7 تا از بهترین گوشی های موبایل مناسب بلاگرها و اینفلوئنسرها

بهترین موبایل برای بلاگری

بلاگری با موبایل با سرعت زیادی در حال گسترش است. اگر می خواهید در این زمینه فعالیت کنید و به دنبال بهترین موبایلی که بلاگرها استفاده می‌کنند هستید، جای درستی آمده اید. در این مطلب، 10 مورد از بهترین گوشی های موبایل برای بلاگری را معرفی می کنیم که رنج قیمت و امکانات گسترده ای دارند و بدون شک می توانید گوشی ایده آل خود را از میان آن ها پیدا کنید.

موبایلی برای بلاگری مناسب است که دوربین با کیفیت، سرعت بالا، و ابزار های مختلف برای عکاسی و نوشتن مطالب داشته باشد و در عین حال، ابعاد آن برای حمل مناسب بوده و دوام و عمر باتری آن نیز بالا باشد. سیستم عامل گوشی و قیمت آن نیز از جمله موارد مهمی هستند که تا حد زیادی به انتخاب شخصی شما بر می گردند. ما با در نظر گرفتن همه این موارد لیستی کامل از مناسب ترین گوشی ها برای یک بلاگر اینستاگرام را آماده کرده ایم. اگر می خواهید با قیمتی مناسب، گوشی مورد نیازتان را خریداری کنید، می توانید سری به بزرگ نرین مارکت پلیس ایران یعنی دیجی کالا بزنید و با تخفیف 80 درصدی دیجی کالا یک انتخاب مقرون به صرفه و کاربردی داشته باشید.

فقط با یک گوشی می توان بلاگر شد؟

بله، شما می توانید فقط با داشتن یک گوشی موبایل به عنوان بلاگر فعالیت و کسب درآمد کنید. بسیاری از اپلیکیشن های اشتراک گذاری محتوا به نحوی طراحی شده اند که برای استفاده با موبایل ایده آل اند. امروزه بسیاری از موبایل ها امکانات گسترده ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهند که آن ها را از هر ابزار دیگری بی نیاز می کند. تمایل دارید به عنوان بلاگر تازه کار فعالیت خود را آغاز کنید؟ یا به دنبال این هستید که با صرف کمترین هزینه، از بلاگری درآمد کسب کنید؟ یک موبایل با کیفیت همه آن چیزی است که نیاز دارید.

اگر می خواهید به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت کنید یا اگر بلاگر هستید و قصد دارید کیفیت کار خود را بالا ببرید، ممکن است فقط گوشی برای پاسخ به نیازهای شما کافی نباشد. برای مثال، ممکن است به لوازمی مانند صندلی بلاگری، رینگ لایت، میکروفون و … نیاز داشته باشید. در این صورت، توصیه می کنیم مقاله تجهیزات لازم برای بلاگری اینستاگرام را نیز مطالعه کنید.

بهتری گوشی برای بلاگری چه ویژگی هایی دارد؟

برای این که بهترین گوشی موبایل برای بلاگر واینفلوئنسر ها را پیدا کنیم، باید ببینیم که فعالیت در اینستاگرام بیشتر نیازمند چه نوع امکاناتی است. طبیعتاً نوع فعالیت یک بلاگر در شبکه های اجتماعی با سایر افراد متفاوت است. به همین دلیل، توجه به لیست زیر می تواند به شما در انتخاب بهترین گوشی برای فعالیت اینستاگرام کمک کند.

دوربین قوی

اولین و مهم ترین ویژگی که هنگام خرید گوشی برای بلاگری مورد توجه قرار می گیرد، دوربین آن است. بخش مهمی از محتوایی که در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام قرار می گیرد، تصاویر است. طبیعتاً کسی با دیدن عکس بی کیفیت تمایلی به باز کردن آن پیدا نمی کند. بنابراین، بهتر است تا جایی که بودجه‌تان اجازه می دهد، برای دوربین بهتر هزینه کنید. علاوه بر قدرت یا عدد مگاپیکسل دوربین، لازم است به ویژگی های آن مانند توان پردازش یا کاربرد لنز ها نیز توجه کنید.

حافظه گوشی

زمانی که گوشی موبایل ابزار کارتان باشد، میزان استفاده شما از آن بالا می رود. بدیهی است که هر چه این مصرف بیشتر باشد، نیاز به حافظه بیشتری هم دارید. هیچ چیز بدتر از این نیست که به خاطر نداشتن فضای ذخیره کافی نتوانید کارتان را انجام دهید، یا وقت خود را تلف کنید. البته، ممکن است برخی موبایل ها از نظر سایر ویژگی ها برتری داشته باشند. در این صورت، می توان کم بودن حافظه را با خیرد یک مموی یا کارت حافظه داخلی جبران کرد. لازم به ذکر است که این قابلیت در گوشی های اپل وجود ندارد. در نتیجه، هنگام خرید مدلی را انتخاب کنید که حجم بیشتری در اختیار شما قرار می دهد.

پردازنده

پردازنده یا تراشه قلب تپنده موبایل شما است. اگر به دنبال بهترین گوشی برای بلاگری هستید، حتماً این ویژگی را مد نظر قرار دهید. داشتن تراشه قوی به معنای امکان ساعت ها کار با موبایل، فیمبرداری، عکس های خوب و اجرای روان اپلیکیشن ها است. به صورت کلی، پردازنده Snapdragon یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما است که در بسیاری از مدل های سامسونگ و شیائومی نیز دیده می شود.

مطالعه بیشتر: بهترین گوشی برای تولید محتوا

Samsung Galaxy S21 انتخاب اول بلاگر ها

سامسونگ گلکسی اس21 بهترین موبایل برای بلاگر ها است، به ویژه آن هایی که می خواهند عکس و ویدئوهایی با کیفیت را به اشتراک بگذارند. این گوشی از صفحه نمایش 6.2 اینچی AMOLED برخوردار است. سامسونگ در طراحی این مدل روی ویژگی های محبوب از نظر کاربران مانند صفحه نمایش، عملکرد کلی و دوربین تمرکز کرده است. استفاده از دیگر امکانات برتر گوشی های پرچمدار مانند پردازنده قوی، مقاومت در برابر آب، امکانات نرم افزاری قوی و … در کنار این موارد، توانسته است این مدل را به یکی از بهترین موبالی های بازار تبدیل کند.

قابلیت فیلم برداری 8K؛ دوربین های قوی با قابلیت زوم بالا و کیفیت فوق العاده، فضای زیاد حافظه داخلی، رنگ های شفاف صفحه نمایش، ظاهر زیبا و باتری قوی برای استفاده های طولانی مدت از دیگر ویژگی های این مدل موبایل است. علاوه بر این، توان پردازش و ویژگی های نرم افزاری دوربین این گوشی پیشرفت بسیاری داشته است. این ویژگی سبب می شود بتوانید عکس هایی با بالاترین کیفیت و مناسب بلاگری اینستاگرام بگیرید.

بهترین موبایل برای بلاگر ها

Samsung Galaxy Note20 Ultra

یکی دیگر از بهترین گوشی های مناسب بلاگری به ویژه در اینستاگرام، نوت 20 سامسونگ است. این مدل یکی از پرچم داران این شرکت است. ویژگی ها و امکانات خارق العاده این گوشی همه را تحت تأثیر قرار می دهد. اگر می خواهید صفحه نمایشی بزرگ با قابلیت انجام چند کار همزمان داشته باشید این موبایل مناسب شما است. صفحه 6.9 اینچی، 8 گیگ رم و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی نه تنها کافی است، بلکه برای نیاز بسیاری از بلاگر ها اضافی هم هست.

به عنوان یک مزیت بزرگ، این موبایل دارای قلم است که برای نوشتن یادداشت، طراحی های ساده، ایجاد تغییر روی عکس ها و …کاربرد دارد و انجام این کار ها را ساده تر از همیشه می کند. تنها مشکل این گوشی می توانید سایز بزرگ آن باشد که شاید حمل آن را دشوار کند. با این حال، امکانات بی نظیر، ظاهر زیبا، سخت افزار های قوی، باتری بادوام و … نوت 20 ارزشش را دارد.

گوشی سامسونگ مناسب بلاگری

iPhone 13 برای بلاگری اینستاگرام

هر یک از سیستم عامل های اندروید یا ios، امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهند. انتخاب از بین آن ها به انتظارات شما از گوشی، استفاده های قبلی و اولویت هایی که دارید، بستگی دارد. اگر از طرفداران اندروید باشید، آیفون 13 اپل بهترین گوشی برای بلاگری و اینستاگرام است. موبایل های اپل بیش از هر چیزی با امنیت بالا و دوربین ها فوق العاده خود شناخته می شوند. این دو ویژگی برای تولید محتوا به عنوان بلاگر بسیار مهم اند. یکی دیگر از مشخصه های بارز این موبایل، دوام فوق العاده آن است. مطمئن باشید که این دستگاه برای چند سال بدون هیچ مشکلی مانند هنگ کردن و اختلال در عملکرد کار می کند. علاوه بر دوربین قوی و باتری با دوام، صفحه نمایش 6.1 اینچی و مقاومت در برابر آب و غبار از دیگر مزیت های مهم این موبایل است.

مطالعه بیشتر: بهترین سایت های خرید موبایل با تخفیف کدام است؟

برترین موبایل اپل

Redmi Note 9 Pro

اگر به دنبال بهترین موبایل برای بلاگری با قیمت مناسب هستید، ردمی نوت 9 می تواند انتخاب مناسبی باشد. مدل هایی که تا اینجا معرفی شدند همه جزء گوشی های پرچمدار و گران قیمت به حساب می آمدند. اگر محدودیت بودجه دارید، شیائومی به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان موبایل های اقتصادی، برای شما مناسب است. صفحه نمایش این تلفن همراه بزرگ بوده و حدود 6.67 اینچ است. دوربین عقب آن نیز 48 مگاپیکسل و دوربین سلفی 16 مگاپیکسل است. در نتیجه، به شما اجازه می دهد عکس هایی با کیفیت برای اینستاگرام یا هر پلتفرم دیگری بگیرید. علاوه بر این، حافظه داخلی بالا، باتری قوی 5020 میلی آمپری و ظاهر شیک این گوشی، آن را به انتخابی مناسب برای همه تبدیل می کند.

گوشی شیائومی برای بلاگر ها

Samsung Galaxy A32، ارزان ترین گوشی مناسب بلاگری

یکی دیگر از مدل های اقتصادی در لیست ما به عنوان بهترین موبایل برای بلاگری، گلکسی A32 سامسونگ است. صفحه نمایش 6.5 اینچی، 4 دوربین قوی و 13 ساعت عمر باتری، امکاناتی عالی هستند که برای برخورداری از آن ها حساب بانکی تان خالی نمی شود. اگر شفافیت رنگ ها در صفحه، قابلیت ارتقای حافظه داخلی و عملکرد خوب و روان نسبت به قیمت را هم در نظر بگیریم، این موبایل سامسونگ انتخابی استثنایی برای بلاگر های تازه کار یا آن هایی است که نمی خواهند هزینه زیادی صرف کنند.

بهترین گوشی ارزان برای بلاگری

Samsung Galaxy Z Fold 3 جدید ترین گوشی بلاگری

گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 3 از جمله جدید ترین مدل های گوشی است. سال ها افراد و کمپانی ها به دنبال موبایلی با صفحه تاشو بوده اند. گوشی galaxy z fold جدیدترین دستگاهی است که امید به ساخت صفحه نمایش های انعطاف پذیر را زنده کرده است. این ویژگی باعث شده است تلفن همراه در عین اینکه فضای زیادی اشغال نکرده و قابل حمل است، صفحه نمایش بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهد. قابلیت flex mode این گوشی به شما اجازه می دهد به سادگی صفحه نمایش خود را به دو قسمت تقسیم کنید. متریال به کار رفته در ساخت این گوشی نیز مستحکم تر از مدل های عادی است.

جدید ترین گوشی سامسونگ برای بلاگری

Apple iphone 11

اگر به دنبال موبایلی با کارایی خوب هستید و می خواهید مشکلاتی مانند هنگ کردن را فراموش کنید آیفون 11 اپل دقیقا همان چیزی است که نیار دارید. این گوشی سه ویژگی مهم یعنی طول عمر، امکانات بالا و قیمت مناسب را با هم دارد. علاوه بر این، امنیت بالای سیستم عامل ios سبب می شود خیالتان از امنیت اطلاعات و داده ها راحت باشد. صفحه نمایش HD و مقامت بالا در برابر آب و گرد و خاک از دیگر ویژگی های این موبایل است. شناسایی چهره، دوربین قوی، آی او اس 14 و قابلیت شارژ بدون سیم با نگهداری طولانی مدت هم از ویژگی های مثبتی هستند که هیچ بلاگری نمی تواند از آن ها چشم پوشی کند.

سخن آخر

همه مدل هایی که در این مقاله معرفی شدند را می توان بهترین موبایل برای بلاگری در نظر گرفت. تمام این گوشی ها برای عکس گرفتن، یادداشت برداری، تحقیق مطالب و استفاده راحت از برنامه های مختلف مناسب اند. علاوه بر این، می توانید بسیاری از نرم افزار های کاربردی را روی این تلفن های همراه نصب کنید. با استفاده از این برنامه ها می توانید پست های جذاب تری برای افزایش مخاطبان خود طراحی کنید.

5 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments