بهترین گوشی گیمینگ 2023 تا 15 میلیون تومان (تیر 1402)

بهترین گوشی گیمینگ زیر 15 میلیون

بازی روی گوشی های هوشمند پرطرفدار تر از هر زمان دیگری شده است. بازی های موبایلی از زمان گوشی های نوکیا و بازی معروف Snake محبوب بوده اند. امروزه موبایل ها با امکانات فوق العاده خود توانسته اند در کنار کامپیوتر و کنسول های بازی، جای خود را به عنوان یکی از ابزار های گیمینگ در بازار باز کنند. بهترین گوشی های گیمینگ با ترکیب باتری های قوی، نرخ بازسازی بالا، پردازنده های قدرتمند و حافظه داخلی هایی با ظرفیت بالا، هر چه برای گیمینگ نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهند. مدل های مختلفی در بازار وجود دارد که همگی ادعا می کنند بهترین گوشی گیمینگ بازار اند. امکانات و انتظارات کاربر از تلفن همراه و هزینه ای که برای آن پرداخت می شود، از معیار های اصلی خوب یا بد بودن گوشی های هوشمند برای گیمینگ اند.

گوشی های جدید برند های شناخته شده‌ای مثل اپل و سامسونگ، توان اجرای سنگین ترین بازی های موبایل را دارند. علاوه بر این، برخی از موبایل ها به شکل اختصاصی برای گیمینگ طراحی شده اند. در ادامه، بهترین گوشی های گیمینگ از برند های مختلف و با قیمت های متنوع را معرفی خواهیم کرد. گوشی های موبایل مناسب بازی کردن باید ویژگی های خاصی داشته باشند. به عبارت دیگر، می توانید با هر موبایلی که در اختیار دارید بازی کنید؛ اما کیفیت بازی یکسان در گوشی گیمینگ بسیار بیشتر از موبایل های عادی است.

POCO F4 5G بهترین گوشی گیمینگ شیائومی

POCO F4 5G گوشی گیمینگی است که توجه همه، حتی آن هایی که بازی نمی کنند را جلب می کند. همان طور که از یک گوشی گیمینگ انتظار می رود، پوکو F4 از نظر سخت افزاری قدرتمند است. تراشه Snapdragon 8 Gen 1، صفحه نمایش AMOLED با رفرش ریت 120 هرتز، 12 گیگ رم و شارژ فوق‌العاده سریع 120 واتی از ویژگی های برجسته این گوشی اند. تنها ایرادی که می شود از این گوشی گرفت ظاهر آن است که گیمینگ بودنش را چندان نشان نمی دهد. قیمت این گوشی کمی بیشتر از 15 میلیون است؛ اما ارزش خرید دارد. این گوشی موبایل و سایر مدل هایی که در ادامه معرفی می شوند را می توانید با کد تخفیف دیجی کالا و با ضمانت بازگشت از این فروشگاه خریداری کنید.

گوشی گیمینگ poco x4

POCO X3 Pro

گوشی POCO X3 Pro شیائومی منحصراً گیمینگ نیست؛ اما عملکرد آن برای اجرای بسیاری از بازی ها خوب است. علاوه بر این، قیمت مناسبی دارد. قیمت فعلی این گوشی کمتر از 8 میلیون است. تراشه Snapdragon 860، به همراه رم 6 یا 8 گیگابایتی، 256 گیگابایت حافظه و صفحه LCD 6.67 اینچی با رفرش ریت 120 هرتز باعث می شوند این گوشی انتخاب مناسبی برای گیمر ها باشد.

poco x3

Samsung Galaxy S20 بهترین مدل سامسونگ برای بازی

سامسونگ و گوشی های با کیفتش را همه می شناسند. گلکسی اس 20 سامسونگ هم از گوشی هایی است که به صورت اخصاصی به هدف گیمینگ تولید نشده است. با این حال، امکانات عالی آن اجازه اجرای بازی های مورد علاقه‌تان را به شما می دهد. خلاصه بگوییم، اگر به دنبال موبایلی هستید که هم برای گیمینگ مناسب باشد و هم در بقیه زمینه ها عملکرد خوبی نشان دهد، گلکسی S20 سامسونگ برای شما ساخته شده است. مهم ترین ویژگی های این گوشی برای گیمینک عبارت اند از پردازنده Snapdragon 865، صفحه نمایش AMOLED  با سایز 6.5 اینچ، 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 20

Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus 5G

وقتی صحبت از گوشی های قیمت مناسب ولی کاربردی می شود، شیائومی حرف اول را می زند.   Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus 5G یکی از بهترین گوشی های شیائومی برای گیمینگ یا هر استفاده دیگری است. پردازنده این گوشی Qualcomm Snapgradon 695 است. صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با رفرش ریت 120 هرتز، 6 گیگ رم، 126 گیگ حافظه داخلی، طراحی زیبا و عمر طولانی باتری از مزایای این گوشی اند. همین موارد توانسته اند آن را به یکی از بهترین گوشی های گیمنگ قیمت مناسب تبدیل کنند. اگر عمر باتری از جمله اولویت های شما برای انتخاب موبایل است، مطالعه مقاله گوشی های اندروید با بالاترین عمر باتری به شما پیشنهاد می شود.

گوشی گیمینگ شیائومی redmi note 11

Xiaomi 11T بهترین موبایل گیمینگ ارزان

گوشی شیائومی 11T حدود 8 میلیون قیمت دارد و از گوشی های ارزان با امکانات بالا محسوب می شود. صفحه نمایش این گوشی گیمینگ نیز 6.67 اینچ و از نوع AMOLED است. رفرش ریت 120 هرتزی این محصول نیز به اجرای بدون لگ بازی کمک می کند. رم این گوشی 8 گیگابایت است و با دو ظرفیت حافظه 128 و 256 گیگ ارائه می شود.

Xiaomi-11t گوشی گیمینگ

Xiaomi MI 11I

مورد بعدی در لیست بهترین گوشی های گیمینگ تا 15 میلیون تومان، می 11I شیائومی است. تراشه این گوشی Snapdragon 888 5G است و از نمایشگر Super AMOLED با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز برخوردار است.  Snapdragon 888 5G یکی از قدرتمند ترین تراشه های موجود برای گوشی های اندرویدی است. این تراشه امکان اجرای بدون نقص بازی های موبایلی را به شما می دهد. رم این گوشی 8 گیگ است و حافظه آن می تواند 128 یا 256 گیگ باشد.

شیائومی mi 11i

Xiaomi Redmi K40

اگر به دنبال یک گوشی با طراحی زیبا، کارکرد عالی، ویژگی های مناسب گیمینگ و قیمت مناسب هستید، ردمی K40 شیائومی انتخابی ایده‌آل است.  از ویژگی های این گوشی می توان به صفحه نمایش Super AMOLED، نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز و باتری 4520 میلی آمپری اشاره کرد. برای گیمینگ به رم و حافظه قوی نیاز دارید. ردمی K40 با 4 ظرفیت حافظه و رم مختلف عرضه شده است که همگی برای گیمینگ مناسب اند. می توانید بسته به نیاز خود از رم 6 گیگ با حافظه 128 گیگ، رم 8 گیگ با حافظه 128 گیگ، رم 8 گیگ و حافظه 256 گیگ یا رم 12 گیگ و حافظه 256 گیگ استفاده کنید.

بهترین گوشی گیمینگ شیائومی

Xiaomi Redmi K40 Gaming

ردمی K40 گیمینگ یکی از ارزان‌ ترین گوشی هایی است که به صورت اختصاصی برای گیمینگ طراحی شده است. ظاهر این گوشی داد می زند که برای گیمینگ ساخته شده است. این گوشی با مدل قبلی شباهت های زیادی دارد؛ اما امکانات گیمینگ آن بهتر است. صفحه نمایش این گوشی 6.6 اینچ بوده و و از نوع OLED است. نرخ نوسازی تصاویر نیز 120 هرتز است. تراشه Media Tek MT6892 Dimensity 1200 یکی از مهم ترین مزایای این گوشی است که آن را قادر به اجرای انواع بازی های موبایلی می کند.

redmi-k40-gaming

گوشی Samsung galaxy A53 4G و تجربه بهتر گیمینگ

اگر از علاقه مندان برند سامسونگ هستید و می خواهید یکی از گوشی های این برند برای گیمینگ را خریداری کنید، Galaxy A53 یکی از بهترین انتخاب ها است. این موبایل شباهت بسیاری به مدل بالاتر از خود یعنی A73 دارد. این مدل در عین ارزان تر بودن، امکانات بسیار مشابی را به شما ارائه می کند. تنها تفاوت قابل توجه این دو را می توان سایز آن ها دانست. البته، کوچکتر بودن A53 چیز بدی نیست و حتی می توان به عنوان یک نکته مثبت به آن نگاه کرد. ابعاد 6.5 اینچی باعث می شود کنترل گوشی با یک دست و در نتیجه بازی کردن با آن، راحت تر باشد. رفرش ریت این گوشی نیز 120 هرتز است که آن را برای انواع گیم ها حتی بازی های سریع و اکشن مناسب می سازد. تراشه اختصاصی اگزینوس 1280 نیز اجرای روان و بدون مشکل بازیها با گرافیک خود را امکان پذیر می کند.

جمع بندی بهترین گوشی های گیمینگ زیر 15 میلیون

گوشی های گیمینگ با داشتن برخی ویژگی ها، برای اجرای بازی بهینه شده اند. این ویژگی ها عبارت اند از تراشه های قدرتمند، کیفیت نمایشگر، شارژدهی زیاد، رفرش ریت بالا و برخی امکانات نرم افزاری. قیمت گوشی یکی از مشخصه های کلیدی آن است. گوشی های گیمینگ معمولاً گران اند. با این حال، افزایش تنوع محصولات در سال های اخیر، رنج قیمتی این گوشی ها را گسترده تر کرده است. به طور کلی، در میان محصولات سامسونگ و شیائومی، گوشی های تخصصی و غیر تخصصی گیمینگ متنوعی یافت می شود. این گوشی ها در عین قیمت مناسب امکاناتی عالی ارائه می کنند. برای به صرفه تر شدن خرید خود هم می توانید از کد تخفیف تکنولایف استفاده کنید.

به نظر شما جای کدام مدل گوشی در لیست بالا خالی است؟

3.4 9 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments