12 تا از بهترین فروشگاه های آنلاین لوازم آرایشی بهداشتی

فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی

ما به فروشگاه های لوازم آرایشی می رویم و چندین محصول مختلف را تست می کنیم تا بالاخره چیزی که مد نظرمان است را پیدا کنیم. اصلاً مگر می شود به مغازه لوازم آرایشی برویم و مچ دستمان پر از رنگ های مختلف رژ نشود؟ خب، اگر یک سایت جایگزین پیشخوان فروشگاه شود چه؟ اصلاً می شود لوازم آرایش را آنلاین خرید؟ وقتی نمیتوانیم محصولی را تست کنیم چطور از کیفیت آن مطمئن شویم؟ تا وقتی از یک سایت فروشگاهی خرید نکنید نمی توانید با اطمینان درباره کیفیت محصولات و خدمات آن صحبت کنید. خبر خوب این است که ما این کار را به جای شما انجام داده ایم. در این مقاله شما را با 12مورد از فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی آشنا می کنیم که می توانید با خیال راحت از آن ها خرید کنید.

خرید آنلاین لوازم آرایشی، نسبت به خرید حضوری می تواند ساده تر، ارزان تر و همراه با مزایای بیشتری باشد. برای مثال، ممکن است بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن بهترین فروشگاه لوازم آرایشی در تهران باشند. در حالی که اگر به خرید اینترنتی رو بیاورید دیگر نیازی به این کار نیست و به راحتی می توانید از منزل خود خرید کنید. کلید یک خرید خوب، یافتن فروشگاه های معتبر و استفاده از تمام امتیازاتی است که در اختیار شما می گذارند. همچنین استفاده از کد تخفیف فروشگاه های آرایشی مختلف، می تواند خرید لذت بخش تری را برایتان رقم بزند. به عنوان مثال، می توانید در کانال تخفیف کدهای تخفیف متنوعی را که برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی قرار داده شده است، مشاهده کنید.

ویژگی های فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی

پیش از اینکه به معرفی فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی بپردازیم، بهتر است ببینیم یک فروشگاه آرایشی بهداشتی خوب چه ویژگی هایی دارد. حجم محصولات آرایشی و بهداشتی تقلبی و فیک در بازار بسیار زیاد است. به همین دلیل، نخستین و مهم ترین ویژگی یک سایت فروش، اصالت محصولات موجود در آن است. یکی دیگر از نکات مهم حین خرید از این سایت ها، تنوع محصولات آنها است. اغلب خریداران کالاهای آرایشی و بهداشتی به چند محصول مختلف نیاز دارند و در هر سفارش، بیش از یک محصول می خرند. بنابراین، بالا بودن تنوع از لازمه های هر فروشگاه است. علاوه بر این، مواردی مانند سال های فعالیت، ارائه مشاوره، سرعت در ارسال سفارشات و خدمات پس از فروش هم ویژگی های مهمی به شمار می آیند. ما در انتخاب فروشگاه هایی که در ادامه معرفی می شوند، تمام این موارد را در نظر گرفته ایم تا بتوانید خرید اینترنتی متفاوت و لذت بخش تری را تجربه کنید.

1. خانومی

خانومی یکی از شناخته شده ترین فروشگاه های آنلاین لوازم آرایشی بهداشتی است که از سال 1392 تا کنون در حال فعالیت است. انواع محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی با کیفیت پوست و مو از این فروشگاه قابل تهیه اند. اگر به دنبال تجربه یک خرید اقتصادی و در عین حال با کیفیت هستید، این فروشگاه مناسب شما است. ارائه تخفیف های ویژه مناسبتی و غیر مناسبتی یکی از مهم ترین ویژگی های این سایت است که به شما اجازه میدهد خرید بصرفه تری را تجربه کنید. علاوه بر این، خانومی از جمله فروشگاه هایی است که ارتباط زیادی با بلاگرها و اینفلوئنسر ها دارد. برای خریدی مطمئن تر می توانید به اینستاگرام فروشگاه مراجعه کرده و از نقد و بررسی های مختلف استفاده کنید. اگر کد تخفیف خانومی را برای خرید خود دریافت کنید هم می توانید هزینه کمتری برای سفارشات خود بپردازید.

مطالعه بیشتر: آموزش استفاده از کد تخفیف خانومی برای خرید ارزان لوازم آرایش

2. الانزا

الانزا یکی از بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی است که تنوع بی نظیری را به کاربران خود ارائه می کند. محصولات بهداشتی و مراقبتی، لوازم آرایشی، انواع عطر و ادکلن، محصولات مراقبتی کودک، لوازم شخصی برقی و محصولات سلامت و طب از این سایت قابل خریداری اند. چرا الانزا یکی از بهترین ها است؟ تنوع بسیار بالای محصولات، قیمت های مناسب، تضمین کیفیت تمام کالاها، ارائه تخفیف های ویژه و حراج های روازنه از جمله مزایای این فروشگاه اند.

در الانزا می‌توانید بسیاری از برندهای معتبر ایرانی و خارجی را پیدا کرده و محصولات ان‌ه را با قیمت مناسب سفارش دهید. لازم به ذکر است که از نظر سرعت تأمین محصولات، سهولت خرید، تضمین اصالت و سرعت ارسال سفارشات، الانزا یکی از بهترین ها است. در نظر داشته باشید که با کد تخفیف الانزا و امکان پرداخت قسطی، خرید لوازم آرایشی بهداشتی از الانزا بسیار به صرف خواهد بود.

فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی

3. شاواز

روژا را می‌توان یکی از بهترین فروشگاه‌های آرایشی بداشتی با فعالیت درخشان و قیمت‌های بی‌نظیر دانست. این فروشگاه با تنوع بسیار بالا و تخفیف‌های بی‌نظیر خود در کنار تضمین اصالت کالا توانسته رضایت و توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کند. در شاواز می‌توانید تمام محصولات مراقبت از پوست و مو به همراه انواع لوازم آرایشی ایرانی و خارجی را به راحتی خریداری کنید. این فروشگاه تمام محصولات خود را با تضمین اصالت کالا عرضه کرده و در عین حال روزانه تخفیف‌های جذابی برای خرید ارزان در اختیار شما می‌گذارد. علاوه بر این حراج‌ها، کد تخفیف شاواز، ارسال سریع، پشتیبانی منظم، سلامت محصولات و تنوع بالا از دیگر مزیت‌های این فروشگاه اند.

4. روژا

روژا از جمله فروشگاه های معتبر آرایشی با سابقه زیاد است که شعبه های متعددی در شهرهای مختلف ایران دارد. بدون شک، یکی از بیشترین تنوع برند ها را می توانید در این سایت پیدا کنید. چیزی حدود 130 برند مختلف آرایشی، بهداشتی و عطر در این فروشگاه وجود دارد. همه این برندها معتبر و شناخته شده هستند و محصولاتشان از کیفیت بالایی برخوردار است. یکی دیگر از مزایای این فروشگاه، علاوه بر تنوع بی نظیر و کیفیت عالی محصولات، سیستم کارت مشتریان است. با این سیستم، کاربران سایت به ازای هر خرید امتیاز می گیرند و این امتیاز به صورت تخفیف نقدی به حساب آن ها واریز می شود. با این کارت ها، بین 5 تا 15 درصد مبلغ خرید به عنوان هدیه نقدی در خرید های بعدی محاسبه می شود.

مطالعه بیشتر: مقایسه فروشگاه لوازم آرایشی خانومی، مو تن رو و روژا

5. عسل بانو

وقتی صحبت از معتبر ترین و بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی باشد قطعاً عسل بانو یکی از آن ها است. بیش از 200 برند آرایشی و بهداشتی مختلف در این فروشگاه عرضه می شوند؛ اما نه هر برندی. برای خرید از برندهای ایرانی و خارجی داروخانه ای یا لوکس و گران قیمت، عسل بانو بهترین فروشگاه است. بسیاری از فروشگاه های حضوری یا آنلاین، صرفاً با برند های ایرانی همکاری می کنند؛ اما در عسل بانو می‌توانید محصولات خارجی را هم با قیمت مناسب و با کد تخفیف عسل بانو سفارش دهید. از طرف دیگر، تضمین اصالت محصولات خارجی امر بسیار مهمی است. تمام محصولات این سایت، از نظر اصالت و کیفیت تضمین شده اند. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این سایت، مشاوران متخصص آن است. آگاهی پیش از خرید محصولات آرایشی و بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است. دریافت مشاوره مناسب می تواند در داشتن خریدی موفق به شما کمک کند. تمام مشاوران این مجموعه حرفه ای هستند و به صورت رایگان و تخصصی شما را راهنمایی می کنند.

6. رنگدونه

سایت رنگدونه هم یکی از بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی است. در این فروشگاه نیز می توانید به انواع محصولات زیبایی از قبیل لوازم آرایشی و کالا های مراقبتی و درمانی دسترسی داشته باشید. یکی از بهترین ویژگی های این فروشگاه، تنوع آن در زمینه ماسک های صورت، چشم و لب است. ماسک های ورقه ای از بهترین و پر کاربردترین محصولات مراقبتی اند که در عین قیمت مناسب فواید زیادی دارند. این سایت همچنین پکیج های اقتصادی مختلفی را ارائه می کند که با خرید آن ها با قیمتی مناسب از چند محصول کاربردی بهره مند می شوید.

بهترین فروشگاه های لوازم آرایش

7. مدیاژ

یکی دیگر از فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی مدیاژ است. تمام محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم مراقبتی پوست، مو و بدن، عطر و لوازم برقی شخصی از این فروشگاه با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت قابل خرید اند. انواع برند های ایرانی و خارجی داروخانه ای و لوکس با قیمت های مختلف در این فروشگاه عرضه می شوند و می توانید متناسب با بودجه خود محصولات مورد نیازتان را تهیه کنید. البته، مدیاژ فراتر از یک فروشگاه اینترنتی است. این سایت یک منبع مشاوره تمام و کمال است. فروشگاه های بسیاری، برای محصولات خود توضیح می نویسند؛ اما هیچ کدام به اندازه این سایت جامع نیستند. در این سایت، علاوه بر ذکر توضیحات و ویژگی های متداول، نقد و بررسی محصولات هم نوشته می شود. در خریدهای آنلاین امکان تست محصول را ندارید. درنتیجه، وجود این توضیحات دقیق برای داشتن خرید موفق سودمند است.

8. بیوتی کد

بیوتی کد از جمله فروشگاه های معتبر آرایشی و بهداشتی است. این مجموعه هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری خدمت رسانی می کند. این سایت، دسترسی آسان شما به بیش از 7000 کالای مختلف آرایشی، بهداشتی، مراقبتی، عطر، محصولات جانبی و … را فراهم کرده است. اگر اعتبار و معروف بودن فروشگاه برای شما معیار مهمی است، بیوتی کد می تواند انتخاب مناسبی باشد. این فروشگاه نه تنها برندهای بسیار متنوعی را عرضه می کند بلکه با بلاگر های معروفی مانند صدف بیوتی هم همکاری دارد. همکاری با برخی سازمان های مهم مانند کوروش، ایرانسل، مادیران، شاتل و … نیز نشانه کیفیت بالا و قابل اعتماد بودن این سایت است.

9. مو تن رو

هنگام خرید لوازم آرایشی، معیار شما برای انتخاب یک فروشگاه چیست؟ قیمت مناسب؟ تنوع بالا؟ داشتن پیشنهادات ویژه؟ مو تن رو همه این ویژگی ها را با هم دارد. این سایت یکی از بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی است که می توانید برای خرید محصولات مختلف به آن مراجعه کنید. این فروشگاه مجموعه کاملی از برندهای معتبر و معروف را در یک جا جمع کرده است و تنوع بی نظیری را هم از نظر محصولات و هم از نظر قیمت ارائه می کند. برای پرداخت هزینه کم تر، می توانید از کد تخفیف مو تن رو استفاده کنید.

یکی از ویژگی های جالب این سایت، دسته بندی محصولات بر اساس قیمت است. کالا ها در سه گروه زیر 100 هزار تومان، بین 100 تا 200 هزار تومان و بالای 200 هزار تومان قرار گرفته اند و می توانید به سرعت و بر اساس بودجه خود خرید کنید. هنگام خرید از فروشگاه های آنلاین، امکان تست محصول را ندارید؛ اما در مو تن رو می توانید محصولات باکیفیت و تست شده توسط اینفلوئنسر ها را مشاهده و خریداری کنید.

10. آیریک تجهیز

آیریک تجهیز با بیش از 10 سال سابقه در زمینه فروش انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، دسترسی شما به برندهای ایرانی و خارجی مختلف را ساده تر کرده است. قیمت مناسب، تنوع برندها و تضمین کیفیت کالا از جمله ویژگی های مهم این فروشگاه به شمار می آیند. اگر خرید بصرفه و دریافت تخفیف برای شما مهم است، این سایت گزینه مناسبی محسوب می شود. با هر بار خرید محصولات آرایشی و مراقبتی مختلف از این فروشگاه اینترنتی، مبلغی به عنوان هدیه به حساب کاربری شما اضافه می شود. در خرید های بعدی، این مبلغ از فاکتور شما کسر شده و خرید ارزان تری را تجربه خواهید کرد.

11. روبان

روبان یکی دیگر از فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی است که با ارائه محصولات اصل و با کیفیت برای رسیدن به هدف خود که تشویق بانوان به حفظ و مراقبت از زیبایی خودشان است، تلاش می کند. یکی از مزایا ویژگی های برتر این فروشگاه توضیحات و راهنمایی های دقیق و دسته بندی های کاربردی آن است. مانند دیگر فروشگاه های موفق و شناخته شده، این سایت هم محصولات برند های متنوعی را به فروش می گذارد. علاوه بر این، دسته بندی محصولات بر اساس نوع پوست، به شما کمک می کند کالایی سازگار با پوست خود انتخاب کنید. حراج های روزانه، معرفی محصولات پیشنهادی و محصولات محبوب دیگر خریداران هم می تواند انتخاب را ساده تر کند.

بهترین فروشگاه لوازم آرایشی

12. میثم عطر

میثم عطر، بر خلاف چیزی که ممکن است از شنیدن نام آن به ذهنتان بیاید، عطرفروشی نیست. این وبسایت یک فروشگاه جامع لوازم آرایشی، بهداشتی و زیبایی است که عطر و اکلن یکی از محصولات اساسی آن به شمار می آید. در این فروشگاه زیبایی می توانید انواع کالا های آرایشی یا مراقبتی پوست صورت و بدن و مو را خریداری کنید. میثم عطر مزیت های زیادی دارد که مهم ترین آن ها را می توان تضمین اصالت کالا دانست. در بازار پر از تقلب و محصول فیک لوازم آرایشی، خرید از منبعی معتبر امتیاز بسیار مهمی است. نه این سایت نه تنها می توانید محصول اصل بخرید، بلکه هزینه کمتری هم بای آن می پردازید. چگونه؟ با خرید اجناسی که با علامت اوتلت (outlet) مشخص شده اند. اوت لت های میثم عطر اورجینال اند؛ اما بدون لیبل بوده و قیمت بسیار کمتری دارند.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی را به شما معرفی کنیم که از نظر خدمات و رضایت مشتریان بهترین هستند. هر یک از این فروشگاه ها امتیازات و ویژگی های خاص خودش را دارد. شما می توانید با بررسی امکانات هر سایت، برای خرید از آن ها تصمیم بگیرید. در کنار شناخت بهترین فروشگاه های لوازم آرایش، آشنایی با محصولات مناسب هم می تواند در خرید محصولات زیبایی به کمک شما بیاید. با مطالعه مقاله لوازم آرایش ضروری فصل تابستان خرید آسان تری را تجربه خواهید کرد.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments