خرید لپ تاپ زیر 30 میلیون برای برنامه نویسی

لپ تاپ زیر 30 میلیون برای برنامه نویسی

برنامه ‌نویسی فرایند طراحی و اجرای برنامه های قابل اجرای کامپیوتری است. بدیهی است که برای این کار نیاز به یک لپ تاپ خواهید داشت. سیستم های مناسب این کار می توانند گران باشند؛ اما ما لیستی از بهترین لپ تاپ زیر 30 میلیون برای برنامه نویسی را آماده کرده ایم. زمانی که می خواهید لپتاپ اقتصادی برای برنامه‌نویسی بخرید، باید عوامل زیادی از جمله قدرت سیستم و حافظه داخلی را در نظر بگیرید. بسته به اینکه حوزه تخصصی فعالیت شما چیست، امکانات مورد نیازتان متفاوت خواهد بود. برای مثال، توسعه دهندگان بازی های کامپیوتری نیاز به گرافیک قوی تری از بقیه دارند. به طور کلی، گزینه های به صرفه، اغلب برای نیاز همه افراد، به ویژه کارآموزان و دانشجویان برنامه‌نویسی پاسخگو هستند.

با هرچه هوشمند تر شدن موبایل ها، افراد بیشتری از آن ها برای اهدافی غیر از مصارف روزمره استفاده می کنند. حتی در بعضی موارد، موبایلها جای کامپیوتر و لپتاپ ها را گرفته اند. اگر به دنبال تلفن همراه مناسب بازی هستید، پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین گوشی گیمینگ تا 15 میلیون را مطالعه کنید. در صورتی که در شبکه های اجتماعی فعالیت زیادی دارید هم آشنایی با بهترین موبایل برای تولید محتوا می تواند به شما کمک کند فالوورهای بیشتری بگیرید.

لپ تاپ های برنامه نویسی زیر 30 میلیون

به صورت کلی، مدل های زیادی با رنج قیمتی گسترده ای در بازار وجود دارند. اگر نمی خواهید زیاد هزینه کنید، همه لپ تاپ های زیر 30 میلیون برنامه نویسی که در ادامه معرفی می کنیم، می توانند برای شما مناسب باشند. به یاد داشته باشید که با کد تخفیف دیجی کالا می توانید برخی از این کالا ها و محصولات مشابه را با قیمت های کم تر نیز خریداری کنید.

ویژگی های لپ تاپ برنامه نویسی ارزان

به صورت کلی، برای کد نویسی سیستمی نیاز دارید که مموری بالا، قدرت پردازش خوب و  باتری با دوامی داشته باشد. لپ تاپ های اقتصادی عموماً گزینه های خوبی برای شروع به شمار می آیند. هنگام خرید به دنبال چه ویژگی هایی بگردیم؟ ابتدا به پردازنده و کیفیت صفحه نمایش دقت کنید. با توجه به اینکه زمان زیادی به مانیتور نگاه می کنید، باید مطمئن شوید که چشمانتان راحت باشند. لپتاپ ها در ابعاد مختلفی تولید می شوند. بهتر است به سراغ مدل هایی بروید که صفحه بزرگی داشته باشند تا بتوانید راحت و بدون اسکرول کردن، کدها را ببینید.

علاوه بر این، لازم است سیستم عاملی را انتخاب کنید که با حوزه مورد نظر شما سازگاری داشته باشد. این مورد در کنار فضای ذخیره کافی، اتصالات بدون سیم و قدرت سیستم باعث می شود سرعت کد نویسی شما بالاتر برود. عمر باتری هم مهم است. برای کارایی بهتر، نیاز به دستگاهی دارید که باتری آن حداقل به اندازه ساعات کاری شما شارژ نگه دارد.

وقتی می خواهید هزینه کمتری بپردازید، نمی توان انتظار داشت که از همه قابلیت ها در بالاترین سطح برخوردار شوید. با این حال باید اطمینان داشته باشید لپ تاپی که خریداری می کنید از یک سری حداقل ها برخوردار باشد. اولین و مهم ترین نکته پردازنده است. Intel Core i5 یا Intel Core i7 مناسب است و کمتر از آن می تواند شما را با مشکلاتی مواجه کند. حداقل رم و حافظه SSD مورد نیاز هم به ترتیب 4 و 256 گیگ اند. ابعاد و رزولوشن مانیتور هم هرچه بیشتر باشند بهتر است؛ اما کمتر از 13 اینچ و رزولوشن 1600 * 900 توصیه نمی شود.

برای مطالعه بیشتر: آشنایی با بهترین لپ تاپ های لنوو

لپ تاپ ASUS VivoBook 15

ایسوس VivoBook 15 محصولی سبک با ضخامت پایین است. قیمت مناسب و امکانات عالی، این مدل را به یکی از بهترین لپ تاپ های برنامه نویسی تبدیل کرده است. پردازنده Core i5 قدرت خوبی را به شما ارائه می کند. SSD آن با ظرفیت 512 گیگابایت هم سبب می شود برنامه ها با سرعت بالایی لانچ شوند. عمر باتری نیز مناسب است و قابلیت شارژ سریع، آن را برای استفاده روزانه ایده آل می کند. قابلیت انجام چند کار همزمان یا multitask این مدل یکی از مهم ترین مزیت های آن است. از دیگر ویژگی های این سیستم می توان به مانیتور 15.6 انیچی با رزولوشن 1080و 8 گیگ رم اشاره کرد.

به صورت کلی، اگر به دنبال لپتاپی اقتصادی با وزن کم هستید که بتواند به خوبی از عهده برنامه نویسی و مولتی تسک بر بیاید، این مدل برای شما مناسب است. چند مورد دیگر از مزایای این دستگاه عبارت اند از کیبورد ارگونومیک، صفحه نمایش Full HD و یک ترابایت حافظه داخلی. از جمله عیوب آن هم می توان شفافیت پایین صفحه و کیفیت نه چندان خوب صدا اشاره کرد.

بهترین لپ تاپ زیر 30 میلیون برنامه نویسی

لپ تاپ لنوو IdeaPad 5 15ITL05-A

یکی دیگر از مدل های پرطرفدار در لیست لپ تاپ زیر 30 میلیون برنامه نویسی، لنوو IdeaPad 5 است. از جمله ویژگی های برجسته این دستگاه می توان به صفحه نمایش 15.6 اینچ با رزولوشن 1080، پردازنده Core i7، 16 گیگ رم و 512 گیگ حافظه SSD اشاره کرد. همانطور که از مشخصات و ویژگی های آن پیدا است، با خرید این محصول از عملکردی عالی نسبت به هزینه ای که می پردازید، برخوردار خواهید شد. این لپتاپ کاملاً برای تمام استفاده های حرفه ای مناسب است. وضوح بالای تصاویر و صفحه نمایش مات در کنار ابعاد مناسب، باعث می شود کار با این دستگاه راحت باشد. علاوه براین، ئزن دستگاه کم بوده و به راحتی می توانید آن را حمل کنید.

لپتاپ برنامه نویسی لنوو ارزان

لپ تاپ ایسوس ZenBook 13 UX3225EA

تنوع مدل های ایسوس بسیار زیاد است. از این میان، ZenBook 13 را می توان بهترین لپتاپ زیر 30 میلیون برای برنامه نویسی دانست. اگر به دنبال سیستمی قدرتمند با قیمت مناسب هستید، این لپتاپ ASUS را حتماً مد نظر قرار دهید. پردازنده Tiger Lake Core i7 یکی از نقاط قوت این محصول است که کدنویسی را آسان تر می کند. یک ترابایت حافظه SSD و 16 گیگ مموری نیز آن را برای هر استفاده حرفه ای مناسب می کند. مانند دیگر مدل‌های zenbook، این دستگاه نیز وزن بسیار کم و بدنه کم ضخامتی دارد. از نظر مانتیور هم این دستگاه هر چه که به دنبالش باشید را دارد. کیفیت Full HD با رزلوشن 1080 و سایز 13.3 اینچی باعث شده این لپتاپ برای ساعات کاری طولانی مدت مناسب باشد.

بهترین لپ تاپ ایسوس برای برنامه نویسی

نتیجه گیری

تفاوت لپتاپ برای مصارف حرفه ای با سیستم های عادی و روزمره را ویژگی های آن ها مشخص می کند. امروزه تنوع محصولات به قدری زیاد است که شما می توانید با هر میزان بودجه ای که داشته باشید، سیستمی مطابق نیازهای خود خریداری کنید. مدلل هایی که به عنوان لپ تاپ زیر 30 میلیون برنامه نویسی معرفی کردیم، در عین قیمت مناسبشان تمام ویژگی های مورد نیاز یک برنامه نویس را دارند. کافیست امکاناتی که مد نظر دارید را اولویت بندی کنید تا بهترین سیستم را بیابید.

1 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments