بهترین سایت خرید بیمه آنلاین + مقایسه

بهترین سایت خرید بیمه

اگر بخواهیم جهانی که در آن زندگی می کنیم را در یک کلمه خلاصه کنیم، می توان گفت غیر قابل پیش بینی. به همین دلیل، بهتر است خودمان را برای هر اتفاق و حادثه ناگواری آماده کنیم. حقیقت تلخی است؛ اما اهمیت ندارد که در حال حاضر چقدر دارایی یا درآمد دارید، همه آن ها ممکن است در یک اتفاق غیر منتظره از بین بروند. طبیعتاً اگر شخصی پیش بینی چنین وضعیت را کرده باشد، چیزی نمی تواند غافلگیرش کند. حتماً این مثال معروف را شنیده اید که زمانی که نوح کشتی می ساخت، هنوز بارانی نیامده بود. تهیه بیمه همان کشتی نجات شما در طوفان حوادث است؛ اما آن را از کجا دریافت کنیم؟ با ما همراه باشید تا با بهترین سایت خرید بیمه آنلاین آشنا شوید. برای خرید آنلاین می توانید از کدهای تخفیف سایت کانال تخفیف استفاده کنید و هزینه پرداختی تان را کاهش دهید. به عنوان مثال می توان به کد تخفیف ازکی، کد تخفیف بیمه بازار و… اشاره کرد. در ادامه به طور جامع با هر یک از این شرکت های بیمه آشنا خواهید شد.

چرا به خرید بیمه نیاز داریم؟

جواب خلاصه این سوال این است که ما برای تضمین امنیت جان و مال خود به خرید بیمه نیاز داریم. اولین مزیت بیمه را می توان محافظت مالی دانست. در زندگی هیچ چیز قطعی وجود ندارد. هر لحظه ممکن است اتفاقی مانند تصادف رانندگی، مشکل اقتصادی، دزدی و … رخ بدهد. تحمل و رفع عواقب ناشی از این اتفاقات می‌تواند دشوار باشد. در این میان، بیمه چتر حمایتگری است که از نظر مالی به شما کمک می کند. بهترین سایت های خرید بیم، در حقیقت ابزار هایی هستند که به شما کمک می کنند خسارات وارد شده را جبران کنید. فرض کنید اتومبیل شما به سرقت رفته باشد. ناگوار بودن اتفاق به کنار، ه احتمال زیاد به این راحتی نمی توانید برای خرید ماشین جدید هزینه بپردازید. در عوض، اگر طی سال ها، مبلغ معینی را به صورت ماهانه به حساب بیمه واریز کرده باشید، جایی برای نگرانی وجود نخواهد داشت.

انواع بیمه هایی که می توان آنلاین خرید

زمانی که صحبت از بیمه باشد، هر شخص به چیز متفاوتی فکر می کند؛ از پوشش هزینه های درمان گرفته تا پرداخت دیه و خسارت تصادف. بیمه انواع متفاوتی دارد و اغلب افراد هم به بیش از یک نوع بیمه نیاز دارند به صورت کلی، شما می توانید خرید بیمه تکمیلی درمان، عمر، حوادث، آتش سوزی، شخص ثالث، بدنه، مسافرتی، مسئولیت و … را از طریق سایت های بیمه آنلاین انجام دهید. . پیش از اینکه بهترین سایت خرید آنلاین بیمه را بررسی کنیم، بهتر است نگاه کوتاهی به پرمتقاضی ترین انواع بیمه بیندازیم.

بیمه شخص ثالث

تصادفات راهنمایی و رانندگی بخش قابل توجهی از حوادث کشور را تشکیل می دهند. ضررهای جانی یا مالی ناشی از تصادفات شهری و جاده ای به صورت سالانه آسیب هایی جدی به افراد و خانواده های آن ا وارد می کند. به همین دلیل است که برخورداری از بیمه برای همه وسایل  نقلیه ضروری است. یکی از این مواد بیمه شخص ثالث است که برای تمام وسایل نقلیه موتوری اجباری است و خسارات و هزینه های وارده به ماشین، راننده و سرنشینان را پوشش می دهد. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر، مقاله بهترین قیمت خرید بیمه شخص ثالث را مطالعه کنید. علاوه بر مطلع شدن از قیمت ها، می توانید در مقاله صدور بیمه شخص ثالث مشروط به پرداخت عوارض آزاد راهی شد، اطلاعات بیشتری در رابطه با این بیمه کسب کنید.

بیمه بدنه

یکی دیگر از بیمه هایی که می توانید به صورت آنلاین از سایت های مختلف خریداری کنید، بیمه بدنه است. همانطور که از نام آن مشخص است، این بیمه خسارت های وارد شده به بنده ماشین و قطعات مختلف آن را پوشش می دهد. این آسیب ها ممکن است در اثر تصادف یا بلایای طبیعی ایجاد شده باشند. هزینه ای که مالک خودرو پرداخت می کند، بسته به ماشین می تواند متفاوت باشد؛ اما به طور کلی صرفه اقتصادی آن قابل چشم پوشی نیست.

بیمه عمر

خرید بیمه عمر آنلاین از سایت های مختلف، یکی از بهترین کارهایی است که می توانید در حق خود و اطرافیانتان انجام دهید. به طور کلی، دو چیز تحت پوشش بیمه عمر افراد قرار می گیرند. اول هزینه برخی بیماری ها و جراحی ها و دومین مورد نیز مربوط به حوادثی است که منجر به فوت شخص می شود. زندگی و اتفاقات ناگهانی آن را مانند سقفی در نظر بگیرید که در حال تخریب است و نیاز به تعمیر دارد. هر چه این کار را به تعویق بیندازید، احتمال آسیب دیدن خود و خانواده تان بیشتر است. خرید بیمه عمر از بهترین سایت ها سبب می شود خود و عزیزانتان را از این آسیب ها در امان نگه دارید.

مطالعه بیشتر: چرا باید بیمه عمر داشته باشیم؟

بهترین سایت خرید بیمه عمر و شخص ثالث

چرا بیمه نامه را از سایت آنلاین بخریم؟

درباره اهمیت برخورداری از بیمه و انواع آن در بهترین سایت خرید بیمه صحبت کردیم. با این حال یک سؤال مهم باقی می ماند. چرا باید از سایت و کارگزاری های آنلاین استفاده کنیم؟ اگر تا به حال گذرتان به نمایندگی ها و کارگزاری های بیمه افتاده باشد، قطعاً مشکلات و ایراد های آن ها را هم دیده اید. رفت و آمد ها، اتلاف وقت و کاغذ بازی هایی که از نظر ما چندان ضروری به نظر نمی رسند، از جمله موارد آزار دهنده ای است که در خرید حضوری بیمه با آن مواجه می شویم. تا همینجا مشخص می شود که چرا بسیاری از افراد فروشندگان اینترنتی بیمه را ترجیح می دهند.

اولین مزیت خرید آنلاین و البته ویژگی مشترک میان بهترین سایت های خرید بیمه سرعت و سهولت آن ها است. همه کارها در بستر یک سایت و تنها با چند کلیک ساده انجام می شود. در نتیجه دیگر نه لازم است در صف معطل بمانید، نه صبح زود به دفتر بیمه مراجعه کنید. علاوه بر این، وقتی از شیوه اینترنتی استفاده کنید، خریدی آگاهانه تر خواهید داشت. در روش سنتی نه امکان بررسی و مقایسه وجود دارد و نه شخصی توضیحات کامل به شما ارائه می کند. در یک وبسایت، به راحتی می توانید شرایط و اطلاعات طرح های مختلف را بررسی کرده و سپس دست به خرید بزنید.

با وجود ساده شدن فرایند تهیه و تمدید بیمه نامه، باز هم ممکن است با سؤالی مواجه شوید. در این مواقع کافیست با پشتیبانی آنلاین هر سایت ارتباط برقرار کنید تا سؤالات و مشکلات شما را برطرف کنند. علاوه بر برخورداری از همه این مزیت ها، هزینه کمتری نیز پرداخت خواهید کرد. وجود تخفیف های متنوع، امکان خرید ارزان تر را برای همه افراد ممکن کرده است.

بهترین سایت های خرید آنلاین بیمه

با در نظر گرفتن لیست مزیت های خرید آنلاین بیمه، می توان گفت بهترین سایت برای این کار، سایتی است که همه این امتیازات را به شما ارائه کند. ما با در نظر گرفتن این موارد و کیفیت شرکت ها در خدمات رسانی بهترین سایت خرید بیمه را به شما معرفی خواهیم کرد.

بیمه بازار

با مراجعه به سایت یا نصب اپلیکیشن بیمه بازار، دیگر هیچ وقت به نمایندگی بیمه مراجعه نخواهید کرد. امکانات و ویژگی های مثبت این پلتفرم به قدری زیاد است که از سال 95 تا کنون به عنوان بهترین سایت خرید بیمه آنلاین شناخته می شود. تنوع پوشش های عرضه شده و شرکت های ارائه دهنده بیمه در این سایت زیاد است. ممکن است بخواهید برای وسایل نقلیه خود بیمه شخص ثالث، بدنه یا موتور سیکلت تهیه کنید. از طرفی، شاید نیاز به خرید بیمه عمر، درمان، مسافرت، آتش سوزی، آسانسور و … داشته باشید. تمام این موارد به سادگی در بیمه‌بازار در دسترس اند. برای این که مبلغ پرداختی خود را نیز کاهش دهید می توانید از کد تخفیف بیمه بازار استفاده کنید.

بیمه بازار، سایت خرید آنلاین بیمه

تنوع و سرعت بالا برای یک کارگذاری آنلاین عالی است؛ اما کافی نیست. یکی از مهم ترین نقاط قوت این مجموعه، همکاران آن است. اعتبار بیمه بازار را می توان با یک نگاه به شرکت های طرف قرار داد آن تشخیص داد. تمام سازمان های معتبر مانند بیمه های ایران، آسیا، البرز، پاسارگارد، نوین، سینا، سامان و پارسیان را می توان در این سامانه پیدا کرد. علاوه بر این، تضمین قیمت و وجود پیشنهاد های مختلف این امکان را به شما می دهد که خرید ارزان تری داشته باشید. هزینه ها برایتان سنگین است؟ کافیست از امکان پرداخت قسطی استفاده کنید و به راحتی بیمه نامه خود را با ارسال رایگان تحویل بگیرید.

مطالعه بیشتر: آموزش تصویری استفاده از کد تخفیف بیمه بازار برای خرید بیمه ارزان

خرید آنلاین انواع بیمه با ازکی

اگر نمی دانید از کدام سایت و کارگزاری آنلاین بیمه بخرید ما ازکی را به شما پیشنهاد می دهیم. این سامانه مرجعی ایده آل برای دریافت مشاوره و خرید اینترنتی انواع بیمه است. فرقی ندارد که بخواهید از پوشش های مربوط به وسایل نقلیه مانند شخص ثالث و بدنه استفاده کنید یا به دنبال خدمات درمانی و کاری باشید. این وبسایت با تمامی شرکت های بیمه معتبر ایران همکاری می کند. در نتیجه، انتخاب های پیش روی شما گسترده تر از هر زمان دیگری است. معیار اصلی شما برای انتخاب یک طرح بیمه ممکن است قیمت، مدت زمان، تنوع خدمات یا هر چیز دیگری باشد. زمانی که ازکی را انتخاب می کنید می توانید به سادگی، طرح و پوشش های مختلف را بر اساس نکاتی که مد نظر دارید مقایسه کرده و بر این مبنا انتخاب کنید. با اپلیکیشن ازکی هم استفاده از امکانات مورد نظرتان ساده تر می شود.

اگر بخواهیم مزیت های این سامانه و دلایل خرید از آن را بیان کنیم، بی طرف بودن اولین آن ها است. ازکی شما را به استفاده از یک شرکت خاص اجبار یا تشویق نمی کند. همه چیز در کمال شفافیت در دسترس شما است تا خودتان تصمیم گیرنده باشید. همین موضوع سبب شده این مجموعه را بهترین سایت خرید بیمه آنلاین بدانیم. علاوه بر این، دیگر نگران هزینه ها نباشید. این سایت یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات اعتباری است. با مراجعه به سامانه ازکی می توانید هزینه خرید یا تمدید بیمه نامه را به صورت نقدی یا اقساطی پرداخت کنید و از تخفیف های ویژه نیز برخوردار شوید.

بیمه دات کام

بهترین سایت خرید بیمه شخص ثالث و بدنه

بیمه دات کام یکی دیگر از راه هایی است که با استفاده از آن می توانید راحت و بدون دردسر و فقط با مراجعه به یک سایت، انواع بیمه های مورد نیاز خود را خریداری کنید. این وبسایت در حقیقت یک کارگزاری آنلاین است که زمان لازم برای دریافت مشاوره، استعلام قیمت، مقایسه طرح های مختلف و خرید را به چند دقیقه کاهش داده است. شرکت های مختلفی از جمله بیمه ایران، پارسیان، البرز، تعاون و … را می توانید در این سامانه پیدا کنید. هر کدام از این مراکز پیشنهادات و طرح های مختلفی ارائه می دهند که با شفایت در این سایت ذکر شده است. مشاوره خرید در این مجموعه رایگان است. شما می توانید انواع بیمه های شخص ثالث، بدنه، تکمیل درمان، آتش سوزی، مسافرتی و … را از بیمه دات کام خریداری یا تمدید کنید.

بیمیتو

وب سایت بیمیتو یکی از اولین انتخاب ها برای هر شخصی بود که می خواست بیمه خریداری کند. یکی از مهم ترین مزیت های این مجموعه سرعت بالا در ارائه خدمات است. به صورتی که، اگر خرید خود را تا ساعت 21 انجام دهید، همان روز می توانید بیمه نامه خود را دریافت کنید. این قابلیت به ویژه برای زمان هایی که یادتان رفته بیمه را تمدید کنید و نیاز به دریافت خدمات سریع دارید، مفید است. شخص ثالث، بدنه، موتور سیلکلت، آتش سوزی، زلزله، درمان تکمیلی، عمر و … از جمله بیمه هایی است که می توانید از این سایت خریداری کنید.

مطالعه بیشتر: راهنمای کامل استفاده از کد تخفیف بیمیتو برای خرید آنلاین بیمه

مزایای بیمیتو

ارسال رایگان، پشتیبانی 24 ساعته، خرید آسان، یادآورد تمدید و پرداخت قسط و پرداخت آنلاین خسارت از جمله دیگر نقاط مثبت این سرویس است. مدتی پیش این مجموعه با یکی دیگر از بهترین سایت های خرید بیمه، یعنی ازکی ادغام شد. در نتیجه، با خرید از آن می توانید از مزایای این مجموعه مانند خرید قسطی و اعتباری نیز برخوردار شوید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments