آیا دیجی کالا جت در حوزه سفارش آنلاین غذا موفق می شود؟

سفارش غذا از دیجیکالا جت

چند بار در ماه غذای خود را آنلاین سفارش می دهید؟ اگر چند سال پیش می خواستید به این سؤال جواب بدهید به احتمال زیاد جوابتان صفر بود. در حال حاضر، افراد زیادی هستند که به صورت روزانه، غذا را اینترنتی خریداری می کنند. سفارش آنلاین غذا از جمله امکاناتی است که در سال های اخیر و با راه اندازی سرویس هایی مانند دیجی کالا جت گسترش پیدا کرده و روز به روز افراد بیشتری به آن علاقه مند می شوند. زمان زیادی از فعالیت این مجموعه در حوزه خرید آنلاین غذا نمی گذرد؛ اما می توان گفت که شروع قدرتمندی داشته است. سؤال این است که این روند موفقیت می توانید ادامه دار باشد یا نه؟ جت زیرمجموعه شرکت بزرگ و شناخته شده دیجیکالا است؛ اما آیا می تواند به همان شهرت و محبوبیت برسد؟ در ادامه بررسی می کنیم. علاوه بر کد تخفیف دیجی کالا، می توانید برای دریافت کد تخفیف دیجی کالا جت در سایت کانال تخفیف اقدام کنید.

معرفی دیجی کالا جت

دیجیکالاجت یک اپلیکیشن خرید اینترنتی است که کار خود را با عرضه کالا های زودمصرف و سوپر مارکتی آغاز کرد. اگر قبلاً اسم این برنامه را شنیده یا از آن استفاده کرده باشید، ممکن است با شنیدن امکان سفارش غذا از آن متعجب بشوید. پیش از این، با مراجعه به این سامانه می توانستید اقلام سوپر مارکتی، مواد پروتئینی، آجیل، لوازم دیجیتال، کالاهای فرهنگی، محصولات زیبایی، گل و گیاه، لوازم خانه و … را خریداری کنید؛ اما خبری از غذا، دسر و مانند آن نبود. هر سرویسی پس از جذب مخاطب و رسیدن به موفقیت نسبی خدمات خود را گسترش می دهد. اضافه شدن امکان سفارش غذا از این برنامه نیز در همین راستا است.

پیش از این، امکان خرید انواع مختلف نان و کیک به این سامانه اضافه شده بود. کاربران می توانستند نان تازه را از نانوایی های اطراف خود خریداری کنند. پس از مدتی، با اضافه شدن کافی شاپ ها این امکان وجود داشت که انواع قهوه و دیگر نوشیدنی ها، دسر های مورد علاقه و برخی غذا ها و سالاد های سبک کافی شاپی را سفارش دهید. با توجه به این موارد، دور از انتظار نبود که قدم بعدی دیجی کالا جت برای افزایش خدمات و هر چه ساده تر کردن زندگی کاربران، اضافه کردن قابلیت سفارش آنلاین غذا باشد.

در نظر داشته باشید که هنوز این ویژگی به صورت گسترده اضافه نشده است. حتی دسته بندی جدا و منحصر به خودش را ندارد. با این حال، می توانید برای خرید آنلاین غذا به این پلتفرم مراجعه کنید. چگونه؟ با ورود به قسمت کافی‌شاپ ها در سایت یا اپلیکیشن، کافه رستوران، فست فودها، کترینگ و رستوران های مختلف را مشاهده می کنید. این رستوران ها غذا های بسیار متنوعی را ارائه می کنند. می توانید برای سفارش هر چیزی از سالاد گرفته تا انواع غذا های ایرانی و غیرایرانی روی آن ها حساب کنید. با توجه به حضور فعال و افزایش مداوم تعداد این فروشنده ها و البته، استقبال خریداران، این قابلیت روز به روز گسترش پیدا کرده و افراد زیادی به استفاده از آن ترغیب می شوند.

مطالعه بیشتر: تجربه خرید از سوپرمارکت دیجی کالا جت

خرید از دیجی جت

دلایل موفقیت دیجیکالا جت

پیش از اینکه بررسی کنیم آیا دیجی کالا جت در زمینه سفارش آنلاین غذا موفق می شود، باید ببینیم عملکرد آن تا کنون چگونه بوده است. آیا می توان گفت که جت تا الان موفق بوده است؟ بله. علی رغم این که زمان خیلی زیادی از راه اندازی این سرویس نمی گذرد، توانسته است کاربران زیادی را به خود جذب کند. حتی افزایش تعداد شهر های تحت پوشش و گسترش خدمات ارائه شده، از فروش کالای سوپر مارکتی به تقریباً تمام وسایل و محصولات مورد نیاز افراد، نشان دهنده رشد و پیشرفت این مجموعه است. یک مجموعه تا زمانی که در حوزه اولیه فعالیت خود موفق نشده باشد، نمی تواند امکان جدیدی اضافه کند.

شاید بپرسید که دیجی جت چرا از اول به موفقیت رسید؟ چرا مردم استفاده از آن را دوست دارد؟ جواب ساده است؛ چون زندگی آن ها را راحت تر کرده است. با نصب این اپلیکیشن، می توانید به جای رفتن به بازار، هرچیزی که فکرش را می کنید سفارش دهید و تا حداکثر 45 دقیقه بعد در آدرس انتخابی تحویل بگیرید. وقتی می توانید تمام خریدهای خود را در عرض چند دقیقه انجام دهید، چرا زمانی طولانی را صرف آماده شدن و بیرون رفتن بکنید؟ امکانات این پلتفرم رویای به حقیقت پیوسته همه کسانی است که وقت یا حوصله خرید را ندارند. حالا آن دسته از افرادی که زمان غذا پختن ندارند هم می توانند در کمتر از یک ساعت از غذا های مورد علاقه خود لذت ببرند. برای سفارش ارزانتر از این سامانه نیز می توانید به مقاله آموزش استفاده از کد تخفیف دیجی کالا جت مراجعه کنید.

دیجی کالا جت

موفقیت دیجی جت در زمینه سفارش آنلاین غذا

دیجی جت پشتوانه ای بسیار قوی دارد و علاوه بر آن، تاکنون عملکرد خوبی از خود نشان داده است. با این اوصاف می توان نتیجه گرفت که به احتمال زیاد در حوزه بعدی فعالیت خود؛ یعنی سفارش غذای اینترنتی هم موفق می شود. برخی افراد معتقدند این امر بعید است و احتمال شکست جت بیشتر است. یکی از دلایل اصلی این افراد وجود رقیبانی است که زودتر کار خود را شروع کرده اند. رقابت در بازار کار اجتناب ناپذیر است. چیزی که می تواند باعث توسعه پیدا کردن و متمایز شدن شما از رقبا بشود، امکانات و ویژگی های منحصر به فردی است که ارائه می دهید.

این سامانه، علاوه بر تجربه گسترده و نتایج رضایت بخش از فعالیت های سابق خود، یک مزیت دیگر هم دارد و آن گستردگی منابع است. موفقیت هر کسب و کار اینترنتی در گرو مخاطبان و مشتریان آن است. تعداد افرادی که با دیجی کالا و خدمات آن آشنایی دارند زیاد است. این کمپانی هم سرمایه مالی و غیر مالی و زیرساخت های لازم برای تبدیل این افراد به مشتری را دارد. علاوه بر این، وجود مزیت های متعدد برای افراد از جمله شفافیت قیمت ها، امکان استفاده از تخفیف های ویژه، سرعت در ثبت و ارسال سفارش، تنوع بالای رستوران ها، سادگی استفاده از اپ و از همه مهم تر، تجربه خوب و لذت بخش افراد از خرید از این سامانه نقش بسیار مهمی در موفقیت دیجی کالا جت در زمینه سفارش آنلاین غذا ایفا خواهند کرد.

5 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments