راهنمای خرید بهترین گوشی تا 12 میلیون سامسونگ

بهترین گوشی تا 12 میلیون سامسونگ

می خواهید بدون صرف هزینه زیاد صاحب موبایلی با امکانات و ویژگی های خوب شوید؟ پس در این مطلب همراه ما باشید. مدل های مختلف گوشی از برندهای مختلف و با قیمت های متنوعی در بازار موجود اند که انتخاب از میان آن ها می تواند سخت باشد. شناخت امکانات و ویژگی های انواع موبایل در بازه قیمتی مورد نظرتان سبب می شود به سادگی تلفن همراه ایده آل خود را پیدا کنید. در ادامه، به معرفی بهترین گوشی تا 12 میلیون سامسونگ می پردازیم. در این مقاله قرار است با خوش قیمت ترین گوشی ها آشنا شوید، با این حال لازم است بدانید که با کد تخفیف دیجی کالا، می توانید هزینه پرداختی تان را کاهش دهید.

Samsung Galaxy A33

گلکسی A33 یکی از بهترین گوشی های سامسونگ زیر 12 میلیون است. این موبایل از جمله محصولات میان رده این برند است که نسبت به مدل قبلی یعنی A32 پیشرفت زیادی داشته است. این گوشی ضد آب بوده و در برابر گرد و غبار نیز مقاوم است. صفحه نمایش این موبایل از نوع Super AMILED با نرخ نوسازی 90 هرتز است. تراشه قوی Exyons 1280 و گرافیک این تلفن همراه آن را برای اجرای بازی های مختلف مناسب می کند. پشتیبانی از اینترنت 5G و دوربین با کیفیت نیز از دیگر مزایای این گوشی به شمار می آیند. دوربین اصلی 48 مگاپیکسل بوده و از فیلم برداری 4K هم پشتیبانی می کند.

بهترین گوشی زیر 12 میلیون

مطالعه بیشتر: 4 موبایل برتر که می توان با تخفیف از دیجی کالا خرید

Samsung Galaxy A71

یکی دیگر از گوشی های میان رده و قیمت مناسب سامسونگ که می توانید بخرید، گلکسی A71  است. صفحه نمایش 6.7 اینچی، دوربین 64 مگاپیکسلی و باتری قوی با قابلیت شارژ سریع از جمله ویژگی های این موبایل اند. علاوه بر این، سیستم عامل این گوشی اندروید 11 است که نسبت به مدل های قبلی ارتقا داشته است. تراشه این گوشی Snapdragon 730، یکی از پراستفاده ترین تراشه ها برای گوشی های میان رده است که برای گیمینگ هم مناسب است. اگر به دنبال بهترین گوشی تا 12 میلیون سامسونگ هستید که در عین قیمت مناسب برای اجرای بازی هم مناسب باشد، این مدل انتخاب خوبی است. همچنین، می توانید مقاله بهترین گوشی گیمینگ زیر 15 میلیون را مطالعه کنید.

گوشی سامسونگ زیر 12 میلیون

مطالعه بیشتر: 7 تا از بهترین گوشی های موبایل مناسب بلاگرها و اینفلوئنسرها

Samsung Galaxy M32

گلکسی M32 از جمله بهترین گوشی های سری M است که می توانید با کمتر از 12 میلیون بخرید. از جمله مشخصات این مدل می توان به صفحه نمایش 6.4 اینچی، رفرش ریت 90 هرتز، اندروید 11 و طراحی زیبا اشاره کرد. حداکثر مموری و رم این مدل نیز 128 و 8 گیگابایت است و باتری آن از شارژ سریع 25 وات برخوردار می باشد. دوربین اصلی این مدل 64 مگاپیکسل با لنز واید است و دوربین سلفی آن نیز 20 مگاپیکسل کیفیت دارد. بدنه این موبایل نیز پلاستیکی بوده و نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز زیاد است و ظاهر زیبایی دارد.

بهترین گوشی ارزان

Samsung Galaxy A52

صحبت از بهترین گوشی تا 12 میلیون سامسونگ که باشد، این مدل می تواند حرف اول را بزند. امکانات و مشخصات این گوشی  می تواند تمام انتظارات شما از یک تلفن همراه را برآورده کند. صفحه نمایش 6.7 اینچ، نرخ نوسازی 90 هرتز و تراشه Snapdragon 720G باعث می شوند این موبایل نه تنها برای استفاده عادی، بلکه برای گیمینگ هم مناسب باشد. این دستگاه از اندروید 11 پشتیبانی کرده و در برابر آب و غبار نیز مقاوم است. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 12 و لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی نیز از دیگر مشخصات این گوشی اند.

گوشی سامسونگ تا 12 میلیون

Samsung Galaxy A73

قیمت این مدل گلکسی کمی بالاتر از گوشی هایی است که تا اینجا به عنوان بهترین گوشی تا 12 میلیون سامسونگ معرفی شدند. با این وجود، قابلیت های آن ارزش هزینه ای که برای آن می کنید را دارد. تراشه قوی Snapdragon 778G و صفحه نمایش Super AMOLED Plus با ابعاد 6.7 اینچ از نقاط برجسته این موبایل است. نرخ نوسازی تصاویر 120 هرتز است که عدد بسیار خوبی محسوب می شود. سیستم عامل دستگاه نیز اندروید 12 است. همچنین، یکی از قوی ترین دوربین ها در میان گوشی های میان رده نیز متعلق به این مدل است. لنز اصلی 108 مگاپیکسل و دوربین اصلی 32 مگا پیکسل کیفیت دارند.

گوشی سامسونگ زیر 12 میلیون

Samsung Galaxy A32 5G

یکی دیگر از گوشی های با کیفیت سامسونگ که با کمتر از 12 میلیون می توانید بخرید، گلکسی A32 است. رده های A سامسونگ در سال های گذشته با استقبال خوبی همراه بوده اند و بخش زیادی از فروش این شرکت را به خود اختصاص می دهند. طبیعتاً قیمت مناسب و امکانات گسترده در این محبوبیت بی تأثیر نبوده اند.یکی از بارزترین مشخصات این موبایل، پشتیبانی آن از اینترنت 5G است. این موبایل دارای سیستم عامل  اندروید 11 بوده و از صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع TFT LCD و نرخ نوسازی 60 هرتزی برخوردار است. دوربین اصلی و سلفی دستگاه نیز به ترتیب 48 و 13 مگاپیکسل اند. تراشه دستگاه نیز نسبت به مدل های قبلی ارتقا داشته و از نوع MediaTek Dimensity 720 5G است.

سامسنوگ کمتر از 12 میلیون

Samsung Galaxy M12

گلکسی سامسونگ M12 یکی از خوش قیمت ترین گوشی های این برند است که نسبت به قیمت خود امکانات خوبی داشته و می توان آن را یکی از بهترین موبایل های سامسونگ زیر 12 میلیون تومان دانست. ابعاد صفحه نمایش این گوشی 6.5 اینچ بوده و با داشتن بدنه پلاستیکی وزن بسیار کمی دارد. اندروید 11، تراشه Samsung Exynos 850، حداکثر حافظه و رم 128 و 6 گیگ، دوربین اصلی 48 مگاپیکسل، باتری 6000 میلی آمپر و شارژ سریع از جمله دیگر ویژگی های این موبایل است.

ارزان ترین گوشی خوب سامسونگ

Samsung Galaxy A53

یکی دیگر از گوشی های پرطرفدار سامسونگ که قیمتی کمتر از 12 میلیون دارد، گلکسی A53 است. این موبایل نسبت به مدل های قبل از خود پیشرفت قابل توجهی داشته و مشکلاتی مانند هنگ کردن سیستم در آن کمتر به چشم می خورند. صفحه نمایش 6.5 اینچی با رفرش ریت 120 هرتز از ویژگی های مهم این تلفن همراه اند. باتری قوی 5000 میلی آمپری با شارژ سریع با قدرت 25 وات به همراه سیستم عامل اندروید 12 و دوربین اصلی 64 مگابایتی از دیگر دلایلی هستند افراد را به خرید این گوشی سامسونگ ترغیب می کنند.

بهترین گوشی رده A

جمع بندی

معیارهای مختلفی برای تعیین کیفیت و خوب یا بد بودن موبایل وجود دارد. بسیاری از افراد به دنبال خرید تلفن های همراه قیمت مناسب با ویژگی ها و امکانات قابل قبول اند. رنج قیمت موبایل بسیار گسترده است؛ اما برای پیدا کردن بهترین گوشی تا 12 میلیون سامسونگ، مدل های میان رده این برند به ویژه در سری A قابلیت های متنوع و بسیار خوبی را در اختیار شما می گذارند.

3.3 6 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments