معرفی بهترین سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی

در سال های اخیر و به ویژه پس از همه گیری کرونا، شبکه نمایش خانگی ایران رشد و رونق زیادی پیدا کرد. در جواب کسانی که نمی دانند شبکه نمایش خانگی چیست، می توان گفت منظور از این شبکه پلتفرم یا پلتفرم هایی است که سریال های مختلف را منتشر می کنند. این سریال ها در تلویزیون پخش نمی شوند. همچنین، برخی از محدودیت های سریال های تلویزیونی، بر سریال های شبکه نمایش خانگی اعمال نمی گردد. در گذشته، سریال های غیر تلویزیونی از طریق دی وی دی به دست مخاطب می رسیدند. در حال حاضر، دانلود آن ها از سایت های منتشر کننده راه متداول تری است. در این مطلب شما را با برخی از محبوب ترین و بهترین سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی در ژانر های مختلف آشنا خواهیم کرد.

البته پلتفرم های مختلف در تولید برخی آثار مشارکت دارند و سپس آن ها را به صورت اختصاصی نمایش می دهند. مثلا سریال هایی که تنها با خرید اشتراک فیلیمو می توانید ببیند نمونه ای از این آثار هستند. همچنین، لازم به ذکر است که برای خرید اشتراک این پلتفرم با هزینه کم تر می توانید از کد تخفیف فیلیمو بهره مند شوید.

سریال یاغی

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت ساخته شده و پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، علی شادمان و آبان عسگری از بازیگران آن هستند. ژانر این سریال خانوادگی و اجتماعی است و تا کنون توانسته است توجه و نظر مثبت مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. در سریال، با زندگی پر از فراز و فرود قهرمان داستان همراه می شوید؛ پسر جوانی که قصد دار قهرمان کشتی شود. مسیر موفقیت برای او آسان نیست و باید با مشکلات و موانع بسیاری مبارزه کند؛ اما در این راه تنها نیست.

سریال یاغی

سریال نوبت لیلی

نوبت لیلی از جدیدترین و بهترین سریالهای ایرانی شبکه نمایش خانگی است. حمید فرخ نژاد، مریلا زارعی، پردیس احمدیه، لادن مستوفی، محمد امین شعرباف و مهران غفوریان از جمله بازیگران این سریال اند. می توان گفت که این مجموعه یکی از متفاوت ترین سریال های ایرانی است. حتی با مشاهده پیش نمایش و تصاویر سریال نیز متوجه این تفاوت خواهید شد. ژانر سریال درام، فانتزی، رازآلود و عاشقانه است و داستان دختر جوانی به نام لیلی را روایت می کند. لیلی، قهرمان داستان، از طریق کتابی مرموز به حقیقت عجیبی درباره خانواده خود پی میبرد. این که او و خانواده اش در زمان و مکان های بسیاری زندگی کرده اند. او باید با رمزگشایی از این کتاب و یافتن تابلوی نیاکانش به این زندگی ها معنا بدهد.

سریال نوبت لیلی، نمایش خانگی

سریال مهمونی

آقای مجری و کلاه قرمزی سال ها مهمان خانه های ما بوده اند و برایمان خاطره ساخته اند. جدیدترین ساخته ایرج طهماسب از طریق شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و در لیست پرطرفدارترین برنامه ها قرار دارد. این مجموعه عروسکی، گفت و گو محور بوده و کمدی است. به احتمال زیاد اسم شخصیت های محبوب بچه، پشه و دی جی را شنیده باشید. هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی صدا پیشگان مهمونی اند. در هر قسمت نیز یکی از هنرمندان معروف مهمان برنامه است. از جمله این هنرمندان می توان به هومن سیدی، ویشکا آسایش، پژمان جمشیدی، علی نصیریان و بهرام افشاری اشاره کرد.

مهمونی، بهترین سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی

سریال جیران

نمی شود از بهترین سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی صحبت کرد و نامی از سریال موفق جیران نیاورد. این سریال که روایتی عاشقانه و تاریخی است، به کارگردانی حسن فتحی، یکی از برجسته ترین کارگردانان ایرانی، تولید شده است. ستارگان زیادی مانند بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، مهدی پاکدل، غزل شاکری، رعنا آزادی ور، هومن برق نورد و امیر جعفری در این سریال نقش آفرینی می کنند. این سریال داستانی عاشقانه در دل تاریخ است که بخشی از سلطنت ناصرالدین شاه پس از امیرکبیر و عشق میان او و جیران را به نمایش در می آورد.

سریال جیران، نمایش خانگی

جوکر

جوکر، بیشتر از این که سریال باشد، یک رئالیتی شو با محوریت مسابقه است. سید حامد میرفتاحی و احسان علیخانی، که او را با مجموعه های ماه عسل و عصر جدید می شناسید، کارگردانان این مجموعه اند. این برنامه کمدی و خانوادگی است؛ اما با دیگر برنامه های طنز ایرانی فرق دارد. چهره های معروف و محبوب تلویزیونی، هنری، ورزشی و … در این برنامه حضور پیدا کرده و به رقابت با یکدیگر می پردازند؛ رقابت بر سر خنداندن بقیه. البته، فقط خنداندن دیگران برای برنده شدن کافی نیست، چالش مسابقه این است که شرکت کنندگان نباید خودشان بخندند. سام درخشانی، حامد آهنگی، یوسف صیادی، امین حیایی، هومن برق‌نورد، بیژن بنفشه خواه، رضا شفیعی جم، مهران غفوریان، غلامرضا نیکخواه و بسیاری از دیگر هنرمندان کشور در این برنامه حضور دارند.

جوکر

سریال خاتون

خاتون از پر مخاطب ترین مجموعه های اخیر و یکی از بهترین سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی است. این سریال پرستاره اولین تجربه کارگردانی تینا پاکروان بود. خاتون روای حکایتی درام، تاریخی و عاشقانه است که به گفته انتشار دهندگان آن «داستان زنی از زنان این سرزمین که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده اند» را به نمایش می گذارد. زمان سریال به سال 1320 و اشغال ایران در جنگ جهانی دوم بر می گردد و زندگی خاتون و تحولات ایران را نشان می دهد.

اگرچه به عقیده مخاطبان، قسمت های پایانی سریال کیفیت قسمت های اول را نداشت؛ اما تماشای آن خالی از لطف نیست. نگار جواهریان، اشکان خطیبی، بابک حمیدیان، مهران مدیری، شبنم مقدمی، بهناز جعفری و ستاره پسیانی از بازیگران این مجموعه اند. آهنگسازی این سریال نیز بر عهده کیهان کلهر بوده است. به یاد د اشته باشید که این سریال جزو سریال های اختصاصی نماوا محسوب می شود و برای تماشای آن باید اشتراک این مجموعه را داشته باشید. البته برای خرید ارزان تر این اشتراک، کد تخفیف نماوا در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است.

خاتون، بهترین سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی

سریال جادوگر

سریال جادوگر، از بهترین آثار طنز ایرانی است که با پخش خود، توانست طرفداران بسیاری پیدا کند. داستان فیلم با دو شخصیت اصلی به نام قدرت و جهانگیر شروع می شود. این دو نفر تحت تعقیب پلیس قرار گرفته و قصد فرار از کشور با چهره مبدل را دارند. البته که همه چیز به همین سادگی تمام نمی شود و این دو در مسیر دیگری قرار می گیرند. کارگردانی این سریال بر عهده مسعود اطیابی است و ستارگان طنز مشهوری مانند جواد رضویان، احمد مهران فر، نادر سلیمانی و مریم مؤمن در آن بازی می کنند.اگر کلاً به ژانر طنز علاقه دارید، تماشای 12 فیلم برتر کمدی ایران را نیز از دست ندهید.

سریال جادوگر

سریال میخواهم زنده بمانم

این سریال در سال 1399 ساخته شده و از بهترین سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی در ژانر درام، عاشقانه و خانوادگی به شمار می آید. داستان سریال در دهه 60  می گذرد. اتفاقات ناگواری که برای هما، یکی از شخصیت های اصلی داستان، و خانواده او رخ می دهد، نقطه آغاز ماجرا ها و اتفاقاتی است که در سریال خواهید دید. خواننده این سریال همایون شجریان است. حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، آناهیتا درگاهی و مهران احمدی نیز از جمله بازیگران آن هستند.

میخواهم زنده بمانم

جمع بندی

گسترش شبکه نمایش خانگی و استقبال مخاطبان، راه را برای ساخت سریالهای با کیفیت تر باز کرده است. سریال هایی که در این مطلب معرفی شد، همگی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی بودند که از دید مخاطبان امتیازی بالای 90 درصد دریافت کرده اند. این سریال ها ژانر های مختلفی را شامل شده و میتوانند هر سلیقه ای را پوشش دهند. امیدواریم تماشای آن ها اوقات فراغت لذت بخشی برایتان بسازد. برای آشنایی با برخی از بهترین فیلم ها نیز می توانید مقاله معرفی 10 فیلم جذاب برای دوران قرنطینه کرونا را نیز مطالعه کنید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments