راهنمای خرید ربات اینستاگرام (به همراه کد تخفیف)

راهنمای خرید ربات اینستاگرام

استفاده از ربات اینستاگرام یکی از بهترین راه کارها برای جذب فالوور واقعی و هدفمند در اینستاگرام است. اگر به دنبال بالا آوردن پیج تان در اینستاگرام هستید یعنی به قول معروف دنبال معروفیت و برندسازی از طریق اینستاگرام هستید، ربات اینستاگرام گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

اما مسئله مهم این است که از بین ربات های اینستاگرام موجود در وب کدام یک را باید انتخاب کنیم؟ کدام یک درست کار می کنند و بلاک نمی شود؟ اصلا یک ربات اینستاگرام هوشمند که بدون نقص کار می کند چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

در این مقاله قصد دارم یک راهنمای خرید کامل و جامع در رابطه با خرید ربات اینستاگرام به شما ارائه کنم. قبل از اینکه یک ربات اینستاگرام را برای پیج خود انتخاب کنید باید بدانید که چه مواردی مهم هستند تا جزء معیارهای انتخاب تان باشد. در این مقاله دقیقا به شما می گویم که چطور یک ربات اینستاگرام خوب را برای خود انتخاب کنید. پس تا انتهای این آموزش همراه من باشید.

ربات اینستاگرام چیست؟

ربات اینستاگرام مثل یک دستیار مجازی است که تمام فعالیت های مورد نیازتان برای جذب فالوور در اینستاگرام را می تواند اتوماتیک وار و با هزینه بسیار ناچیز انجام دهد. مثلا فالو و آنفالو، لایک کردن پست ها، کامنت گذاشتن، استوری دیدن، دایرکت دادن و … را با یک برنامه ریزی منظمی که شما از قبل تنظیم کرده اید انجام می دهد.

با تنظیم کردن ربات روی اهدافی که در پیش دارید می توانید تعامل با مخاطبان پیج تان را افزایش دهید و همین باعث می شود تا افراد بیشتری که علاقه مند به حوزه کاری تان هستند شما را پیدا کنند و به دنبال کنندگان تان تبدیل شوند.

استفاده از ربات اینستاگرام چه مزایایی دارد؟

به طور کلی در حال حاضر استفاده از ربات اینستاگرام برای جذب فالوور بهترین گزینه است. چون طبق آپدیت جدید الگوریتم اینستاگرام، هرچه تعامل افراد با پیج شما بیشتر باشد اینستاگرام هم کاری می کند تا پیج تان بیشتر دیده شود. در نهایت فالوورهای پیج تان افزایش پیدا می کند.

این روزها دیگر استفاده از روش های قدیمی برای افزایش فالوور اینستاگرام جوابگو نیست! بهترین روش تعامل طبیعی با پروفایل های دیگر در اینستاگرام است که با ربات های اینستاگرامی دقیقا می توانید این کار را برای خود آسان کنید. به جای اینکه خودتان 24 ساعته در اینستاگرام برای جذب فالوور جدید باشید، ربات اینستاگرامی که به اکانت شما متصل است این کارها را برای شما انجام می دهد.

مزایای ربات اینستاگرام

برای خرید ربات اینستاگرام چه فاکتورهایی باید مد نظرمان باشد؟

در این راهنمای خرید ربات اینستاگرام قصد دارم فاکتورهایی را برای شما عنوان کنم که قبل از هر چیز باید مدنظرتان باشد. اگر به دنبال خرید بهترین ربات اینستاگرام هستید حتما به مواردی که در ادامه می گویم توجه داشته باشید وگرنه ممکن است کلاه بزرگی سرتان رود.

هوشمندی و دارا بودن امکانات کامل

یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب یک ربات اینستاگرام خوب این است که اولا هوشمند باشد و دوما تمام امکانات لازم برای یک ربات را دارا باشد. منظور از هوشمندی این است که یک سری از کارهایی که شما می خواهید را بتواند توسط هوش مصنوعی انجام دهد.

به عنوان مثال برای تشخیص فالوور فیک یا روح نیاز به هوش مصنوعی دارد. مثلا از روی پروفایل هایی که عکس ندارند یا نام کاربری شان غیر واقعی است بتواند متوجه فیک بودن آن ها شود و حذف شان کند.

داشتن امکانات جدید و کامل برای یک ربات اینستاگرام بسیار مهم است. مثلا اگر فقط فالو و آنفالو بتواند انجام دهد به درد نمی خورد. باید امکانات جدید مثل ارسال دایرکت هوشمند، لایک کردن کامنت پروفایل هایی که جنسیت مرد دارند و … را دارا باشد. در این صورت تعامل بیشتری با مخاطبان برقرار می شود و همین موضوع به طور مستقیم روی افزایش فالوور تاثیر گذار است.

امنیت بالا؛ بدون بلاک کردن اکانت

یکی از مهمترین فاکتورهای لازمه برای خرید ربات اینستاگرام امنیت آن است. متاسفانه امنیت خیلی از ربات های اینستاگرامی پایین است و همین باعث لو رفتن اطلاعات پیج های مشتریان می شود. در نهایت ممکن است هک شوند و یا از دسترس خارج شوند.

برای اینکه این مورد را برای خود به یک چالش تبدیل نکنید پیشنهاد می کنم از سایت های معتبر و قدیمی ربات اینستاگرام خود را تهیه کنید. چون جدیدا سایت هایی ربات اینستاگرام ارائه می کنند که ادعاهای دروغین دارند و امنیت را کامل نمی توانند تامین کنند.

موضوع بعدی بلاک شدن یا دیسیبل شدن اکانت اینستاگرام است. باید از رباتی استفاده کنید که اکانت اینستاگرام شما را بلاک نکند! متاسفانه بعضی از ربات های اینستاگرام مطابق با الگوریتم های جدید اینستاگرام نیستند و به خاطر همین فعالیت هایی که انجام می دهند از دید اینستاگرام غیر طبیعی است. در نهایت منجر به حساس شدن اینستاگرام و بسته شدن اکانتی که متصل به ربات بوده می شود.

تحت وب بودن و رابط کاربری مناسب

به هیچ وجه از ربات های اینستاگرام ویندوزی استفاده نکنید چون مجبورید یا سیستم تان را دائم روشن بزارید یا حتما باید سرور مجازی تهیه کنید. در ضمن ربات های ویندوزی رابط کاربری خوبی هم ندارند! یکی از این ربات های اینستاگرام ویندوزی ربات نینجاگرام است که الان از کار افتاده است.

سعی کنید حتما از ربات های اینستاگرام تحت وب استفاده کنید. چون هم راحتی کار مهم است و هم گزینه های مربوط به تنظیمات ربات مشخص است. البته رابط کاربری فقط به این معنی نیست که المان های موجود در ربات زیبا باشد!

مسلما هر چه هنگام کار با ربات راحت تر باشید و تنظیمات ربات برای شما آسان باشد، نیازی هم نباشد که هر دقیقه به تنظیمات سر بزنید تجربه بهتری خواهید داشت. البته این را هم بدانید که اکثر ربات های اینستاگرامی امروزه از رابط کاربری خوبی بر خوردار هستند. بعضی از ربات ها اپلیکیشن موبایلی هم دارند.

ارائه گزارش دقیق و شفاف

تو بحث دیجیتال مارکتینگ اندازه گیری داده ها بسیار مهم است. این موضوع در استفاده از ربات اینستاگرام هم صادق است. به عنوان مثال اگر تارگت شما فالو کردن فالوورهای یک پیج خاص است باید گزارش کار را ببینید که چند نفر را تا الان فالو کرده و چه تعداد مانده اند تا فالو شوند.

با استفاده از گزارش هایی که از ربات می گیرید می توانید هدف های دیگر خود را برای ربات تعیین کنید و سپس مجدد فعالیت ربات را از سر بگیرید. البته اکثر ربات های اینستاگرام گزارش گیری دارند و شما می توانید فعالیت های ربات را کامل آنالیز کنید.

تعرفه مناسب

یکی دیگه از فاکتورهای مهم که هنگام خرید ربات اینستاگرام باید به آن دقت داشته باشید تعرفه آن است. یعنی باید رباتی تهیه کنید که قیمتش نه خیلی ارزان باشد و نه خیلی گران! معمولا تعرفه ربات های اینستاگرام به صورت ماهانه محاسبه می شود. یعنی شما به ازای پرداخت مبلغی به عنوان ماهانه می توانید از امکانات ربات در آن بازه زمانی استفاده کنید.

از کجا ربات اینستاگرام هوشمند و مطمئن خریداری کنیم؟

برای خرید ربات اینستاگرام باید از سایت های معتبر و قدیمی اقدام کنید. سایت اینبو قدیمی ترین سایت در حوزه ربات اینستاگرام است که به صورت تخصصی روی ربات اینستاگرام خود کار می کنند. همیشه به روز است و همین حالا هم در حال توسعه است.

ربات اینبو در حال حاضر تنها ربات فعال اینستاگرام بدون بلاکی است. برای خرید ربات اینستاگرام اینبو با تخفیف ویژه 20 درصدی کافی است روی این لینک کلیک کنید.

جمع بندی و پایان

در این مقاله سعی کردم نکات مهمی که قبل از خرید ربات اینستاگرام باید به آن توجه داشته باشید را عنوان کنم. این دقیقا مثل یک راهنمای خرید برای شماست. سعی کنید حتما این موارد را هنگام انتخاب ربات اینستاگرام بررسی کنید. این مقاله قسمتی از مقاله بهترین ربات های اینستاگرام سایت همیار وب به آدرس https://hamyareweb.co/best-instagram-robots/ این بود. اگر دنبال خرید ربات اینستاگرام هستید پیشنهاد می کنم قبل از هر اقدامی مقاله مرجع که متعلق به سایت همیار وب است را حتما بخوانید.

امیدوارم از این مقاله هم استفاده کافی را برده باشید. اگر سوالی در مورد ربات های اینستاگرامی دارید حتما در بخش نظرات مطرح کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه کانال تخفیف در تهیه‌ این محتوا نقشی نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.
0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments