تجهیزات ضروری بلاگری اینستاگرام

تجهیزات ضروری بلاگری اینستاگرام

بلاگری شغلی است که می توانید از هر جای جهان در آن فعالیت کنید. کسب درآمد از اینستاگرام از جمله شغل هایی است که روز به روز افراد بیشتری به آن علاقه مند می شوند. شما هم ممکن است دوست داشته باشید بلاگری را به عنوان یک شغل یا سرگرمی دنبال کنید؛ اما ندانید به چه چیزهای نیاز دارید. در این مطلب برخی از تجهیزات ضروری بلاگری اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم. داشتن همه این وسایل در آغاز کار لازم نیست؛ اما هر چه بتوانید تعداد بیشتری از آن ها را تهیه کنید، کیفیت کار و محتوای شما بالاتر می رود.

10 ابزار لازم برای بلاگری اینستاگرام

بلاگری، اینفلوئنسری یا هر اسم دیگری که روی آن بگذارید، آنقدر که به نظر می رسد ساده نیست. این افراد باید وقت زیادی را صرف تولید محتوای متفاوتی کنند که مخاطب را به خودش جذب کند. داشتن تجهیزات مناسب می تواند این کار را ساده تر کند. وسایل و تجهیزاتی که در ادامه معرفی می شود از الزامات بلاگری اند؛ به خصوص اگر می خواهید فعالیت خود را به شکل حرفه ای پیش بگیرید.

قبل از بررسی تجهیزات ضروری بلاگری اینستاگرام بد نیست بدانید که اینفلوئنسر شدن تنها راه کسب درآمد از شبکه های اجتماعی نیست. مقاله 10 راه کسب درآمد از اینستاگرام شیوه های متفاوتی را به شما معرفی می کند که از طریق آن بتوانید بهترین استفاده را از این پلتفرم داشته باشید.

دوربین برای اینستاگرام

اینستاگرام برای به اشتراک گذاری محتوای تصویری ساخته شده است و اگر می خواهید بلاگر موفقی باشید، باید عکس و ویدئو های باکیفیتی تولید کنید. تجهیزات ضروری بلاگری اینستاگرام بدون داشتن یک دوربین خوب تکمیل نمی شوند. نوع دوربینی که لازم دارید تا حد زیادی بستگی به نوع فعالیت شما دارد. برای مثال، اگر در زمینه سفر و گردشگری فعالیت می کنید، دوربینی سبک و قابل حمل می خواهید که امکانات قابل قبولی داشته و برای تصویر برداری در حال حرکت مناسب باشد.

گوشی هوشمند و موبایل

وقتی تصمیم بگیرید به عنوان بلاگر در اینستاگرام فعالیت کنید داشتن یک موبایل از بدیهیات است. با توجه به این که بستر کار شما یک اپلیکیشن است، به موبایل خوبی نیاز دارید. قدرت دوربین گوشی بسیار مهم است تا بتوانید با استفاده از آن، عکس و ویدئوهایی با کیفیت بالا بگیرید. بسیاری از اوقات اگر کیفیت دوربین گوشی به اندازه کافی زیاد باشد، ممکن است حتی به خرید دوربین جدا هم نیازی نداشته باشید. قدرت باتری گوشی هم بسیار مهم است چون نیاز دارید همیشه و همه جا به اپلیکیشن های مختلف، ایمیل ها و … دسترسی داشته باشید. برای آشنایی با تلفن های همراه مناسب برای این کار، مقاله بهترین گوشی های موبایل برای بلاگر ها می تواند بسیار مفید باشد.

سه پایه

یکی دیگر از تجهیزات ضروری بلاگری اینستاگرام که شاید کمتر به آن فکر کرده باشید سه پایه است. بسیاری از اینفلوئنسر ها حتی بیش از یک سه پایه در وسایل خود دارند. عکس گرفتن و تهیه ویدئو در هر مکان و زمان، جزئی از زندگی بلاگر ها است. به همین دلیل، بسیاری از آن ها یک سه پایه کوچک و سبک برای بیرون از خانه و یکی بزرگتر و سنگین تر برای عکاسی های داخل منزل دارند. چرا سه پایه؟ چون همیشه کسی پیش شما نیست که از او کمک بگیرید. به علاوه، گاهی اوقات لازم است یک ویدئو را چند بار از اول ضبط کنید. برای چنین کاری باید وسایل مناسب نگهداری دوربین و تنظیم کادر تصویر را داشته باشید.

تجهیزات لازم برای بلاگری

لپ تاپ

یکی دیگر از تجهیزات ضروری بلاگری اینستاگرام، لپ تاپ است. بله، اینستاگرام یک اپلیکیشن موبایلی است؛ اما بدون داشتن لپتاپ خوب نمی توانید بسیاری از کارها را انجام دهید. ادیت عکس ها و ویدئوهایی که تهیه می کنید پیش از انتشار آن ها ضروری است. ممکن است برخی از اپلیکیشن های موبایلی ویرایش عکس پاسخگوی نیاز شما باشند؛ اما برای فعالیت حرفه ای تر و به ویژه برای ادیت ویدئو نمی توانید به برنامه های گوشی تکیه کنید. پیش از خرید کامپیوتر یا لپتاپ بررسی کنید که روزانه چه میزان ادیت انجام می دهید. هرچه کار شما سنگین تر باشد، به سیستمی با سرعت بیشتر و رم قوی تر نیاز دارید.

رینگ لایت اینفلوئنسری اینستاگرام

یا به حال برای شما سؤال شده است که چرا هر چه عکس می گیرید، باز هم به خوبی و زیبایی عکس بلاگر ها نمی شود؟ چون شما وسایل نورپردازی ندارید. داشتن دوربین خوب برای تهیه محتوای با کیفیت کافی نیست. برای تولید محتوا در اینستاگرام، تهیه رینگ لایت حیاتی است. نور طبیعی همیشه در دسترس نیست و برای افزایش نور محیط نیاز به ابزار مناسب دارید. هر چقدر هم تعداد و شدت نور لامپ های منزل شما زیاد باشد، باز هم برای کار شما مناسب نیست. این ابزار برای تهیه عکس و ویدئو ایده آل است؛ چرا که نوری روشن و یکنواخت را در تمام بخش های تصویر ایجاد می کند. اگر می خواهید هزینه زیادی نپردازید و در عین حال کیفیت عکس و ویدئوهایی که تهیه می کنید، به شکل قابل توجهی بهتر شود، رینگ لایت بخرید.

تجهیزات ضروری بلاگری اینستاگرام

میکروفون

اگر فقط عکس پست می کنید و تمایل به انتشار ویدئو ندارید، برای شما میکروفون از تجهیزات لازم برای بلاگری به شمار نمی آید. در برخی از زمینه ها ساخت ویدئو ضروری است. برای مثال، اغلب بلاگر های آرایشی، گردشگری، تهیه غذا و … محتوای ویدئویی به اشتراک می گذارند. طبیعتاً نمی خواهید زحمتی که برای جذب مخاطب با تصاویر جذاب کشیده اید به خاطر کیفیت پایین صدا به هدر برود. کیفیت ضبط صدای موبایل ها به اندازه کافی خوب نیست. برای این که صدای ویدئوهایتان بی نقص باشد میکروفونی بخرید که نویز کنسلینگ قوی داشته باشد. با این کار، نیازی نیست بابت صدا های محیط نگران باشید و مخاطب هم به وضوح صدای شما را می شنود.

رفلکتور

زمانی که صحبت از نورپردازی در میان باشد، نور طبیعی همیشه بهترین گزینه است. با این وجود، نور خورشید چیزی نیست که شما بتوانید کنترل یا حتی پیش بینی کنید. به ویژه اگر در فصئل سرد سال باشیم، یافتن نور طبیعی مناسب عکاسی می تواند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل توصیه می شود برای زمان هایی که درون خانه هستید از وسایلی مثل رینگ لایت استفاده کنید. از طرف دیگر، برای کنترل نور در محیط بیرون باید به سراغ رفلکتور ها بروید. این ابزار گزینه مناسبی برای تعیین جهت نور به شمار می آیند. در نتیجه، نور درخشان به سوژه عکاسی شما تابیده و حاصل کار به ایده آل‌تان نزدیک تر خواهد شد.

پاور بانک

یکی دیگر از تجهیزات ضروری بلاگری پاور بانک یا شارژرهای قابل حمل است. شاید فکر کنید داشتن پاور بانک چندان لزومی ندارد؛ اما وقتی به آن احتیاج پیدا کنید متوجه اهمیتش می شوید. بدیهی است که پریز برق همیشه در دسترس نخواهد بود و زمان هایی که بیرون از خانه هستید ممکن است باتری دستگاه های شما خالی شود. این ابزار به همه تجهیزاتی که دارید از جمله موبایل و دوربین متصل می شود و به شما اجازه می دهد با خیال راحت ساعت های طولانی از آن ها استفاده کنید.

پاور بانک برای بلاگر ها

سخن پایانی

بلاگری شغل جذابی است؛ اما مانند هر کار دیگری اصول خودش را دارد. همانطور که یک نقاش نمی تواند بدون داشتن رنگ و قلمو نقاشی بکشد، یک اینفلوئنسر هم نمی تواند بدون داشتن تجهیزات ضروری بلاگری اینستاگرام، کاری از پیش ببرد. البته، داشتن تک تک این وسایل ضروری نیست. شما می توانید با توجه با بودجه و میزان فعالیت خود، خرید آن ها را اولویت بندی کنید.

2.3 3 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments