تلویزیون چی بخریم؟ معرفی 6 برند برتر تلویزیون ایرانی

انتخاب از میان بهترین تلویزیون های ایرانی

امروزه تلویزیون ها بخش مهمی از وسایل منزل به شمار می آیند و قابل حذف از زندگی روزمره نیستند. با افزایش بی حد و مرز قیمت اجناس خارجی در بازار، بسیاری از افراد به خرید کالا های ایرانی روی آورده ­اند. بسیاری از این موارد در عین قیمت ارزان تر، از امکانات بالایی برخوردارند. این مقاله مختص کسانی است که تمایل دارند یک تلویزیون با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنند. در این جا ما به شما 6 مورد از بهترین تلویزیون های ایرانی را معرفی می­ کنیم. محصولات این برند ها ضمن برخورداری از قیمت مناسب، از نظر کیفیت نیز قابل رقابت با اجناس خارجی هستند. به علاوه، در طرح تخفیف 80 درصدی دیجی کالا می توانید این محصولات را با قیمت کم تری نیز تهیه کنید.

تلویزیون برند ایرانی ایکس‌ ویژن 

در میان برند های موجود در این لیست ایکس ویژن را می­ توان بهترین مارک تلویزیون ایرانی دانست. این محصول از سال 1385 توسط شرکت مادیران وارد بازار شده است. محصولات ایکس ویژن دارای قطعات ساخته شده در چین و مونتاژ شده در ایران هستند. تلویزیون های ایکس ویژن در 4 دسته کلی 4k، Full HD، LED و Smart‌ دسته بندی می شوند. محصولات هوشمند این برند از سیستم عامل اندروید برخوردار هستند. این تولیدات در سایز های متنوع نمایشگر از 32 تا 65 اینچ عرضه می­ شوند که بسته به نیازتان می ­توانید از میان آن ها انتخاب کنید.

از لحاظ کیفیت تصویر، وجود قابلیت  HDR در بیشتر مدل های این تلویزیون، باعث می­ شود طیف گسترده ­ای از رنگ ها قابل مشاهده باشند. همچنین وجود پردازنده های قوی، تصویر های واقعی تر و با وضوح بیشتری را به مخاطب عرضه می­ کند. بلندگو ها در اغلب مدل های این برند در پایین قرار گرفته اند و از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار هستند. بهترین تلویزیون از این برند ایرانی مدل 43XK580 LED است که چیزی بین 7 تا 8 میلیون تومان قیمت دارد.

تلویزیون ایرانی از برند جی پلاس

جی پلاس ، قهرمان تازه نفس

دومین جایگاه در این لیست متعلق به برند ایرانی جی پلاس است. محصولات این برند تحت ضمانت کمپانی گلدیران از سال 97 تولید و عرضه می شوند. جی پلاس با شعار تبلیغاتی قهرمان تازه نفس هم اکنون سهم زیادی از بازار لوازم خانگی ایران را به خود اختصاص داده است. تلویزیون­ ها­ی ایرانی ساخت این شرکت دارای رزولوشن های تصویری متفاوت از HD تا 4k هستند. اندازه های مختلف صفحه نمایش از 32 تا 82 اینچ نیز در تولیداتی که به بازار عرضه شده اند دیده می شود. همچنین، تلویزیون ­ها­ی هوشمند این برند با بهره گیری از سیستم عامل اندروید امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند. علاوه براین، این محصولات عمدتا دارای پورت HDMI CEC و HDMI ARC  می باشند و خروجی هدفون نیز دارند.

به دلیل بهره گیری از پنل های LED و استفاده از قابلیت HDR این اجناس کیفیت تصویر قابل قبولی ارائه می دهند. همچنین، سیستم صوتی به کار رفته در این محصولات نسبت به تولیدات سایر برند های تلویزیون ایرانی بهتر است. فناوری حذف نویز از صدا در این مدل ها موجود نمی باشد. تلویزیون هوشمند جی‌پلاس مدل 58MU722S بهترین مدل از دو جنبه کیفیت و قیمت است. قیمت این محصول چیزی حدود 15 میلیون تومان است.

تلویزیون های ایرانی اسنوا 

تلویزیون ایرانی اسنوا

اسنوا یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین برند های لوازم خانگی در ایران است. شاید این شرکت را بیشتر با تولید یخچال و ماشین لباسشویی شناخته باشید. امروزه اسنوا یکی از بهترین تولید کننده­ های لوازم صوتی و تصویری به شمار می آید. همچنین، می توان گفت یکی از بهترین برند های تلویزیون ایرانی اسنوا است. این محصولات با اندازه نمایشگر 32 تا 75 اینچ تولید و عرضه می ­شوند. یکی از مزیت های این تلویزیون ها ایرانی بودن 50 درصد قطعات استفاده شده برای ساخت آن ها است. در نتیجه، خرید این کالا ها باعث حمایت از تولید کنندگان ایرانی می شود.

در بیشتر تلویزیون های اسنوا از فناوری HDR 10 استفاده شده است. این فناوری باعث نمایش تصاویر 4K با کیفیت بالاتر می‌شود. همچنین، جزئیات تصویر را با وضوح بالایی نشان می دهد و کنتراست تصویر هم لذت بخش خواهد بود. از نقاط قوت تلویزیون های اسنوا نسبت به سایر تلویزیون های ایرانی می­توان به تعبیه بلند گو های حرفه ای و قدرتمند اشاره کرد. این امر کیفیت و رسایی صوت را افزایش می دهد. تلویزیون SSD-50SA640U یکی محبوب ترین مدل های این برند است. این تلویزیون هوشمند با نمایشگر LED، وضوح تصویر بسیار خوب و کیفیت صدای مطلوب در کنار قیمت مناسب بهترین پیشنهاد ما برای خرید از این برند است.

خرید ارزان تر با دریافت کد تخفیف دیجی کالا

تلویزیون ایرانی سام الکترونیک (شهاب)

سام  نامی آشنا در تلویزیون های ایرانی

هلدینگ سام یکی از بزرگترین قطب های صنعتی ایران در زمینه تولید، توزیع و خدمات پس از فروش لوازم خانگی در ایران است. این شرکت بیشتر با نام سام سرویس در ایران شناخته می شود. وارد کننده اصلی محصولات سامسونگ در ایران نیز بوده است. تلوزیون های ساخته شده در این کمپانی از 32 تا 65 اینچ هستند. بیشتر قطعات این محصولات ساخت ایران بوده و باقی قطعات از تولیدات با کیفیت چینی، کره ای و تایوانی هستند. همچنین، تمام اپلیکیشن های به کار رفته در این تلویزیون ها توسط متخصصان ایرانی طراحی شده اند.

وضوح و کیفیت تصویر در این محصولات به طور کلی راضی کننده است. به علاوه در مدل هایی که از فناوری HDR10 و HDR10+ استفاده شده است، شاهد تفکیک و تراکم رنگ چشم نوازی هستیم. اگرچه بلندگو های به کار رفته در این تلویزیون ها قدرت زیادی ندارند. ولی با توجه به داشتن قابلیت انعکاس صدا لذت و هیجان تماشای فیلم را برای شما دو چندان می کنند. تلویزیون ال ای دی هوشمند شهاب مدل LED50SH201U1 با قیمتی حدود 10 میلیون تومان و کیفیت مناسب، پیشنهاد ما از این برند برای شماست.

تلویزیون پارس الکتریک

تلویزیون پارس

پارس الکتریک را می توان قدیمی ترین تولید کننده تلویزیون در ایران دانست. در بین تمام مارک های ذکر شده، محصولات این کمپانی دارای مناسب ترین قیمت هستند و نکته جالب توجه این است که همه ی تولیدات این شرکت با گارانتی 18 ماهه عرضه می شوند. اکثر تلویزیون های تولید این شرکت دارای رزولوشن 4K و کیفیت تصویر مناسب هستند. یکی از وجه های قدرت این محصولات بلندگوهای قدرتمند آنها است. از بین تمام مدل های تولیدی توسط این شرکت ما ال ای دی هوشمند پارس مدل PJ55US1 سایز 55 اینچ را به شما پیشنهاد می کنیم که در کنار کیفیت مناسب، به عنوان ارزان ترین 55 اینچی هم شناخته می شود.

تلویزیون های الیو

الیو

برند الیو یک برند ایرانی تولید محصولات صوتی و تصویری است که فعالیت خود را در سالهای اخیر آغاز کرده است. این شرکت در مدت زمان کوتاه فعالیت خود با تولید محصولات متنوع از نظر کیفیت و اندازه و داشتن قیمت های مناسب محبوبیت قابل قبولی به دست آورده است. تلویزیون های الیو از سایزهای 32 تا 55 اینچی در بازار لوازم خانگی ایران موجود هستند.این محصولات   امکاناتی مانند خروجی صدای اپتیکال، فناوری HDR10 برای داشتن تصویر با کیفیت بالا، سیستم عامل اندروید، طراحی بدون قاب و … دیده می شود. ال ای دی الیو مدل 43FB6536 یکی از بهترین تلویزیون های ایرانی از لحاظ قیمت و کیفیت است.

جمع بندی

هر یک از برند های معرفی شده در این لیست خود دارای محصولات بسیار متنوع و گسترده ای هستند. این تنوع هم از لحاظ قیمت و هم مشخصات فنی به چشم می خورد. اما به طور کلی این شرکت هارا می توان به عنوان بهترین تولید کنندگان تلوزیون ایرانی معرفی کرد. انتخاب از میان این برند ها تا حد زیادی به سلیقه شما و وجود یا عدم وجود امکانات مد نظر شما در تولیدات آن برند بستگی دارد.

به طور مثال برای شخصی ممکن است ظاهر زیبای تلوزیون اولویت باشد و برای شخص دیگر کیفیت تصویر و یا صدا. بنابراین نمی توان به طور قطع محصولات هیچ کدام از کمپانی ها را به عنوان بهترین تلویزیون ایرانی معرفی کرد. به هر حال،اگر برای خرید هنوز هم تلویزیون های خارجی را ترجیح می دهید، می توانید مقاله معرفی بهترین برند های تلوزیون خارجی را مطالعه کنید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments