راهنمای کامل استفاده از کد تخفیف تپسی – TAPSI

تاکسی اینترنتی تپسی

تپسی یکی از سامانه های درخواست آنلاین خودرو است. با استفاده از این برنامه می توانید سفرهای دون شهری خود را ساده تر انجام دهید. در این آموزش قصد داریم نحوه استفاده از کد تخفیف تپسی را به صورت کامل و مرحله به مرحله بررسی کنیم. با مطالعه این مطلب می توانید از این تاکسی اینترنتی با قیمت ارزان یا حتی رایگان خودرو درخواست کنید.

معرفی تپسی

تپسی یک سامانه آنلاین درخواست خودرو است. این مجموعه در بسیاری از شهرهای ایران فعالیت می کند. با توجه به اینکه از طریق اپلیکشن موبایل، نسخه وب یا حتی شماره تلفن 1630 امکان استفاده سریع و و آسان را برای همه فراهم نموده، افراد زیادی برای سفرهای درون شهری خود تپسی را به آژانس های تاکسی ترجیح می‌دهند. این مجموعه باعث شده تاکسی گرفتن براحت تر از همیشه باشد. این امکان نیز برای شما فراهم شده که با استفاده از کد تخفیف تپسی، هزینه کمتری بپردازید.

کد تخفیف تپسی را از کجا دریافت کنیم؟

برای دریافت کد تخفیف تخفیف تپسی به سایت کانال تخفیف مراجعه کنید. در نوار بالای سایت عبارت «تپسی» یا “TAPSI” را جستجو کنید تا همه کد تخفیف تپسی را یکجا مشاهده کنید. پس از یافتن کوپن مورد نظر خود مطابق تصویر زیر روی «دریافت کد تخیف» کلیک کنید.

دریافت کد تخفیف تپسی از offch.com

در پنجره ای که باز شده روی کادر کدتخفیف کلیک کنید تا کد در حافظه ذخیره شود. اکنون برای ورود به وبسایت تپسی کلید «لینک خرید» را فشار دهید. این کوپن هم در نسخه وب و هم در برنامه قابل استفاده است. اگر اپلیکیشن تپسی را قبلاً بر روی گوشی موبایل خود نصب کرده اید، نیازی به مراجعه به سایت تپ 30 ندارید. تنها باید اپلیکیشن تپ30 را اجرا نمایید.

دریافت کد تخفیف تپسی

برای دانلود برنامه تپسی بر روی گزینه دریافت اپلیکیشن مسافر کلیک کنید. پس از آن، با توجه به سیستم عامل موبایل تان که اندروید یا آی او اس است، نسخه مناسب را روی گوشی خود نصب نمایید. البته، ما روی گزینه «نسخه وب» کلیک نمودیم تا ادامه مراحل را بدون نیاز به اپلیکیشن انجام ‌دهیم.

سایت تاکسی اینترنتی تپسی

در این مرحله برای عضویت و ورود به تپسی شماره موبایل خود را وارد کنید و روی کلید «دریافت کد» کلیک نمایید.

ثبت نام در تپسی

رمز عبوری که برای شما پیامک شده را وارد نموده و روی کلید «اعمال» کلیک کنید.

ورود به حساب کاربری تپسی

در این مرحله روی آیکن منوی تپسی در گوشه بالای سمت راست تصویر کلیک کنید.

منوی وب اپلیکیشن تپسی

از منوی باز شده روی گزینه «کد هدیه و تخفیف» کلیک کنید. البته، ممکن است در نسخه موبایل نام آن « کد تخفیف» باشد.

بخش کد تخفیف و هدیه تپسی

کد تخفیف تپسی را کجا وارد کنیم؟

بسیاری از افراد تخفیف تپسی را دارند؛ اما می پرسند که کد تپسی را چگونه وارد کنیم؟ در ادامه، مرحله به مرحله به شما توضیح خواهیم داد. اکنون مطابق تصویر شماره 1، کد تخفیفی که از سایت آف چنل دریافت نموده بودید را درون کادر وارد کنید و کلید ثبت کد را فشار دهید.

اگر کوپن استفاده شده معتبر باشد پیغام«کد تخفیف با موفقیت اضافه شد» نمایش داده می‌شود. حالا با یک بار بروز رسانی این صفحه خواهید دید کدتخفیف به این لیست افزوده شده است. در مقابل آن هم عبارت «فعال» درج شده است. این به این معنی است که پس از انتخاب مبدا و مقصد به صورت خودکار مبلغ تخفیف از هزینه سفر کاسته خواهد شد. (تصویر شماره 2). در صورتی که در این صفحه کدهای تخفیف دیگری نیز وجود داشته باشد با کلیک روی هر کدام می‌توانید آن را فعال نمایید.

حال بر روی فلش گوشه بالای سمت راست کلیک کنید تا مجدداً وارد صفحه اصلی شوید.

اعمال کد تخفیف تپسی

در این مرحله مبدا سفر خود را به کمک نشانگر موجود روی نقشه انتخاب کنید. سپس، کلید «ثبت مبدأ» را فشار دهید.

انتخاب مبدا سفر در تپسی

مجدد با حرکت دادن نشانگر محلی که قصد سفر به آنجا دارید را انتخاب نموده و روی کلید «ثبت مقصد» کلیک کنید.

انتخاب مقصد سفر در تپسی

مطابق آنچه در تصویر زیر می‌بینید هزینه سفر برای سرویس های مختلف تپسی مانند سرویس کلاسیک، پیک و همیار آزمایشی نشان داده شده است. گزینه مورد نیاز خود را انتخاب کنید و روی کلید درخواست کلیک کنید. دقت داشته باشید که تخفیف اعمال شده همه گزینه های خودروی موجود را در بر می گیرد.

تخفیف سفر با تپسی

برای آنکه تفاوت در قیمت کرایه تاکسی را قبل و بعد از کد تخفیف مشاهده کنید، یک مرتبه نیز همین مسیر را بدون اعمال کد تخفیف انتخاب نمودیم. همانطور که در تصویر مشخص شده قیمت کرایه سفر به اندازه کد تخفیف (4000 تومان) از حالت قبل بیشتر شده است.

قیمت بدون تخفیف سفر با تپسی

اگر از اسنپ استفاده می‌کنید

برای استفاده کنندگان از تاکسی های اینترنتی، اپلیکیشن های اسنپ و تپسی بیشتر از سایر رقبا شناخته شده اند. به تبع، این برنامه ها مخاطبان بیشتری نیز دارند. البته ماکسیم، کارپینو، تاچسی، دینگ برخی از این تاکسی های آنلاین هستند. هرکدام از این موارد با توجه به برخی تفاوت ها و امکانات کاربران خاص خود را دارند. مقاله راهنمای استفاده از کد تخفیف اسنپ می‌تواند به شما برای انجام سفرهای ارزان یا رایگان با اسنپ کمک کند.

3.7 3 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments