بهترین برند های تلویزیون خارجی + قیمت

بهترین تلویزیون خارجی

تلویزیون ها از زمان تولید تا کنون همواره قسمت مهمی از لوازم منزل بوده اند. این محصولات را می توان بهترین وسیله سرگرمی برای گذراندن اوقات فراغت دانست. صنعت تولید تلویزیون در ده های گذشته با پیشرفت چشمگیری رو به رو بوده است. به طوری که از تلویزیون های کوچک جعبه ای با تصویر سیاه و سفید اکنون به نمایشگر های منحنی با کیفیت تصویر فوق العاده رسیده ایم. در این مقاله بهترین برند های تلویزیون خارجی را به شما معرفی خواهیم کرد. برای خرید هر کدام یک از این محصولات بدون آن که دغدغه ای در رابطه با خرابی و ارسال آن ها داشته باشید، می توانید به سراغ وب سایت معروف دیجی کالا بروید. اگر قصد خرید داشتید، با استفاده از کد تخفیف دیجی کالا هزینه خرید خود را کاهش دهید.

ال جی بهترین برند تلویزیون خارجی

ال جی بهترین برند تلویزیون

ال جی یک برند معتبر و شناخته شده تولید لوازم خانگی در کره جنوبی می باشد. تلویزیون های ال جی با تنوع بالا امروزه سهم زیادی در بازار لوازم صوتی و تصویری ایران دارند. برند ال‌جی همواره با تکنولوژی های روز دنیا پیشرفت کرده و تلاش این مجموعه بر نوآوری بوده است. کیفیت بسیار بالای صدا و تصویر، طراحی بسیار ظریف و مدرن و پشتیبانی خوب از دلایل محبوبیت تلویزیون های این برند خارجی هستند.

یکی از نقاط قوت تلویزیون های ال جی زاویه دید گسترده است. شما در هر نقطه ای که نشسته باشید مشکلی برای تماشای آن نخواهید داشت. ال جی امروزه به واسطه تولید تلویزیون های OLED و Nano Cell توانسته قدرت خود را در میان رقبا حفظ کند و همچنان از تولید کنندگان برتر این صنعت باشد. محبوب ترین LED تولید این برند مدلUQ8000  است که با قیمتی در حدود 20 میلیون تومان عرضه می شود.

 یکی از جدید ترین مدل های این برند تلویزیون ال جی80 NANO است که در ساخت نمایشگر آن از تکنولوژی نانو سل استفاده شده و حدود 23 میلیون تومان قیمت دارد. تلویزیون های OLED این برند که از نمایشگر های منحنی شکل برخوردارند نیز محبوبیت زیادی دارند و مدل CS آن به عنوان یک مدل پر فروش 53 میلیون تومان ارزش دارد. به طور کلی، این شرکت را می توان از بهترین برند های تولید کننده تلویزیون خارجی دانست.

مطالعه بیشتر: تلویزیون چی بخریم؟ معرفی 6 برند برتر تلویزیون ایرانی

تلویزیون های برتر سامسونگ

 شرکت سامسونگ

تلویزیون های تولید شده در این شرکت کره ای پر فروش ترین محصول در بین رقبای هستند. وضوح بسیار بالای تصویر در این محصولات به علت وجود نمایشگر های کوانتومی است. یکی از نکات مثبت این تلویزیون ها سرعت بسیار بالای رفرش است. این ویژگی باعث می شود افت کیفیت تصویر یا گوشه های محو به چشم نیاید. سامسونگ در تلویزیون های جدید خود از سیستم عامل TIZEN استفاده کرده است، این سیستم عامل مخصوص این شرکت است. بنابراین، حداکثر میزان هماهنگی را با تلویزیون های این برند دارد. استفاده از این سیستم برای TV مزیت های بسیاری داشته و فاقد برخی ایرادات سیستم عامل اندروید است.

سامسونگ از بهترین برند های تلویزیون خارجی است. این مجموعه محصولات خود را در دو نوع تخت و QLED تولید می کند تا بتواند پاسخگوی نیاز های همه مشتریان خود باشد. از دیگر مزایای این اجناس، کیفیت ساخت بسیار خوب آن ها است. این تلویزیون ها با مقاومت بسیار خوب می توانند برای مدت طولانی پاسخگوی نیاز شما باشند. برخی مواقع قیمت تولیدات این مجموعه می تواند بالا باشد؛ اما کیفیت و دوام آن ها ارزش هزینه ای ک برای آن پرداخت می کنید را دارد.

QN90A QLED یکی از بهترین تلویزیون های سامسونگ است. این محصول پرچمدار این برند محسوب می شود. طراحی زیبا و دقیق، کیفیت تصویر بالا، امکان اتصال به دو کنسول بازی به صورت همزمان و بهره مندی از پنل خورشیدی از دلایل محبوبیت این دستگاه است. این مدل از جدید ترین محصولات این برند بوده و در سال 2021 عرضه شده است. این تلویزیون در سایز های 43 تا 95 اینچ موجود است و حدود قیمت آن از 40 میلیون تومان تا 140 میلیون تومان می باشد.

سونی بهترین برند تلویزیون ژاپنی

سونی، بهترین برند تلویزیون از لحاظ کیفیت تصویر

سونی، بهترین برند تلویزیون از لحاظ کیفیت تصویر است. محصولات صوتی و تصویری سونی همواره جزو برند های پیشرو در این زمینه بوده اند. کیفیت بالا و ساخت محکم و مقاوم از دلایل محبوبیت تلویزیون های این برند است. در میان تمام تلویزیون های تولید شده، سونی با داشتن پردازنده های بسیار قوی با کیفیت ترین و زنده ترین تصاویر را برای شما به ارمغان می آورد.

از ویژگی ها خوب این محصولات می توان به داشتن سیستم عامل اندروید اشاره کرد. همچنین، قطعات به کار رفته در این تلویزیون ها بسیار محکم و با کیفیت هستند. این موضوع باعث می شود بتوانید برای مدت زمان بسیار طولانی از ساخته های این برند استفاده کنید. البته، لازم به ذکر است که تلویزیون های سونی از قیمت نسبتا بالاتری در مقایسه با سایر برند ها برخوردار هستند. با این حال، برخی امکانات انحصاری آن برای افراد بسیار مهم بوده و ارزش پرداخت پول بیشتر را دارند.

سری تلویزیون های سری 9 سونی در کلاس های X ، Z و A  با کیفیت تصویر 8k از بهترین محصولات این مجموعه هستند و جزو پرچمداران این صنعت به شمار می آیند. کلای های A و Z به طرز شگفت انگیزی از نظر کیفیت تصویر خوب هستند. این محصولات در مدل ها و سایز های بسیار متنوع تولید می شوند. تلویزیون های سونی سری 9 ممکن است تخت یا منحنی باشد که در هر صورت زاویه تصوی گسترده ای برای شما فراهم می کند. به علت تنوع بسیار بالای این محصولات، طبیعتا قیمت های بسیار متنوعی را شاهد هستیم. به طور کلی، با توجه با اندازه، امکانات و کیفیت از حدود 30 تا 200 میلیون تومان را می توان به عنوان بازه قیمت محصول های این برند خارجی در نظر گرفت.

 برند هلندی فیلیپس بهترین تولید کننده تلویزیون خارجی

برند هلندی فیلیپس

فیلیپس یک نام آشنا در تولید لوازم الکتریکی است. تقریباً هر کالایی که تحت نام این برنئ تولید می شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. فیلیپس از محبوب ترین برند های تلویزیون خارجی محسوب می شود. کلیه محصولات این شرکت دارای کیفیت 4k هستند. شاید در رقابت با برند های بزرگ ضعیف تر به نظر برسند؛ اما در حالت کلی، از لحاظ قیمت و کیفیت محصول بسیار خوبی هستند.

همه تلویزیون‌های شاخص فیلیپس مدل OLED هستند. این مدل ها دارای کنتراست بسیار خوبی می باشند. ساخته های این شرکت تمام استاندارد های صوتی را نیز دارند و کیفیت صدای خوبی به شما ارئه می دهند. این سری از محصولات فیلیپس در دو دسته معمولی و پلاس جای می گیرند. مدل های پلاس از امکانات مضاعفی برخوردار هستند. تلویزیون فیلیپس OLED 706با کیفیت تصویر4k، پردازنده های بسیار قوی و قدرت رفرش بالا از بهترین تولیدات این برند است. این مدل در دو سایز 55 و 65 اینچ در بازار موجود بوده و قیمتی  حدود 41 تا 64 میلیون تومان دارد.

هایسنس

هایسنس

 محصولات شرکت هایسنس در گروه محصولات با کیفیت تولید چین قرار دارند. کیفیت صوت و تصویر تلویزیون‌های هایسنس، قابلیت‌ها و امکانات مدرن در کنار وجود فناوری‌های به روز مانند سیستم عامل اندروید در محصولات این برند، باعث محبوبیت و فروش نسبتا خوب آن ها در بازار ایران شده است.

محصولات این برند در مقایسه با برند های مطرح از نظر کیفیت قابل رقابت است و از لحاظ قیمت مناسب تر هستند. بنا براین می توانند انتخاب مقرون به صرفه و مناسبی باشند. کیفیت عالی ساخت و طول عمر بالای دستگاه، کیفیت بالای تصاویر نمایشی تلویزیون هایسنس و ظاهر مدرن و شیک از دلایل محبوبیت محصولات این برند است. از طرف دیگر محدودیت در زاویه دید، محدودیت در پورت های ورودی و تنوع کم این محصولات را می توان به عنوان نقاط ضعف آن ها مطرح نمود.

تلویزیون هوشمند 55 اینچ مدل A6100UW 4K Ultra HD دارای سیستم عامل vidaa u یکی از بهترین انتخاب ها از این برند است. این محصول با پردازنده 4 هسته ای و کیفیت HDR می تواند انتظار شما را از یک تلویزیون خوب و معقول بر طرف کند. نکته جالب توجه این جاست که قیمت این محصول در حدود 10 میلیون تومان است. از این رو انتخاب کاملا مقرون به صرفه ای محسوب می شود.

شارپ، بهترین برند تلویزیون از نظر کیفیت صوت

شارپ، بهترین برند تلویزیون از نظر کیفیت صوت

برند تولیدی شارپ یکی دیگر از بهترین برند های تولید تلویزیون و سایر لوازم صوتی و تصویری در ژاپن است. این مجموعه بزرگ فعالیت خود را از سال 1912 آغاز کرده و هم اکنون بیش از 50000 کارمند دارد. LED های شارپ به دلیل روشنایی و رنگ شارپ و چشمگیر مشهور و محبوب هستند.

تلویزیون های هوشمند شارپ با داشتن سیستم عامل اندروید، کارایی بالاتری دارند. این امکان برای شما وجود دارد که برنامه های متنوعی روی آن نصب کنید. از نقاط قوت تلویزیون های شارپ میتوان به کیفیت صدای فوق العاده اشاره کرد. همچنین کیفیت تصویر در این محصولات عموما4K  است و تجربه لذت بخشی از تماشای تلویزیون به شما می دهد.

تلویزیون شارپ 70  CK3X یکی از محبوب ترین مدل های این برند است. این LED با اندازه 70 اینچ تنها قیمتی معدل 42 میلیون تومان دارد. این قیمت نسبت به سایر تلویزیون های دارای این سایز در برند های مختلف، قیمتی پایین و منصفانه به شمار می آید.

این محصول دارای کیفیت تصویر4k و سیستم عامل اندروید می باشد. به علاوه با داشتن کیفیت صوتی فوق العاده بالا می تواند گزینه ایده آلی برای شما باشد.

پاناسونیک

تلویزیون خارجی پاناسونیک

باز هم یک برند ژاپنی. پاناسونیک شرکتی با سابقه درخشان در تولید لوازم برقی است. این شرکت با ارائه ویژگی های پیشرفته و ممتازی مانند سیستم هدایت صوتی؛ وای فای فعال و جدیدترین فناوری ها در تلاش است تجربه لذت بخشی از تماشای تلویزیون را برای مشتریان خود فراهم آورد.

از ویژگی های مهم و اساسی تولیدات این برند، کنتراست و وضوح رنگی تصویر است. تلویزیون های تولید این برند از این نظر با هیچ محصول دیگری قابل مقایسه نیستند. تلویزیون های پاناسونیک از لحاظ فرم ظاهری و کیفیت بدنه نیز بسیار مرغوب هستند. این محصول می تواند سال های زیادی برای شما کارایی داشته باشد.

تلویزیون 55 اینچی پاناسونیک 55GX736 با قیمت حدودی 21  میلیون تومان انتخاب بسیار هوشمندانه ای از میان تلویزیون های میان رده است. این محصول دارای کیفیت تصویر 4k و سیستم عامل انروید است و در سال 2021 عرضه شده است. از ویژگی های منحصر به فرد این محصول می توان به تکنولوژی Dolby Audio  اشاره کرد. این تکنولوژی باعث می شود صدایی بسیار با کیفیت  و به اصطلاح سینمایی به شما ارائه شود.

شیائومی، بهترین برند نو ظهور تلویزیون

برند شیائومی

به عنوان حسن ختام به سراغ برند جدید شیائومی می رویم. سالهای زیادی از فعالیت این شرکت نمی گذرد اما کیفیت خوب، استراتژی های صحیح و قیمت مناسب باعث محبوبیت چشمگیر این برند شده است. اگرچه بیشتر افراد این برند را با تلفن های همرا می شناسند. اما امروزه لوازم صوتی و تصویری تولید این شرکت نیز از محبوبیت خاصی برخوردار هستند.

از مزایای تلویزیون های شیائومه می توان به هوشمند بودن آن ها و مطابقت با جدید ترین فناوری های روز دنیا اشاره کرد. به علاوه طراحی چشم نواز، وزن کم،  قابلیت اتصال به بلوتوث و وای ‌فای، ارائه تصویربا کیفیت و با رزولوشن بالا، انتقال صدا به بهترین شکل و پشتیبانی از انواع سیستم‌های پخش را نیز به می توان به عنوان ویژگی های این محصولات برشمرد.

تلویزیون A2 شیائومی با اندازه 55 اینچ از محبوب ترین و بهترین تولیدات این مجموعه به شمار می آید. کیفیت تصویر 4K، سطح صدا 24 وات، سیستم عامل اندروید و طراحی زیبا خصوصیاتی هستند که این محصول را به یک انتخاب مطمئن تبدیل می کنند.این تلویزیون در کنار تمام ویژگی های خوب خود از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

جمع بندی

تلاش کردیم در این مقاله بهترین برند های خارجی تولید کننده تلویزیون را به شما معرفی کنیم. تنوع بسیار بالای برند ها و محصولات همان مقدار که قدرت انتخاب را بالا می برد می تواند باعث سردر گمی نیز بشود. ابتدا محدوده قیمت و انتظاراتی که از یک تلویزیون دارید را مشخص کنید و سپس انتخاب برای شما ساده تر می شود. به عنوان مثال اگر اولویت شما کیفیت تصویر است پیشنهاد ما یکی از محصولات سونی است. یا اگر کیفیت، هوشمندی و قیمت پایین را کنار هم می خواهید باید از شیائومی خرید کنید. به طور کلی همه برند ها دارای نقاط ضعف و قدرت هستند و انتخاب آن ها به اولویت های شما بستگی دارد.

1 2 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments