بهترین غرفه های باسلام برای خرید آنلاین

بهترین غرفه های باسلام

باسلام نزدیک ترین بازار محصولات ارگانیک به خانه شما است. با استفاده از سایت و اپلیکیشن با سلام می توانید در غرفه های بازار های محلی تمام شهر های ایران قدم بزنید و خرید کنید. این سایت بستری را برای تولید کنندگان، کشاورزان و فروشنده های مستقل فراهم کرده است تا از طریق آن بتوانند محصولاتی که دارند را به دست خریدار برسانند. اگر به دنبال تهیه مواد غذایی تازه و سالم هستید همراه ما بمانید تا با بهترین غرفه های باسلام برای خرید آنلاین آشنا شوید.

فروشگاه باسلام چیست؟

این فروشگاه یکی از محبوب ترین مراکز خرید اینترنتی است. با این حال، بسیاری از افراد ممکن است با آن آشنایی نداشته باشند. باسلام یک مارکت پلیس است. در این سایت تعداد زیادی از کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات و مواد غذایی کنار هم جمع شده اند تا کالاهای خود را بدون واسطه به دست خریداران برسانند. قبل از اینکه دست به خرید بزنید، کد تخفیف باسلام مناسب خود را با توجه به شرایط استفاده انتخاب کنید. چنانچه تا کنون از این کد ها استفاده نکرده اید، با مطالعه راهنمای استفاده از کد تخفیف با سلام کاملاً با روند خرید با استفاده از کد های تخفیف آشنا می شوید.

درست مثل بازار های محلی، اینجا هم هر شخص یک غرفه دارد. محصولات هر غرفه با سلام با دیگری فرق دارد. وجه تشابه همه آن ها این است که کالا های غیر کارخانه ای و فراوری نشده می فروشند. شما با مراجعه به این سایت یا دانلود برنامه باسلام می توانید تمام مواد غذایی مورد نیاز خود را خریداری کنید. از جمله این موارد می توان به انواع برنج، ادویه، میوه و سبزیجات، محصولات پروتئینی، خوار و بار، شور و ترشی، عسل، ادویه و تنقلات اشاره کرد. به عبارت دیگر، می توانید جای خالی هر چیزی که در آشپزخانه نیاز دارید را با خرید آنلاین از بهترین غرفه های باسلام پر کنید.

برای مطالعه بیشتر: مقایسه با سلام و دیجی کالا

چرا محصولات غذایی باسلام را خریداری کنیم؟

خرید از باسلام چندین مزیت برای شما دارد. اول از همه این که این فروشگاه اینترنتی است و امکان ارسال کالا به بسیاری از شهر ها را دارد. بنابراین، دیگر نیازی نیست زمان خود را صرف رفتن به فروشگاه های مختلف و شلوغی بازار بکنید. علاوه بر این، باسلام دسترسی و خرید اجناسی که هر شخص لازم دارد را ساده کرده است. برای مثال، ممکن است چای و برنج شمال یا ادویه های جنوب در شهر شما پیدا نشود. با استفاده از این پلتفرم، هر مواد غذایی که نیاز داشته باشید را به فاصله چند کلیک از بهترین غرفه های باسلام خریده و درب منزل تحویل می گیرید.

البته، خرید اینترنتی آن هم برای مواد غذایی می تواند بسیاری از افراد را مردد کند؟ چطور از کیفیت محصول مطمئن شوم؟ این خوراکی ها تازه اند؟ سفارشم در پست خراب نمی شود؟ از کجا بدانم فروشنده واقعاً کالا را برای من می فرستد؟ سؤالاتی از این دست بسیارند؛ اما جوابشان چیست؟ چطور به فروشندگان و غرفه های آن ها اعتماد کنم؟ اول از همه باید بدانید که تمام غرفه دار ها در باسلام احراز هویت شده اند. از طرفی، رضایت خریداران از مهم ترین معیار های فعالیت این سامانه است. تمامی فروشنده ها و محصولاتی که دارند به صورت منظم مورد نظارت و بررسی قرار می گیرند. پس از این بازرسی ها، غرفه هایی که خریداران ناراضی داشته باشند حذف می شوند. از نظر مالی هم، پرداخت شما از طریق درگاه های بانکی امن انجام می گیرد و می توانید با خیال راحت خرید کنید.

به نظرتان همه این امتیاز ها برای داشتن خرید مطمئن کافی نیست؟ بگذارید این را هم اضافه کنیم که می توانید سفارشات خود  را مرجوع کنید. پس از دریافت بسته های خود، تا یک هفته زمان دارید که کیفیت آن ها را بررسی کرده و در صورت عدم رضایت مرجوع کنید. تنها یک مشکل باقی مانده و آن هم پی بردن به کیفیت محصول است. وقتی نمی توانیم یک خوراکی را تست کنیم یا از نزدیک ببینیم چگونه پی به کیفیت آن ببریم؟ ساده است؛ با استفاده از نظرات و تجربیات افرادی که قبل از شما خرید کرده اند.

بهترین غرفه های محصولات باسلام

بهترین غرفه باسلام چیست؟

تعداد فروشنده های این بازار بسیار زیاد است. به همین دلیل، نمی توان تنها یک یا دو مورد را به عنوان بهترین غرفه های باسلام معرفی کرد. به طور کلی، می توان غرفه ها و فروشندگان این سایت را به دو دسته تقسیم کرد. گروه اول افرادی مانند کشاورزان یا تولید کنندگان محصولات خانگی مانند انواع ترشی اند. گروه دوم نیز فروشگاه های سراسر کشور اند که می خواهند فروش اینترنتی هم داشته باشند. این موضوع با توجه به نام غرفه و اسم و تصویر محصول به سادگی قابل تشخیص است. اگر دوست دارید فقط از خوراکی های ارگانیک استفاده کنید، غرفه های محلی و غیر فروشگاهی باسلام بهترین انتخاب برای شما هستند. طبیعتاً ترشی، ادویه، میوه خشک یا هر محصول دیگری که به صورت خانگی تولید شود، هیچ ماده افزودنی یا نگهدارنده ای ندارد.

یکی از راه های پیدا کردن بهترین غرفه های با سلام، اطلاعات، نظرات و امتیاز های آن ها است. خریداران این بازار می توانند به فروشنده یا محصولی که تجربه استفاده از آن را داشته اند، امتیاز بدهند. فروشنده هایی که بیشترین میزان رضایت را داشته باشند ا یک علامت مدال و عبارت «غرفه برتر» مشخص می شوند. علاوه بر این، در قسمت پرفروش های 72 ساعت گذشته، میتوانید برترین غرفه و محصولات با کیفیت آن را ببینید. موقعیت جغرافیای را هم در نظر بگیرید. برای مثال، بهتر است سبزی محلی شمال را از فروشگاهی در همان نواحی خریداری کنید. به این ترتیب کالایی تازه تر و بهتر به دستتان می رسد.

معرفی بهترین غرفه های باسلام

معمولاً افرادی که با سلام را برای خریدهای خود انتخاب می کنند، توجه ویژه ای به سالم و ارگانیک بودن محصول و همچنین حمایت از کسب و کارهای محلی دارند. با در نظر گرفتن این دو نکته، چند مورد از پرفروش ترین و برترین ها از نظر کاربران را معرفی خواهیم کرد.

فروشگاه فدک

فدک یکی از فروشگاه های محصولات غذایی باسلام است. تمرکز اصلی این فروشنده، ارائه تولیدات طبیعی و ارگانیک به ویژه انواع عسل های طبیعی است. شما در این غرفه می توانید اجناسی مانند عرق های گیاهی، ادویه های متنوع، بیسکوییت و حلوا، عطر های گرمی، انواع دمنوش، معجون های ارگانیک و بسیاری محصولات خانگی را خریداری کنید. فدک دارای نشان غرف برتر است و توانسته با جلب رضایت مشتریان، امتیاز های خوبی از آن ها دریافت کند. علاوه بر این، 3 سال سابقه حضور در با سلام و بیش از 145 هزار فروش موفق، نشان دهنده قابل اعتماد بودن این غرفه دار است.

بهترین غرفه آجیل و خشکار باسلام

فروشگاه طهورا یکی از بهترین غرفه های باسلام برای خرید انواع آجیل، خشکبار و شیرینی است. بیش از 3 سال سابقه و نزدیک به 22.6 هزار سفارش موفق نشان دهنده برتری این فروشگاه است. شعار این فروشنده محافظت از سلامتی خریداران است و می توانید محصولاتی سالم را از آن تهیه کنید. انواع گز، آجیل، مغز ها، شکلات، حبوبات، غلات، عسل، انواع ادویه، خرما، کشک و بسیاری از دیگر انواع خوار و بار و تنقلات سالم را می توانید از این غرفه سفارش دهید. برای اطمینان از کیفیت محصولات و نحوه ارسال نیز می توانید تجربیات دیگر خریدارن را مطالعه کنید. در صورت نارضایتی، امکان مرجوع کردن سفارشات نیز وجود دارد.

بهترین غرفه لباس باسلام

در باسلام همه چی از شیر مرغ گرفته تا جان آدمیزاد را می توانید بخرید. لباس و پوشاک هم از جمله اجناسی است که می توانید در این بازار تهیه کنید. یکی از بهترین غرفه های با سلام برای خرید انواع آیتم های مد و لباس، فروشگاه پوشاک لوکس روشن است. محصولات این فروشنده با ارسال رایگان به سراسر تهران فرستاده می شوند. شما می توانید کالا های مورد نیاز خود از جمله لباسهای زنانه و مردانه را از این فروشگاه سفاش داده و بدون پرداخت هزینه پست، تحویل بگیرید. مشخصات و اطلاعات مربوط به هر محصول نیز به طور کامل ذکر شده است. نظرات سایر کاربران و تعداد دفعات فروش هر کالا نیز قابل مشاهده است.

3.4 5 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments