تکنولایف یا دیجی کالا؟ کدام برای خرید موبایل بهتر است؟

خرید موبایل از دیجی کالا یا تکنولایف

از نظر بسیاری از افراد موبایل یکی از اجزای جدا ناپذیر زندگی است. همانطور که بدون آب و غذا نمی توان زندگی کرد، بدون گوشی هم زندگی نه غیر ممکن؛ اما سخت تر می شود. امروزه همه چیز با تلفن همراه انجام می شود. خرید کالا، سفارش غذا، گرفتن تاکسی، حتی مشاهده منو رستوران ها بدون موبایل سخت تر و زمانبر تر از چیزی است که به آن عادت داریم. بنابراین، می توان گفت دیگر ابهامی برای لزوم خرید موبایل وجود ندارد. تنها سؤال این است که خریدمان را از کجا انجام بدهیم؟ فروشگاه های زیادی وجود دارند و در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم بین خرید موبایل از تکنولایف یا دیجی کالا کدام یک گزینه بهتری است.

بهترین فروشگاه اینترنتی موبایل

سایت ها و فروشندگان بسیاری در زمینه عرضه موبایل، تبلت و دیگر کالا های دیجیتال فعالیت می کنند. شاید تجربه خرید از برخی از آن ها را داشته باشید. از طرفی ممکن است اسم آن ها هم به گوشتان نخورده باشد. تصمیم گیری و انتخاب میان صد ها مدل مختلف گوشی به اندازه کافی سخت هست که نخواهیم انتخاب فروشگاه را هم به آن اضافه کنیم. بهتر است اول سایت های موجود را بر اساس معیار های مشخص محدود کنیم. سپس، ببینیم که از میان این چند فروشنده کدام یک بهتر است. دیجی کالا و تکنولایف دو مورد از شناخته شده ترین فروشگاه های اینترنتی موبایل و لوازم دیجیتال اند.

قبل از اینکه به بررسی این دو فروشگاه بپردازیم باید درباره معیار های مقایسه خرید از تکنولایف و دیجی کالا صحبت کنیم. طبیعتاً برای اینکه ببینیم کدام سایت بهتر است، نظر خریدار در اولویت قرار می گیرد. به همین دلیل ما از تجربه دیگران از خرید موبایل هم استفاده کرده ایم. این تجربیات در کنار ویژگی ها، محصولات، خدمات و پاسخگویی این دو فروشگاه به ما می گویید که کدام یک بهتر می تواند انتظارات شما را برآورده کند.

خرید آنلاین موبایل از تکنولایف

تکنو لایف یک فروشگاه اینترنتی است که در آن می توانید همه اجناس دیجیتال و محصولات تکنولوژی را خریداری کنید. یکی از اولین نکاتی که در این سایت به چشم می خورد سابقه طولانی فعالیت آن است. این فروشگاه در سال 1392 تأسیس شد و خدمات رسانی موفق آن در طی این سال ها نشانه خوبی است. تلویزیون و مانیتور، کامپیوتر و لپ تاپ، وسایل گیمینگ، تجهیزات جانبی و البته انواع موبایل را می توانید از این سایت خریداری کنید. یکی از مهم ترین مزیت هایی که افراد را به سفارش از این فروشگاه ترغیب می کند، امکان خرید اقساطی تکنولایف است. این مجموعه از وارد کنندگان تجهیزات دیجیتال است. به همین دلیل قیمت های ارائه شده در آن پایین تر از دیگر فروشندگان است. با توجه به گران بودن گوشی و سنگین بودن هزینه خرید این گونه کالا ها میتوان گفت که این ارزانی مزیت بسیار مهمی است. به دلیل قیمت های مناسب این فروشگاه اغلب کوپن هدیه برای خریدها داده نمی شود ولی قبل از خرید خود کد تخفیف تکنولایف را در این صفحه جستجو کنید. احتمال دارد در مناسبتها بن هایی ارائه شده باشد.

خرید موبایل اقساطی تکنولایف

به صورت کلی، تعداد و تنوع محصول های عرضه شده در این سایت زیاد است. البته، یک مشکل درباره آن وجود دارد. عموماً وقتی روی یک دسته بندی مانند گوشی یا تبلت در این وبسایت کلیک کنید متوجه می شوید که میزان موجودی ها کافی نیست. بهتر بگوییم، تعداد اجناس نا موجود در این فروشگاه خیلی بیشتر از کالا های موجود است. این موضوع را می توان یکی از ایرادات این مجموعه نسبت به رقبا دانست. با توجه به تجربیات افراد از خرید موبایل از تکنولایف یا دیجی کالا، یکی از مشکلات، به پشتیبانی بر میگردد. می توان گفت که تکنولایف فروشگاه خوبی است؛ اما تا وقتی که مشکلی پیش نیامده باشد. درصد زیادی از خریدارانی که هنگام دریافت سفارش یا درخواست گارانتی به مشکل بر خورده بودند، از نحوه پاسخگویی رضایت نداشتند.

خرید موبایل از دیجی کالا

دیجیکالا در زمینه تنوع کالا و سابقه فعالیت حرف اول را می زند. روزانه تعداد زیادی از افراد برای خرید کالا های کوچک و بزرگ به این سایت مراجعه می کنند. این مجموعه یکی از بهترین مراجع برای خرید موبایل، تبلت و کالا های مشابه به شمار می آید. یکی از تفاوت های خرید موبایل از تکنولایف یا دیجی کالا به تنوع اجناس موجود در آن ها بر می گردد. همانطور که اشاره شد تعداد محصولات هر دو فروشگاه زیاد است. با این حال، توانایی دیجیکالا در تأمین جنس بسیار بیشتر است. این مزیت از همکاری این مجموعه با تعداد زیادی از فروشندگان سرچشمه می گیرد. طبیعتاً وقتی گزینه های بیشتری برای انتخاب داشته باشید، خرید رضایت بخش تری را تجربه خواهید کرد. برای خرید به صرفه تر نیز کد تخفیف دیجی کالا برای خرید خود استفاده نمایید.

یکی از نکات مهمی که در مقایسه این دو فروشگاه باید درنظر گرفت، اطلاعاتی است که به مشتری ارائه میکنند. لوازم دیجیتال را نمی توان بدون آگاهی و داشتن اطلاعات کافی خریداری کرد. نتیجه خرید عجولانه در بسیاری ز اوقات پشیمانی است. به همین دلیل، توضیحات و مشخصات ارائه شده برای هر محصول نقش مهمی را ازی می کند. حتی بسیاری از افرادی که قصد خرید حضوری دارند، به قسمت توضیحات یا نظرات سایت ها مراجعه می کنند. با یک بررسی اجمالی در صفحات تکنولایف یا دیجی کالا می بینیم که هر دو اطلاعات خوبی را ارائه می کنند و نمی توان گفت که کدام یک بهتر است. البته، در قسمت نظرات کاربران دیجیکالا برتری دارد.

خرید موبایلاز دیجی کالا

جمع بندی

انتخاب سایت یا فروشنده برای تهیه موبایل و لوازم دیجیتال بسیار مهم است. هر دو فروشگاهی که معرفی شدند، از نظر ویژگی هایی مانند گارانتی اصالت، ارسال سریع به سراسر کشور و 7 روز ضمانت بازگشت کالا به یکدیگر شباهت دارند.از جمله افرادی هستید که هنوز خرید حضوری را به سفارش اینترنتی ترجیح می دهید؟ پس بین دو گزینه خرید موبایل از تکنولایف یا دیجی کالا، مورد اول برای شما بهتر است. دیجی‌کالا فقط فروش آنلاین دارد؛ اما در دیگری می توانید به شعبه حضوری هم مراجعه کنید. سعی کنید حتما قبل از ثبت سفارش قیمت ها را هم بررسی کنید. برای این کار می توانید از امکانات ترب یا ایمالز برای مقایسه قیمت استفاده کنید.

2.5 6 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments