راهنمای جامع خرید بهترین گوشی تا 10 میلیون شیائومی

بهترین گوشی تا 10 میلیون شیائومی

به دنبال خرید گوشی با کیفیت و با قیمتی به صرفه هستید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا گوشی موبایل ایده آل خود را پیدا کنید. در ادامه، به بررسی بهترین گوشی تا 10 میلیون شیائومی می پردازیم. این گوشی ها در عین قیمت مناسب امکانات بی نظیری را به کاربران ارائه می کنند و باعث می شوند از خودتان بپرسید چرا دیگران چند ده میلیون پول برای خرید گوشی صرف می کنند، در حالی که می توانند با صرف مبلغی کم تر از 10 میلیون تومان موبایلی با تمام امکانات و ویژگی ها ضروری داشته باشند. برای آن که از این برند خرید کنید و هزینه تان را کاهش دهید، می توانید از کد تخفیف دیجی کالا استفاده کنید.

بهترین گوشی های برند شیائومی تا 10 میلیون

شیائومی یکی از بهترین و موفق ترین برندها در زمینه تولید محصولات دیجیتالی قیمت مناسب است. گوشی های مختلف این شرکت، قابلیت های بسیار خوبی دارند که بعضاً آن ها را با گران ترین گوشی های بازار قابل مقایسه می کند. به همین دلیل، در جستجو برای یافتن موبایلی با قیمت عالی و کیفیت بالا به سراغ مدل های مختلف این برند رفته ایم. فروشگاه الوشیائومی تیز محصولات این برند را به صورت تخصصی عرضه می کند. اگر قصد خرید از این فروشگاه را داشتید، پیش از سفارش مقاله راهنمای استفاده از کد تخفیف الوشیائومی را مطالعه کنید.

البته در نظر داشته باشید که برخی از گوشی ها برای استفاده های خاصی مثل گیمینگ طراحی شده اند. اگر به دنبال گوشی گیمینگ با قابلیت هایی مانند پردازنده قوی تر هستید پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین گوشی گیمینگ تا 15 میلیون را مطالعه کنید.

Poco X4 Pro 5G

مدل های قبلی و مشابه این گوشی شیائومی، پرفروش بودند. اگر به دنبال یک گوشی میان رده با قیمت معقول و ویژگی های بهتر از مدل های قبل می گردید، Poco X4 Pro شیائومی برای شما مناسب است. مزایای این گوشی چیست؟ مانند دیگر مدل های Poco، این گوشی طراحی منحصر به فردی دارد. این موبایل در سال 2022 به بازار عرضه شد و صفحه نمایش 6.67 اینچی، رزولوشن بالا، دوربین 108 مگاپیکسلی و تراشه Snapdragon 695 6G chipset از جمله ویژگی های آن است. عملکرد CPU، اتصال 5G و قدرت صدای این گوشی نیز کیفیت خوبی دارد.

بهترین گوشی های شیائومی

Redmi Note 10 Pro

صحبت از بهترین گوشی تا 10 میلیون شیائومی که باشد، ردمی نوت 10 پرو، یکی از اولین انتخاب ها است. این مدل گوشی امکانات بسیار خوبی را ارائه داده و در عین حال قیمت به صرفه ای دارد. تراشه Snapdragon 732G صفحه نمایش AMOLED با ابعاد 6.67 اینچ و نرخ نوسازی 120 هرتز از جمله نقاط قوت این موبایل است. دوربین این گوشی هم یکی از دلایل خرید آن است. لنز اصلی 108 مگاپیکسل است که با یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی، لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی همراه شده است. علاوه بر این، نوت 10 شیائومی ضد آب و ضد غبار است و تا حد خوبی در برابر این قبیل آسیب ها مقاوم می ماند.

گوشی شیائومی تا 10 میلیون

REDMI Note 11 Pro

ردمی نوت 11 پرو  بهترین گوشی تا 10 میلیون شیائومی است که می توانید بخرید. طراحی جدید، دوربین قوی و بهبود شارژدهی باتری از جمله ویژگی های عمومی این گوشی هستند که به افزایش محبوبیت آن کمک کرده است. این موبایل با قابلیت اتصال 5G هم در بازار موجود است. طبیعتاً قیمت این مدل گران تر است؛ اما به غیر از امکان اتصال 5G، سایر ویژگی های این دو یکسان است.

طراحی زیبا با فرم تخت، ضدآب بودن و صفحه نمایش 6.67 اینچ Super AMOLED در این گوشی دیده می شوند. تراشه دستگاه نیز Helio G96 است که سریع ترین تراشه برای گوشی های میان رده نیست؛ اما در هر حال کارایی خوبی دارد. دوربین 108 میگاپیکسلی و لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی نیز از ویژگی های مثبت این گوشی به شمار می آیند. مانند دیگر گوشی های نوت، این مدل هم از باتری بزرگ 5000 میلی آمپری برخوردار است؛ اما شارژ آن به 67 وات ارتقا پیدا کرده است.

بهترین گوشی تا 10 میلیون شیائومی

Poco M4 Pro

یکی دیگر از بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون تومان پوکو ام 4 پرو است. این گوشی یکی از پرفروش ترین مدل های میان رده است. این گوشی نسبت به مدل های قبلی مانند Poco M3 ارتقا قابل توجهی پیدا کرده است. از جمله این پیشرفت ها می توان به صفحه نمایش بزرگ تر با رنگ های بهتر، تنظیمات دوربین بهتر، شارژ سریع تر، اسپیکر های قوی و البته قیمت همچنان ارزان اشاره کرد.

صفحه نمایش این گوشی بر خلاف مدل های قبلی از نوع IPS LCD است و ابعادی معادل 6.6 اینچ دارد. نرخ نوسازی تصاویر نیز 90 هرتز است که شاید برای استفاده هایی مانند گیمینگ مناسب نباشد؛ اما برای کاربرد های عادی و روزمره عالی است. پنل تاچ این گوشی نیز نسبت به مدل های قبلی بهبود پیدا کرده است. دوربین پوکو ام 4 نیز 50 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 16 مگاپیکسل است. حافظه داخلی و رم این گوشی نیز می تواند از 128 گیگ و 6 گیگ رم تا 256 گیگ حافظه و 8 گیگ رم متغیر باشد.

بهترین گوشی تا 10 میلیون شیائومی

Mi 10T Lite 5G

این گوشی در اواخر سال 2020 وارد بازار شد و می توان آن را بهترین گوشی تا 10 میلیون شیائومی دانست. شیائومی طراحی متفاوتی را برای این مدل در نظر گرفته است. از جمله این تفاوت ها می توان به تغییر محل دوربین جلویی و تغییر کلی پشت دستگاه اشاره کرد. یکی از مهم ترین ویژگی های مثبت این گوشی، تراشه قوی Snapdragon 750 5G است که عملکرد کلی دستگاه را ارتقا داده است. علاوه بر این، امکان اتصال 5G هم قابلیت مهمی به شمار می آید که در این موبایل در نظر گرفته شده است.

صفحه نمایش می 10 تی لایت،6.67  اینچ بوده و نرخ نوسازی تصاویر آن 120 هرتز است که عدد خیلی خوبی برای یک گوشی میان رده به شمار می آید. دوربین اصلی گوشی نیز 64 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 16 مگاپیکسل است. اگرچه کیفیت دوربین اصلی این گوشی نسبت به مدل های نوت کمتر است؛ اما باز هم برای گرفتن عکس هایی خوب با کیفیت بالا کافی است.

 شیائومی

 جمع بندی

گوشی های متنوعی با قیمت های مختلف در بازار موجود اند که هر کدام امکانات و قابلیت های مختلفی را به کاربران ارائه می کنند. نکته این است که امکانات مختلف تا حد زیادی میان تمام موبایل ها مشترک اند و لزوماً نیازی نیست که مبلغ زیادی را برای خرید یک گوشی بپردازید تا مثلاً از دوربین خوبی بهره مند شوید. موبایل هایی که در این مطلب معرفی شدند نمونه بارز این مسئله بودند. اگر بخواهید بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون را خریداری کنید، چندین گزینه مختلف پیش روی شما است که همگی امکانات و ویژگی های مثبت زیادی را به شما ارائه می کنند.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments