خدمات آنلاین چاپ روی محصول را از کجا دریافت کنیم؟

خدمات آنلاین چاپ شابلون

احتمالا براتون پیش اومده ک عکس یه تیشرت یا ماگ با طرح خاصی را تو اینترنت یا شبکه های اجتماعی دیده باشین ولی امکان تهیه و سفارشش را ندارین و یا قیمت خیلی بالایی داره که شما را از خریدش منصرف کرده. شابلون یه وبسایت ارائه کننده خدمات آنلاین چاپ روی محصول هست که میتونید از طریق اون سفارش چاپ روی محصولات مختلف را به صورت اینترنتی و با قیمت مناسب ثبت کنید و بعد از چند روز هم درب منزل تحویل بگیرید.

خدماتی که این مجموعه داره برای کسب و کارها و مشاغل مختلف هم کاربرد داره، چون میتونن از این طریق هدایای تبلیغاتی با نام و برند خودشون تهیه کنند و به مشتریان تقدیم کنند. در ادامه چند تا از سرویس های پر مخاطب این وبسایت را معرفی میکنیم.

بگو اجی مجی لاترجی تا عکست ظاهر بشه

اگر به دنبال یک چیز خاص، عجیب و رازآلود می گردید و قصد دارید کسی را سورپرایز کنید ما یک جادوی خیلی راحت اما اختصاصی برای شما داریم. این جادو تا چند دقیقه اول قیافه ها را مات و مبهوت می کند که خودش لحظه جالب و دیدنی خواهد بود و می تواند لحظه شاد و مفرحی را برای شما فراهم کند.

این لیوان جادویی برای همه عجیب است

برای این جادو به یک آب جوش و یک لیوان جادوئی نیاز دارید. جالب تر از همه این هست که هر عکسی امکان چاپ روی لیوان جادوئی را دارد. اما اینکه این ماگ چطور عمل می کند نیز شما را غافلگیر خواهد کرد. بعد از اینکه عکس را برای سایت شابلون فرستادید و لیوان را دریافت کردید با یک لیوان مشکی روبرو خواهید شد و هیچ عکس و یا چیز خاصی قابل مشاهده نیست!

شعبده بازی با آب و لیوان جادوئی !

اما راز آن وقتی خواهد بود که در درون این ماگ مشکی، چای و یا مایع داغ می ریزید ناگهان طرح و عکسی که روی آن چاپ شده است نمایان می شود و همه را به طرز باورنکردنی شگفت زده خواهد کرد. جالب است که بعد از اینکه لیوان سرد شد مجددا عکس ها محو می شوند و رنگ لیوان سیاه میگردد و چیزی قابل مشاهده نیست! این ویژگی تا ابدالدهر روی این لیوان باقی می ماند و می تواند همیشه یک سورپرایز و یا هدیه فوق العاده ای باشد.

چاپ روی لیوان

تیشرت با طرحی که همیشه آرزوشو داشتی

تا حالا شده که دلتان بخواهد عکس و یا طرح مورد نظرتان را روی تیشرت چاپ کنید ولی به جائی دسترسی نداشته باشید تا بتوانید این کار را انجام دهید؟ سایت شابلون یکی از معتبرترین و البته با کیفیت ترین شرکت ها است که می توانید چاپ روی تیشرت با طرح دلخواه را در زمانی کوتاه برای شما انجام دهد.

یک بار چاپ کن، یک عمر بپوش

حتما یکی از دغدغه های شما این است که آیا چاپ روی تیشرت ها از بین میرود یا خیر؟ اما در مجموعه شابلون دو تیشرت اسپان و ملانژ ارائه شده و جالب است بدانید که چاپ روی این تی شرت ها مادالم العمر بوده و به هیچ عنوان از بین نمیرود تا جائی که این پلتفرم تضمین میدهد که اگر به هر علتی چاپ روی تیشرت از بین رفت بصورت صد در صد رایگان یک عدد تیشرت نو چاپ می کند و برای شما میفرستد. یعنی ضمانت چاپ مادام العمر! البته به این شرط که برای شستشوی تیشرت ها از وایتکس استفاده نکنید.

چاپ تیشرت با قیمت مناسب و تخفیف ویژه

جالب است بدانید قیمتی که برای چاپ تیشرت های اسپان و ملانژ ارائه شده شامل تیشرت به همراه چاپ میشود. البته پائین بودن قیمت ها به علت بی کیفیت بودن نیست بلکه رنگ چاپ ها بسیار عالی، شارپ و بی نظیر با کیفیتی مثال زدنی می باشد. می‌توانید همین الان دست بکار شوید و با ورود به وبسایت این مجموعه طرح مورد نظر خود را سفارش دهید و غرق در لذت شوید.

چاپ روی تیشرت و پرچم

میز کار شما باید مثل میز یک رئیس باشد

اگر به شرکت های بزرگ دقت کنید همگی آنها می دانند که باید برای ثبت لوگو و نام خود در ذهن مشتری تلاش کنند به همین خاطر همگی آنها روی میز و یا در دفتر کار خود پرچمی با چاپ لوگوی خود قرار داده اند. این کار قدرت ریاست برند شما را به رخ می کشد. شما نیز باید مطمئن شوید که از این غافله عقب نمانید. خدمات ارائه شده در این پلتفرم به شما کمک می کند که چاپ روی پرچم رومیزی و ایستاده را با لوگوی خودتان انجام دهید.

همه این کار ها را غیر حضوری و کاملا آنلاین انجام دهید

در گذشته چاپ یک یا دو عدد تیشرت و لیوان کار سخت و مشکلی بود و هر چاپخانه ای چنین کاری را انجام نمیداد. بنابراین فقط شرکت های بزرگ بودند که می توانستند در تیراژ بالا برای خود انواع چاپ اختصاصی را انجام دهند. اما سایت شابلون بصورت صد در صد آنلاین این کار را برای شما انجام می دهد حتی اگر سفارش شما یک عدد باشد. برای این کار فقط کافیست عکس با کیفیتی که با گوشی گرفته اید یا از اینترنت پیدا کرده و یا اینکه خودتان طراحی کرده اید برای آنها ارسال کنید تا خیلی سریع روی لیوان، تیشرت، پازل، پرچم و محصولات دیگر چاپ کنند و برای شما بفرستند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه کانال تخفیف در تهیه‌ این محتوا نقشی نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

3 2 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments