تست کرونا برای پرواز آزمایشگاه کیوان

تست کرونا برای پرواز آزمایشگاه کیوان

با شیوع ویروس کووید 19 در جهان و محدودیت‌های مسافرتی اعمال شده، شرکت‌های هواپیمایی با وضع پروتکل‌های بهداشتی و الزام به همراه داشتن نتیجه آزمایش RT-PCR منفی مسافران، تلاش در کنترل وضعیت موجود کرده و آماده ارائه خدمات به مردم جهان شدند. شرایط و ضوابط انجام تست کرونای پروازی که مورد تایید ایرلاین قرار بگیرید برای مسافران پیچیده و گیج کننده به نظر می‌رسد؛ اما تنها با درنظر داشتن چند نکته، هیچ ابهامی باقی نمی‌ماند.

مواردی که باید برای انجام تست کرونای پروازی رعایت کنیم:

  • با توجه به آخرین پروتکل‌های منتشر شده از سوی ایرلاین‌های مختلف، ارائه جواب تست کرونای منفی قبل از پرواز الزامی می‌باشد؛ اگرچه قبل از شیوع سویه جدید کرونا به نام امیکرون، برخی ایرلاین‌ها ارائه کارت واکسن جهت خروج از کشور را کافی می‌دانستند. • توجه داشته باشید جواب تست کرونای شما فقط باید از نوع Real Time PCR باشد.
  • شرکت های هواپیمایی قوانین متفاوتی برای مسافران اعمال کرده‌اند ولی به طور کلی پیشنهاد می‌شود تمامی مسافرین بالای 2 سال، تست کرونا با مدارک لازم جهت ورود به کشور مقصد را همراه داشته باشند. البته محدودیت‌های سنی با توجه به کشور مقصد ممکن است متفاوت باشد.
  • اگر در کنار سایر مدارک پرواز نتیجه منفی تست کرونا از آزمایشگاه مورد تایید ایرلاین خود نداشته باشید، به شما اجازه پرواز داده نخواهد شد. فراموش نکنید که باید تا اتمام سفر نتیجه تست را همراه خود نگه دارید.
  • جواب منفی تست کرونا را هنگام گرفتن کارت پرواز به همراه بلیت و پاسپورت خود به کانتر ایرلاین تحویل دهید. جواب آزمایش معتبر باید در سربرگ آزمایشگاه، به زبان انگلیسی و با مهر و امضای آزمایشگاه و دارای QR Code باشد.
قوانین تست کرونا برای پرواز

تست کرونا برای پرواز را در هر آزمایشگاهی می‌توانیم انجام دهیم؟

برای انجام تست کرونای پروازی باید به آزمایشگاهی مراجعه کنید که مورد تایید وزارت بهداشت، شرکت هواپیمایی و کشور مقصد باشد. بنابراین در گام اول آزمایشگاهی را انتخاب کنید که طرف قرارداد شرکت‌ هواپیمایی مدنظر شما باشد.

آزمایشگاه تخصصی ویروس شناسی کیوان با تاییدیه وزارت بهداشت و تمامی ایرلاین‌های مسافرتی مفتخر به ارائه خدمات تست کرونای پرواز در منزل و آزمایشگاه می‌باشد.

چه زمانی باید برای انجام تست کرونای پروازی اقدام کنیم؟

مسافران پروازهای خارجی با توجه به قوانین ایرلاین و کشور مقصد می‌توانند 24 تا 72 ساعت قبل از پرواز اقدام به انجام تست PCR کرونا نمایند. شما می‌توانید با توجه به زمان جوابدهی آزمایشگاهی که انتخاب کرده اید، مطابق با محدودیت‌های زمانی ایرلاین خود برنامه ریزی داشته باشید.

آزمایشگاه کیوان با ارائه نتیجه تست کرونا برای پرواز در 6 ساعت، امکان برنامه‌ریزی بهتری برای سفرتان به شما می‌دهد. به منظور جوابدهی هرچه سریع‌تر و بالا بردن دقت جواب‌ها، امکان پذیرش آنلاین قبل از نمونه گیری در سایت آزمایشگاه وجود دارد. به این ترتیب زمان کمتری صرف پذیرش شده و نمونه شما پس از نمونه گیری مستقیماً وارد فرایند آزمایشگاه می‌شود.

آیا برای انجام تست PCR پروازی باید حضوراً به آزمایشگاه مراجعه کرد؟

خیر، اگر می‌خواهید به دور از نگرانی بابت شرایط همه گیری ویروس کرونا و بدون دغدغه‌ی رفت و آمد و هماهنگی ساعت، تست کرونای خود را در منزل یا محل کارتان انجام دهید. در شرایط کنونی بهترین پیشنهاد، انجام تست در محل حضور شما بدون به خطر افتادن سلامت خود و عزیزانتان است. با کاهش حضور در اماکن عمومی و درمانی، در حفظ سلامت خود و جامعه، قدم مهمی برداشته و به توصیه‌های مرکز کنترل و پیشگیری بیماری (CDC) عمل کرده‌اید.

درصورت نیاز به تست اورژانسی در ساعت پایانی شب، پیشنهاد ما به شما آزمایشگاه کیوان می‌باشد. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به آزمایشگاه و یا ثبت درخواست تست در منزل روی سایت آزمایشگاه کیوان با آسودگی خاطر آزمایش خود را انجام دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن جواب خود را دریافت نمایید.

آیا فقط ارائه نسخه آنلاین (pdf) جواب به فرودگاه کفایت می‌کند؟

به طور معمول جواب آنلاین برای ارائه به فرودگاه مورد قبول نیست و نتیجه آزمایش باید به صورت هاردکپی (چاپی) و با مهر و امضای آزمایشگاه باشد. می‌توانید هنگام ثبت درخواست گزینه‌ی ارسال جواب با پیک را انتخاب نمایید.

آزمایشگاه تخصصی ویروس شناسی کیوان

چرا آزمایشگاه کیوان برای تست کرونا؟

آزمایشگاه تخصصی ویروس شناسی کیوان در سال 1380 توسط پروفسور حسین کیوانی، به عنوان اولین آزمایشگاه تخصصی ویروس شناسی در خاورمیانه تاسیس و از همان ابتدا همکاری گسترده خود را در خصوص انجام کلیه آزمایش‌های ویروسی با مراکز و آزمایشگاه های پزشکی آغاز نمود. کیت‌های استفاده شده در این آزمایشگاه از به روزترین تکنولوژی‌های دنیا بهره برده است؛ به این دلیل آزمایشات انجام شده بسیار دقیق و با درصد خطای کمی انجام خواهد شد. همچنین پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، جزء معتبرترین مراکز تشخیص کرونا بود که مورد تایید همه شرکت‌های هواپیمایی و ارگان‌های بزرگ کشور قرار گرفت.

این آزمایشگاه به جهت رفاه حال مراجعین و حضور بدون ترس و اضطراب مبتلا شدن، برآن شد تا سرویس نوبت‌دهی آزمایشگاه را راه اندازی کند. مراجعین می توانند به صورت شبانه روزی داخل سایت آزمایشگاه، تاریخ و ساعت مراجعه خود (24 ساعت هر روز هفته) را انتخاب نموده و بدون معطلی و اتلاف وقت، آزمایش خود را انجام دهند.

آزمایشگاه کیوان مفتخر است، با ارائه خدمت‌دهی آنلاین و انجام نمونه گیری در منزل، باعث رفاه حال مردم عزیز کشورمان شود. این آزمایشگاه جهت انجام تست کرونا آماده خدمت‌رسانی به کلیه مناطق تهران و حومه شامل کرج، لواسانات، قم، رباط کریم، ورامین و سایر مناطق با کمترین هزینه می‌باشد.

ثبت درخواست تست کرونا در منزل یا محل کار از طریق سایت آزمایشگاه کیوان

درخواست تست کرونا برای پرواز

سلب‌ مسئولیت: تحریریه کانال تخفیف در تهیه‌ این محتوا نقشی نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.
0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments