خنیاگر؛ شیوه نوین آموزش موسیقی

آموزش موسیقی خنیاگر

آموزش موسیقی و مشکلات این مسیر

بیشتر انسان‌ها در مقطعی از زندگی خود قصد یادگیری یک ساز موسیقایی را داشته‌اند یا دارند. اما انگار همیشه تعداد بهانه‌ها از تعداد این افراد بیشتر بوده و هست.

ولی اگر واقع‌بین باشیم بعضی از این بهانه‌ها، بهانه نیستند، واقعیت‌اند.

کمبود وقت، مسافت طولانی، نبود معلّم باکیفیت، هزینه زیاد و… شماری از مشکلاتی‌ست که هرکدام مانعی برای یادگیری موسیقی‌ هستند.

هر کدام از این مشکلات به‌تنهایی می‌تواند ما را از تحقق رؤیای شیرین نوازندگی یا خوانندگی بازدارد.

از طرفی ممکن است مشکلی برای رفت‌و‌آمد نداشته‌باشید اما معلمی برای ساز مورد علاقه‌تان وجود ندارد یا شرایط کاری شما به‌گونه‌ای‌ست که فقط ساعات خاصی از شبانه‌روز امکان تمرین کردن دارید یا بوده‌اند افرادی که با عشق زیاد به‌ موسیقی به مقابله با این مشکلات رفته‌اند و یادگیری را شروع کرده‌اند اما با صرف وقت و انرژی و هزینه زیاد از ادامه باز مانده‌اند.

عصر نوین، شیوه نوین

خنیاگر؛ آموزش موسیقی آسان‌تر از همیشه

 امروزه اگر سامانه‌های هوشمند توانسته‌اند ما را بی‌نیاز از مراجعه به بانک کنند یا خریدهای ریز و درشت‌مان را آسان کنند یا حمل‌ونقل را منظم و راحت کنند یا آموزش‌ علوم مختلف را در دست‌رس ما بگذارند، پس چرا نتوانند مشکلاتی که بر سر راه آموزش موسیقی هست را بردارند؟

آموزش آنلاین که در سال‌های اخیر کم‌وبیش با کیفیت‌های متفاوت در حال گسترش بود بعد از کرونا به امری مهم در زندگی روزمره بدل شد و اگرچه از چندسال قبل از آن با افزایش استفاده از اینستاگرام، آموزش‌های آنلاین و آفلاین رواج بی‌سابقه‌ای گرفت از طرفی کمبود فضایی که مختص آموزش موسیقی به‌صورت حرفه‌ای با اساتید خوش‌نام کشور باشد بیش از پیش حس شد.

خنیاگر، آموزش آنلاین و تصویری موسیقی با بهترین اساتید ایران در هرجایی که شما هستید.

ارتباط مستقیم با کارشناسان موسیقی خنیاگر

همین حالا تماس بگیرید:

۹۸۷۱۹۱۰۱۱۳۹۶+

خُنیاگر؛ اولین در آغاز، بهترین در ادامه

وقتی تکنولوژی به یاری احساس می‌آید.

خنیاگر تجربه‌ یک آموزش آنلاین است که طرح و چارچوب آن توسط استاد طراحی شده است. هر دوره شامل فیلم‌های از پیش ضبط‌شده‌ی تخصصی است.

این فیلم‌ها در هر زمان و به هر تعداد دفعات قابل مشاهده‌اند.

 خنیاگر  در سال ۱۳۹۴ و بعد از سال‌ها بررسی تمام روش‌های قبلی آموزش موسیقی مثل کلاس‌های حضوری، کلاس‌های آنلاین، اپلیکیشن‌ها و ویدئوهای آموزشی، روش نوین آموزش موسیقی را ارائه کرد و بعد از ۷ سال فعالیت و فراز و نشیب و بهره از تجربه‌های فراوان و گرفتن بیش از هزاران بازخورد از هنرجویانش و بهینه‌کردن سازوکار آموزشی‌اش این ادعا را دارد که روشی دقیق و اصولی را برای یادگیری موسیقی طراحی کرده است. روشی که کارآمدی خود را در آموزشِ بیش از هزاران نفر ثابت کرده‌است.

خنیاگر تجربه بهترین اساتید موسیقی کشور را با کمک یک گروه کارگردانی مجرب به‌فیلم‌های آموزشی ازپیش‌ضبط شده با کیفیت تبدیل کرده‌است تا همگان در همه‌جای کره زمین به‌این آموزش‌ها دست‌رسی داشته‌باشند.

دراین فیلم‌ها هرچیزی که از یک آموزش با کیفیت در ذهن دارید فراهم شده است؛ شیوه نوینِ ارتباط با استاد در حین آموزش، رفع اشکال و تماس با کارشناسان موسیقی.

مجموعه‌های خنیاگر، از ساز ایرانی و جهانی تا علم موسیقی و آواز؛ از مبتدی تا پیشرفته در کنار شما.

آیا خنیاگر از کلاس حضوری بهتر است؟

ما با اطمینان به شما میگوییم : خنیاگر بهتر از آموزش حضوری‌ست. اما چرا؟

به‌علت کم بودن تعداد اساتید طراز اول موسیقی و تقاضای تعداد زیادی از علاقه‌مندان برای استفاده از تجربیات‌شان، دست‌رسی به آن‌ها بسیار مشکل و در بسیاری از موارد نشدنی‌ست.

دست‌رسی به اساتید برجسته

خنیاگر اما این مشکل را حل کرده و دست‌رسی به اساتید برجسته را در هرجای دنیا که باشید فراهم کرده‌است.

مورد بعدی که خنیاگر را گزینه‌ بهتری از دیگر روش‌ها کرده، پایین‌بودن هزینه‌ها به نسبت محتوای ارائه شده در هر مجموعه هست.

کم‌هزینه پرمحتوا

خنیاگر؛ مقرون‌به‌صرفه‌تر از دیگر روش‌ها

هر مجموعه‌ی آموزشی خنیاگر، معادل حدودا ۸ تا ۱۲ ماه کلاس حضوری‌ست. با مقایسه قیمتِ مجموعه‌های خنیاگر و هزینه‌ی کلاس‌های حضوری برای این مدت، به‌راحتی مشخص می‌شود که یادگیری موسیقی با خنیاگر با اساتید برتر ایران، هزینه بسیار اندکی نسبت به کلاس حضوری دارد.

آموزش درک موسیقی خنیاگر

رفع اشکال به شیوه‌ای نوین

خنیاگر یک‌قدم جلوتر از سؤالات شما

دیگر مزیّت خنیاگر این‌ست که این شیوه آموزش، مخصوص یادگیری از طریق فیلم طراحی شده و این فیلم‌ها توسط یک تیم قدرت‌مند و مسلّط به موسیقی کارگردانی شده است که جای هیچ سوال و ابهامی را برای شما باقی نمی‌گذارد.

مرور مباحث تدریس شده می‌تواند یادگیری عمیق و طولانی‌مدت را تضمین کند. امکانی که از ویژگی‌های بارز مجموعه‌های آموزش خنیاگر است.

بارها و بارها میتوان یک مجموعه را دید و مرور کرد و قطعاً در هر بار مرور مباحث آموزشی نکته‌ای تازه نهفته است که توسط هنرجوی باحوصله کشف می‌شود.

خنیاگر معتقد است هنرجو پاسخ تمام سؤالات احتمالی خود را در خلال توضیحات مدرسین خواهد گرفت چرا که با توجه به تجربه بالای مدرسین تمام اشکالات احتمالی پیش‌بینی شده است.

با همه این‌ها در خنیاگر راه‌های ارتباطی ویژه‌‌ای برای هنرجویان درنظر گرفته‌شده تا بتوانند سؤالات خود را مستقیم از کارشناسان موسیقی خنیاگر بپرسند، پرسش‌وپاسخ داشته‌باشند و یا مشورت‌های آموزشی یا راهنمایی خرید ساز دریافت کنند.

عمرتان دراز

دست‌رسی مادام‌العمر به مجموعه‌ها

مزایای دیگری چون دسترسی همیشگی به فیلم‌ها، معرفی منابع آموزشی بیشتر، فایل‌های تمرینی که قابل دانلود و پرینت هستند مزایای قابل توجهی هستند که از نظر ما خنیاگر گزینه بهتری به نسبت روش‌های دیگر آموزشی است.

تو یاد می‌گیری؛ خیالت راحت!

اگر به سایت خنیاگر مراجعه کنید در کنار گزینه خرید مجموعه‌ها یک جمله کوتاه خودنمایی می‌کند که اگر هم در هنگام خرید شک و تردیدی در دل هنرجو باشد، ناگهان جایش را به یک خیال راحت می‌دهد.

ضمانت یادگیری و بازگشت وجه پرداختی تا ۹۰ روز بعد از خرید مجموعه.

این ویژگی بدون شک در میان فضای کسب‌وکارهای اینترنتی کشور، بسیار چشم‌گیر است و این اطمینان را به هنرجو می‌دهد که با خیالراحت خرید کند و اگر مجموعه برایش مفید نبود، مبلغ پرداختی را دریافت کند. آن‌هم پس از ۹۰ روز از لحظه خرید.

خنیاگر کار را تمام می‌کند.

گام‌به‌گام با شما؛ از مبتدی تا پیشرفته

اصلی مهم در یادگیری و پیش‌رفت در نوازندگی و خوانندگی این‌ست که بعد از آن‌که استادی توانا را انتخاب کردید حداقل سال‌های ابتدایی آموزش را با همان اُستاد ادامه دهید. اگر تا مراحل عالی ادامه‌دادید که چه بهتر.

در خنیاگر ممکن‌است حتی برای آموزش یک ساز، دو مدرّس جداگانه وجود داشته‌باشد اما نکته اصلی این‌جاست که آموزش هر ساز با هر مدرّس از مبتدی تا پیش‌رفته تهیه شده است.

زمانی‌که مجموعه آموزش مقدماتی یک ساز را با مدرّس دل‌خواه خود تهیه کردید نگران ادامه مسیر نباشید.

این مجموعه با همان مدرّس تا مراحل پیش‌رفته تهیه شده و هر زمان که مجموعه مقدماتی را به اتمام رساندید می‌توانید با خیال راحت مجموعه متوسطه و پیش‌رفته را تهیه کنید و اثرات این آموزش پیوسته تحت آموزش یک مدرّس را در کیفیت نوازندگی و پیش‌رفت خود خواهید دید.

تخفیف‌هایی که میزانش را شما تعیین می‌کنید.

همین‌جا باید ویژگی دیگری از خنیاگر را یادآوری کرد و آن این‌ست که به‌طور مثال اگر آموزش یک ساز با توجه به محتوای آموزشی از مبتدی تا پیش‌رفته در ۴ مجموعه مجزا تولید شده‌باشد، خرید هم‌زمان این مجموعه‌ها شامل تخفیفی تا ۳۰‌درصد می‌شود که باتوجه به دست‌رسی مادام‌العمر هنرجو به مجموعه‌ها، هزینه را به‌طرز چشم‌گیری کاهش می‌دهد.

شما می‌توانید دو مجموعه را به‌صورت هم‌زمان با ۱۰٪،  سه مجموعه را با ۲۰٪ و چهار مجموعه را با ۳۰٪ تخفیف تهیه کنید و این جدای از تخفیف‌هایی‌ست که به‌مناسبت‌های گوناگون ارائه می‌شود.

آموزش ساز سنتی خنیاگر

همه زیر یک سقف (سایت)؛ از نواحی ایران تا بومیان آمریکا

حتماً شنیده‌اید که اگر در حال یادگیری آواز ایرانی هستید پس بهتر است ناخنی به سه‌تار نیز بکشید. یا اگر پیانو می‌نوازید، یادگیری سُلفژ را فراموش نکنید. یا این‌که سؤالی در ذهن‌تان شکل بگیرد که من هم به گیتار کلاسیک علاقه دارم همه به گیتار راک یا دوست دارم هم‌زمان یک ساز ایرانی بنوازم و هم یک ساز غرب؛ چه‌کار کنم؟

خنیاگر جواب این سؤالات است.

چرا که هم دوتار خراسان را آموزش می‌دهد هم گیتار راک. هم سُرنا هم ساز دهنی.

تئوری و سلفژ و هارمونی و هرچه در رابطه با علم موسیقی نیاز باشد هم در خنیاگر تهیه شده است. 

وبه‌طور خلاصه آموزش سازهای اصلی ارکستر‌های ایرانی و خارجی را در خنیاگر پیدا می‌کنید. و البته خنیاگر هر سال آموزش چند ساز را به مجموعه‌هایش اضافه می‌کند و در چشم‌انداز خود آموزش تمام سازهای محلی و ایرانی و جهانی را می‌بیند.

اگر نمی‌توانی آواز بخوانی یا سازی بنوازی احتمالاً هنوز خنیاگر را نمی‌شناسی.

با بررسی وب‌سایت و صفحه اینستاگرام خنیاگر و مجموعه‌هایی را که طی تقریباً یک دهه فعالیتش تولید و منتشر کرده می‌توان تا حد زیادی مطمئن بود که روش خنیاگر در عین نوین بودن کارآمد و بهینه است.

خنیاگر همان‌قدر که خیال شما را از داشتن یک استاد خوب و یک مجموعه کارآمد با هزینه‌ای بسیار مناسب راحت می‌کند، اما وظیفه‌ هنرجو را نیز مدام یاد‌آوری می‌کند.

کلاس سنتور خنیاگر

خنیاگر و هنرجو؛ ارتباطی پایدار و متقابل

تمرین و تکرار با نظم و صبر

این جمله‌ایست که کارشناسان موسیقیِ خنیاگر تأکید زیادی روی آن دارند. کارشناسان موسیقی خنیاگر معتقدند که اگرچه این مجموعه‌های آموزشی بسیار منعطف هستند و هنرجو می‌تواند در هرساعتی از شبانه‌روز که راحت است آموزش ببیند یا تمرین کند، اما داشتن نظم، تمرین کافی و صبور بودن را نباید فراموش کند.

وقتِ وقت است.

با یک کلیک آموزش را شروع کن. همین حالا.

خنیاگر معتقد است که یادگیری موسیقی تأثیر بسیار مثبتی روی شخصیت درونی و بیرونی ما دارد و خنیاگربودن را یک شیوه زندگی می‌داند.

پس اگر از همیشه تا هنوز، رؤیای یادگیری موسیقی را در اتاق‌های انتهاییِ ذهن‌تان مخفی کرده‌بودید، سایت خنیاگر را باز کنید تا رؤیایتان از قفس بپرد.

Khonyagar.com

سلب‌ مسئولیت: تحریریه کانال تخفیف در تهیه‌ این محتوا نقشی نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

5 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments