راهنمای استفاده از کد تخفیف فرادرس برای خرید دوره های آموزشی

آموزش مجازی و ویدیویی

آموزش استفاده از کد تخفیف فرادرس

با شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد آموزش مجازی را به حضور در کلاس های درسی یا تخصصی ترجیح می‌دهند. فرادرس یکی از سامانه هایی است که به کمک آن می‌تواند ویدوهای آموزشی مورد نیاز خود را از آن تهیه کنید. در ادامه معرفی کوتاهی از فرادرس خواهیم داشت و سپس نحوه استفاده از کد تخفیف فرادرس را به صورت تصویری و مرحله مرحله آموزش می‌دهیم تا بتوانید خدمات آموزشی این سرویس را با قیمت ارزان تری دریافت کنید.

درباره فرادرس

فرادرس، یکی از بزرگترین سایت های فعال در حوزه آموزش ویدیویی است. با مراجعه به این پلتفرم آموزشی به بیش از 11000 دوره آموزشی آنلاین و ویدیوی دسترسی خواهید داشت. فرادرس این فرصت را برای افراد متخصص فراهم نموده تا به عنوان مدرس در این سایت فعالیت نموده و با تهیه آموزش های ویدیویی کسب درآمد کنند.

وجود دوره های متنوع مانند آموزش برنامه نویسی، طراحی سایت، دروس دانشگاهی و مهندسی، نرم افزارهای تخصصی، مهارت های فردی، سرمایه گذاری در بورس و… باعث شده تا فرادرس مرجع مناسبی برای دانشجویان، هنرجویان و تمامی افرادی که به دنبال توسعه فردی و یادگیری هستند باشد. فرادرس علاوه بر دوره های پولی، تعداد بسیار زیادی نیز آموزش رایگان دارد. همچنین تا کنون به مناسبت های مختلف تخفیف های شگفت انگیزی بر روی محصولات خود ارائه می‌نماید که به طور مثال می‌توان به طرح نذری آموزشی فرادرس در ماه محرم، بوی ماه مهر و عید تا عید اشاره نمود. برای آگاهی از جدیدترین تخفیف های فرادرس به وبسایت offch.com مراجعه کنید.

جدیدترین کد تخفیف فرادرس را از کجا دریافت کنیم؟

کافیست وارد وبسایت کانال تخفیف به نشانی offch.com شوید و در نوار جستجوی بالای وبسایت عبارت “فرادرس” یا “faradars” را جستجو نمایید تا تمامی کد تخفیف فرادرس را یکجا مشاهده نمایید. سپس کوپن تخفیف مورد نیاز خود را با کلیک روی گزینه “دریافت کد تخفیف” انتخاب کنید.

کد تخفیف فرادرس در سایت آف چنل

برای کپی کردن کد تخفیف روی کادر نشان داده شده کلیک میکنیم. سپس برای ورود به وبسایت فرادرس کلید “لینک خرید” فشار میدهیم.

دریافت کد تخفیف فرادرس از offch

پس از آن که وارد وبسایت فرادرس شدیم لیستی از موضوعات آموزشی را می بینیم که با کلیک روی هر کدام از آنها میتوانیم تمام دروه های  ویدیوی آنلاین آن دسته را مشاهده کنیم. همچنین می‌توان عنوان آموزش مورد نیاز خود را در نوار نشان داده شده جستجو کنیم.

خرید دوره های آنلاین از فرادرس

با بررسی سرفصل های هر دوره، رزومه مدرس و نظرات سایر کاربران، آموزش های مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. برای تهیه هر دوره آموزشی کافی است کلید “افزودن به سبد”را فشار دهید. سپس برای نهایی کردن سفارش از بالای صفحه روی گزینه “سبد” کلیک نموده و سپس کلید “ثبت سفارش” را فشار دهید.

بیشتر بخوانید: مقایسه مکتب خونه و فرادرس

ثبت نام دوره های آموزشی فرادرس

کد تخفیف فرادرس را کجا وارد کنیم؟

در این مرحله کد تخفیفی را که از سایت آف چنل کپی کردیم را در کادر قسمت مشخص شده در تصویر زیر وارد می‌کنیم و گزینه “برای اعمال کد کلیک کنید” را فشار می‌دهیم.

وارد نمودن کد تخفیف فرادرس

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، پیام  اعمال کد تخفیف، در نوار سبز بالای صفحه نشان از سالم و معتبر بودن بن تخفیف دارد. شد. سپس اطلاعات خواسته شده مانند نام، تلفن، ایمیل و غیره را وارد کنید.

اعمال کد تخفیف فرادرس

در ادامه همان صفحه، صورتحساب عناوین انتخابی ما و کد تخفیفی که از مجموع این صورتحساب کسر شده کاملا مشهود است. برای نهایی کردن سفارش گزینه “ثبت و پرداخت سفارش” را فشار می‌دهیم.

وارد نمودن مشخصات کاربر

در صفحه درگاه پرداخت اینترنتی، اطلاعات کارت بانکی خود از قبیل شماره کارت، تاریخ انقضای کارت، cvv2 و رمز دوم اینترنتی خود را وارد میکنیم و در نهایت روی کلید “پرداخت” کلیک می‌کنیم.

درگاه پرداخت بانکی فرادرس

معرفی چند سامانه آموزش آنلاین دیگر

به غیر از فرادرس، سرویس های دیگری نیز هستند که ویدیوهای آموزشی تخصصی و دانشگاهی در اختیار علاقه مندان قرار می‌دهند که به عنوان مثال می‌توان به آکادمی آنلاین مکتب خونه اشاره نمود. با آموزش استفاده از کد تخفیف مکتب خونه نیز می توانید هزینه دوره های آموزشی مورد نیاز خود را کاهش دهید.

همچنین در صورتی که دانش آموز یا داوطلب کنکور هستید و به دنبال یک آموزشگاه آنلاین برای یادگیری دروس مدرسه، نکات کنکوری و شرکت در کنکورهای آزمایشی اینترنتی هستید، کلاسینو و ماز می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. برای کاهش هزینه ثبت خود در این سایت ها نیز کافی است نگاهی به مقاله راهنمای استفاده از کد تخفیف کلاسینو بیندازید. اگر آموزش های ماز را ترجیح می دهید هم آموزش استفاده از کد تخفیف ماز برای شما مناسب است.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments