راهنمای خرید لوازم تحریر مدرسه با قیمت ارزان

خرید لوازم تحریر مهر 1401

از پیدا کردن دوست های جدید، رفتن به محیط تازه و خنکای هوای پاییز گرفته تا خرید وسایل مدرسه، دلایل زیادی وجود دارد که دانش آموزان برای شروع سال تحصیلی جدید هیجان زده شوند. با نزدیک شدن ماه مهر و فصل مدارس، بازار فروش لوازم تحریر داغ می شود. در هر سن و سالی که باشید، خرید لوازم تحریر جذابیت خودش را دارد. اگر دانش آموز یا دانشجو هستید یا فرزندی دارید که در سن و سال رفتن به مدرسه است کم کم باید به فکر تهیه وسایل مدرسه باشید. حتی اگر رفتن به مدرسه را دوست نداشته باشید، مقابله در برابر وسوسه خرید لوازم تحریر جدید و با قیمت ارزان سخت است. تنوع بالای این محصولات هم کار را سخت تر می کند. از میان صد ها انتخاب موجود، چه لوازمی برای سال تحصیلی جدید و آغاز یادگیری ضروری است؟ برای پاسخ به این سؤال در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

خرید لوازم تحریر میان انبوهی از محصولات

هر بار که به فروشگاه های لوازم تحریر می رویم با تعداد زیادی کالای جدید و جذاب مواجه می شویم. از مداد و دفتر های خوش طرح و نقش گرفته تا کلاسور و کوله پشتی های متنوع. تعداد وسایل مورد نیاز و پراکندگی محصولات کودک، نوجوان، بزرگسال، دخترانه و پسرانه را نیز که در نظر بگیرید، می بینید که خرید وسایل و لوازم مدرسه آنقدر ها که به نظر می آید هم ساده نیست. بهترین کار این است که پیش از رفتن برای خرید، لیستی از ضروری ترین وسایل مدرسه تهیه کنید. با استفاده از این لیست مطمئن می شوید که نه چیزی را از قلم انداخته اید و نه خرید اضافی دارید. برای آن که خرید مقرون به صرفه تری داشته باشید و محصولات مورد علاقه تان را خریداری کنید، می توانید به صورت آنلاین از فروشگاه هایی مثل دیجی کالا و باسلام خرید کنید. دریافت کد تخفیف باسلام برای خرید لوازم التحریر در وب سایت کانال تخفیف امکان پذیر است. کد تخفیف دیجی کالا هم با تنوع بالایی قابل مشاهده و استفاده است.

مطالعه بیشتر: راهنمای استفاده از کد تخفیف باسلام

نوشت افزار، ضروری ترین لوازم تحریر

سال اول مدرسه با یادگیری خواندن و نوشتن آغاز می شود. داشتن نوشت افزار مناسب از نیاز های اساسی دانش آموزان در تمام پایه های تحصیلی است. خرید لوازم تحریر مدرسه را با یک مداد مشکی ساده آغاز کنید. با توجه به اینکه دانش آموز تقریباً در تمام ساعات مدرسه نیاز دارد از مداد استفاده کند، بهتر است به سراغ برند های با کیفیت و معروفی مثل فابرکاستل بروید. اگر برای مقطع ابتدایی خرید می کنید همین مداد کافی است. دانش آموزان مقاطع بالاتر و دانشجو ها استفاده از مداد نوکی یا اتود را به دلیل سهولت استفاده، عمر طولانی و ظاهر زیباتر ترجیح می دهند. البته که قیمت اتود یا مداد فشاری بیشتر از مداد های عادی است؛ اما در عوض می توان تا سال ها از آن استفاده کرد. کافیست موقع خرید به جنس آن و کیفیت برند توجه کنید.

مطالعه بیشتر: راهنمای استفاده از کد تخفیف دیجی کالا

یکی دیگر از اساسی ترین نوشت افزار هایی که باید تهیه کنید خودکار است. خودکار های آبی و مشکی کاربرد بیشتری داشته و برای نوشتن هر چیزی به کار می روند. بد نیست که حداقل یک یا دو رنگ دیگر مانند قرمز و سبز را نیز خریداری کنید. برند های ایرانی و خارجی مختلفی وجود دارند که خودکارهای با کیفیت تولید می کنند. می توانید با امتحان مدل های مختلف، یکی را از میان آن ها انتخاب کنید. برای سنین پایین تر خودکار فانتزی با رنگ های متنوع و طرح های مختلف دخترانه و پسرانه انتخاب مناسبی است.

مطالعه بیشتر: مقایسه باسلام و دیجی کالا | کدام برای خرید آنلاین بهتر است؟

اگر فرزند شما دانش آموز مقطع ابتدایی است یا اگر رشته تحصیلی او در دبیرستان به طراحی و نقاشی مرتبط است، نیاز دارید که مداد رنگی را هم به لیست خرید لوازم تحریر خود اضافه کنید. تعداد رنگ ها و مارک محصول کیفیت و قیمت آن را تعیین می کنند. طبیعتاً برای مصارف عادی مثل نقاشی های مهدکودک لزومی برای خرید مدادرنگی های گران قیمت و حرفه ای وجود ندارد. دانش آموزان متوسطه و دانشجویانی که به صورت حرفه ای طراحی می کنند، نیاز دارند که به غیر از مداد رنگی، سایر وسایل طراحی مانند مداد های مخصوص، قلمو، رنگ روغن و … را نیز تهیه کنند.

مداد پاک کن و تراش هم جزء بدیهیاتی است که باید در کنار نوشت افزار خریداری کنید. با خرید همه این وسایل، نیاز به جایی برای نگه داری آن ها دارید. جا مدادی ها نیز از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و در طرح ها و جنس های مختلف موجودند. برای مثال، می توانید جامدادی را با رنگ مورد علاقه یا تصویر شخصیت کارتونی محبوب فرزندتان بخرید.

خرید لوازم تحریر ضروری مدرسه

کوله پشتی

دیدن بچه مدرسه ای های کوچک با کوله هایی هم قد و قواره خودشان یکی از با نمک ترین صحنه هایی است که در فصل مدرسه به چشم می بینیم. البته، بهتر است هنگام خرید کوله پشتی دقت کنید که ابعاد آن نه خیلی کوچک باشد و نه خیلی بزرگ. انتخاب صحیح کوله یا کیف از آسیب های احتمالی به ستون فقرات کوک یا حتی بزرگسالان جلوگیری می کنید. سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی ظاهری از کیفیت و دوخت خوبی نیز برخوردار باشد تا در اثر تماس با لبه های کتاب یا وزن زیاد وسایل، آسیب نبیند. همچنین، سایز آن باید به اندازه ای باشد که در عین جای دادن تمام کتاب ها و لوازم تحریر، مانع حمل آسان نشود.

دفتر و کلاسور

دفتر های فانتزی، ساده، مینیمال، فنر دار و … با تنوع بی نظیری تولید و عرضه می شوند. خرید لوازم تحریر مدرسه بدون خرید دفتر تکمیل نمی شود. دانش آموزان سنین پایین تر معمولاً به دفتر های فانتزی با طرح شخصیت های مختلف، علاقه بیشتری نشان می دهند. از طرفی، دفتر های ساده برای دانش آموزان دبیرستانی و دانشجو ها مناسب تر اند. تعداد دفترهای مورد نیاز هر دانش آموز بسته به مقطع تحصیلی او تغییر می کند. برای مثال، دانش آموزان مهد کودک و ابتدایی به دفتر نقاشی نیز نیاز دارند. بسیاری از دانشجویان ترجیح می دهند به جای خرید دفتر از کلاسورها استفاده کنند. کلاسور ها محدودیتی در تعداد برگه لازم نداشته و این امکان را به فرد می دهند که به سادگی مطالب مختلف را دسته بندی کند.

وسایل شخصی

خرید لوازم تحریر برای مدرسه به مداد و دفتر خلاصه نمی شود. برای رعایت بهداشت و حفظ سلامت دانش آموزان ضروری است که همه آن ها لوازم شخصی خودشان را نیز داشته باشند. لیوان شخصی، ظرف غذا، دستمال کاغذی، برچسب اسم، محلول یا ژل ضدعفونی کننده و … از جمله وسایلی است که باید در کیف دانش آموزان قرار دهید.

نکات بهداشتی در مدرسه

جمع بندی

خرید لوازم تحریر ضروری مدرسه می تواند کار سخت و زمانبری باشد؛ اما نه اگر بدانید چه چیزی را باید بخرید. در این مطلب سعی کردیم چک لیست کاملی از مهم ترین وسایل مورد نیاز برای آغاز مدارس را تهیه کنیم. با تهیه موارد این لیست، فرزندتان را با خیال راحت راهی مدرسه کنید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments