5 سریال خارجی برتر و پرطرفدار

سریال های پرطرفدار

برای یک سرگرمی طولانی مدت هیچ چیز بهتر از تماشای سریال های خارجی نمی تواند بیننده را سرگرم کنند. آثار خارجی با حمایت و حضور فیلم ساز های برتر دنیا تمام مخیلات فیلم نامه نویس را با حضور برترین ستاره های سینما جهان پیاده می کند که باعث می گردد مجموعه های بی نظیری را در ژانر های مختلف شاهد باشیم. اگر شما نیز برای تماشای سریال های خارجی مشتاق هستید رسانه نیکی دیلی را دنبال کنید.!!

معرفی سریال های خارجی برتر و پرطرفدار

1- شرم

سریال خارجی شرم Skam به کارگردانی جولی اندم محصول 2015-2017 کشور نروژ است و ژانری عاشقانه و درام دارد. هنرمندانی چون جوزفین فریدا پترسن ایمان مسکینی اولریکه فالچ در این سریال ایفای نقش کرده اند. داستان فیلم : داستان نوجوانان و دانش آموزان جوان در مدرسه راهنمایی هارتویگ نیسنس در اسلو و مشکلات، رسوایی ها و زندگی روزمره آنها. هر فصل از دیدگاه افراد مختلف روایت می شود.

2- رویاهای مختلف

سریال رویاهای مختلف

سریال خارجی رویاهای مختلف Different Dreams محصول 2019 کشور کره جنوبی است و ژانری درام دارد. هنرمندانی چون جوزفین فریدا پترسن ایمان مسکینی اولریکه فالچ در این سریال ایفای نقش کرده اند. داستان فیلم : بخش های بسیار خوبی از این سریال وجود دارد که ارزش 40 قسمت نیم ساعته آن را دارد. داستان ترکیبی هوشمندانه از شخصیت های تاریخی و ترکیبات دراماتیک است. یک سوم آخر هیجان انگیز و تکان دهنده است. آن وقت واقعاً برای مبارزان مقاومت احساس کنید. اگر پول بیشتری برای ساخت این نمایش داشتند. برخی از ست ها و لوازم اصلی به نظر نمی رسند. بازیگران اکثرا خوب هستند به جز اینکه لی یو وون به اندازه کافی رسا نیست فقط عبوس یا خالی است. یو جی ته آنقدرها هم خوش تیپ نیست اما برای این نقش به اندازه کافی جدی به نظر می رسد. Nam Gyu Ri زیبا هر زمان که در یک آهنگ است به خوبی آهنگ های دهه 30 را می خواند صفحه را روشن می کند. قهرمانان دیگر و همچنین بازیگر عجیب و غریبی که نقش فوکودا را بازی می کند خوب هستند.

3- حادثه کترینگ

سریال خارجی حادثه کترینگ The Kettering Incident محصول 2016 کشور استرالیا است و ژانری درام – ترسناک- تخیلی – فانتزی- جنایی – معمایی دارد. کارگردان این فیلم ویکی مدن وینسنت شیهان است.! هنرمندانی چون الیزابت دبیکی متیو لو نویز هنری نیکسون در این سریال ایفای نقش کرده اند. داستان فیلم : آنا میسی (با بازی الیزابت دبیکی) یک پزشک بسیار مورد احترام است که در بیمارستانی در لندن کار می کند. او که از سردردهای مکرر و سایر بیماری های ناخوشایند رنج می برد، به شهر زادگاهش کترینگ، تاسمانی بازمی گردد. او 15 سال قبل از ناپدید شدن بهترین دوستش، جیلیان، شهر را زیر ابر ترک کرد. در حال حاضر، او متوجه می شود که خصومت های قدیمی باقی مانده است. علاوه بر این، پدیده های عجیبی که با ناپدید شدن گیلیان همراه بود همچنان باقی مانده و دختر دیگری ناپدید شده است. دانلود سریال جدید در رسانه نیکی دیلی با آپدیت منظم بسیار هیجان انگیز است.

4- 24

سریال 24

سریال خارجی بیست و چهار 24 به کارگردانی رابرت کوکران جوئل سورنو محصول 2010-2001 کشور امریکا است و ژانری اکشن،جنایی و درام دارد. هنرمندانی چون کیفر ساترلند مری لین راجسکوب کارلوس برنارد در این سریال ایفای نقش کرده اند. داستان فیلم : در این درام مفهومی، هر فصل در یک دوره 24 ساعته اتفاق می افتد. روز اول: جک بائر رئیس عملیات میدانی یک تیم نخبه از ماموران CTU است که نقشه ترور دیوید پالمر نامزد ریاست جمهوری را مورد هدف قرار می دهند. در همین حال، ازدواج پرتنش جک با همسرش، تری، با ناپدید شدن ناگهانی دختر نوجوان مشکلشان به لبه پرتگاه کشیده می شود. 24 ساعت آینده چه خواهد شد؟

5- مجازاتگر

سریال مجازاتگر

سریال خارجی مجازاتگر The Punisher به کارگردانی استیو لایت فوت محصول 2019-2017 کشور امریکا است و ژانری اکشن،جنایی و درام دارد. هنرمندانی چون جان برنتال امبر رز رواهبن بارنز در این سریال ایفای نقش کرده اند. داستان فیلم : فرانک کسل پس از گرفتن انتقام از کسانی که مسئول مرگ همسر و فرزندانش بودند، توطئه‌ای را کشف می‌کند که بسیار عمیق‌تر از دنیای جنایتکار نیویورک است. او که اکنون در سراسر شهر به عنوان The Punisher شناخته می شود، باید حقیقت بی عدالتی هایی را که بیشتر از خانواده او را تحت تأثیر قرار می دهد، کشف کند. این نمایش به ناحق به دلیل درام با نتفلیکس و دیزنی پلاس لغو شد. ابتدا باید Daredevil را تماشا کنید زیرا سریال The Punisher یک اسپین آف از فصل 2 Daredevil بود، Frank Castle نمایش را دزدید. هنوز هم ارزش دیدن دارد. دانلود فیلم با دوبله فارسی از سایت نیکی دیلی پیشنهاد شده است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه کانال تخفیف در تهیه‌ این محتوا نقشی نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.
3 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments