راهنمای استفاده از کد تخفیف دکتر کرمانی

تخفیف رژیم دکتر کرمانی

فکر می کنید تناسب اندام رویایی دست نیافتنی است؟ خب، ما اینجاییم که به شما کمک کنیم این رویا را تحقق ببخشید. سایت ها و مراجع بسیاری در زمینه ارائه برنامه های غذایی چاقی و لاغری فعالیت می کنند. در این مطلب قصد داریم دریافت برنامه تغذیه ارزان از یکی از این سایت ها را به شما آموزش بدهیم. خرید رژیم دکتر کرمانی به صورت دوره های سه و شش ماهه ارائه می شوند. برای اینکه همه بتوانند از این امکان استفاده کنند کوپن های مختلفی منتشر می شوند که هزینه خریدار را کاهش می دهد. در این مطلب راهنمای کامل و نحوه استفاده از کد تخفیف دکتر کرمانی را به صورت مرحله به مرحله و تصویری به شما نشان می دهیم.

برای دریافت بهترین رژیم غذایی مقاله مقایسه رژیم لیمومی و دکتر کرمانی و دکتر غفاری را مطالعه کنید. اگر برای دریافت رژیم تردید دارید یا نمی دانید کدام یک بهتر است این مطلب به شما کمک می کند.

نحوه استفاده از کد تخفیف دکتر کرمانی

رژیم های غذایی را می توان برنامه هایی برای تغییر سبک زندگی دانست که می توانند در رفع چاقی، لاغری یا حفظ وزن فعلی بدن مؤثر باشند. برای دریافت این برنامه ها با قیمت ارزان ابتدا باید به صفحه کد تخفیف دکتر کرمانی مراجعه کنید. در آف چنل کوپن های هدیه صد ها سایت و فروشگاه اینترنتی به صورت رایگان ارائه می شود. با ورود به صفحه ذکر شده می توانید لیست بن های موجود را مشاهده کنید. سپس، از میان پیشنهاد های موجود، گزینه ای که شرایطش با خواسته های شما مطابقت دارد را انتخاب کنید.

راهنمای دریافت کدتخفیف دکتر کرمانی

با کلیک روی عبارت «دریافت کد تخفیف» لینک آن باز می شود و می توانید کوپون را ببیند. کافیس آن را لمش کرده یا روی آن کلیک کنید تا در حافظه موقت دستگاهتان کپی شود. سپس «لینک خرید» را انتخاب کنید تا وارد صفحه سایت دکتر کرمانی شوید.

کد تخفیف دکتر کرمانی

در صفحه ورود و ثبت نام باید شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و گزینه دریافت کد را بزنید. سپس یک عبارت 4 رقمی به گوشی شما پیامک می شود. با وارد کردن این کد می توانید به سایت وارد شوید. در نظر داشته باشید شماره ای که وارد می کنید فعال باشد تا امکان دریافت کد وجود داشته باشد.

ثبت نام در سایت دکترکرمانی

پس از وارد شدن به وبسایت دکتر کرمانی صفحه ای مانند تصویر زیر مشاهده خواهید کرد. دریافت برنامه غذایی را زنید تا بتوانید رژیم خود را با تخفیف دریافت کنید.

دریافت رژیم دکتر کرمانی

رژیم مورد نیاز هر شخص با دیگری فرق دارد. به همین دلیل هم بیش از یک کد تخفیف در اختیار کاربران قرار می گیرد تا هر شخص بتواند بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه رژیم دکتر کرمانی را انتخاب کند. به همین دلیل هم لازم است در مرحله بعدی مشخصات کلی خود از قبیل قد، وزن و جنسیت را وارد کنید.

رژیم اصولی دکتر کرمانی

اگر مشکلی مانند بیماری های خاص دارید، آن ها را در این قسمت وارد کنید. تکمیل این قسمت اهمیت بسیار بالایی دارد. برخی از سوابق بیماری یا مشکلات زمینه ای می توانند پیشرفت رژیم را دچار تغییر کنند. علاوه بر این، بی توجهی به مشکلات جسمانی در زمان دریافت برنامه غذایی می تواند بیماری را شدید تر کند. پس از تکمیل این موارد روی «مرحله بعدی» کلیک کنید.

دریافت رژیم لاغری با بیماری

همانطور که مشاهده می کنید، براساس اطلاعاتی که در مرحله قبل وارد کردید شرایط اولیه شما تشخیص داده شده است. شما می توانید در هر یک از دسته های کمبود وزن، نرمال، اضافه وزن، چاقی درجه 1 و چاقی مفرط قرار بگیرید. میزان اضاف ه یا کمبود وزن نیز در سمت راست قابل مشاهده است. بر همین اساس، رژیم های مناسب شما پیشنهاد داده می شوند که می توانید آن ها را با استفاده از تخفیفات دکتر کرمانی دریافت کنید.

تتشخیص چاقی با دکتر کرمانی bmi

پس از انتخاب نوع رژیم مانند کاهش و افزایش وزن یا تثبیت، می تواند مدت زمان مورد نظر خود را بین دو گزینه 3 و 6 ماه انتخاب کنید. امکان درخواست امکانات اضافه مانند پشتیبان شخصی، برنامه ورزشی و … نیز وجود دارد. انتخاب این موارد اختیاری است. پس از اتمام، صفحه را اسکرول کرده و به پایین صفحه بروید.

انتخاب رژیم اصولی

در ادامه صفحه قبلی می توانید قیمت رژیم و محل وارد کردن کوپن را مشاهده کنید. کافیست روی گزینه «وارد کردن» کلیک کنید و کد تخفیف که در مرحله اول کپی کرده بودید را وارد کنید.

نحوه وارد کردن کد تخفیف دکتر کرمانی

پس از وارد کردن کد، آن را ثبت کنید تا درستی آن بررسی شده و از فاکتورتان کسر شود.

ثبت کدتخفیف دکتر کرمانی

اگر کوپون هدیه دکتر کرمانی را به درستی وارد کرده باشید، مقدار آن در کادر نوشته شده و از کل مبلغ قابل پرداختتان کسر می شود. همانطور که در تصویر هم مشاهده می کنید، این تخفیف به درستی اعمال شده است. تنها کافیست روی «پرداخت آنلاین» کلیک کنید تا وارد درگاه بانکی شوید.

دریافت رژیم لاغری دکتر کرمانی با تخفیف
0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments