راهنمای تصویری استفاده از کد تخفیف آی اپس

آموزش تصویری استفاده از کد تخفیف آی اپس

آی اپس مرجعی برای دانلود و خرید انواع برنامه های موبایلی برای تلفن هایی با سیستم عامل ios است. اگر می خواهید برای آیفون خود اپلیکیشن دانلود کنید؛ اما دسترسی به اپل استور برایتان سخت است، می توانید این برنامه را جایگزین کنید. طبیعتاً برای نصب اپ های مختلف نیاز به پرداخت هزینه دارید؛ اما می توانید با استفاده از کوپن هایی که وجود دارد این مبلغ را کاهش دهید. اگر با چگونگی انجام این کار آشنا نیستید، با آموزش راهنمای استفاده از کد تخفیف آی اپس به صورت تصویری همراه ما باشید.

کد تخفیف آی اپس را از کجا دریافت کنم؟

پیش از اینکه به سراغ نحوه استفاده از تخفیف های آی اپس برویم باید ببینیم که از کجا می توان این کد را دریافت کرد. ابتدا وارد سایت آف چنل شده و نام این فروشگاه را جستجو کنید. سپس صفحه ای برای شما باز می شود که می توانید در آن انواع کد تخفیف آی اپس را با شرایط ویژه هر کدام مشاهده کنید. پس از انتخاب بن مورد نظر، روی گزینه مشخص شده کلیک کنید.

دریافت تخفیف آی اپس

سپس می توانید با کلیک روی متن کد آن را کپی کنید. روی گزینه «لینک خرید» کلیک کنید تا وارد صفحه اصلی سایت آی اپس برای خرید اشتراک با تخفیف شوید.

نحوه استفاده از کد تخفیف آی‌اپس

پس از باز شدن لینک، با صفحه ای مشابه تصویر زیر مواجه می شوید. در این قسمت می توانید با ویژگی های این سامانه و اپلیکیشن های موجود در آن آشنا شوید. آی‌اپس یک برنامه موبایلی است. در نتیجه، برای استفاده باید آن را روی گوشی آیفون خود نصب کنید. با این حال، امکان خرید اشتراک آن با استفاده از کد تخفیف از طریق سایت آی اپس هم امکان پذیر است. کافیست روی گزینه آبی رنگ دانلود برنامه کلیک کنید.

دانلود برنامه آیفون

در مرحله بعد از استفاده از کد تخفیف آی اپس، به صفحه خرید اشتراک منتقل می شوید. در این قسمت می توانید پلن های مختلف و شرایط هر کدام را مشاهده کنید. برای ادامه فرایند خرید، روی گزینه مورد نظر خود کلیک کنید. برای مثال، ما در اینجا می خواهیم اشتراک 6 ماهه این سامانه را خریداری کنیم.

خرید اشتراک آی اپس با تخفیف

پس از کلیک روی پلن مورد نظر به مرحله بعد هدایت می شوید. با این حال، اگر پیش از این عضو سایت نبوده اید، وار صفحه ثبت نام خواهید شد. روند عضویت بسیار ساده است. کافیست شماره موبایل خود را در کادر مشخص شده وارد کنید و منتظر دریافت کد تأیید بمانید.

عضویت در آی اپس
یک کد چهار رقمی به شماره شما ارسال می شود. با ثبت آن و کلیک روی گزینه «ورود» می توانید خرید اشتراک آی اپس با استفاده از کوپن را ادامه دهید.
ثبت نام و دانلود آی‌اپس

در ادامه، می توانید مدت زمان، شرایط و مبلغ پرداختی برای دریافت اشتراک را مشاهده کنید. یک کادر برای وارد کردن کوپن وجود دارد. کافیست کدتخفیف ای اپس که در ابتدا کپی کرده بودید را در این قسمت وارد کنید. سپس گزینه «اعمال» را بزنید.

اعمال کوپن تخفیف آی اپس

در صورتی که کوپون را به درستی وارد کرده باشید، پیامی مبنی بر موفقیت اعمال تخفیف مشاهده خواهید کرد. همچنین، می توانید قیمت اولیه، میزان هدیه و مبلغ نهایی را در انتهای صفحه مشاهده کنید. هزینه قابل پرداخت برای شما با کسر مبلغ بن محاسبه می شود.

آموزش استفاده از کد تخفیف آی اپس
با کلیک روی گزینه «پرداخت» و وارد شدن به درگاه پرداخت بانکی، مشاهده می کنید که مبلغ فاکتور شما کمتر از قیمت اولیه محصول است.
خرید ارزان اشتراک با استفاده از کوپن
2 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments