جید رولر چیست؟ | آشنایی با فواید شگفت انگیز و نحوه استفاده از جید رولر

جیدرولر چیست، فواید و نحوه استفاده از غلتک یشم

علاقه مندان به زیبایی همیشه در جستجوی جدیدترین نوآوری در مراقبت از پوست هستند. ما در حال صحبت کردن در مورد غلتک های پوستی سنتی چینی ساخته شده از یشم هستیم که گفته می شود گردش خون را تقویت می کند و به تخلیه سیستم لنفاوی کمک می کند تا پوستی پررنگ و روشن را نشان دهد. ابزاری که جدیدا محبوبیت آن افزایش پیدا کرده است و با نام جید رولر یا غلتک یشم شناخته می‌شود.

غلتک یشم چیست؟

غلتک یشم یا همان جیدرولر ابزاری با قدمت چند ساله چینی ، ابزاری به سبک غلتک رنگ برای صورت ساخته شده از سنگ یشم جامد است. این ابزار به طور معمول دارای یک سنگ بزرگتر است که برای استفاده در گونه ها ، فک و پیشانی طراحی شده است ، در حالی که سنگ کوچکتر برای زیر چشم و اطراف دهان ایده آل است.

استفاده از غلتک یشم چه فوایدی دارد؟

اساساً ، یک غلتک یشم به دلیل ماساژ آرام سیستم لنفاوی – شبکه ای از بافت ها و اندام ها درست در زیر آن پوست که به دفع سموم و مواد زائد بدن کمک می کند ، به از بین بردن پف کمک می کند. به همین ترتیب ، سطح خنک و صاف غلتک به کاهش قرمزی و دسترسی به عضلات و بافت ها فقط با فشار مناسب کمک می کند. اگر به قدرت کریستال ها نیز اعتقاد دارید ، خوش شانس هستید زیرا یشم جیدرولر با محافظت در برابر انرژی منفی ، ایجاد تعادل در بدن و کاهش اضطراب و خستگی همراه است.

نحوه استفاده از جید رولر چگونه است ؟

غلتک های یشمی را می توان به روش های مختلفی استفاده کرد اما همیشه بهتر است روی پوست تمیز و قبل از استفاده از محصولات مراقبت از پوست استفاده شود. همانطور که گفته شد ، در شب می توانید قبل از استفاده از غلتک ، کمی روغن اضافه کنید. برای بهترین نتیجه ، از غلتک به جلو و عقب ، بالا و پایین و به پهلو استفاده کنید ، اطمینان حاصل کنید که هنگام حرکت به سمت بالا فشار ملایمی را برای کمک به بالا بردن عضلات وارد کنید.

جهت مشاهده محصولات بیشتر در این زمینه به فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی پوست کالا مراجعه فرمائید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه کانال تخفیف در تهیه‌ این محتوا نقشی نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.
0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments