود می توانید به آن مراجعه کنید. همه اقلام خوراکی، نوشیدنی، بهداشتی و … را می توانید از آن سفارش دهید. دو مزیت سرعت بالای ارسال و قیمت های ویژه با تخفیف فوق العاده سبب شده اسنپ اکسپرس انتخاب اول بسیاری از خریداران اینترنتی باشد. کد تخفیف اسنپ اکسپرس از بهترین پیشنهادات این مجموعه است که با استفاده از آن می توانید خریدی ارزان را تجربه کنید. تفاوتی هم ندارد که چه چیزی سفارش می دهید یا دفعه چندمی است که از این فروشگاه خرید می کنید. در هر حال، همیشه یک کد تخفیف مخصوص شما وجود دارد که خریدتان را به صرفه تر کند.

اسنپ اکسپرس، سوپرمارکت آنلاین شما

دیجی کالا جت، خرید در سریع ترین زمان ممکن

دیجیکالا را می توان به عنوان مشهورترین و معتبر ترین فروشگاه اینترنتی ایران معرفی کرد. تعداد زیادی از افراد تحت عنوان مشتری های ثابت این سایت تقریبا تمام خریدهای خود را از این طریق انجام می دهند. ثبت تعداد بسیار بالای سفارش روزانه از دیجی کالا قطعا نشان دهنده اطمینان هم وطنان عزیزمان به این فروشگاه است.

اخیراً بخش دیجی جت با هدف افزایش سرعت تحویل سفارشات به این مجموعه اضافه شده است. این خدمت در شهرهای تهران، کرج، شیراز و مشهد در دسترس است. هنوز تعداد شهر هایی که می توانند از این اپلیکیشن و امکانات آن استفاده کنند، محدود است. با توجه به این موضوع، تعداد سفارش های ثبت شده نسبت به اکسپرس، خیلی زیاد نیست. این موضوع می تواند باعث بهبود کیفیت و سرعت رسیدگی به سفارشات شود.

یکی دیگر از مزیت های دیجی کالا جت مثل اسنپ اکسپرس بهره مندی از تخفیفات در نظر گرفته شده برای مشتریان است. این تخفیف ها هم در خود پلتفرم دیجی جت و هم از طریق کد تخفیف دیجی کالا جت قابل دریافت و استفاده هستند. با مطالعه مقاله تجربه خرید از دیجی کالا جت می توانید با ویژگی های متنوع این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

دیجی کالا جت خرید با بیشترین سرعت

اکالا خرید با تخفیف

سوپر مارکت آنلاین اکالا شعبه ای از فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش است. این فروشگاه اینترنتی در راستای رفاه هموطنان تاسیس شده است. این سایت کلیه اقلام سوپر مارکتی را همواره با تخفیفات شگفت انگیز به فروش می رساند. تمام اجناسی که در شعب حضوری کوروش به فروش می رسند را می توان به صورت اینترنتی نیز دریافت کرد. گاهی برخی اقلام در این سایت حتی تا 50 درصد تخفیف دارند. بنابراین، نه تنها بدون خروج از منزل به اجناس مورد نیاز خود دسترسی پیدا می کنید، بلکه قیمت کمتری هم می پردازید. یکی از وجوه تشابه میان این فروشگاه آنلاین و دو مورد دیگر ارائه تخففی های ویژه است. برای خرید از این سوپر مارکت هم می توانید کد تخفیف اکالا را دریافت کرده و هزینه ها را با استفاده از این کد کاهش بدهید.

اسنپ اکسپرس، دیجی کالا جت و یا اکالا؟ کدام بهتر است؟

برای داشتن یک انتخاب درست، یکی از مهم ترین کارها جمع آوری اطلاعات صحیح از گزینه های موجود است. این امر، مقایسه را امکان پذیر و انتخاب را آسان تر می کند .هر سه فروشگاه اسنپ اکسپرس، اکالا و دیجی‌کالا جت از اعتبار و مزایای خوبی برخوردار هستند. شاید هرگز نتوانیم یکی را بهتر از دیگری بدانیم. با این حال، وجود تفاوت های اندک میان آنها، می تواند باعث شود هر فرد با توجه به نیاز ها و اولویت های خود یکی را برگزیند. مادر این مقاله با بررسی این تفاوت ها راه را برای شما هموارتر می کنیم.

اکالا همیشه با تخفیف خرید کنید

مقایسه پشتیبانی دراسنپ اکسپرس، اکالا و دیجی کالا جت

یکی از تأثیر گذار ترین عوامل برای کسب اعتبار توسط یک فروشگاه وجود پشتیبانی فعال است. این بخش باعث می شود افراد با استفاده از مشاوره های قبل از خرید انتخاب بهتری داشته باشند. همچنین، در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکلی بتوانند راه حل آن را سریع تر پیدا کنند. هرسه فروشگاه اسنپ اکسپرس، دیجی کالاجت و اکالا از تیم پشتیبانی خوبی برخوردار هستند. محدودتر بودن مناطق تحت پوشش دیجی کالا و اکالا باعث میشود که تیم پشتیانی زمان بیشتری را برای بررسی نظرات و مشکلات مردم در نظر بگیرند.

دسترسی جغرافیایی

یکی از مهم ترین مسائل در انتخاب بین این دو فروشگاه، محل زندگی شماست. از آن جا که اکسپرس و اکالا اکثر شهر های کشور را تحت پوشش دارند، شما هرجای کشور عزیزمان که باشید می توانید از خدمات این مجموعه استفاده کنید. دیجی جت فعلا فقط برای شهروندان تهران،کرج، شیراز و مشهد در دسترس است. البته، قطعاً در آینده نزدیک شهر های دیگر هم اضافه می شوند .

تنوع کالای سوپرمارکت های آنلاین

از جمله دلایلی که باعث می شود افراد به جای خرید حضوری، از سوپر مارکت های آنلاین خرید کنند اطمینان به یافتن جنس مورد نظرشان است. بنابراین، میزان تنوع کالاها در فروشگاه های  آنلاین بسیار مهم است. با توجه به این نکته که اپلیکیشن اسنپ اکسپرس، در بر دارنده تعداد زیادی سوپر مارکت است؛ طبیعتا باید از تنوع خوبی هم برخوردار باشد. از طرف دیگر، با وجود محدود بودن شهر ها و سوپر مارکت ها در دیجیکالا، وجود هایپر مارکت های متعدد موجود در شهرهای بزرگ در این فروشگاه باعث شده تا تنوع کالایی قابل قبولی داشته باشد. پس از این لحاظ می توانیم دیجی کالا جت و اسنپ اکسپرس را در یک سطح قرار بدهیم. فروشگاه اکالا نیز محصولات خود را عمدتاً از شعب فروشگاه های افق کوروش تأمین میکند. با توجه به این نکته می توان انتظار داشت تنوع محصولات در این سایت قابل قبول باشد.

سرعت عمل دیجی جت و اسنپ اکسپرس

دیجی کالا جت تمام تمرکز خود را معطوف به افزایش سرعت تحویل سفارشات کرده است. این مجموعه متعهد شده که سفارش کاربران را در کمتر از نیم ساعت به آنها تحویل بدهد. از سوی دیگر، با خرید از طریق اسنپ اکسپرس می توانید از نزدیک ترین فروشگاه خرید کرده و زمان دریافت سفارش را به حداقل برسانید. اکالا نیز متعهد شده است که سفارش مشتریان خود را در کمتر از یک ساعت به دست آن ها برساند.

هزینه های خرید از اکالا و دیجیکالا جت

محاسبه قیمت سفارشات در هر سه فروشگاه اسنپ اکسپرس، اکالا و دیجی کالا جت بر مبنای فاصله طی شده انجام می شود. علاوه بر این، سوپر یا مغازه ای که از آن خریداری می کنید، کد های ارسال رایگان و حتی شلوغی سامانه یا دیر وقت بودن ساعت سفارش هم می تواند در هزینه ارسال نقش داشته باشد. همچنین، باید قیمت کالا را هم در نظر بگیرید. با توجه به تعدد محصول و فروشنده ها نمی توان قیمت تک تک اجناس را بررسی کرد. با این حال، می توان گفت که مبلغ درج شده برای محصول در این سه اپلیکیشن کمتر از قیمتی است که در خرید حضوری خواهید پرداخت.

خریدی هیجان انگیز به صورت مجازی

جمع بندی برای انتخاب میان اسنپ اکسپرس، اکالا یا دیجی کالا جت

 امروزه یکی از بهترین راه ‌ها برای تهیه وسایل مورد ‌نیاز، استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی و خرید آنلاین است. پیشنهاد ما برای دریافت و تحویل سفارش شما در کم‌ترین زمان ممکن استفاده از خدمات اسنپ اکسپرس، اکالا و یا دیجی کالا جت است. با استفاده از این سایت‌ ها می توانید با خیال راحت، روش جدیدی از خرید کردن را تجربه کنید. در نهایت، انتخاب میان این سه سایت وابسته به اولویت ها و شرایط شخصی شما می­ باشد.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments